Vakantiepark Iassos Modern

Meer vakantieparkinfo

370 reviews over Vakantiepark Iassos Modern

• 4Mariette17-06-2015

schijn bedriegt!

Dit lijkt een prachtige vakantie, maar niets is minder waar! Dit park is op sterven na dood. Op internet word er verteld dat er een supermarkt is, maar die is gesloten en gaat ook niet meer open. De diverse bars en restaurant hebben wij nooit kunnen vinden, zijn er niet. Er is een "restaurant" (heeft meer het uiterlijk van een schoolkantine) en daar kun je 3 gerechten bestellen; omelet, köfte of droge kip. Je moet wel een dag van te voren aangeven dat je hier gebruik van wilt maken en zelfs als je dat doet krijg je een erg onvriendelijke blik van de kok omdat ze werkelijk geen zin heeft om te werken. binnenzwembad word gebruikt als mortuarium voor krekels, sprinkhanen e.d en de kidsclub als opslagplaats voor matrasjes en als je mazzel hebt vind je er ook nog wel eens iemand van het personeel die daar heerlijk ligt te slapen tussen de troep. Sporthal ook nooit kunnen vinden. En als je een poging doet om het te vinden (door het volgen van de bordjes)

• 8Onderkomen
    • 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden

• 9Fam Dayi05-04-2015

Geweldige plek

Vakantiepark Iassos Bodrum, de huisjes zijn top, heerlijk ruim en van alle gemakken voorzien. Heel kindvriendelijk, leuk personeel en volop aandacht. Het is ons zo goed bevallen (Ruimte, personeel, klimaat, mensen, omgeving, eten) dat we dit jaar weer geboekt hebben. Voor volgend jaar misschien zelf weer..

• 10Linda26-03-2015

Geweldige vakantie

Geweldig! Buiten het park niets maar dat weet je! Hebben wij niet gemist! Wij moesten helaas bezoek aan het ziekenhuis brengen, maar er gingen 2 mensen van het complex mee! Ik vond t wel iets te ver rijden maar hoop dat nooit meer nodig te hebben. Super leuk personeel! Overzichtelijk gezellig gemoedelijk veel Nederlanders. Strandje was niets maar zwembad erg gezellig! Wel met trap n zwembad manlief veel de buggy getild ;) kamers geweldig, zelfs wasmachine !goed schoon gemaakt, wij hadden wel lekkage dus hoop dat ze de kamers goed blijven onderhouden!

• 10Eetgelegenheden

• 9Wilmakorteschiel15-09-2014

Geweldig

Wat hebben wij een heerlijke relax vakantie gehad , super huisjes schoon en alles top in orde. Geweldig aardige mensen van het animatie team doen werkelijk alles om het naar de zin te maken en de kleintjes krijgen lollies ijsjes van de aardige man van de winkel en hammam. Eten was goed en supergezellige avonden, komen zeker terug .Dit is echt een park waar mensen klaar staan voor je en idd niet zo luxe als andere 5 sterren maar wel veel gezelliger en goede sfeer alles kan en mag .

• 8Eetgelegenheden

Guest relations, GUEST RELATIONS, 20-09-2014

Beste Mevr. Korteschiel, bedankt voor uw recensie op Zoover. Fijn om te lezen dat u een plezierige tijd bij ons heeft gehad, voor ons staat een persoonlijke service voor op, Graag zien we u nog eens terug op een van de hotels & resorts. Met vriendelijke groet

• 9Petra15-08-2014

Supergezellig!

Wij zijn met 2 kleine kids geweest en we hebben er een topweek gehad! Het 5koppig animatie team was zoooooo onwijs lief leuk met de kids (&ook naar de volwassenen!) dat wij echt nog niet weg wilden... We hebben absoluut genoten

• 9Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden

Marjanne Star Guest relations, GUEST RELATIONS, 18-10-2014

Beste Petra, bedankt voor uw recensie op Zoover en voor uw verblijf in Iassos Modern. Het is ons een plezier om onze gasten een fijne vakantie te laten beleven. Het was een fijne tijd die we met uw gezin mochten door brengen. Hopelijk zien we u nog eens terug, op een van onze hotels & resorts. Met vriendelijke groet

• 3MvG12-08-2014

Niet voor herhaling vatbaar

De app hebben geen zwembad. All incl stelt weinig voor, alcoholische dranken zijn bier, wijn of wodka. Personeel spreekt gebrekkig Engels. Het is er erg steil en het resort heeft veel trappen, weinig buggy of rolstoelvriendelijk. Eten kent een summier aanbod, is lauw of koud en elke dag z on beetje hetzelfde. Er zitten veel vliegen bij de eetgelegenheid. De airco kent maar 1 stand, heel hoog. De gordijnen zijn niet verduisterend in het complex. De shuttle service is vaak bezet, waardoor je zelf naar boven moet lopen. Het strandje kent geen voorzieningen en is publiekelijk. Zwembad is niet echt schoon en veel ligbedden worden bezet gehouden door gasten die van tevoren handdoeken leggen. De animatie voor de kinderen is s avonds altijd hetzelde. De muziek van de animatie voor volwassen is over het hele resort goed hard te horen. De bedden zijn ontzettend hard. Afgegaan op de goede recencies van Zoover boekten wij deze accomodatie. Maar voor ons nooit meer!

• 7Onderkomen
    • 4Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden

Guest Relations, GUEST RELATIONS, 14-08-2014

Beste Fam, bedankt voor uw beoordeling. Hierbij wil ik u informeren dat u altijd naar de guest relations balie kan komen wanneer u taal-problemen ondervindt, u kunt er geholpen worden door nederlands, duits en engelsstalig personeel en voor de meest uit een lopende vragen kunt u bij ons terecht, wij zijn er om u een aangenaam verblijf te verzorgen en zullen er alles aan doen, dat u met fijne herinneringen terug huiswaarts keert. Het klopt dat als u App type C boekt u geen eigen zwembad zult hebben deze vind u alleen bij de Villas type A en X, Ik hoop u voldoende geinformeerd te hebben. Met vriendelijke groet,

• 10bianca02-08-2014

Prijs kwaliteit was super

Omdat je in een dorp zit heb je te maken met de lokale mensen, wat zijn dit vriendelijke en gasvrije mensen, animatie team super niet opdringerig en iedere dag/avond een programma. Ook een aanrader is een boottrip je stapt op voor de deur en de kapitein was zo leuk met onze kinderen. Het hotel is vrij nieuw en de villa waar wij in verbleven was prachtig. We hebben een vakantie gehad om niet te vergeten.

• 7Eetgelegenheden

Guest relations, GUEST RELATIONS, 03-08-2014

Beste Bianca, bedankt voor uw beoordeling, en waardering. Met vriendelijke groet,

• 9Marina 02-08-2014

Super vakantie!!!!!!!!

Onze beste vakantie ooit!!! De villa is zo groot en mooi, prive zwembad, 3 grote slaapkamers, 3 wc`s waarvan 2 badkamers. huiskamer en keuken met vaatwasser alles erop en eraan. elke dag word er schoongemaakt. zeer prettig. Het ligt in een hele mooie rustige omgeving( wisten we vooraf en was heerlijk ), maar met meer dan genoeg mogelijkheden om de drukte op te zoeken in bijv. Milas, Gulluk en Bodrum. Er is ook veel te doen op het park zelf, daarvoor zorg het personeel en het animatie team. wat een geweldige mensen!!! ze zijn zeer behulpzaam en maken je vakantie echt compleet. Sommige spreken zelfs nederlands. Ook voor de kinderen is er veel te doen, het animatie team staat dagelijks voor ze klaar met activiteiten voor binnen en buiten, maar de glijbanen bij het zwembad vervelen ook nooit. En dan nog het heerlijke eten waar ze elke dag ruim uit kunnen kiezen.

• 10Eetgelegenheden

Guest relations, GUEST RELATIONS, 03-08-2014

Beste Mevr, Laven Bedankt voor uw beoordeling en uw waardering. Met vriendelijke groet,

• 10jacqueline19-07-2014

Fantastisch relax vakantie

11 dagen hier op vakantie geweest 1woord super! Er hangt een gezellige sfeer, personeel maakt altjjd wel een praatje! Het is schoon en vooral overal overzichtelijk! De villas zijn in 1woord geweldig, enorme ruimte en eigen zwembad. Eten is wat eenvoudig maar voor ieder wat wils & warm!! Animatie doet overdag activiteiten en elke avond is er ook wat te doen erg gezellig! Voor kinderen is er miniclub en savonds minidisco, zelfs mijn zoon van 8 vond het geweldig, amber van de miniclub deed veel afwisseling, van voetbal tot knutselen. Het hotel ligt wat afgelegen maar dit wisten wij, en via marjanne kon je leuke goedkope tourtjes regelen zoals boottour & markten bezoeken!

Guest relations, GUEST RELATIONS, 22-07-2014

Bedankt voor uw beoordeling, het doet ons goed om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad. Met vriendelijke groet,

• 9Janita01-07-2014

Heerlijke vakantie!

Wij hebben met onze dochter van 4 en baby van 10 mnd een heerlijke vakantie gehad!! Accommodatie was ruim en schoon. Het eten was prima en voldoende gevarieerd. De kok die buiten op de bakplaat iedere dag wat anders bereidde, was helemaal top! Er is niet veel te doen in de omgeving (dagje met bus naar Milas, dagje met boot naar Gulluk, ochtendje vissen), maar het animatieteam voor jong en oud maakte veel goed. Zelfs buiten het hoogseizoen in begin juni, was er iedere dag wat te doen! Complimenten voor (de Nederlands sprekende) Marjanne en Murak!! En onze dochter van 4 heeft zich iedere dag vermaakt in het zwembad met de 2 glijbanen. Het zwembad is niet supergroot, maar groot genoeg en lekker overzichtelijk! Ook zijn er genoeg ligbedjes voor iedereen. Het strand is overigens GEEN strand... De Market op het Resort stelt alleen niets voor. Alleen ijsjes, sigaretten en fris. Gelukkig is er sinds 15 juni 2014 een SOK supermarkt op loopafstand voor bijvoorbeeld babyvoeding.

70 tips over Vakantiepark Iassos Modern

• Janita, 01-07-2014

Neem voor je baby een draagzak mee. Iedere dag met de buggy de trappen op en af bij het huisje en daarna op en af bij het zwembad, is niet te doen. Draagzak is veel handiger vonden wij.

• noyen, 28-06-2014

en donderdags kun je met de boot mee leuke markt en dinsdag met de bus mee naar het plaatje ook een grote markt

• Ruud Ayal, 17-09-2013

Taxi naar Bodrum 75 euro Met taxi boot naar Guluk

38 vragen over Vakantiepark Iassos Modern

• mariettevandiemen, 11-03-2015

Omgeving

Ik lees overal dat het afgelegen ligt maar ik krijg weinig duidelijkheid over hoe afgelegen. Zijn er in de omgeving wel iets van restaurantje waar je iets kunt eten? Of een supermarkt om boodschappen te halen? Hoe ver lopen is het, of eigenlijk hoe lang, voor je bij iets van een dorpje bent?

Linda, 26-03-2015

Wel supermarkt geen restaurantjes oid !

• Jessica, 21-01-2015

Diner

Klopt het dat dit resort all-inclusive was en per 2015 niet meer? We lezen dat je consumpties kunt krijgen tegen betaling maar hoe zit het dan met dineren bijvoorbeeld? IS er a-la carte eten of kun je beter in de buurt ergens gaan eten?

Linda, 26-03-2015

Geen idee wij hadden all in in 2014 in buurt kun je niet eten

• Floor, 02-08-2014

Dokter of ziekenhuis in de buurt

Eind augustus gaan mijn vriend en ik naar Iassos en hebben er veel zin in. Wel zou ik willen weten of er een arts of ziekenhuis in de buurt ligt, aangezien ik dan 6 maanden zwanger ben en in het geval ik deze nodig zal hebben?

Jos en Karin Paschedag, 06-08-2014

Of er iets in de. Buurt is weet ik niet, maar je word altijd goed geholpen door Marianne!

Vakantiepark info

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Gratis wifiOp de kamer