Vakantiepark Iassos Modern

• Sauna
Meer vakantieparkinfo

370 reviews over Vakantiepark Iassos Modern

• 10Dagha16-08-2014

Goede indruk van de accommodatie,

Goede indruk van de accommodatie, erg mooi. Entertainment goed verzorgd, werd veel georganiseerd, prima eten en alles was schoon. park is goed onderhouden, een park met dit concept zie je niet veel, een aanrader.

Met vrienden

• 9Petra15-08-2014

Supergezellig!

Wij zijn met 2 kleine kids geweest en we hebben er een topweek gehad! Het 5koppig animatie team was zoooooo onwijs lief leuk met de kids (&ook naar de volwassenen!) dat wij echt nog niet weg wilden... We hebben absoluut genoten

• 9Activiteiten

Marjanne Star Guest relations, GUEST RELATIONS, 18-10-2014

Beste Petra, bedankt voor uw recensie op Zoover en voor uw verblijf in Iassos Modern. Het is ons een plezier om onze gasten een fijne vakantie te laten beleven. Het was een fijne tijd die we met uw gezin mochten door brengen. Hopelijk zien we u nog eens terug, op een van onze hotels & resorts. Met vriendelijke groet

• 9Sophia13-08-2014

zeker een aanrader!

Perfecte plek om tot rust te komen, ligt alleen erg afgelegen. De mensen zijn heel aardig, leuk animatie en alles zag er prima uit.

Marjanne Star Guest relations, GUEST RELATIONS, 18-10-2014

Beste Sophia, bedankt voor uw recensie op Zoover. Graag willen we u ook bedanken voor uw verblijf in Iassos Modern en uw tijd die u heeft geïnvesteerd in het delen van uw ervaringen. Het is ons een plezier om onze gasten een fijne vakantie te laten beleven. Graag zouden wij u opnieuw willen verwelkomen op een van onze hotels & resorts. Met vriendelijke groet

Anders

• 9malika13-08-2014

ik vond het hardstikke leuk en gezellig

hotel kamer waren mooi het zwembad achter ons huisje was prachtig leuke animatie team en gezellige mensen en aardige mensen wil er graag nog een keer heen. het eten was goed en lekker en iedereen is heel gastvrij

• 10Eetgelegenheden

Guest Relations, GUEST RELATIONS, 14-08-2014

Bedankt voor uw beoordeling, goed om te lezen dat u een fijne tijd bij ons heeft gehad en dat we u nog eens terug kunnen verwachten. Met vriendelijke groet,

Met vrienden

• 3MvG12-08-2014

Niet voor herhaling vatbaar

De app hebben geen zwembad. All incl stelt weinig voor, alcoholische dranken zijn bier, wijn of wodka. Personeel spreekt gebrekkig Engels. Het is er erg steil en het resort heeft veel trappen, weinig buggy of rolstoelvriendelijk. Eten kent een summier aanbod, is lauw of koud en elke dag z on beetje hetzelfde. Er zitten veel vliegen bij de eetgelegenheid. De airco kent maar 1 stand, heel hoog. De gordijnen zijn niet verduisterend in het complex. De shuttle service is vaak bezet, waardoor je zelf naar boven moet lopen. Het strandje kent geen voorzieningen en is publiekelijk. Zwembad is niet echt schoon en veel ligbedden worden bezet gehouden door gasten die van tevoren handdoeken leggen. De animatie voor de kinderen is s avonds altijd hetzelde. De muziek van de animatie voor volwassen is over het hele resort goed hard te horen. De bedden zijn ontzettend hard. Afgegaan op de goede recencies van Zoover boekten wij deze accomodatie. Maar voor ons nooit meer!

• 7Onderkomen
    • 4Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden

Guest Relations, GUEST RELATIONS, 14-08-2014

Beste Fam, bedankt voor uw beoordeling. Hierbij wil ik u informeren dat u altijd naar de guest relations balie kan komen wanneer u taal-problemen ondervindt, u kunt er geholpen worden door nederlands, duits en engelsstalig personeel en voor de meest uit een lopende vragen kunt u bij ons terecht, wij zijn er om u een aangenaam verblijf te verzorgen en zullen er alles aan doen, dat u met fijne herinneringen terug huiswaarts keert. Het klopt dat als u App type C boekt u geen eigen zwembad zult hebben deze vind u alleen bij de Villas type A en X, Ik hoop u voldoende geinformeerd te hebben. Met vriendelijke groet,

• 7Jos en Karin Paschedag05-08-2014

Mooie ligging.

Wij zijn net terug van 8 dagen vakantie bij Isassos, we hebben het goed naar ons zin gehad. Wij hebben vooral weinig gedaan en wisten dat ook vantevoren, maar iets meer kunnen lopen in de omgeving was fijn geweest. Verder niks dan lof! Huisje met eigen zwembad was zalig!! Het eten was ook goed, alleen jammer om te zien dat mensen zoveel opscheppen en dat nooit van zijn leven opeten!! Boete zou op zijn plaats zijn..... Verder vriendelijke mensen en in de avond was het ook gezellig!

• 7Activiteiten

• 9Lies02-08-2014

voor herhaling vatbaar :-)

Een ontzettend fijne 10 dagen gehad, in een prachtige villa met eigen zwembad :-D Het is niet zo massaal en een relaxte ons kent ons sfeer :-) Het eten is toereikend, maar ik heb veel uitgebreider gezien... Het personeel is heel aardig en zeer behulpzaam, ik voelde me er echt thuis en heb het gevoel vrienden te hebben gemaakt :-) Uitjes met de taxiboot waren ook leuk en animatie en guestrelations doet er alles aan het de gasten naar de zin te maken. De uitjes via guestrelations geboekt, veel handiger en sneller en die zorgt dat je uitje toch door gaat (normaal minimaal 12 boekingen) als er niet genoeg meegaan. Gewoon met hun eigen auto naar een bezichtigen gereden :-D Ow ja GEEN RUSSEN :-D Ik zou zo weer gaan :-D

• 8Activiteiten

• 10Pien, Raym en Beau02-08-2014

genoten....

Zojuist teruggekomen uit Turkije en resort Iassos...ik was daar 13dgn met man en kind 15jr. We hebben genoten;de zon, het eten en de fijne accommodatie. We verbleven in een villa met zwembad waar we dagelijks zwommen.onze zoon had zijn eigen "vleugel' met badkamer op de begane grond. Wij lagen in de master bedroom bovenin met prachtig uitzicht.Huis/appartement is zeer compleet. De reis vanaf de luchthaven is "spannend"...een voorbereid mens telt voor 2..weet; het is een hobbelweg, 1/2 uur precies. Even doorzetten want dan heb je ook wat. Het resort ligt afgelegen maar auto huur/rijden is prima... Groot compliment aan de staff en speciaal aan Mr.Kaan de managing director,hij is de stille kracht achter Iassos, je ziet en hoort hem niet maar heeft haarfijn in de gaten wat waar nodig is.Klachten worden direct opgelost,men denkt met je mee.Eten is turks, gevarieerd en prima,je bent in het buitenland dus verwacht geen mcdonalds- vers fruit,brood, kok grilt buiten special...

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Guest relations, GUEST RELATIONS, 03-08-2014

Beste Fam Bakker, Bedankt voor jullie beoordeling en waardering voor ons werk, Mr. Kagan zal aangenaam verrast zijn wanneer hij dit leest. We hopen jullie nog eens terug te zien. Met vriendelijke groet,

Met oudere kinderen

• 10bianca02-08-2014

Prijs kwaliteit was super

Omdat je in een dorp zit heb je te maken met de lokale mensen, wat zijn dit vriendelijke en gasvrije mensen, animatie team super niet opdringerig en iedere dag/avond een programma. Ook een aanrader is een boottrip je stapt op voor de deur en de kapitein was zo leuk met onze kinderen. Het hotel is vrij nieuw en de villa waar wij in verbleven was prachtig. We hebben een vakantie gehad om niet te vergeten.

Guest relations, GUEST RELATIONS, 03-08-2014

Beste Bianca, bedankt voor uw beoordeling, en waardering. Met vriendelijke groet,

• 9Marina 02-08-2014

Super vakantie!!!!!!!!

Onze beste vakantie ooit!!! De villa is zo groot en mooi, prive zwembad, 3 grote slaapkamers, 3 wc`s waarvan 2 badkamers. huiskamer en keuken met vaatwasser alles erop en eraan. elke dag word er schoongemaakt. zeer prettig. Het ligt in een hele mooie rustige omgeving( wisten we vooraf en was heerlijk ), maar met meer dan genoeg mogelijkheden om de drukte op te zoeken in bijv. Milas, Gulluk en Bodrum. Er is ook veel te doen op het park zelf, daarvoor zorg het personeel en het animatie team. wat een geweldige mensen!!! ze zijn zeer behulpzaam en maken je vakantie echt compleet. Sommige spreken zelfs nederlands. Ook voor de kinderen is er veel te doen, het animatie team staat dagelijks voor ze klaar met activiteiten voor binnen en buiten, maar de glijbanen bij het zwembad vervelen ook nooit. En dan nog het heerlijke eten waar ze elke dag ruim uit kunnen kiezen.

• 10Eetgelegenheden

Guest relations, GUEST RELATIONS, 03-08-2014

Beste Mevr, Laven Bedankt voor uw beoordeling en uw waardering. Met vriendelijke groet,

70 tips over Vakantiepark Iassos Modern

• Janita, 01-07-2014

Neem voor je baby een draagzak mee. Iedere dag met de buggy de trappen op en af bij het huisje en daarna op en af bij het zwembad, is niet te doen. Draagzak is veel handiger vonden wij.

• noyen, 28-06-2014

en donderdags kun je met de boot mee leuke markt en dinsdag met de bus mee naar het plaatje ook een grote markt

• Ruud Ayal, 17-09-2013

Taxi naar Bodrum 75 euro Met taxi boot naar Guluk

38 vragen over Vakantiepark Iassos Modern

• mariettevandiemen, 11-03-2015

Omgeving

Ik lees overal dat het afgelegen ligt maar ik krijg weinig duidelijkheid over hoe afgelegen. Zijn er in de omgeving wel iets van restaurantje waar je iets kunt eten? Of een supermarkt om boodschappen te halen? Hoe ver lopen is het, of eigenlijk hoe lang, voor je bij iets van een dorpje bent?

Linda, 26-03-2015

Wel supermarkt geen restaurantjes oid !

• Jessica, 21-01-2015

Diner

Klopt het dat dit resort all-inclusive was en per 2015 niet meer? We lezen dat je consumpties kunt krijgen tegen betaling maar hoe zit het dan met dineren bijvoorbeeld? IS er a-la carte eten of kun je beter in de buurt ergens gaan eten?

Linda, 26-03-2015

Geen idee wij hadden all in in 2014 in buurt kun je niet eten

• Floor, 02-08-2014

Dokter of ziekenhuis in de buurt

Eind augustus gaan mijn vriend en ik naar Iassos en hebben er veel zin in. Wel zou ik willen weten of er een arts of ziekenhuis in de buurt ligt, aangezien ik dan 6 maanden zwanger ben en in het geval ik deze nodig zal hebben?

Jos en Karin Paschedag, 06-08-2014

Of er iets in de. Buurt is weet ik niet, maar je word altijd goed geholpen door Marianne!

Vakantiepark info

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Gratis wifiOp de kamer