Hotel Grand Yazici Bodrum

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Yazici Bodrum voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Grand Yazici Bodrum

• 10Tom19-05-2015

Aanrader

Geweldig hotel... Met vriendelijke service. Mooi uitzicht en prachtige kamers.. Bij aankomst kregen we een cocktail aangeboden en werden we met een 'golfkarretje' naar de kamer gebracht... Het was begin seizoen dus heel rustig in het hotel, waardoor we een upgrade kregen naar een luxe suite. Enige nadeel was dat ze een nieuw hotel aan het bouwen waren in de buurt maar niet echt veel overlast van gehad :) Naar bodrum centrum kon je in 5 minuutjes rijden met de dolmus... Het was een super vakantie... Dit hotel is een echte aanrader voor mensen die op zoek zijn naar rust :)

0 tips over Hotel Grand Yazici Bodrum

0 vragen over Hotel Grand Yazici Bodrum

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
      • Eten en drinkenBrunch, Lunch, Welkomstdrankje
      • De staf spreektDuits, Engels
      • Shuttle bus vanaf vliegveldBetaald
      • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand5 km
      • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Turks, Vegetarisch
      • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Luchtcirculatiesysteem, Open haard
      • KeukenKitchenette

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Volledig menu
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenGolfbanen