Vakantiepark Iassos Modern

Meer vakantieparkinfo

370 reviews over Vakantiepark Iassos Modern

• 8Rolinda09-09-2014

Fantastische vakantie gehad!

Animatieteam top! Je wordt als nieuwkomer meteen bij de groep betrokken. Animatieteam maakt met iedereen praatjes. Leuke activiteiten gedurende de dag en het animatieteam weet mensen hiervoor te stimuleren. Ruime ruimte in villa en fijne bedden. Eten kan gevarieerder, maar smaakt prima! Wel afwisseling in vlees elke dag. Maar zeg zelf; wanneer meer keus, wat moet je dan kiezen?

• 8Onderkomen

Marjanne Star Guest relations, GUEST RELATIONS, 18-10-2014

Beste Fam. Stienstra, bedankt voor uw recensie op Zoover. graag willen we u bedanken voor uw verblijf in Iassos Modern en uw tijd die u heeft geïnvesteerd in het delen van uw ervaringen. Het is ons een plezier om onze gasten een fijne vakantie te laten beleven. Graag zouden wij u opnieuw willen verwelkomen op een van onze hotels & resorts. Met vriendelijke groet

• 9Gino van de Hoven05-09-2014

Top vakantie!

Het complex is luxe en groot opgezet, maar met een persoonlijke benadering en goede service. Het eten was goed, maar eenvoudig. Het animatie team was helemaal tof! Zij toen erg hun best om leuke dingen te doen. Het complex ligt wel afgelegen, maar er zijn wel mogelijkheden om iets te ondernemen. Top vakantie!

• 8Eetgelegenheden

• 8Lorenzo02-09-2014

Weet wat je kunt verwachten.

Aangezien u de reviews leest, bent u bezig een vakantie te zoeken die aan uw verwachtingen voldoet.

Het hotel ligt inderdaad afgelegen, er is zo goed als niks buiten het het complex. De appartementen/villa's(ook wij kregen ipv een appartement een villa voor 8p terwijl we met 2p waren!)waren prima! Zeker een pluspunt in ons geval. Uiteraard zal ieder verblijf anders zijn en kan er bij de ene kamer iets slechter zijn dan andere. Het eten is gemiddeld, in andere hotels in deze prijsklasse is het eten zeker niet beter. Het is niet heel afwisselend maar prijs/kwaliteit gezien is het voldoende. De sfeer in het hotel heb ik als prettig ervaren. Ik vond het heel gezellig en iedereen stond open voor elkaar, maar verplichtte je tot niets. Het animatie team legt snel contact met de (nieuwe)gasten waardoor die ook actief betrokken werden bij de overige gasten.

Al met al heb ik niets te klagen. Als u de reviews goed doorleest weet u wat u kunt verwachten en komt u niet voor verassingen te staan.

• 9Onderkomen
    • 8Activiteiten

• 9Sophia13-08-2014

zeker een aanrader!

Perfecte plek om tot rust te komen, ligt alleen erg afgelegen. De mensen zijn heel aardig, leuk animatie en alles zag er prima uit.

• 10Activiteiten

Marjanne Star Guest relations, GUEST RELATIONS, 18-10-2014

Beste Sophia, bedankt voor uw recensie op Zoover. Graag willen we u ook bedanken voor uw verblijf in Iassos Modern en uw tijd die u heeft geïnvesteerd in het delen van uw ervaringen. Het is ons een plezier om onze gasten een fijne vakantie te laten beleven. Graag zouden wij u opnieuw willen verwelkomen op een van onze hotels & resorts. Met vriendelijke groet

• 9Roger25-07-2014

in één woord: Geweldig

Wat een super vakantie! Fantastische villa. Geweldig personeel. Heerlijk eten. Waanzinnig voor de kinderen. Personeel is geweldig. We willen er een paar speciaal noemen: Hikmet, Aytekin, Samed, Savas en zeker niet te vergeten Gökhan, Marianne en Burak. Dir laatste twee zijn Super!! Ze doen Alles voor je. Ze zijn met ons naar de supermarkt gereden en toen ik oorontsteking had ging Burak met me naar de dokter en apotheek in het dorp. Wat een service! Burak nam me daarna zels nog even mee naar het mooiste plekkie dat ik ooit heb gezien: Mavisu Beach. Wij komen zeeeeeeeer zeker terug! Allemaal heel hartelijk bedankt!!!!

• 9Onderkomen
    • 9Eetgelegenheden

Guest relations, GUEST RELATIONS, 03-08-2014

Beste Roger, Bedankt voor uw beoordeling, fijn om te lezen dat we jullie terug kunnen verwachten en namens het Iassos team heel graag gedaan. Ps. geef je kleine een dikke knuffel van ons. Met vriendelijke groet,

• 8anja14-08-2013

Afgelegen maar met een geweldig uitzicht

Het complex is afgelegen maar met een geweldig uitzicht. Wij hadden een appartement aan het zwembad. Het had 2 grote slaapkamers en 2 badkamers. Een hele grote woonkamer met mooie keuken met grote koel-vrieskast maakt het plaatje compleet. Lekker zwembad met veel nieuwe bedjes. Het eten is oke. Niet veel keuze maar er zijn ook maar 65 appartementen. De kinderen waren gek op de meiden Qierien en Chantal van kids & Co. Zij gaven de kinderen veel aandacht. In de dagen dat wij er waren heb ik niet veel van het int. animatieteam gezien. Op een partijtje waterpolo en volleybal na. Het hoofd zag je alleen maar lopen als hij er was en de dj zette 's avonds haar laptop met muziek aan en ging achterin aan de bar zitten. Jammer dat 's avonds de bar maar 1 1/2 uur open is en er een zeer beperkte keuze van drank is. Anja is een top gastvrouw. Ook het personeel doet veel voor je. De intro brief die in het huisje lag was een welkome verrassing.

• 5Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

GUEST RELATİONS, GUEST RELATIONS, 15-08-2013

Bedankt voor uw beoordeling. Wie weet tot een volgende keer.

• 10B van apeldoorn25-06-2013

Fantastische vakantie .

Super vakantie gehad . We waren er 5 juni voor negen dagen . We hadden het zo naar ons zin dat we drie dagen bijgeboekt hebben . Heerlijk rustig gelegen waardoor er weinig feestende jongeren waren . Personeel was top . Vriendelijk niet opdringerig , beleefd . Voor kinderen is dit een paradijsje . Alles mag en kan . Ik was er met mijn dochter en kleindochter .de kinderen worden zo bezig gehouden dat je als ouders ook tot rust komt. Wij gaan snel weer .

GUEST RELATİONS, GUEST RELATIONS, 26-06-2013

Bedankt voor uw beoordeling . We hopen jullie snel weer terug te zien.

70 tips over Vakantiepark Iassos Modern

• Janita, 01-07-2014

Neem voor je baby een draagzak mee. Iedere dag met de buggy de trappen op en af bij het huisje en daarna op en af bij het zwembad, is niet te doen. Draagzak is veel handiger vonden wij.

• noyen, 28-06-2014

en donderdags kun je met de boot mee leuke markt en dinsdag met de bus mee naar het plaatje ook een grote markt

• Ruud Ayal, 17-09-2013

Taxi naar Bodrum 75 euro Met taxi boot naar Guluk

38 vragen over Vakantiepark Iassos Modern

• mariettevandiemen, 11-03-2015

Omgeving

Ik lees overal dat het afgelegen ligt maar ik krijg weinig duidelijkheid over hoe afgelegen. Zijn er in de omgeving wel iets van restaurantje waar je iets kunt eten? Of een supermarkt om boodschappen te halen? Hoe ver lopen is het, of eigenlijk hoe lang, voor je bij iets van een dorpje bent?

Linda, 26-03-2015

Wel supermarkt geen restaurantjes oid !

• Jessica, 21-01-2015

Diner

Klopt het dat dit resort all-inclusive was en per 2015 niet meer? We lezen dat je consumpties kunt krijgen tegen betaling maar hoe zit het dan met dineren bijvoorbeeld? IS er a-la carte eten of kun je beter in de buurt ergens gaan eten?

Linda, 26-03-2015

Geen idee wij hadden all in in 2014 in buurt kun je niet eten

• Floor, 02-08-2014

Dokter of ziekenhuis in de buurt

Eind augustus gaan mijn vriend en ik naar Iassos en hebben er veel zin in. Wel zou ik willen weten of er een arts of ziekenhuis in de buurt ligt, aangezien ik dan 6 maanden zwanger ben en in het geval ik deze nodig zal hebben?

Jos en Karin Paschedag, 06-08-2014

Of er iets in de. Buurt is weet ik niet, maar je word altijd goed geholpen door Marianne!

Vakantiepark info

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Gratis wifiOp de kamer