Vakantiepark Iassos Modern

Meer vakantieparkinfo

370 reviews over Vakantiepark Iassos Modern

• 9Christiaan Timmermann25-08-2014

hier kom ik zeker terug

Fantastische crew, hele goede service, vriendelijke mensen. Er is genoeg te doen, je wordt snel geholpen, kortom; top!

• 10Activiteiten

• 9Margreeth Tavenier16-08-2014

Volgend jaar weer!

met dank aan Marianne en alle andere Turkse mannen wiens naam ik niet kan schrijven. Service was prima!

• 10Pien, Raym en Beau02-08-2014

genoten....

Zojuist teruggekomen uit Turkije en resort Iassos...ik was daar 13dgn met man en kind 15jr. We hebben genoten;de zon, het eten en de fijne accommodatie. We verbleven in een villa met zwembad waar we dagelijks zwommen.onze zoon had zijn eigen "vleugel' met badkamer op de begane grond. Wij lagen in de master bedroom bovenin met prachtig uitzicht.Huis/appartement is zeer compleet. De reis vanaf de luchthaven is "spannend"...een voorbereid mens telt voor 2..weet; het is een hobbelweg, 1/2 uur precies. Even doorzetten want dan heb je ook wat. Het resort ligt afgelegen maar auto huur/rijden is prima... Groot compliment aan de staff en speciaal aan Mr.Kaan de managing director,hij is de stille kracht achter Iassos, je ziet en hoort hem niet maar heeft haarfijn in de gaten wat waar nodig is.Klachten worden direct opgelost,men denkt met je mee.Eten is turks, gevarieerd en prima,je bent in het buitenland dus verwacht geen mcdonalds- vers fruit,brood, kok grilt buiten special...

Guest relations, GUEST RELATIONS, 03-08-2014

Beste Fam Bakker, Bedankt voor jullie beoordeling en waardering voor ons werk, Mr. Kagan zal aangenaam verrast zijn wanneer hij dit leest. We hopen jullie nog eens terug te zien. Met vriendelijke groet,

• 9Emma29-07-2014

Fantastische zorgeloze vakantie

De accommodatie was top. Wel een beetje afgelegen maar dit wisten we vantevoren. Ook de appartementen waren top! We kregen een appartement met 2 slaapkamers en 2 badkamers, balkon, gezamenlijk dakterras en ook zat er een keuken in. Ook de vlucht met transfer is goed verlopen.

Het eten is erg lekker, je kunt heel de dag eten. Zoals ontbijt, snacks, lunchen, pannenkoeken, Turkse lekkernijen voor bij de borrel etc. Het avondeten is iets minder gevarieerd. Maar je krijgt wel de mogelijkheid om een keer gratis a la carte te eten. Ook dit was lekker.

Het personeel is super aardig en zijn behulpzaam. Ik heb het erg naar m'n zin gehad met de mensen van de animatie, Burak, Marjanne, özgul, gökan en yeed zijn top, ze hielpen je meteen als er een probleem was of als je iets graag wilde. Zo vonden mijn zus, ik en wat andere gasten het leuk om een keer te gaan stappen. Toen zijn we met een busje naar Bodrum gegaan om daar uit te gaan. Ik heb een super avond en vakantie gehad. Bedankt Iassos!

Guest relations, GUEST RELATIONS, 03-08-2014

Beste Emma bedankt voor je beoordeling, fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt gehad en dat ons hotel dus ook geschikt is voor ouders met ouderen kinderen. Met vriendelijke groet,

• 8Erwin27-07-2014

Een Prachtig relaxte vakantie. Met

Ik persoonlijk ben nooit een voorstander van een beoordeling sites. Meestal wordt hier frustraties geuit of moet ik zeggen op gekropte achteraf gepraat. Zoals duidelijk stond omschreven ligt iassos afgelegen op een prachtig resort. Een tip van ons is huur een auto, voor 45 euro huur je 24 uur een auto. Transfer van vliegveld naar Iassos loopt soepel en is goed geregeld. met iets minder dan een uur ben je op plek van bestemming. Aangekomen in een prachtige villa met een prive zwembad . Villa was erg schoon, Schoonmaakster kwamen elke dag langs. Het eten was erg gevarieerd. Je moet hier niet gaan zitten met wat een boer niet kent dat ...... hij niet. Speciaal complimenten gaan uit naar Marjanne zij voelt zich enorm verantwoordelijk voor Alle gasten. .

Guest relations, GUEST RELATIONS, 03-08-2014

Beste Erwin, bedankt voor uw beoordeling, we vonden het erg leuk om uw als avontuurlijke gast te hebben, zo ik ook meer te weten ben gekomen over wat er nog meer te doen is in de omg van bodrum. fijn om te horen dat ons werk gewaardeerd wordt. Met vriendelijke groet,

• 9Sophie van de Ven26-07-2014

Heerlijke vakantie

Super vakantie gehad. Heerlijk relaxed resort, met geweldige service en fantastische mensen! Zeker een aanrader!

Guest relations, GUEST RELATIONS, 03-08-2014

Beste Sophie, bedankt voor je beoordeling, fijn dat je het zo hebt ervaren, we zullen ons altijd voor de volle 100% inzetten om het iedereen naar de zin te maken. Met vriendelijke groet

• 9Pietje01-07-2014

Heerlijk voor n relax vakantie!

N ruime villa met prive zwembad ,de omgeving is rustig,daar hadden wij bewust voor gekozen,prachtig uitzicht,het personeel in het restaurant was erg vriendelijk,en behulpzaam,1x iets vragen,en het werd gebracht,of geregeld,wij vonden het eten heerlijk,genoeg variatie,en je moet ook geen culinaire hoogstandjes verwachten voor zo,n prijs,in de villa was alles aanwezig:jus pers,broodrooster,afwasmachine,wasmachine,etc etc,Amber van de mini club is erg leuk bezig met de kids 2x per dag,en Burak en Marjanne verzorgen de avond animatie,die wij ook erg leuk vonden,Ata deed s,morgens watergym....voor iedereen wat wils dus...De Hamam is zeer aan te bevelen!!!!Ook super vriendelijk personeel,wij hadden n villa helemaal boven aan de berg,maar er rijd een golfkarretje ,dus ook dat was geen probleem.Klein intiem strandje wat wij erg fijn vonden,genoeg bedjes overal...Voor ons een plek om zeker nog eens terug te gaan

• 9Rosaly10-06-2014

Super leuke vakantie gehad!

Het park lag misschien wel afgelegen,maar dat maakte voor ons niet uit. Je kunt er allerlei activiteiten en excursies doen. Ons appartement werd bijna iedere dag schoongemaakt. Het animatie team was geweldig en er werden veel leuke activiteiten gedaan, complimenten voor Burak en Marjanne! De service was ook geweldig. Vakantiepark Iassos is zeker een aanrader!

• 10Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden

• 9Daphne06-06-2014

super gezellig

de accommodatie was super mooi, ondanks de afgelegen ligging, maar dat maakte het uitzicht erg mooi. het personeel was erg klantvriendelijk en erg gezellig en ook de prijs was niet te duur voor wat je kreeg. de villa die we kregen was erg mooi met een privé zwembad en werd goed bijgehouden. voor mensen die minder goed ter been zijn is het park minder geschikt want er zijn best veel trappen en schuine hellingen aanwezig.

we hebben een super leuke en gezellige vakantie gehad en zouden het park zeker aanbevelen!

• 10Onderkomen
    • 7Activiteiten

• 8J.Smits20-10-2013

Leuke vakantie, maar niet nog een keer

Begin oktober 2013 zijn wij naar Iassos Modern geweest. De reistijd van de luchthaven naar het park valt mee 45 minuten, maar deze 45 minuten gaat door de middle of nowhere. De dichtbijzijnste voorzieningen zijn dan ook zeker 45 minuten over een slechte weg te rijden. Het park was mooi, goed onderhouden groen, de appartamenten moeten wel onderhouden worden vooral op kleine dingetjes (kitten, lekkende douche). Het park is all inclusive het eten is goed, genoeg variatie (salades ed. moeten wel gekoeld worden). Het personeel is verschillende, veel spreken geen of nauwelijks engels, een paar spreken goed engels, duits en een zelfs Nederlands. De appartementen zijn erg groot van alle gemakken voorzien.

• 6Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

70 tips over Vakantiepark Iassos Modern

• Janita, 01-07-2014

Neem voor je baby een draagzak mee. Iedere dag met de buggy de trappen op en af bij het huisje en daarna op en af bij het zwembad, is niet te doen. Draagzak is veel handiger vonden wij.

• noyen, 28-06-2014

en donderdags kun je met de boot mee leuke markt en dinsdag met de bus mee naar het plaatje ook een grote markt

• Ruud Ayal, 17-09-2013

Taxi naar Bodrum 75 euro Met taxi boot naar Guluk

38 vragen over Vakantiepark Iassos Modern

• mariettevandiemen, 11-03-2015

Omgeving

Ik lees overal dat het afgelegen ligt maar ik krijg weinig duidelijkheid over hoe afgelegen. Zijn er in de omgeving wel iets van restaurantje waar je iets kunt eten? Of een supermarkt om boodschappen te halen? Hoe ver lopen is het, of eigenlijk hoe lang, voor je bij iets van een dorpje bent?

Linda, 26-03-2015

Wel supermarkt geen restaurantjes oid !

• Jessica, 21-01-2015

Diner

Klopt het dat dit resort all-inclusive was en per 2015 niet meer? We lezen dat je consumpties kunt krijgen tegen betaling maar hoe zit het dan met dineren bijvoorbeeld? IS er a-la carte eten of kun je beter in de buurt ergens gaan eten?

Linda, 26-03-2015

Geen idee wij hadden all in in 2014 in buurt kun je niet eten

• Floor, 02-08-2014

Dokter of ziekenhuis in de buurt

Eind augustus gaan mijn vriend en ik naar Iassos en hebben er veel zin in. Wel zou ik willen weten of er een arts of ziekenhuis in de buurt ligt, aangezien ik dan 6 maanden zwanger ben en in het geval ik deze nodig zal hebben?

Jos en Karin Paschedag, 06-08-2014

Of er iets in de. Buurt is weet ik niet, maar je word altijd goed geholpen door Marianne!

Vakantiepark info

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Gratis wifiOp de kamer