Vakantiepark Iassos Modern

Meer vakantieparkinfo

370 reviews over Vakantiepark Iassos Modern

• 9Linda14-09-2014

Top!

Wij (2 vriendinnen) zijn net terug van een heerlijke week in vakantiepark Iassos. Super relaxed daar. Het ligt afgelegen, maar dat staat in de beschrijving. Heerlijk genieten van het mooie weer, eten en drinken en een prachtig appartement. We zaten in vakantiewoning type C. 2 slaapkamers en 2 badkamers! Erg ruim en netjes. Mooi zwembad met glijbanen. Personeel doet erg zijn best. Vanuit het hotel worden er dagtochten georganiseerd. We zijn een dag naar Kos geweest en hebben een boottocht gedaan. Beide zijn zeker aan te raden. Eten was prima. Prijs/kwaliteit verhouding uitstekend. Mensen die zeuren moeten zich schamen. Kijk eens wat je betaald voor zo'n week. Ga dan naar een ander hotel en betaal het dubbele. Wij hebben het hier heerlijk gehad!

Guest relations, GUEST RELATIONS, 20-09-2014

Beste Linda, bedankt voor uw recensie op Zoover. Het doet ons goed om te lezen dat u een fijne tijd bij ons heeft gehad, Graag zouden wij u nogmaals willen verwelkomen in een van de Hotels & Resorts. Met vriendelijke groet

Met vrienden

• 9Glenn09-09-2014

Top vakantie!

Wat hebben wij een top vakantie gehad! Ik heb de hele vakantie NIKS on-hygiënisch gezien, Alles was top en top schoon. Elke dag zag je de schoonmaakploegen heen en weer rijden om alles netjes te houden. Het eten was goed, niet heel erg gevarieerd maar het kon er zeker mee door! De ligging is mooi.. maar rustig. Als je van plan bent om elke dag naar de discotheek te gaan dan is de ligging wat minder ten opzichte van dat. Hou je van rust dan is dit de ideale plek! Erg kindvriendelijk ook.

Het animatie team is in 1 woord: Super. Leuke mensen die er alles maar dan ook alles aan doen om het naar je zin te maken. Hetzelfde geldt voor Marjanne en Burak.. Heel erg gastvrij en doen er echt alles aan om het een zo goed mogelijke vakantie te laten worden.

Twijfel niet.... Gaan!

Marjanne Star Guest relations, GUEST RELATIONS, 18-10-2014

Beste Glen, bedankt voor uw recensie op Zoover. graag willen we u bedanken voor uw verblijf in Iassos Modern en uw tijd die u heeft geïnvesteerd in het delen van uw ervaringen. Het is ons een plezier om te lezen dat u een fijne tijd bij ons heeft gehad. Wij hopen u opnieuw te verwelkomen op een van onze hotels & resorts. Met vriendelijke groet

Met vrienden

• 8Rolinda09-09-2014

Fantastische vakantie gehad!

Animatieteam top! Je wordt als nieuwkomer meteen bij de groep betrokken. Animatieteam maakt met iedereen praatjes. Leuke activiteiten gedurende de dag en het animatieteam weet mensen hiervoor te stimuleren. Ruime ruimte in villa en fijne bedden. Eten kan gevarieerder, maar smaakt prima! Wel afwisseling in vlees elke dag. Maar zeg zelf; wanneer meer keus, wat moet je dan kiezen?

Marjanne Star Guest relations, GUEST RELATIONS, 18-10-2014

Beste Fam. Stienstra, bedankt voor uw recensie op Zoover. graag willen we u bedanken voor uw verblijf in Iassos Modern en uw tijd die u heeft geïnvesteerd in het delen van uw ervaringen. Het is ons een plezier om onze gasten een fijne vakantie te laten beleven. Graag zouden wij u opnieuw willen verwelkomen op een van onze hotels & resorts. Met vriendelijke groet

• 10n vd veen08-09-2014

WE hebben een goede vakantie gehad.

was een mooi en schoon - goed verzorgde accommodatie. alleen erg af gelegen, maar we zijn niets tekort gekomen. alles mocht niets moest, werden een hoop leuke dingen gedaan. zijn een dag naar MILAS geweest. Heb een hoop in de zee gevist en gevangen. Wij zijn er zeer tevreden over. WE hebben een goede vakantie gehad. Bediening was zeer goed, het personeel was erg vriendelijk, wij zijn zeer tevreden.

• 9Eetgelegenheden

Marjanne Star Guest relations, GUEST RELATIONS, 18-10-2014

Beste Fam van der Veen, bedankt voor uw recensie op Zoover. graag willen we u bedanken voor uw verblijf in Iassos Modern en uw tijd die u heeft geïnvesteerd in het delen van uw ervaringen. Het is ons een plezier om onze gasten een fijne vakantie te laten beleven. Graag zouden wij u opnieuw willen verwelkomen op een van onze hotels & resorts. Met vriendelijke groet

• 10Wil08-09-2014

we hebben een prachtige vakantie gehad.

we zaten met zijn tweeen in een super de luxe villa. Zwembad , restaurant , bar bij het zwembad, heel het terrein prachtig schoon. strand was wel wat minder, hier kunnen ze nog wat verbeteringen aanbrengen.

• 9Eetgelegenheden

Guest relations, GUEST RELATIONS, 20-09-2014

Beste Mevr. Wil. Bedankt voor uw beoordeling, fijn om te lezen dat u een prachtige vakantie bij ons heeft gehad, we blijven altijd in ontwikkeling, voor een optimaal resultaat en we hopen u nog eens te verwelkomen op een van de hotels & resorts. Met vriendelijke groet,

• 9Gino van de Hoven05-09-2014

Top vakantie!

Het complex is luxe en groot opgezet, maar met een persoonlijke benadering en goede service. Het eten was goed, maar eenvoudig. Het animatie team was helemaal tof! Zij toen erg hun best om leuke dingen te doen. Het complex ligt wel afgelegen, maar er zijn wel mogelijkheden om iets te ondernemen. Top vakantie!

• 9yunus er05-09-2014

SUPER VAKANTIE

Voor luxe voor bediening voor service voor ontspanning voor genieten en plezier.

bezoek de hotel. Je zult geen spijt hebben. Ik heb mij zo erg vermaakt dat ik aankomend jaar langer als een week wil gaan.

Heerlijke vakantie gehad wil hierbij iedereen bedanken voor de tijd en de bediening. Kon niet om meer vragen.

Zeer POSITIEF.

• 10Eetgelegenheden

Alleenreizend

• 10bram haasnot05-09-2014

Place to be..... Relax

iassos modern park lag misschien wel afgelegen, maar wel leuk park , mensen zijn vriendelijk en behulpzaam fantastisch villa met eigen zwembad , we kom zeker terug

Marjanne Star Guest relations, GUEST RELATIONS, 18-10-2014

Beste Fam. Haasnot, bedankt voor uw recensie op Zoover. Graag willen we u ook bedanken voor uw verblijf in Iassos Modern en uw tijd die u heeft geïnvesteerd in het delen van uw ervaringen. Het is ons een plezier om onze gasten een fijne vakantie te laten beleven. Graag zouden wij u opnieuw willen verwelkomen op een van onze hotels & resorts. Met vriendelijke groet

• 9petra de smit05-09-2014

Super mooi

Het park is heel mooi om te zien en zoals in de beschrijving geschreven staat ligt het wat ver van de winkels en dergelijk.Ik heb ondanks dat heerlijk genoten de mensen daar zijn erg vriendelijk we kregen een upgrade naar een mooi huis met eigen zwembad.Huisjes zien er mooi en netjes uit worden goed schoongemaakt. Als je wat wil gaan doen moet je daarvoor wel een reisje maken maar ik heb genoten van het uitzicht en de natuur daar dus had er niet zoveel moeite mee. het eten is goed te doen op zich genoeg keus alleen wat koud.Het animatie team doet zeker zijn best voor de mensen. Er is elke avond wel wat te doen. Voor groot en klein. Zeker een aanrader als je rekening houd met rust en reizen naar een stadje voor winkels.

Marjanne Star Guest relations, GUEST RELATIONS, 18-10-2014

Beste Petra, bedankt voor uw recensie op Zoover en voor uw verblijf in Iassos Modern. Het is ons een plezier om onze gasten een fijne vakantie te laten beleven. Het was een fijne tijd die we met uw gezin mochten door brengen. Hopelijk zien we u nog eens terug, op een van onze hotels & resorts. Met vriendelijke groet

• 8Lorenzo02-09-2014

Weet wat je kunt verwachten.

Aangezien u de reviews leest, bent u bezig een vakantie te zoeken die aan uw verwachtingen voldoet.

Het hotel ligt inderdaad afgelegen, er is zo goed als niks buiten het het complex. De appartementen/villa's(ook wij kregen ipv een appartement een villa voor 8p terwijl we met 2p waren!)waren prima! Zeker een pluspunt in ons geval. Uiteraard zal ieder verblijf anders zijn en kan er bij de ene kamer iets slechter zijn dan andere. Het eten is gemiddeld, in andere hotels in deze prijsklasse is het eten zeker niet beter. Het is niet heel afwisselend maar prijs/kwaliteit gezien is het voldoende. De sfeer in het hotel heb ik als prettig ervaren. Ik vond het heel gezellig en iedereen stond open voor elkaar, maar verplichtte je tot niets. Het animatie team legt snel contact met de (nieuwe)gasten waardoor die ook actief betrokken werden bij de overige gasten.

Al met al heb ik niets te klagen. Als u de reviews goed doorleest weet u wat u kunt verwachten en komt u niet voor verassingen te staan.

70 tips over Vakantiepark Iassos Modern

• Janita, 01-07-2014

Neem voor je baby een draagzak mee. Iedere dag met de buggy de trappen op en af bij het huisje en daarna op en af bij het zwembad, is niet te doen. Draagzak is veel handiger vonden wij.

• noyen, 28-06-2014

en donderdags kun je met de boot mee leuke markt en dinsdag met de bus mee naar het plaatje ook een grote markt

• Ruud Ayal, 17-09-2013

Taxi naar Bodrum 75 euro Met taxi boot naar Guluk

38 vragen over Vakantiepark Iassos Modern

• mariettevandiemen, 11-03-2015

Omgeving

Ik lees overal dat het afgelegen ligt maar ik krijg weinig duidelijkheid over hoe afgelegen. Zijn er in de omgeving wel iets van restaurantje waar je iets kunt eten? Of een supermarkt om boodschappen te halen? Hoe ver lopen is het, of eigenlijk hoe lang, voor je bij iets van een dorpje bent?

Linda, 26-03-2015

Wel supermarkt geen restaurantjes oid !

• Jessica, 21-01-2015

Diner

Klopt het dat dit resort all-inclusive was en per 2015 niet meer? We lezen dat je consumpties kunt krijgen tegen betaling maar hoe zit het dan met dineren bijvoorbeeld? IS er a-la carte eten of kun je beter in de buurt ergens gaan eten?

Linda, 26-03-2015

Geen idee wij hadden all in in 2014 in buurt kun je niet eten

• Floor, 02-08-2014

Dokter of ziekenhuis in de buurt

Eind augustus gaan mijn vriend en ik naar Iassos en hebben er veel zin in. Wel zou ik willen weten of er een arts of ziekenhuis in de buurt ligt, aangezien ik dan 6 maanden zwanger ben en in het geval ik deze nodig zal hebben?

Jos en Karin Paschedag, 06-08-2014

Of er iets in de. Buurt is weet ik niet, maar je word altijd goed geholpen door Marianne!

Vakantiepark info

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Gratis wifiOp de kamer