Hotel Diamond of Bodrum

Hotel Diamond of Bodrum

7.8Goed

Turkije, Egeïsche Zee, Bodrum

7.8Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Diamond of Bodrum voor je op een rij gezet:

• Sauna

1065 reviews over Hotel Diamond of Bodrum

• 2019
    8Johanna19-05-2019

Geweldige vakantie

Geweldige locatie , mooi uitzicht vanaf terras en restaurant buiten , op loopafstand van de winkels en de markt langs de zee , dat was super 👍hotel kamer kon beter , matras vrij hard en vloer bleef vies , wel elke dag schone handdoeken ,eten was heerlijk en voldoende keus , obers vriendelijk ! Met kinderen zou ik hier niet naar toe gaan , geen klein glijbaantje of iets en veel trappen , strandje was klein maar geweldig uitzicht op haventje met allerlei bootjes , ook daar kon je drinken krijgen of zelf halen

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 2018
    10Mannon Roekamp28-04-2018

Enorm genoten

Uitzicht is prachtig. Vlakbij gelegen uitgaansgebied. Is op loopafstand. Het eten is aan verbetering toe. Vaak te koud in de bakken. Wel veel keus.

Gereisd met vrienden in september 2017

• 8Sabrina15-04-2018

Prima hotel met goed eten en goede ligging.

Mijn zus en ikzelf zijn hier een week geweest. De ligging is direct aan het strand aan het eind van de boulevard. Het strand is erg klein en stinkt vreselijk naar kattenpoep en er staat keiharde muziek aan. Je loopt in 10 minuten naar het gezellige centrum langs de levendige boulevard. Als 2 vrouwen hebben we onszelf geen moment onveilig gevoeld en we werden ook niet lastig gevallen. Het zwembad bij het hotel was groot genoeg en voldoende ruimte om lekker te zonnen. Er was ook een bar bij waar muziek gedraaid werd. Lekker als achtergrond muziek bij het zwembad zou je denken. Maar nee... er kwam altijd een meid langs van de animatie welke de volumeknop flink open zette. Lezen was daardoor erg lastig. Het ontbijt was perfect. Veel keus, vers brood wat je zelf kon snijden. Koffie wel erg slecht. Lunch en diner waren gewoon goed en iedere dag wel iets anders. Kamers prima. Matras wel erg hard.

Gereisd met vrienden in september 2017

• Oude reviews

9Veronique van der Reijden28-10-2017

Super

De service was erg goed. In het restaurant werkt jong en oud personeel. Het jonge personeel was enorm vriendelijke en behulpzaam. Daar kunnen de oudere personeelsleden wel wat van leren. Bij de wat oudere personeelsleden was het engels niet erg goed waardoor irritatie richting de gast ontstaat en dat kan natuurlijk niet. Het eten was enorm lekker, veel keus! We hebben betaald voor extra voorzieningen, deze kregen we helaas niet. Dat geldt voor zeezicht, als je incheckt betaald de één 100,- extra en de ander 50,-. Dat was een beetje onprofessioneel. Verder ben ik nogmaals erg te spreken over de goede service van het personeel! Enorm vriendelijke. Ik ga eigenlijk nooit terug naar het zelfde hotel maar dit hotel geeft mij toch zeker twijfel om terug te gaan. Er zijn enorm veel voorzieningen aanwezig waar je zo gratis gebruik van kunt maken.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 4J.Siebers26-10-2017

Niet voor een derde keer!!

In 2015 waren we in Diamond of Bodrum Turkije en vonden het een fantastisch hotel wat betreft eten, service, hygiëne, kwaliteit maar vooral ligging. Op 10 min loopafstand hartje centrum. Dus dit jaar nogmaals gekozen voor dit hotel. Nu 2017 is er weinig van over. Ontbijt was lang niet zo goed als toen; ontbijt, middag én avondeten waren de eerste 3 dagen lauw. Nadat meerdere gasten, meermaals geklaagd hadden, werd er pas gehandeld. Resultaat nog niet optimaal. Vaak hetzelfde, weinig variatie en van extra service was niets meer terug te vinden. Fruit bij nagerecht bestond 8 dg uit hetzelfde. We hebben iedere dag schone handdoeken gehad maar het bed werd niet opgemaakt, laat staan verschoond. Onze airco was stuk. Bleef storend geluid maken. Kon niet uitgezet worden. Na 3 nachten gevraagd om andere kamer. Deze werd ook aangeboden. We hebben toen 35 euro p.p bijbetaald en kamer met uitzicht op zee genomen. De vorige vakantie waren we extra aan strand gaan liggen ipv zwembad omdat daar heel harde (bas)muziek gedraaid werd. Dit jaar harde muziek zowel aan zwembad als aan strand!! Zwembad water was ook echt niet helder meer. Koffie uurtje bestond uit 3 verschillende koekjes die wel hetzelfde smaakte; niet. Snacks aan zwembad waren niet lauw maar koud. Hotel is duidelijk in verval. Heel veel dingen op kamer en badkamer zijn vies of gewoon kapot. Zo ook in de spa. Als je in Okt gaat verwacht je niet meer alle service en extra's maar dit was wel extreem minimaal. Wij waren zeker niet de enigste die hier zo over dacht in deze vakantie, gezien de opmerkingen rond om ons heen. Enigste pluspunt wat over is gebleven is natuurlijk de ligging. Maar dat is niet alleen waar je voor gaat.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 2!!!!16-08-2017

Alles was vies

We hadden voor 8 dagen geboekt,maar we hebben alleen 1 dag geslapen. Alles was vies. Van de badkamer tot aan de borden en bestek in het restaurant. De de personeel aan het balie was vriendelijk en de rest echt niet. Keuze eten was minimaal en daarom hebben wij buiten gegeten. Ik zou het andere echt niet aanraden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 7Anton Hompe29-07-2017

goed hotel en redelijke eten & drinken service de

de bus stopt vlak bij de voordeur , de boulevard is goed te belopen vanaf de kade , de kamers en het personeel zijn ok. Helaas is het strandje wat aan de kleine kant en te vol voor de grote van het hotel

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Danny & Marianne29-07-2017

fantastische reis super hotel

het was een héél proper hotel heel vriendelijk personeel ,het uitzicht was super,zalig om te gaan wandelen heel dicht bij het stadje gewoonweg zalig

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 6Monique08-07-2017

Niet voor herhaling vatbaar

Er is geen variatie in het eten. Meer een stads hotel voor de Turken zelf. Personeel deed wel zijn best en Spa was goed

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Marijke van Beek24-06-2017