57 tips over Hotel Diamond of Bodrum

• connievancorstanje, 30-04-2012 Rapporteren

voor tien dagen een leuke omgeving met alles binnen bereik om te lopen

• jw kruit, 09-10-2013 Rapporteren

heerlijk om naar t centrum te lopen, en vandaar uit de dolmus naar diverse richtingen

• Theo Kortman, 30-09-2013 Rapporteren

Tip: geef aan het begin van je vakantie aan het kamerpersoneel een tip, dan weet je zeker dat je kamer er tip top uitziet.

• Saskia, 16-09-2013 Rapporteren

Laat nooit waardevolle spullen of je portemonnee rond slingeren!!! Ze halen er 1 of 2 biljetten uit en je hebt niets in de gaten....

We hebben een aantal aanbieders voor Diamond of Bodrum voor je op een rij gezet:

• Carin Buitenkamp, 11-06-2012 Rapporteren

Heerlijk eeb boottochtje maken en de verschillende baaien bezoeken.

• susanne, 13-09-2013 Rapporteren

Wij hebben de boattrip gedaan en de excursie naar Dalyan en met name Dalyan is zeker de moeite waard. Het is een lange bus rit (3 uur heen en 3 uur terug met 1 tussenstop), maar de gehele excursie was een mooie ervaring om is mee te maken. En onze reisbegeleider Özden Uyar (Ozzy) maakte het een waar plezier!

• V. Koelewijn, 18-07-2013 Rapporteren

De ligging is top! In het uitgaansleven is The White house gezellig.....de enigste kroeg waar bezoekers komen....de rest is leeg. Halikarnas is wat luxer om uit te gaan. In Gumbet heb je meer het uitgaansleven met meerdere kroegen en het strand is wat groter. Het is een prachtige omgeving,

Ps. De markt in Turgutreis is een aanrader! Heerlijke kruidenmarkt en verder veel nepmerk kleding.

• Diana, 20-08-2013 Rapporteren

De hamam is echt de aanrader! Voor weinig geld helemaal in de watten gelegd en leuk personeel daar.

• Paul, 20-09-2013 Rapporteren

Zet je mobiel op het Griekse net (gr) scheelt een hoop kosten

• Aalst, 08-08-2013 Rapporteren

Doe geen strong massage in de Haman, want volgens mij zijn het geen gediplomeerde masseurs. Heb 5 dagen met zware blessure schouder en borstspier gelopen,. Gelukkig heb ik me op mijn laatste vakantiedag laten masseren anders was mijn vakantie een drama. Kinderanimatie is echt slecht

• Joop, 01-07-2013 Rapporteren

Wissel euro voor Turks want in winkels is het soms een slechte koers. Neem zeezicht kamer is mooi uitzicht op haven en kasteel.

• Geert, 17-06-2013 Rapporteren

Bij aankomst meteen een afspraak gemaakt bij het wellnesscentrum voor een behandeling bij de hamam en een massage en wij kunnen het iedereen aanraden!!

• Sam Coenen, 28-07-2013 Rapporteren

Tip! Neem geld mee om wat te eten in de stad als je van variatie houdt.

• Melissa, 12-07-2013 Rapporteren

-Bij de kleedkamer bij het strand leggen gasten hen gebruikte luchtbedjes neer voor vertrek! Hier hebben wij elke dag weer van kunnen genieten. -De hammam zijn lieve meiden die de prijs altijd bespreekmaar maken en de massage is echt wel lekker! - burger king, mac donald, starbucks gemiddeld 2 euro!! - overal bieden ze boot tripjes aan bij de lokale managers die je ziet in hokjes op de boulevard! Het geld zeker waard! Onderhandel een prijs (niet meer dan 25 euro)

• Hans G, 08-05-2013 Rapporteren

Boek een kamer met zeezicht, iets duurder maar het uitzicht is heerlijk. Houd rekening met muziek tot 24:00, wellicht hebben kamers verder van het zwembad af hier minder last van?

• Frans08, 26-04-2013 Rapporteren

Zeezicht boeken. Je bent er dan zeker van dat je een kamer met een prima bezonning, uitzicht hebt.

• Ton Kolsteren, 26-04-2013 Rapporteren

Duidelijk zeezicht-kamer bestellen, anders kijk je uit op achterzijde van de zeezichtkamers

• Ton Kolsteren, 26-04-2013 Rapporteren

Duidelijk boeken voor een kamer met zeezicht of je kijkt tegen de achterzijde van de zeezichtkamers aan.

• Michiel, 25-03-2013 Rapporteren

Wanneer je van een feestje houdt, is de 'party katamaran' zeker aan te raden. De drankjes zijn echter wel erg duur, dus neem voldoende geld mee.

• Daphne1990, 10-03-2013 Rapporteren

Een dagje varen en rondwandelen op Kos is zeker de moeite waard!

• Tratsaert Fernand, 12-10-2012 Rapporteren

maak dat je kleingeld bij heb voor de diensten te betalen

• Tamara, 08-10-2012 Rapporteren

naar de markt gaan, met de pirateboot mee

• gloudemans, 23-09-2012 Rapporteren

de haven vlakbij het kasteel, discotheek Halikarnas

• Inoka, 12-09-2012 Rapporteren

Boottocht Corendon op een Piratenschip! Gewoon leuk voor de afwisseling

• rvdhout, 10-09-2012 Rapporteren

Wat je wel kunt doen is bij(of via) Corendon een Piraten tocht boeken die is(ondanks het woord Piraten) echt leuk..

• Claudia, 09-09-2012 Rapporteren

Hou je minibar in de gaten, fotografeer hem desnoods. Bij het uitchecken proberen ze je zaken in rekening te brengen, die je niet hebt gebruikt. Goede hamam is te vinden vlak bij het dolmusstation, echt een aanrader en niet duur. Wil je eens naar een goede turkse kapper, ga dan naar Turan. (vlak bij het kasteel.tegenover de ING bank). En om lekker te eten moet je zeker eens bij zaakje FIRST STOP gaan eten (direct vooraan in het centrum, iets verder als disco Halikarnas).

• Dikmoet, 25-08-2012 Rapporteren

Voldoende mogelijkheden om er op uit te trekken.

• cenbkeen, 09-09-2012 Rapporteren

Hou je minibar in de gaten, fotografeer hem desnoods. Bij het uitchecken proberen ze je zaken in rekening te brengen, die je niet hebt gebruikt. Controleer je kamerdeur. Goede hamam is te vinden vlak bij het dolmusstation, echt een aanrader en niet duur. Wil je eens naar een goede turkse kapper, ga dan naar Turan. (vlak bij het kasteel.tegenover de ING bank). En om lekker te eten moet je zeker eens bij zaakje FIRST STOP gaan eten (vooraan in het centrum, iets verder als disco Halikarnas).

• Rob den Heijer, 22-08-2012 Rapporteren

eten heerlijk,ook in de buurt!!

• Yannick, 20-08-2012 Rapporteren

bezoek dit hotel in het laagseizoen. In het hoogseizoen zijn er te weinig faciliteiten om alle gasten te kunnen 'entertainen'

• hommie, 04-10-2009 Rapporteren

Lekker eten voor weinig geld bij de FIRST STOP Vraag naar Adum en Oscar eet s'makkelijk

• Boonstra, 27-07-2012 Rapporteren

niks bij het winkeltje in het hotel kopen! de Boulevard met winkeltjes is op 5 minuten lopen en is veeeeeel goedkoper! wij hebben in het winkeltje bij het hotel een zonnebrand voor 25 euro gekocht.. op de boulevard had je hem voor 14 euro.. beetje jammer.

• Henny van Dorp, 20-07-2012 Rapporteren

Als je gaat. Neem een zeezichtkamer!

• Thea Hamoen, 22-07-2012 Rapporteren

Het hotel is niet zozeer geschikt voor jonge kinderen vind ik. Dat was voor ons juist een voordeel.

• Gerard te Boekhorst, 06-07-2012 Rapporteren

Altijd leuk een boottocht, niet in de eerste paar dagen want je verbrand levend op zo'n ding, verders super. En vergeet niet af te dingen voor diegene die voor het eerst naar Turkije gaan, kan minimaal zeker de helft af van de prijs, vooral dinsdags op de markt, bij het busstation.

• Lidy, 01-07-2012 Rapporteren

Met de boot door de prachtige baaien of een dagje naar Kos of Rhodos. Het centrum van Bodrum is de moeite waard om lekker rond te snuffelen; wel goed afdingen ( minstens 50%) Neem eens de Dolmus, een belevenis op zich.

• Lidy, 01-07-2012 Rapporteren

Bodrum heeft veel te bieden, een blik op het kasteel met al haar bijzondere vondsten is er één van. Verder een boottocht door de diverse baaien, dagje Kors of Bodrum, De temperaturen kunnen bijhoorlijk oplopen dan is verkoeling in de zee een heerlijk uitje

• killian_rotterdam88, 16-06-2012 Rapporteren

geen eigen handdoeken meenemen zou zonde zijn van je plek in de koffer. geen sigaretten in het winkelte in het hotel kopen maar in de stad. (stad 2 euro ongeveer , in hotel 5 euro per pakje) ze weten hun prijs te maken. Deze winkel is niet van het hotel zelf. geen auto huren ze rijden als maloten en als je een ongeluk maakt brengt dat heel wat met zich mee.

• Joost, 25-10-2012 Rapporteren

Breng een bezoek aan de Hamman in het hotel. Een zeer relaxerende ervaring! Ook een bezoek aan het kasteel is zeer de moeite waard .Met al een beetje fantasie waan je je terug in de tijd. Het winkelen in het stadje is een ware belevenis als je de kunst van het onderhandelen verstaat.

• janneke, 14-07-2012 Rapporteren

Lira's wisselen zie mijn vorige verhaal. Zeezicht boeken!

• A & R, 07-07-2012 Rapporteren

Wel een kamer MET zeezicht nemen, anders loop je kans om in de catacomben te komen met geen balkon en uitzicht op een donkere binnenplaats.

• Simclaire, 22-08-2012 Rapporteren

Pak de Ferry (100m afstand) naar Kos. Of maak een verzorgde boattrip met the Black Angel. Uitgaan maakt niet uit waar je gaat. Allemaal hetzelfde soort muziek en drankprijzen.

• Babette, 16-05-2012 Rapporteren

Neem een kamer met zeezicht!

• Kees Gerrits, 17-05-2012 Rapporteren

Vraag een kamer met zeezicht, anders heb je echt geen zicht.

• Bjorn, 03-08-2013 Rapporteren

Turkse avond op woensdag is extra leuk!

• Monica, 10-08-2012 Rapporteren

Ga gewoon lekker met plaatselijke verkoper onderhandelen over prijs boottocht. Via neckerman zou ik 90 euro kwijt zijn geweest, nu was ik voor 2 kids en mezelf 25 euro kwijt, deze man liep op het privestrand en we zijn met het schip Vikingen geweest, lucht inclusief, wel een drankje bestellen, wij hebben flesjes water besteld en ook de meloenschijfjes waren gratis, echt heel leuk, 7,5 uur weggeweest, ze komen je ophalen bij het hotel, geen Russen op de boot, gezelschap gemêleerd, jong en oud, fa

• annelies, 31-10-2011 Rapporteren

Beslist een zeezichtkamer boeken en lekker uit eten gaan! Dan heb je hier een leuke vakantie Kijk uit voor overboekingen Controleer de deur als je weg gaat, die van ons was soms tot 3x aan toe niet op slot Als je voor de 2e keer niet voldoende handdoeken hebt gehAd ( ondanks een leuke fooi ) vraag dan gelijk voor de hele vakantie het missende, dan gaat het daarna wel goed!

• peter, 20-10-2011 Rapporteren

voor heerlijk goed en goedkoop eten moet je beslist naar gumbet gaan aan het strand ligt windy bay zeer de moeite waard

• hommie, 04-10-2009 Rapporteren

Ga eens Duiken met Aytaz van Paradice Found uit Bodrum. Boot ligt bij club Ersan Bodrum

• Mandy, 03-08-2014 Rapporteren

Wees vriendelijk naar het personeel, daar krijg je veel voor terug.

• Astrid en Hans, 04-09-2014 Rapporteren

Boek kamer met zeezicht en neem bewijs van extra betaling mee....

• han van den berg, 21-04-2015 Rapporteren

Zeer zeker alleen zeezichtkamers boeken.

• Groot, 22-04-2015 Rapporteren

Schitterend uitzicht indien kamer met zeezicht is geboekt (zeer aan te raden!!) Bezoek het Kasteel, zeer de moeite waard. Dwaal door de kleine smalle straatjes achter de boulevard, dan snuif je de authentieke leefwijze van de bevolking op.

• matthias, 15-06-2015 Rapporteren

Vraag naar een kamer met zee-zicht.

• Hans van Gemerden, 04-07-2015 Rapporteren

Neem voor een klein bedrag meer een kamer met zeezicht, de gebouwen zonder kijken tegen de gebouwen aan met zeezicht.

• L Jansen , 07-05-2015 Rapporteren

Een kamer boeken met Zeezicht zou ik zeker aanbevelen.

• Marja Damen Jansen , 07-05-2015 Rapporteren

Een kamer met Zeezicht s'morgens wakker worden met zo'n uitzicht super!! Boottocht naar Kos! 20 min met Ferry .