Vakantiepark
7,7

• Onderkomen9,2
  • Activiteiten6,8

190 reviews over Vakantiepark Iassos Modern in het Nederlands

Totaal verlaten en zonder auto kun je nergens uit

Marcel
2-2-2016
  • Activiteiten2
  • Activiteiten2

Het zeewater om te zwemmen en te vissen

Gereisd Met partner in september 2015

heerlijke accomodatie!!😉

Marieke stas
3-7-2015
  • Activiteiten9

heerlijke week gehad,zeer gastvrij ontvangen Door onze gastheer gencer van de touroperator, eten was ook prima,en we voelDen ons echt als een God in Frankrijk!! we werden echt op onze wenken bediend ! Echt een aanrader voor een rustige vakantie!zeker een aanrader voor het volgend jaar en gencer nog bedankt voor alles!! appartement was ruim en schoon en het zwembad was heerlijk!

Gereisd Met vrienden in juni 2015

Nooit weer

22-6-2015
  • Activiteiten3
  • Activiteiten3

Vreselijke vakantie gehad. Enorm afgelegen. Strand is niks.. Week bij het zwembad gelegen ,harde muziek en het eten was vreselijk. Elke avond koud en moest opgewarm worden in magnetron. Smiddsgs steeds hetzelfde eten en savonds niet veel anders. Elke avond kip ,rijs en gebakken aardappels. Wij waren enorm blij om naar huis te gaan. Je kunt metmde boot naar Gulluk maar boot gaat niet wanneer jij wilt en het plaatsje Gulluk stelt niets voor....,,, Kortom, een vakantie die we liver niet hadden gehad.

Gereisd Met partner in september 2014

een vakantie om uit te rusten

g j van drie
7-10-2014
  • Activiteiten8

wat in de gids of internet staat is precies wat je krijgt een ruime appartement of villa verschil tussen beide is villa 4 slaapkamers 3 badkamers en een zwembad, appartement heeft 2 slaapkamer en 2 badkamers beide volledig ingericht. eten eenvoudig maar lekker. geen winkels dan gewoon ff met de bood(10 euro) of met de bus naar Bodrum.

Gereisd Met partner in Mon Sep 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

precies zoals het vermeld was op de site

broertje
16-9-2014
  • Activiteiten9

een prima vakantie om uit te rusten. prima onderkomen kregen een villa maar hadden we geen zin in omdat dat te veel klimmen was(kunstknieën) kreeg een prima appartement van Marianne. eten drinken en door Marianne geregelde uitstapjes naar Kos of met de boot/bus naar de markt in de omgeving. En vooral voor de mannen GEEN winkels in de omgeving dus rust.

Guest relations, GUEST RELATIONS, Sat Sep 20 2014 11:09:10 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bedankt voor uw beoordeling, fijn om te lezen dat u een plezierige tijd bij ons heeft gehad en we hopen u nog eens te verwelkomen op een van de hotels & resorts. Met vriendelijke groet,

Fijne vakantie

Lisa
16-9-2014
  • Onderkomen7
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten7

8 dagen in dit complex op vakantie geweest. Wij kregen een gratis upgrade naar een villa met eigen zwembad. Wij hebben een fijne vakantie gehad. Het lag afgelegen maar dat staat duidelijk aangegeven. Van uit het hotel bieden ze genoeg mogelijkheden om dingen te ondernemen. Eten is goed, genoeg keuze. Normaal gaan wij naar de ultra allin 5* hotels. Maar ik zou dit ook zo nog een keer boeken!

1 min puntje: Het bed was hard. Pijn in ons rug van gehad.

Wij zaten in het einde van het seizoen en het was ook heerlijk rustig in het complex. Heerlijk als je voor je rust komt!

Gereisd Met partner in september 2014
Guest relations, GUEST RELATIONS, 20-9-2014

Beste lisa, bedankt voor uw recensie op Zoover. graag willen we u bedanken voor uw verblijf in Iassos Modern en uw tijd die u heeft geïnvesteerd in het delen van uw ervaringen. Het is ons een plezier om onze gasten een fijne vakantie te laten beleven. Graag zouden wij u opnieuw willen verwelkomen. Met vriendelijke groet

Top!

Linda
14-9-2014
  • Activiteiten8

Wij (2 vriendinnen) zijn net terug van een heerlijke week in vakantiepark Iassos. Super relaxed daar. Het ligt afgelegen, maar dat staat in de beschrijving. Heerlijk genieten van het mooie weer, eten en drinken en een prachtig appartement. We zaten in vakantiewoning type C. 2 slaapkamers en 2 badkamers! Erg ruim en netjes. Mooi zwembad met glijbanen. Personeel doet erg zijn best. Vanuit het hotel worden er dagtochten georganiseerd. We zijn een dag naar Kos geweest en hebben een boottocht gedaan. Beide zijn zeker aan te raden. Eten was prima. Prijs/kwaliteit verhouding uitstekend. Mensen die zeuren moeten zich schamen. Kijk eens wat je betaald voor zo'n week. Ga dan naar een ander hotel en betaal het dubbele. Wij hebben het hier heerlijk gehad!

Gereisd Met vrienden in september 2014
Guest relations, GUEST RELATIONS, 20-9-2014

Beste Linda, bedankt voor uw recensie op Zoover. Het doet ons goed om te lezen dat u een fijne tijd bij ons heeft gehad, Graag zouden wij u nogmaals willen verwelkomen in een van de Hotels & Resorts. Met vriendelijke groet

Top vakantie!

Glenn
9-9-2014
  • Activiteiten8

Wat hebben wij een top vakantie gehad! Ik heb de hele vakantie NIKS on-hygiënisch gezien, Alles was top en top schoon. Elke dag zag je de schoonmaakploegen heen en weer rijden om alles netjes te houden. Het eten was goed, niet heel erg gevarieerd maar het kon er zeker mee door! De ligging is mooi.. maar rustig. Als je van plan bent om elke dag naar de discotheek te gaan dan is de ligging wat minder ten opzichte van dat. Hou je van rust dan is dit de ideale plek! Erg kindvriendelijk ook.

Het animatie team is in 1 woord: Super. Leuke mensen die er alles maar dan ook alles aan doen om het naar je zin te maken. Hetzelfde geldt voor Marjanne en Burak.. Heel erg gastvrij en doen er echt alles aan om het een zo goed mogelijke vakantie te laten worden.

Twijfel niet.... Gaan!

Gereisd Met vrienden in augustus 2014
Marjanne Star Guest relations, GUEST RELATIONS, 18-10-2014

Beste Glen, bedankt voor uw recensie op Zoover. graag willen we u bedanken voor uw verblijf in Iassos Modern en uw tijd die u heeft geïnvesteerd in het delen van uw ervaringen. Het is ons een plezier om te lezen dat u een fijne tijd bij ons heeft gehad. Wij hopen u opnieuw te verwelkomen op een van onze hotels & resorts. Met vriendelijke groet

WE hebben een goede vakantie gehad.

n vd veen
8-9-2014
  • Activiteiten10

was een mooi en schoon - goed verzorgde accommodatie. alleen erg af gelegen, maar we zijn niets tekort gekomen. alles mocht niets moest, werden een hoop leuke dingen gedaan. zijn een dag naar MILAS geweest. Heb een hoop in de zee gevist en gevangen. Wij zijn er zeer tevreden over. WE hebben een goede vakantie gehad. Bediening was zeer goed, het personeel was erg vriendelijk, wij zijn zeer tevreden.

Gereisd Met partner in augustus 2014
Marjanne Star Guest relations, GUEST RELATIONS, 18-10-2014

Beste Fam van der Veen, bedankt voor uw recensie op Zoover. graag willen we u bedanken voor uw verblijf in Iassos Modern en uw tijd die u heeft geïnvesteerd in het delen van uw ervaringen. Het is ons een plezier om onze gasten een fijne vakantie te laten beleven. Graag zouden wij u opnieuw willen verwelkomen op een van onze hotels & resorts. Met vriendelijke groet

we hebben een prachtige vakantie gehad.

Wil
8-9-2014
  • Activiteiten10

we zaten met zijn tweeen in een super de luxe villa. Zwembad , restaurant , bar bij het zwembad, heel het terrein prachtig schoon. strand was wel wat minder, hier kunnen ze nog wat verbeteringen aanbrengen.

Gereisd Met partner in augustus 2014
Guest relations, GUEST RELATIONS, 20-9-2014

Beste Mevr. Wil. Bedankt voor uw beoordeling, fijn om te lezen dat u een prachtige vakantie bij ons heeft gehad, we blijven altijd in ontwikkeling, voor een optimaal resultaat en we hopen u nog eens te verwelkomen op een van de hotels & resorts. Met vriendelijke groet,

Vakantiepark info

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Gratis wifiOp de kamer