Hotel Diamond of Bodrum

Hotel Diamond of Bodrum

7.8Goed

Turkije, Egeïsche Zee, Bodrum

7.8Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Diamond of Bodrum voor je op een rij gezet:

• Sauna

1065 reviews over Hotel Diamond of Bodrum

• 8Nieuwenhuize16-06-2017

Geweldig lief personeel

Mooi hotel wat vlak aan strand en boulevard ligt. Ook ideaal voor excursie bv naar los.

Gereisd met partner in september 2016

• 9J.Siebers18-05-2017

100 % O.K

Hotel en service super. Eten super. Op loopafstand van centrum. Strand erg klein maar voldoende ligplaatsen en prima service met extra beveiligers.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

• 10Ceulemans chris06-03-2017

Onze 2de thuis al 16 x geweest met touroperator

Top locatie ,tof personeel en overal vlak bij je kan alles te voet doen en het prachtige uitzicht

Gereisd met partner in januari 2017

• 8Sissi Mijwaart22-10-2016

Fantastisch hotel wat een locatie!

Prijs kwaliteit is een dikke acht, gewoon in verhouding. Alles op loopafstand. Bordrum stad, de ferry naar Kos. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Overal loungehoekjes eten goed vooral bij het zwembad wordt alles vers bereid. Het is nu na seizoen en rustig aan het worden. De afgelopen maanden met de vluchtelingen toestanden heeft Bodrum geen goed gedaan de mensen hebben ingeteerd op hun geld erg sneu. Het is er nog steeds geweldig! Gewoon op vakantie gaan naar Bodrum een heerlijke vakantie wacht☀️

Gereisd met partner in oktober 2016

• 5Frans17-10-2016

Nooit meer

Manager had alleen belangstelling voor alleenstaande vrouwen,poolbar moest elke dag om 10.00 uur open zijn was dat geen 1x in onze 15 dagen. Een keer een groot gezelschap waarvoorwij plaats moesten maken.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 4B.v.d.M20-09-2016

géén 5 *****

Eten ronduit slecht kwaliteit en geen variatie, schoonmaakster kamer tot 3 keer toe vergeten schone handdoeken neer te leggen en hotelmanager heeft niet één excuses aangeboden,niet weer naar dit hotel

Gereisd met partner in mei 2016

• 3Jan28-08-2016

voor ons niet meer

Ervaring hotel Diamond of Bodrum.

Eerste dag om 9.00 aangekomen tot 14.30 uur gewacht op een kamer.er is niet gecommuniceerd dat er na 14.00 uur pas een kamer vrij zou komen, elke keer werd er gezegd bijna klaar 10 minuten. Niet dus.

We moesten allemaal het zwembad uit om 17.00 uur ze hadden die avond een bruiloft. We konden die avond dus geen gebruik maken van de faciliteiten van het hotel.

Volgende dag kwam de Hostess van de touroperator,daar hebben we de gebeurtenissen van de dag ervoor neergelegd ,antwoord van haar was : in van der Valk word toch ook wel eens een bruiloft gegeven, ik vind jullie wel een beetje zeuren hoor.

Wij en nog een paar andere gasten die erbij zaten waren verbaasd over het antwoord van de hostess, kan zij dat zo maar zeggen, wij vinden van niet.

Verder met het restaurant gebeuren eten was niet slecht, maar eentonig. personeel heeft weinig interesse naar de gasten, ook niet opgeleid om te bedienen aan de tafel met eten. Ook bij het afruimen van de tafels ging het mis, bestek en porselein vielen met regelmaat over de vloer.

Dan de kamer niet schoon werd maar zo zo opgeruimd voor het oog, schimmel in de badkamers.

Buiten en in het gebouw veel achterstallig onderhoud.

Kort samen gevat het enige wat goed was dat was het weer.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 6Roos16-08-2016

De 5-sterren niet waardig

Kamers ingericht met laagwaardige kwaliteit. Hygiëne kamers valt tegen, dagelijks werd onze kamer "schoongemaakt" maar het was niets anders dan het bed opmaken, handdoeken verwisselen, prullenbak legen en het plaatsen van een nieuwe rol wc papier. Vloer was nog altijd vies. Een drankje doen kan niet met een gerust hart, bekers waren erg vies bij zowel de pool- en beachbar. De alcoholische dranken allemaal van slechte kwaliteit en vermengd met water. De ene keer zat er zand in, de andere keer een vlieg. Borden en bestek restaurant niet altijd schoon. Eten was middelmatig, koude gerechten waren lekker maar erg beperkte keuze aan warme gerechten. Vlees niet te kauwen, en toetjes bijna allemaal gemaakt van dezelfde harde, droge cake. Medewerkers ongeïnteresseerd, wel harde werkers tussen maar algeheel zeker geen 5 sterren kwaliteit op geen enkele gebied.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 6panchenko08-08-2016

jammer

Het leek allemaal perfect via internet. Maar helaas was dat niet helemaal. De gegevens die op internet staan kloppen niet met wat er in het hotel gebeurt.

• de tijden van het eten. Er staat aangegeven dat er s nachts ook eten is maar dat is er niet.
    • na 12 uur kun je drank krijgen tegen betaling.
    • er staat ook dat alcohol inbegrepen is in het all inclusief, maar in feiten wordt er alcoholvrij bier geschonken en in de wodka zit geen alcohol. wil je echte drank betaal je toren hoge prijs.
    • zwembadwater was troebel.
    • het lijkt alsof het hotel zijn beste tijd gehad heeft, hier en daar wat lege ruimtes en zichtbare lekkages. De bar op de 7e verdieping wordt niet gebruikt. Waardoor je op en neer moet naar beneden om een drankje te halen.
    • alleen het personeel bij de receptie praat Engels, verder personeel niet.
    • het eten is niet altijd even vers

Gereisd met partner in juli 2016

• 5Anoniem26-07-2016

Nooit meer

Dit hotel wordt op de site van de touroperator aanbevolen als een degelijk 5*-hotel. Jammer genoeg hebben wij moeten ondervinden dat dit helemaal niet klopt. We sliepen in de kelder (half raampje helemaal boven de muur) Dit konden we gerust nog aanvaarden moest de rest van de accommodatie tip top in orde geweest zijn. Je bent tenslotte het merendeel van je tijd niet op de slaapkamer. De lakens leken wel schuurpapier. We trokken dus naar het zwembad. Daar stelden we vast dat er amper of geen animatie was. Heel veel verkopers die dagelijks maar bleven zeuren om die ene massage of uitstap toch maar te nemen. Ik weet dat dit bij Turkije hoort maar op deze manier heb ik het (na 5 jaar) nog niet meegemaakt. Het is overduidelijk dat het personeel er geen zin in heeft. Heel onvriendelijk. Turkije was voor mij de ideale vakantiebestemming. Na deze vakantie zal ik er toch 2x over nadenken om terug naar Turkije te reizen. In elk geval al nooit meer naar dit hotel

Gereisd met vrienden in juli 2016

Hotel Diamond of Bodrum info