Vakantiepark Iassos Modern

• Activiteiten7,1
  • Onderkomen9,2

70 tips over Vakantiepark Iassos Modern

Lisa, 16-9-2014
Boek je excursies via het hotel, dat scheelt een hoop geld!
P. van Baak, 1-9-2014

Kijk waar je villa ligt als je wilt ruilen want sommigen liggen erg hoog en men moet dan ook nog trappen klimmen.

Correndon zal de 5 sterren toch waar moeten gaan maken want er was veel gemor over het eten en de week voor ons was er zelfs opstand hierover onder de gasten.

walther de Leeuw, 29-8-2014
de accommodatie is echt een aanrader voor het verliefde koppel of het stel op leeftijd. je moet er niet heen gaan om veel te gaan zien of doen tijdens de vakantie. de boot trip is wel een aanrader even een leuke dag weg heerlijk ontspannen. kijk youtube http://youtu.be/zqCr_hhV_7k

Petra, 15-8-2014
Gewoon lekker genieten vd rust, gezelligheid en de boottour is n absolute aanrader!
MvG, 12-8-2014

Huur geen auto via Corendon. Verhuurder spreekt geen Engels, navigatie was stuk en beloofde maxicosi bleek niet aanwezig.

Uitstapje naar Gulluk was de moeite waard.

Via boot naar Bodrum is goekoper dan via autohuur.

Arif, 8-8-2014
wijze heeft kunnen genieten van het eten.En de vliegen horen.Ondanks het feit dat wij het vervelend vinden dat u een klacht had,is de waardering van de smaak van het geserveerde eten objectief.Wat door de een als een smakelijke of gevarieerde maaltijd ervaren wordt, kan door de ander als onsmakelijk of onvoldoende gevarieerd ervaren worden.In ieder heeft weer een eigen gevoel over de smaak en het geleverde aanbod.Verder betreurt het ons dat u ziek bent geworden.Dit betreurt ons en meer niet hoor

Jos en Karin Paschedag, 6-8-2014

Betere parasols zou een optie zijn.

Verder niks te klagen.

Pien, Raym en Beau, 2-8-2014

minder geschikt voor mensen slecht te been! Bungalow/appartement ligt op heuvel dus veel klimmen. Er is een shuttel golfkar waarmee je naar boven kan. Zeer prettig

Neem lira mee...wij hadden 500euro aan turks geld.

Huur auto,de weg(gen) zijn top,route wijst zich vanzelf,goed aangegeven,36 euro per dag incl verzekering/km,wel ff aftanken.

- autohuur,excursies met pin bij de hostess betalen

- vergeet geen fooi te geven aan wie je "lief" vind

- hammam is top

Lies, 2-8-2014

Hou je van rust en relaxt? Beetje campingsfeertje? Ons kent ons?

Dan is het hier super!

Marina , 2-8-2014
Wij willen het zeker aanbevelen, en zijn al bezig om onze volgende vakantie hiernaar toe te boeken. dit keer langer dan 9 dagen, wat het was echt te kort om alles te zien en te kunnen doen.