Vakantiepark Iassos Modern

Meer vakantieparkinfo

370 reviews over Vakantiepark Iassos Modern

• 5P. van Baak01-09-2014

niet meer

Na 1 dag konden we van appartement type C naar villa type A verhuizen echter toegang was erg stijl (30 graden) maar wel mooi en de shuttle reed ons elk moment van de dag naar boven. We deden dit ook omdat de bedden 1.40 waren en met 2 stevige mensen was dit een probleem. Eten was niet meer dan 3 sterren waard , 5 bakken met om de 3 dagen hetzelfde voedsel waaronder gebakken aardappelen en rijst elke dag. Al met al was de vakantie door het slechte voedsel toch wat minder als we van 5 sterren in Turkije gewend waren. Marianne en Burak waren top en probeerde er alles aan te doen om het goed te maken.

• 7Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden

Met vrienden

• 8saadeterdur01-09-2014

perfect mooi hotel aanrader

aardige mensen personeel staat klaar voor alles.

• 8Eetgelegenheden

• 8Joeri Ramses Albayrak31-08-2014

Absolute aanrader.

Heel mooi complex. Ligt wel afgelegen maar dat is aangegeven bij de omschrijving. Personeel is heel vriendelijk en service gericht. Het annimatie team is heel vriendelijk en gezellig. Met name Burak, Gokhan, Ozgul en Yigit maken het heel gezellig. Het eten is okay, niet zo veel variatie maar wel lekker. De accomodaties zien er goed en verzorgd uit. Het zwembad is prima. Kortom zeker een aanrader.

• 10Activiteiten

• 9Nikki van der Meer31-08-2014

SUPER VAKANTIEPARK!!

Het vakantiepark en de service zijn echt TOP! Bij aankomst midden in de nacht (04.30) stonden ze voor ons klaar met een broodje en wat te drinken en werden we naar ons prachtige villa gebracht. Het park is erg mooi tegen de berg aan gelegen en toch aan zee. De activiteiten die vanuit het park geregeld zijn hebben we helaas niet veel kunnen uit proberen wegens ziek zijn van mijn vriend, maar deze zagen er zeer goed en verzorgd uit. Doordat mijn vriend ziek was moesten wij naar de dokter, huisarts en het ziekenhuis, hierbij zijn wij echt op en top geholpen door het personeel van Iassos modern. Zij hadden alles voor ons geregeld. Met extra dank aan Hikmet die in het ziekenhuis de Tolk voor ons was. Ondanks dat mijn vriend de hele week op bed lag heb ik toch nog een super week gehad mede door Marjanne, Burak, Hikmet, Gökhan, Yigit, Özgül en de rest van het personeel. Echt een top plek om een heerlijke, gezellige en rustige vakantie te hebben!!!

• 9Claudia van Hooff30-08-2014

Geweldige service

Ondanks dat in de beschrijving duidelijk was aangegeven dat het park niet geschikt is voor mensen die slecht ter been zijn, zijn wij nadat ik 4 dagen van te voren mijn enkel heb gebroken toch naar Iassos vertrokken. We hebben gelijk een appartement op de begane grond gekregen. We zijn uitstekend geholpen door het personeel. De rolstoel werd de trappen op en af getild en toen de steun van de rolstoel (om 12 uur 's nachts!) brak werd deze onmiddellijk gerepareerd. Naast de goede service is het personeel ook nog eens erg gezellig! (op de kale agressieve manager na). Het appartement (type C) was netjes en ruim. De accomodatie ligt inderdaad wat afgelegen maar dit was aangegeven! Het enige wat is aan te merken op dit hotel is het eten. Hierin was weinig variatie en het eten was veelal lauw. Wij hebben echter wel vernomen dat hier verbetering in komt! Ondanks de gebroken enkel hebben wij een top vakantie gehad, met dank aan Marjanne, Burak, Gökhan, Yigit, Özgül en het overige personeel!

• 5Eetgelegenheden

• 8Cindy de Groot30-08-2014

Echt een aanrader!

We zijn met 2 meiden van rond de 20 geweest en hebben een heerlijke vakantie gehad. Het personeel is heel vriendelijk en de accommodatie is erg mooi. Echt een aanrader!!

• 9Activiteiten

Met vrienden

• 8Cherryl de Vries29-08-2014

Vriendelijke mensen, heerlijke tot rust gekomen.

Net een paar dagen thuis na een heerlijke relax vakantie. Ik moet eerlijk toegeven dat ik de weg naar het resort dacht, waar komen we terecht. Eenmaal aangekomen dachten we daar heel anders over, we hadden een appartement geboekt en kregen een villa (met 3 slaapkamers, 2 badkamers en een eigen zwembad) voor ons 2tjes. Super vriendelijk (en vooral gezellig) personeel! Eten niet top, niet veel afwisseling maar dat mocht de pret niet drukken. Heg ligt erg afgelegen maar dat hadden we al gelezen in de reviews. Vooral de avonden wanneer de bar al dicht was erg gezellig met dank aan Marjanne, Burak, Johan, Yigit en Roosje! Ook een groot compliment aan Hikmet, omdat wij helemaal bovenin zaten heeft hij ons vaak met de shuttle naar boven gebracht! Top dus!

• 6Eetgelegenheden

• 8walther de Leeuw29-08-2014

lekkere ontspannen vakantie

Iassos modern is een mooie plek voor die gene die voor rust en ontspanning gaan. de appartementen/villa's zijn perfect. het zwembad is prima. en het personeel is echt super aardig en behulpzaam. het eten op het resort is niet super veel van hetzelfde en vaak niet heel warm. prima om een week van te kunnen eten. en ik moet ook eerlijk toegeven dat het in de loop van ons verblijf steeds beter werd. zeker gezien de prijs kwaliteit verhouding is het een prima vakantie bestemming.

• 6Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

• 9Christiaan Timmermann25-08-2014

hier kom ik zeker terug

Fantastische crew, hele goede service, vriendelijke mensen. Er is genoeg te doen, je wordt snel geholpen, kortom; top!

• 10Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 9Margreeth Tavenier16-08-2014

Volgend jaar weer!

met dank aan Marianne en alle andere Turkse mannen wiens naam ik niet kan schrijven. Service was prima!

• 8Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

70 tips over Vakantiepark Iassos Modern

• Janita, 01-07-2014

Neem voor je baby een draagzak mee. Iedere dag met de buggy de trappen op en af bij het huisje en daarna op en af bij het zwembad, is niet te doen. Draagzak is veel handiger vonden wij.

• noyen, 28-06-2014

en donderdags kun je met de boot mee leuke markt en dinsdag met de bus mee naar het plaatje ook een grote markt

• Ruud Ayal, 17-09-2013

Taxi naar Bodrum 75 euro Met taxi boot naar Guluk

38 vragen over Vakantiepark Iassos Modern

• mariettevandiemen, 11-03-2015

Omgeving

Ik lees overal dat het afgelegen ligt maar ik krijg weinig duidelijkheid over hoe afgelegen. Zijn er in de omgeving wel iets van restaurantje waar je iets kunt eten? Of een supermarkt om boodschappen te halen? Hoe ver lopen is het, of eigenlijk hoe lang, voor je bij iets van een dorpje bent?

Linda, 26-03-2015

Wel supermarkt geen restaurantjes oid !

• Jessica, 21-01-2015

Diner

Klopt het dat dit resort all-inclusive was en per 2015 niet meer? We lezen dat je consumpties kunt krijgen tegen betaling maar hoe zit het dan met dineren bijvoorbeeld? IS er a-la carte eten of kun je beter in de buurt ergens gaan eten?

Linda, 26-03-2015

Geen idee wij hadden all in in 2014 in buurt kun je niet eten

• Floor, 02-08-2014

Dokter of ziekenhuis in de buurt

Eind augustus gaan mijn vriend en ik naar Iassos en hebben er veel zin in. Wel zou ik willen weten of er een arts of ziekenhuis in de buurt ligt, aangezien ik dan 6 maanden zwanger ben en in het geval ik deze nodig zal hebben?

Jos en Karin Paschedag, 06-08-2014

Of er iets in de. Buurt is weet ik niet, maar je word altijd goed geholpen door Marianne!

Vakantiepark info

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Gratis wifiOp de kamer