Vakantiepark
7,7

• Onderkomen9,2
  • Activiteiten6,8

144 reviews over Vakantiepark Iassos Modern in het Nederlands

Totaal verlaten en zonder auto kun je nergens uit

Marcel
2-2-2016
  • Activiteiten2
  • Activiteiten2

Het zeewater om te zwemmen en te vissen

Gereisd Met partner in september 2015

Nooit weer

22-6-2015
  • Activiteiten3
  • Activiteiten3

Vreselijke vakantie gehad. Enorm afgelegen. Strand is niks.. Week bij het zwembad gelegen ,harde muziek en het eten was vreselijk. Elke avond koud en moest opgewarm worden in magnetron. Smiddsgs steeds hetzelfde eten en savonds niet veel anders. Elke avond kip ,rijs en gebakken aardappels. Wij waren enorm blij om naar huis te gaan. Je kunt metmde boot naar Gulluk maar boot gaat niet wanneer jij wilt en het plaatsje Gulluk stelt niets voor....,,, Kortom, een vakantie die we liver niet hadden gehad.

Gereisd Met partner in september 2014

een vakantie om uit te rusten

g j van drie
7-10-2014
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

wat in de gids of internet staat is precies wat je krijgt een ruime appartement of villa verschil tussen beide is villa 4 slaapkamers 3 badkamers en een zwembad, appartement heeft 2 slaapkamer en 2 badkamers beide volledig ingericht. eten eenvoudig maar lekker. geen winkels dan gewoon ff met de bood(10 euro) of met de bus naar Bodrum.

Gereisd Met partner in Mon Sep 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

precies zoals het vermeld was op de site

broertje
16-9-2014
  • Activiteiten9

een prima vakantie om uit te rusten. prima onderkomen kregen een villa maar hadden we geen zin in omdat dat te veel klimmen was(kunstknieën) kreeg een prima appartement van Marianne. eten drinken en door Marianne geregelde uitstapjes naar Kos of met de boot/bus naar de markt in de omgeving. En vooral voor de mannen GEEN winkels in de omgeving dus rust.

Guest relations, GUEST RELATIONS, Sat Sep 20 2014 11:09:10 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bedankt voor uw beoordeling, fijn om te lezen dat u een plezierige tijd bij ons heeft gehad en we hopen u nog eens te verwelkomen op een van de hotels & resorts. Met vriendelijke groet,

Fijne vakantie

Lisa
16-9-2014
  • Onderkomen7
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten7

8 dagen in dit complex op vakantie geweest. Wij kregen een gratis upgrade naar een villa met eigen zwembad. Wij hebben een fijne vakantie gehad. Het lag afgelegen maar dat staat duidelijk aangegeven. Van uit het hotel bieden ze genoeg mogelijkheden om dingen te ondernemen. Eten is goed, genoeg keuze. Normaal gaan wij naar de ultra allin 5* hotels. Maar ik zou dit ook zo nog een keer boeken!

1 min puntje: Het bed was hard. Pijn in ons rug van gehad.

Wij zaten in het einde van het seizoen en het was ook heerlijk rustig in het complex. Heerlijk als je voor je rust komt!

Gereisd Met partner in september 2014
Guest relations, GUEST RELATIONS, 20-9-2014

Beste lisa, bedankt voor uw recensie op Zoover. graag willen we u bedanken voor uw verblijf in Iassos Modern en uw tijd die u heeft geïnvesteerd in het delen van uw ervaringen. Het is ons een plezier om onze gasten een fijne vakantie te laten beleven. Graag zouden wij u opnieuw willen verwelkomen. Met vriendelijke groet

WE hebben een goede vakantie gehad.

n vd veen
8-9-2014
  • Activiteiten10

was een mooi en schoon - goed verzorgde accommodatie. alleen erg af gelegen, maar we zijn niets tekort gekomen. alles mocht niets moest, werden een hoop leuke dingen gedaan. zijn een dag naar MILAS geweest. Heb een hoop in de zee gevist en gevangen. Wij zijn er zeer tevreden over. WE hebben een goede vakantie gehad. Bediening was zeer goed, het personeel was erg vriendelijk, wij zijn zeer tevreden.

Marjanne Star Guest relations, GUEST RELATIONS, 18-10-2014

Beste Fam van der Veen, bedankt voor uw recensie op Zoover. graag willen we u bedanken voor uw verblijf in Iassos Modern en uw tijd die u heeft geïnvesteerd in het delen van uw ervaringen. Het is ons een plezier om onze gasten een fijne vakantie te laten beleven. Graag zouden wij u opnieuw willen verwelkomen op een van onze hotels & resorts. Met vriendelijke groet

we hebben een prachtige vakantie gehad.

Wil
8-9-2014
  • Activiteiten10

we zaten met zijn tweeen in een super de luxe villa. Zwembad , restaurant , bar bij het zwembad, heel het terrein prachtig schoon. strand was wel wat minder, hier kunnen ze nog wat verbeteringen aanbrengen.

Guest relations, GUEST RELATIONS, 20-9-2014

Beste Mevr. Wil. Bedankt voor uw beoordeling, fijn om te lezen dat u een prachtige vakantie bij ons heeft gehad, we blijven altijd in ontwikkeling, voor een optimaal resultaat en we hopen u nog eens te verwelkomen op een van de hotels & resorts. Met vriendelijke groet,

SUPER VAKANTIE

yunus er
  • Activiteiten10

Voor luxe voor bediening voor service voor ontspanning voor genieten en plezier.

bezoek de hotel. Je zult geen spijt hebben. Ik heb mij zo erg vermaakt dat ik aankomend jaar langer als een week wil gaan.

Heerlijke vakantie gehad wil hierbij iedereen bedanken voor de tijd en de bediening. Kon niet om meer vragen.

Zeer POSITIEF.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2014

Place to be..... Relax

bram haasnot
  • Activiteiten10

iassos modern park lag misschien wel afgelegen, maar wel leuk park , mensen zijn vriendelijk en behulpzaam fantastisch villa met eigen zwembad , we kom zeker terug

Marjanne Star Guest relations, GUEST RELATIONS, 18-10-2014

Beste Fam. Haasnot, bedankt voor uw recensie op Zoover. Graag willen we u ook bedanken voor uw verblijf in Iassos Modern en uw tijd die u heeft geïnvesteerd in het delen van uw ervaringen. Het is ons een plezier om onze gasten een fijne vakantie te laten beleven. Graag zouden wij u opnieuw willen verwelkomen op een van onze hotels & resorts. Met vriendelijke groet

Super mooi

petra de smit
  • Activiteiten9

Het park is heel mooi om te zien en zoals in de beschrijving geschreven staat ligt het wat ver van de winkels en dergelijk.Ik heb ondanks dat heerlijk genoten de mensen daar zijn erg vriendelijk we kregen een upgrade naar een mooi huis met eigen zwembad.Huisjes zien er mooi en netjes uit worden goed schoongemaakt. Als je wat wil gaan doen moet je daarvoor wel een reisje maken maar ik heb genoten van het uitzicht en de natuur daar dus had er niet zoveel moeite mee. het eten is goed te doen op zich genoeg keus alleen wat koud.Het animatie team doet zeker zijn best voor de mensen. Er is elke avond wel wat te doen. Voor groot en klein. Zeker een aanrader als je rekening houd met rust en reizen naar een stadje voor winkels.

Gereisd Met partner in Wed Aug 27 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Marjanne Star Guest relations, GUEST RELATIONS, Sat Oct 18 2014 11:00:27 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Petra, bedankt voor uw recensie op Zoover en voor uw verblijf in Iassos Modern. Het is ons een plezier om onze gasten een fijne vakantie te laten beleven. Het was een fijne tijd die we met uw gezin mochten door brengen. Hopelijk zien we u nog eens terug, op een van onze hotels & resorts. Met vriendelijke groet

Vakantiepark info

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Iassos Modern in Bodrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Iassos Modern zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.