Vakantiepark Iassos Modern

• Sauna
Meer vakantiepark info

370 reviews over Vakantiepark Iassos Modern

• 4Marcel02-02-2016

Totaal verlaten en zonder auto kun je nergens uit

Het zeewater om te zwemmen en te vissen

• 2Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2015

• 9Marieke stas03-07-2015

heerlijke accomodatie!!😉

heerlijke week gehad,zeer gastvrij ontvangen Door onze gastheer gencer van de touroperator, eten was ook prima,en we voelDen ons echt als een God in Frankrijk!! we werden echt op onze wenken bediend ! Echt een aanrader voor een rustige vakantie!zeker een aanrader voor het volgend jaar en gencer nog bedankt voor alles!! appartement was ruim en schoon en het zwembad was heerlijk!

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 422-06-2015

Nooit weer

Vreselijke vakantie gehad. Enorm afgelegen. Strand is niks.. Week bij het zwembad gelegen ,harde muziek en het eten was vreselijk. Elke avond koud en moest opgewarm worden in magnetron. Smiddsgs steeds hetzelfde eten en savonds niet veel anders. Elke avond kip ,rijs en gebakken aardappels. Wij waren enorm blij om naar huis te gaan. Je kunt metmde boot naar Gulluk maar boot gaat niet wanneer jij wilt en het plaatsje Gulluk stelt niets voor....,,, Kortom, een vakantie die we liver niet hadden gehad.

• 3Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden

• 4Mariette17-06-2015

schijn bedriegt!

Dit lijkt een prachtige vakantie, maar niets is minder waar! Dit park is op sterven na dood. Op internet word er verteld dat er een supermarkt is, maar die is gesloten en gaat ook niet meer open. De diverse bars en restaurant hebben wij nooit kunnen vinden, zijn er niet. Er is een "restaurant" (heeft meer het uiterlijk van een schoolkantine) en daar kun je 3 gerechten bestellen; omelet, köfte of droge kip. Je moet wel een dag van te voren aangeven dat je hier gebruik van wilt maken en zelfs als je dat doet krijg je een erg onvriendelijke blik van de kok omdat ze werkelijk geen zin heeft om te werken. binnenzwembad word gebruikt als mortuarium voor krekels, sprinkhanen e.d en de kidsclub als opslagplaats voor matrasjes en als je mazzel hebt vind je er ook nog wel eens iemand van het personeel die daar heerlijk ligt te slapen tussen de troep. Sporthal ook nooit kunnen vinden. En als je een poging doet om het te vinden (door het volgen van de bordjes)

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 9Fam Dayi05-04-2015

Geweldige plek

Vakantiepark Iassos Bodrum, de huisjes zijn top, heerlijk ruim en van alle gemakken voorzien. Heel kindvriendelijk, leuk personeel en volop aandacht. Het is ons zo goed bevallen (Ruimte, personeel, klimaat, mensen, omgeving, eten) dat we dit jaar weer geboekt hebben. Voor volgend jaar misschien zelf weer..

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 10Linda26-03-2015

Geweldige vakantie

Geweldig! Buiten het park niets maar dat weet je! Hebben wij niet gemist! Wij moesten helaas bezoek aan het ziekenhuis brengen, maar er gingen 2 mensen van het complex mee! Ik vond t wel iets te ver rijden maar hoop dat nooit meer nodig te hebben. Super leuk personeel! Overzichtelijk gezellig gemoedelijk veel Nederlanders. Strandje was niets maar zwembad erg gezellig! Wel met trap n zwembad manlief veel de buggy getild ;) kamers geweldig, zelfs wasmachine !goed schoon gemaakt, wij hadden wel lekkage dus hoop dat ze de kamers goed blijven onderhouden!

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in september 2014

• 8g j van drie07-10-2014

een vakantie om uit te rusten

wat in de gids of internet staat is precies wat je krijgt een ruime appartement of villa verschil tussen beide is villa 4 slaapkamers 3 badkamers en een zwembad, appartement heeft 2 slaapkamer en 2 badkamers beide volledig ingericht. eten eenvoudig maar lekker. geen winkels dan gewoon ff met de bood(10 euro) of met de bus naar Bodrum.

• 8Activiteiten

• 9broertje16-09-2014

precies zoals het vermeld was op de site

een prima vakantie om uit te rusten. prima onderkomen kregen een villa maar hadden we geen zin in omdat dat te veel klimmen was(kunstknieën) kreeg een prima appartement van Marianne. eten drinken en door Marianne geregelde uitstapjes naar Kos of met de boot/bus naar de markt in de omgeving. En vooral voor de mannen GEEN winkels in de omgeving dus rust.

Guest relations, GUEST RELATIONS, 20-09-2014

Bedankt voor uw beoordeling, fijn om te lezen dat u een plezierige tijd bij ons heeft gehad en we hopen u nog eens te verwelkomen op een van de hotels & resorts. Met vriendelijke groet,

• 7Lisa16-09-2014

Fijne vakantie

8 dagen in dit complex op vakantie geweest. Wij kregen een gratis upgrade naar een villa met eigen zwembad. Wij hebben een fijne vakantie gehad. Het lag afgelegen maar dat staat duidelijk aangegeven. Van uit het hotel bieden ze genoeg mogelijkheden om dingen te ondernemen. Eten is goed, genoeg keuze. Normaal gaan wij naar de ultra allin 5* hotels. Maar ik zou dit ook zo nog een keer boeken!

1 min puntje: Het bed was hard. Pijn in ons rug van gehad.

Wij zaten in het einde van het seizoen en het was ook heerlijk rustig in het complex. Heerlijk als je voor je rust komt!

• 7Activiteiten
    • 7Onderkomen

Guest relations, GUEST RELATIONS, 20-09-2014

Beste lisa, bedankt voor uw recensie op Zoover. graag willen we u bedanken voor uw verblijf in Iassos Modern en uw tijd die u heeft geïnvesteerd in het delen van uw ervaringen. Het is ons een plezier om onze gasten een fijne vakantie te laten beleven. Graag zouden wij u opnieuw willen verwelkomen. Met vriendelijke groet

• 9Wilmakorteschiel15-09-2014

Geweldig

Wat hebben wij een heerlijke relax vakantie gehad , super huisjes schoon en alles top in orde. Geweldig aardige mensen van het animatie team doen werkelijk alles om het naar de zin te maken en de kleintjes krijgen lollies ijsjes van de aardige man van de winkel en hammam. Eten was goed en supergezellige avonden, komen zeker terug .Dit is echt een park waar mensen klaar staan voor je en idd niet zo luxe als andere 5 sterren maar wel veel gezelliger en goede sfeer alles kan en mag .

Guest relations, GUEST RELATIONS, 20-09-2014

Beste Mevr. Korteschiel, bedankt voor uw recensie op Zoover. Fijn om te lezen dat u een plezierige tijd bij ons heeft gehad, voor ons staat een persoonlijke service voor op, Graag zien we u nog eens terug op een van de hotels & resorts. Met vriendelijke groet

Gereisd met jonge kinderen in september 2014

Vakantiepark Iassos Modern info