38 vragen over Vakantiepark Iassos Modern

• mariettevandiemen, 11-03-2015

Omgeving

Ik lees overal dat het afgelegen ligt maar ik krijg weinig duidelijkheid over hoe afgelegen. Zijn er in de omgeving wel iets van restaurantje waar je iets kunt eten? Of een supermarkt om boodschappen te halen? Hoe ver lopen is het, of eigenlijk hoe lang, voor je bij iets van een dorpje bent?

Linda, 26-03-2015

Wel supermarkt geen restaurantjes oid !

• Jessica, 21-01-2015

Diner

Klopt het dat dit resort all-inclusive was en per 2015 niet meer? We lezen dat je consumpties kunt krijgen tegen betaling maar hoe zit het dan met dineren bijvoorbeeld? IS er a-la carte eten of kun je beter in de buurt ergens gaan eten?

Linda, 26-03-2015

Geen idee wij hadden all in in 2014 in buurt kun je niet eten

• Floor, 02-08-2014

Dokter of ziekenhuis in de buurt

Eind augustus gaan mijn vriend en ik naar Iassos en hebben er veel zin in. Wel zou ik willen weten of er een arts of ziekenhuis in de buurt ligt, aangezien ik dan 6 maanden zwanger ben en in het geval ik deze nodig zal hebben?

Jos en Karin Paschedag, 06-08-2014

Of er iets in de. Buurt is weet ik niet, maar je word altijd goed geholpen door Marianne!

• Paul, 02-08-2014

Turkse Lira of EURIS

Wij gaan 22-8 voor 9 dagen. Is het verstandig om Turkse Lira's mee te nemen of hoeft dat niet aangezien ik toch reacties heb gezien van mensen die het hadden over het niet kunnen betalen met euro's in supermarkt. Is er nog steeds een föhn te krijgen bij de receptie?

bianca, 02-08-2014

bij de hotel supermarktje kun je met euro's betalen en bij hotel ook de rest er om heen betaal je met lira, wij hadden een föhn dus denk het wel

• Marijke, 01-08-2014

ruïnes ed

Over 2 weken bezoeken wij hotel Iassos. Ik heb even op google gezocht naar leuke uitstapjes en vond de ruïnes Euromos en Iasos. Is iemand hier al geweest? Hoe kon je hier het gemakkelijkste, met welk vervoer, wat is de reistijd en de kosten?

Daarnaast had ik dezelfde vragen voor een bezoek aan Milas, Bodrum en Gulluk.

Alvast bedankt!

Marijke, 02-08-2014

Oke, wij hadden Efeze ook al gevonden, maar hoorde bij het reisbureau dat dit erg ver rijden was! Maar zou super zijn als het alsnog mogelijk is. Bedankt voor de informatie!!

sam, 02-08-2014

Als je er ben is alles gemakkelijk te regelen bijv met boot naar guluk ga bij aan komst naar dat nederlandse meisje zij zal je graag helpen.

Pien, Raym en Beau, 02-08-2014

Als je van cultuur houd ga naar Efes, is 150 km enkele reis, wegen zijn top! tol hebben we genegeerd haha denk dat er een kastje in de huur auto zit. Euromos/Milas hebben we niet gedaan. Huur auto via Corendon, 36 euro per dag (huurprijs bij meer dagen goedkoper) nette nieuw en betrouwbaar. Gulluk zijn we niet geweest, neem liever de boot voor vaartocht met lunch, 10/15euro pp erg leuk, mooie strandjes. En als je toch een auto huurt, Bodrum leeft!!! drukke maar moie stad, lekker eten naast het fort en leuk shoppen.

• Janita, 03-06-2014

Beschikbaarheid babyvoeding?

Wie weet hoe t zit met de beschikbaarheid van babyvoeding? Het gaat mij vooral om de maaltijdpotjes v Olvarit? Op t park beschikbaar? Of toch zelf meenemen?

Jan van der Hoek, 26-06-2014

voor alle zekerheid: zelf meenemen.

Janita, 01-07-2014

Wij zijn inmiddels terug. En op het resort zelf is NIETS te krijgen wb babyvoeding, alleen luiers. Dus we zijn blij dat we alles meegesjouwd hebben!! Anders hadden we eerst met de boor naar Gulluk gemoeten... Echter, sinds 15 juni is er een supermarkt op loopafstand vh resort. En daar is dus WEL alles te krijgen, van maaltijdpotjes tot melkpoeder, alles!

• Smits, 15-09-2013

Bedden?

Wie weet hoe de matrassen liggen zijn de hard of normaal?

Ruud Ayal, 17-09-2013

Wij hadden een goed bed alleen erg smal en niet lang, sommige mensen hadden wel een slecht bed.

• Rogier, 24-08-2013

Verschil Type A en Type C

Wie weet het verschil tussen de Type A en Type C woningen?

M. Verschoor, 05-09-2013

Volgens mij het aantal personen in een villa. Type A is 8 personen en type C. 6. (of andersom)

• Lisette, 22-06-2013

Strand/ligbedjes van het hotel? ijsjes?

Graag willen wij weten of er op het strandje ligbedden van het hotel beschikbaar (dus zonder extra betaling). En of er ook "tussendoortjes" zoals ijsjes eo (panne-)koekjes tot de all-inclusive formule behoren?

Alvast bedankt voor ieders reactie!

Oscar en Monique, 22-06-2013

Van het strand moet je je niet zoveel voorstellen. De steentjes zijn inmiddels vervangen door geelzand, dus dat was super. Er zijn een soort screens boven de bedjes, waardoor je heerlijk in de schaduw kunt liggen. Geen ijsjes bij de all-in formule, maar je kunt verpakt ijs tegen betaling op het park kopen. Pannekoekjes om de dag 's ochtends bij het ontbijt.

• wendy, 21-06-2013

boodschappen

Ik lees veel over boodschappen doen maar dat is toch niet nodig bij All Inclusive?

Kas, 21-06-2013

Wel fijn als je b.v. een batterij voor de camera kunt kopen, of iets lekkers te snoepen voor op je kamer. Maar echt nodig is het inderdaad niet