Aparthotel Hadi

7 reviews over Aparthotel Hadi in het Nederlands

Prima vakantieplek

corinne
17-7-2015

Bij Hadi is het prima vertoeven. Het ligt centraal om met de dolmus naar allerlei leuke en mooie strandjes te gaan (geen strand op loopafstand, tenminste niet als het 37 graden is). Als het 's avonds afgekoeld is, is het goed te doen om naar Bodrum marina en/of centrum te lopen (ongeveer 10/20 min) en naar Gumbet barstreet is het ongeveer 20 min. lopen. Er zijn een paar supermarkten en een bakker in de buurt. Het zwembad is keurig schoon en de mensen van het appartementencomplexje (er zijn 16 kamers dus lekker kleinschalig) zijn erg aardig. Een aanrader dus.

een prima verblijf

M. Janssen
1-7-2010

We hebben met zijn vieren een heerlijke twee weken hier doorgebracht. Het eten is erg voordelig en heel erg lekker. Het zwembad is zalig, genoeg ligbedden in zon en schaduw. De slaapkamer is ruim, gratis airco hadden we en onze dochters sliepen in de woonkamer annex keukentje. Klein winkeltje met alles voor ontbijt en eten aan de overkant. Bodrum centrum is 10 minuten lopen. Erg fijn allemaal.

Aanrader

john en yolanda
20-11-2009

Van 29-09-09 tot 10-10-09 zijn wij te gast geweest bij app. Hadi, dit is ons erg goed bevallen. Het is geen 5 sterren, maar het is er netjes, het eten heel goed, en als je wat nodig hebt hoef je er maar om te vragen. Alles wat deze mensen kunnen doen om jou een fijne vakantie te bezorgen, zullen zij proberen. Wij waren zeeeeeer tevreden.

GEWOON HEEL GOED

john en yolanda
18-10-2009

Wij hebben het in app. HADI heel goed gehad 12dgn lang.Het is niet super luxe, maar het is netjes en schoon, en de tuin vol bloemen en bloeiende en lekker ruikende stuiken. Het zwembad is heerlijk. De mensen die er werken doen alles voor je, als dat mogelijk is, En om te eten hoef je de deur ook niet uit, het is erg lekker en genoeg keus. Wij vinden het een AAnrader.

Appatementen vies en ouderwets

Annemie Wijnhoven
9-9-2009

Een leuk appartementen complex,Maar inrichting vies en vergane glorie.Zwembad wel goed onderhouden.Ligging prima.Je betaald niet veel,maar je mag toch wel verwachten dat appartement schoon is.Voor ons geen tweede keer meer.

in maart ben ik hier 2 wkn geweest. me bewust van het winterseizoen. Ik vond de appartementen erg armmoedig en vies. Het keukentje met een niet uitgebreid servies stelt weinig voor. Grote slaapkamer met veel kastruimte dat was wel fijn. De ligging van het complex is perfect, dichtbij gumbut en bodrum.

Ik zou niet snel terug gaan, ook al betaal je niet al te veel, het kan best wat schoner.

2007

Op onze rondreis bij toeval ontdekt

jan en liesbeth
11-11-2007

Op onze rondreis bij toeval ontdekt. In algemene zin altijd "bezet" door engelse toeristen. Maar in voor en naseizoen vrij te boeken. Vriendelijk jong Turks echtpaar die je direckt als gast behandelen en niets is te veel.

De maaltijden zijn uitstekend in kwaliteit en prijs. Rustig schoon zwembad en op een zeer goede loopafstand van diverse bezienswaardigheden. Dit Aparthotel is een aanrader voor een verblijf van een weekje of minder in een trektocht door west Turkije.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Hadi in Bodrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Hadi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.