Hotel Grand Yazici Bodrum

Wellness hotel, Airport hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, ZorghotelWeer vandaag22°14°
Hotel Grand Yazici Bodrum

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Yazici Bodrum voor je op een rij gezet:

BeachCheck

1 review over Hotel Grand Yazici Bodrum in het Nederlands

Aanrader

Tom
19-5-2015

Geweldig hotel... Met vriendelijke service. Mooi uitzicht en prachtige kamers.. Bij aankomst kregen we een cocktail aangeboden en werden we met een 'golfkarretje' naar de kamer gebracht... Het was begin seizoen dus heel rustig in het hotel, waardoor we een upgrade kregen naar een luxe suite. Enige nadeel was dat ze een nieuw hotel aan het bouwen waren in de buurt maar niet echt veel overlast van gehad :) Naar bodrum centrum kon je in 5 minuutjes rijden met de dolmus... Het was een super vakantie... Dit hotel is een echte aanrader voor mensen die op zoek zijn naar rust :)

Gereisd met partner in mei 2015

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenBrunch, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels
  • Shuttle bus vanaf vliegveldBetaald
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand5 km
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Turks, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Luchtcirculatiesysteem, Open haard
  • KeukenKitchenette

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Volledig menu
  • Overige servicesKrant, Handdoeken(service), Geldautomaat, Autoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Concierge, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenGolfbanen
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Yazici Bodrum in Bodrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Yazici Bodrum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.