Vakantiepark

heerlijke accomodatie!!😉

Marieke stas
3-7-2015
  • Activiteiten9

heerlijke week gehad,zeer gastvrij ontvangen Door onze gastheer gencer van de touroperator, eten was ook prima,en we voelDen ons echt als een God in Frankrijk!! we werden echt op onze wenken bediend ! Echt een aanrader voor een rustige vakantie!zeker een aanrader voor het volgend jaar en gencer nog bedankt voor alles!! appartement was ruim en schoon en het zwembad was heerlijk!

Gereisd Met vrienden in juni 2015

Top!

Linda
14-9-2014
  • Activiteiten8

Wij (2 vriendinnen) zijn net terug van een heerlijke week in vakantiepark Iassos. Super relaxed daar. Het ligt afgelegen, maar dat staat in de beschrijving. Heerlijk genieten van het mooie weer, eten en drinken en een prachtig appartement. We zaten in vakantiewoning type C. 2 slaapkamers en 2 badkamers! Erg ruim en netjes. Mooi zwembad met glijbanen. Personeel doet erg zijn best. Vanuit het hotel worden er dagtochten georganiseerd. We zijn een dag naar Kos geweest en hebben een boottocht gedaan. Beide zijn zeker aan te raden. Eten was prima. Prijs/kwaliteit verhouding uitstekend. Mensen die zeuren moeten zich schamen. Kijk eens wat je betaald voor zo'n week. Ga dan naar een ander hotel en betaal het dubbele. Wij hebben het hier heerlijk gehad!

Gereisd Met vrienden in september 2014
Guest relations, GUEST RELATIONS, 20-9-2014

Beste Linda, bedankt voor uw recensie op Zoover. Het doet ons goed om te lezen dat u een fijne tijd bij ons heeft gehad, Graag zouden wij u nogmaals willen verwelkomen in een van de Hotels & Resorts. Met vriendelijke groet

Top vakantie!

Glenn
9-9-2014
  • Activiteiten8

Wat hebben wij een top vakantie gehad! Ik heb de hele vakantie NIKS on-hygiënisch gezien, Alles was top en top schoon. Elke dag zag je de schoonmaakploegen heen en weer rijden om alles netjes te houden. Het eten was goed, niet heel erg gevarieerd maar het kon er zeker mee door! De ligging is mooi.. maar rustig. Als je van plan bent om elke dag naar de discotheek te gaan dan is de ligging wat minder ten opzichte van dat. Hou je van rust dan is dit de ideale plek! Erg kindvriendelijk ook.

Het animatie team is in 1 woord: Super. Leuke mensen die er alles maar dan ook alles aan doen om het naar je zin te maken. Hetzelfde geldt voor Marjanne en Burak.. Heel erg gastvrij en doen er echt alles aan om het een zo goed mogelijke vakantie te laten worden.

Twijfel niet.... Gaan!

Marjanne Star Guest relations, GUEST RELATIONS, 18-10-2014

Beste Glen, bedankt voor uw recensie op Zoover. graag willen we u bedanken voor uw verblijf in Iassos Modern en uw tijd die u heeft geïnvesteerd in het delen van uw ervaringen. Het is ons een plezier om te lezen dat u een fijne tijd bij ons heeft gehad. Wij hopen u opnieuw te verwelkomen op een van onze hotels & resorts. Met vriendelijke groet

SUPER VAKANTIE

yunus er
5-9-2014
  • Activiteiten10

Voor luxe voor bediening voor service voor ontspanning voor genieten en plezier.

bezoek de hotel. Je zult geen spijt hebben. Ik heb mij zo erg vermaakt dat ik aankomend jaar langer als een week wil gaan.

Heerlijke vakantie gehad wil hierbij iedereen bedanken voor de tijd en de bediening. Kon niet om meer vragen.

Zeer POSITIEF.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2014

niet meer

P. van Baak
1-9-2014
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

Na 1 dag konden we van appartement type C naar villa type A verhuizen echter toegang was erg stijl (30 graden) maar wel mooi en de shuttle reed ons elk moment van de dag naar boven. We deden dit ook omdat de bedden 1.40 waren en met 2 stevige mensen was dit een probleem. Eten was niet meer dan 3 sterren waard , 5 bakken met om de 3 dagen hetzelfde voedsel waaronder gebakken aardappelen en rijst elke dag. Al met al was de vakantie door het slechte voedsel toch wat minder als we van 5 sterren in Turkije gewend waren. Marianne en Burak waren top en probeerde er alles aan te doen om het goed te maken.

Gereisd Met vrienden in Fri Aug 22 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Echt een aanrader!

Cindy de Groot
30-8-2014
  • Activiteiten9

We zijn met 2 meiden van rond de 20 geweest en hebben een heerlijke vakantie gehad. Het personeel is heel vriendelijk en de accommodatie is erg mooi. Echt een aanrader!!

Gereisd Met vrienden in augustus 2014

Goede indruk van de accommodatie,

Dagha
16-8-2014
  • Activiteiten10

Goede indruk van de accommodatie, erg mooi. Entertainment goed verzorgd, werd veel georganiseerd, prima eten en alles was schoon. park is goed onderhouden, een park met dit concept zie je niet veel, een aanrader.

Gereisd Met vrienden in augustus 2014

ik vond het hardstikke leuk en gezellig

malika
13-8-2014
  • Activiteiten10

hotel kamer waren mooi het zwembad achter ons huisje was prachtig leuke animatie team en gezellige mensen en aardige mensen wil er graag nog een keer heen. het eten was goed en lekker en iedereen is heel gastvrij

Guest Relations, GUEST RELATIONS, 14-8-2014

Bedankt voor uw beoordeling, goed om te lezen dat u een fijne tijd bij ons heeft gehad en dat we u nog eens terug kunnen verwachten. Met vriendelijke groet,

In een woord: Geweldig!

Michael Maas
9-7-2014
  • Activiteiten9

Super plek om je vakantie te vieren en tot rust te komen. We waren met een groep van 4 vrienden. En allemaal hebben we het heerlijk gehad! Ontzettend mooie accommodatie en deze werd goed schoongemaakt en de handdoeken werden dagelijks verwisseld. Van onze andere hotelgasten hoorden we allemaal positieve geluiden! Marjanne, Burak en Amber jullie zijn geweldig! Een top entertainment de hele dag door! Al het personeel is zo behulpzaam en vriendelijk. Eten was ook heerlijk en teveel om op te noemen. Volgend jaar komen we weer terug!

enige minpunt: 1 x vragen op een dag voor massagebehandeling is genoeg en geen 10 x.

Gereisd Met vrienden in juni 2014

Centreparc maar dan in Turkey..Negatief advies

Ariff
8-7-2014
  • Onderkomen7
  • Activiteiten4
  • Onderkomen7
  • Activiteiten4

Turkey is een fantastische land om met vakantie te gaan of misschien zelf om te wonen. Maar de aanbieding van touroperator is natuurlijk gek makerij, gewoon toeristen te trekken in een afgelegen gebied in de bergen(Middle of nowhere) Het is niet zoals in Alanya, Kusadasi of andere plekken aan de kust. Iassos zit niet aan de Boulevard maar aan een kust zonder activiteiten en geen winkels, bazaar. Je hebt ook helemaal geen supermarkt in de buurt?! Vanaf vliegveld Bodrum is het 1 uur tussen de bergen, heuvel op heuvel af, rijden, helemaal donker en je hebt geen berg(straat)verlichtingen. Dus je hebt alleen te maken met de toeristen op de parc die mee is gekomen vanaf Holland of andere delen. Er zijn maar een paar die engels kunnen praten. Het eten is iedere dag het zelfde en wat in de ochtend is overgebleven wordt verschoven naar de middag en naar de avond.Als het niet op is dan krijg je die zelfde groenten of zooi op een andere tijdstip Maar dan Bedorven en Verrot.Er zijn teveel vliegen!

Gereisd Met vrienden in juni 2014

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Iassos Modern in Bodrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Iassos Modern zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.