Hotel Diamond of Bodrum

Hotel Diamond of Bodrum

7.8Goed

Turkije, Egeïsche Zee, Bodrum

7.8Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Diamond of Bodrum voor je op een rij gezet:

• Sauna

1065 reviews over Hotel Diamond of Bodrum

• 2019
    8Jan06-07-2019

Zeer tevreden

Goed hotel dat aan onze wensen voldeed. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede variatie wat het eten betreft. In de maand juni plaats genoeg aan zwembad en strand. Centrum is op 10 minuten lopen en rijk aan winkels en bars. Kamer schoon en veel kastruimte en gratis kluisje. Komen zeker nog een keer terug.

• 7Bianca03-07-2019

mooi uitzicht redelijk hotel geen 2de keer voor me

Uitzicht was prachtig ligging oke hotel geen 5 sterren maar de manager doet zijn best eten werd steeds zeer goed gecontroleerd op temp.borden glazen en bestek werden gecontroleerd maar verder oke het zwembad krijg je niet groter voor kleine kinderen is er niet veel te doen de kamers waren..oke nadat we eerst een slechte kleine kamer hadden we hebben andere gevraagd werd meteen gezegd dat het niet kon ..het hotel is..vol..oke dan slapen we hier op de grond bij de receptie ..en..toen kon het wel!!!!Huh ..maar het hotel was ..vol..enfin toen een redelijk goede kamer gekregen..maar het ALLERSLECHTSE was men sprak geen Engels 1 mevr bij de receptie wel de rest keek je met grote verbaasde niet begrijpende ogen aan..bij een receptie vind ik Moeten de mederwerkers wel engels spreken de rest de obers/kamermeisjes/personeel aan de bar hmmm dat hoeft niet zo bier lukt ze prima hotel als je niet veel eisen hebt fijne vakantie maak jezelf

• 7petra de boer30-06-2019

Nooit meer

Hotel is niet 5 sterren waardig. Strand was erg klein en vies , bedjes met matrasje zag er verouderd uit . Te weinig ligplaatsen bij zwembad en strand , ben benieuwd hoe dat in het hoogseizoen is . Personeel bij zwembad niet erg vriendelijk . Zafer de barman en Mustafa in restaurant daartegen erg vriendelijk. De vloer op de kamer was niet erg schoon kon beter , onze zoon van 19 lag op een opklapbedje wat na half uur liggen kapot ging was treurig. Maar het uitzicht en dakterras waren fantastisch maakte de sfeer wat aangenaam , wel rennen want ook daar waren maar een aantal zitplaatsen

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 8T. Vonk20-06-2019

Heerlijke vakantie

Een uitstekend hotel dat bezig is om allerlei aanpassingen en renovaties te doen nu het recent is overgenomen. Het personeel maakt het vakantiegevoel alleen maar beter. Wat een service, prachtige ligging, goed eten, mooie terrassen, leuk a la carte restaurant voor lunch en diner. Al met al een heerlijk vakantie gehad. Wij komen zeker nog een keer terug.

• 9DOESBERG19-06-2019

Super vakantie gehad in dit hotel

Het was super mooi hotel aardige medewerkers Eten was super

• 10anoniem16-06-2019

Een prima hotel dat we zeker nog een keer bezoeken

Diamond is na een korte sluiting en na overname van Salmakis aan de overzijde van de baai, aanzienlijk verbeterd. De ligging van het hotel is toppie, aan het strand en dicht bij het centrum dat goed te belopen is. Vanuit de lounche en de eetzaal heb je prachtig uitzicht op de baai. Het personeel was zeer behulpzaam en vriendelijk. De kamers waren schoon en werden goed schoongehouden. Het eten was zeer gevarieerd en er was steeds voldoende keuze en variatie. De animatie was iets minder. Inderdaad iets minder geschikt voor kleine kinderen. Touroperator bedankt, ook voor de goede begeleiding ter plaatse.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10Freek09-06-2019

Super hotel!

Eenmaal aangekomen viel ons de vriendelijkheid en geweldige ligging direct op. Dagelijkse variatie in het eten, we hebben erg goed gegeten. Obers zijn erg vriendelijk en spreken niet allemaal (goed) Engels maar dat heeft ook weer z’n charme en is erg humoristisch als je enjoy your meal hoort bij het afruimen van het dessert. Kamers waren schoon, dagelijks schone handdoeken en opgemaakt bed. Kamer met zeezicht is wel aan te raden, geweldig uitzicht! Strand en zwembad is passend voor de grootte van het hotel. Er is buiten hippe lounge muziek, lig je bij dichtbij de speaker is het best hard. Regelmatige bediening aan het strand. Dagelijkse animatie. Enig minpuntje is het geluid van de nachtclub drie keer per week gehoord was niet erg hinderlijk maar toch. Kortom echt een prima prijs/kwaliteit verhouding, zeker aan te bevelen. Als je echt uber chique wil dan moet je een paar honderd meer betalen en bijv. naar Lara beach gaan.

• 4Martinus24-05-2019

Te hoog gewaardeerd

Verdiend geen 5 sterren receptiespreekt 1 persoon Engels bedienend personeel spreekt geen andere talen en onbekwaam geen info boekje op de kamer beperkte tv zenders geen bvn guestrelation je weet niet wanneer die aanwezig is en op welknummer wel te bereiken eten zeer matig geen shows een maal in de week live muziek geen info bord wat er s’avond is te doen tomaten sap alleen verkrijgbaar bij het zwembad bar vergelijkbaar met de hotels in Lara is dit hotel een 3 sterren

• 5Ave22-05-2019

Ik zou dit niet aanraden

Het hotel netjes maar enorm veel chaos en verouderd wel met heel mooi uitzicht. Bij de receptie is t het al een ramp omdat ze zeer gebrekkig Engels praten en bij het personeel is het al helemaal rampzalig .A la carte restaurant was op 20 mei nog steeds niet open. Voor alle andere snacks tijdens de dag moet je heel ver stappen. Elke dag zelfde boenk boenk muziek aan t zwembad . Alle kamers met zeezicht hebben het lawaai van de bar en de shows s avonds. Smal strandje met keien moeilijk om te stappen. De jacuzzi was heel vettig en vies en vijf dagen niks mee gebeurt . Het eten zou lekker zijn mocht het warm en aangevuld zijn. Dus dit is zeker geen 5 sterren hotel !!!!!!

• 8Willem Huisman20-05-2019

Zeer goede vakantie geweest 👍

Mooi hotel (goed verzorgt), vriendelijk personeel, super zwembad (alleen te weinig ligbedden en geen controle op het neerleggen van handdoeken) mooi dakterras met fantastisch uitzicht. Bodrum zelf is ook mooi en gelukkig weinig getrek aan je bij de winkels en restaurants. Ultra all inclusive natuurlijk heerlijk en goed verzorgt alleen was het diner vaak lauw en er is geen magnetron om het even op te warmen. Verder prima en ruime keus. Zeker de moeite waard om nog eens terug te komen.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

Geboekt bij vakantiediscounter