19 vragen over Hotel Diamond of Bodrum

• Ellen, 05-05-2019 Rapporteren

Hoe is het hotel nou?

Hoe is het hotel op dit moment? Qua beoordelingen zijn de meesten van vorig jaar en lang daarvoor. Wie kan mij meer vertellen?

van de haterd, 26-07-2019

ik ga er 15 september naar toe en dan weet ik meer

• flantua, 10-08-2013 Rapporteren

ontbijt

je leest veel diveden berichten over avondeten. mijn vraag hoe is t ontbijt en de snacks ?? wij gaan hier in oktober naartoe

Diana, 20-08-2013

Oh ja, en een oud Turks vrouwtje loopt de hele middag heerlijke turkse pizza's te bakken bij het zwembad met toppings naar keuze. Ook een aanrader.

Diana, 20-08-2013

Ontbijt is vrijwel iedere dag hetzelfde, verschillende broodjes, eieren, worstjes, fruit, muesli etc. Er staat ook een kok omeletten te bakken naar wens met verschillende toppings. Snacks is in het a la carte restaurant van 15:30-17:00. Daar vooral pide (turks pizzatje), gewone pizza, kebab, fruit en groenten. Meestal zaten we te vol van de lunch om daar te eten maar het is mogelijk. Ook word meloen bij het zwembad langs gebracht en schepijsjes. Veel te veel allemaal :) Veel plezier!

nel kruit, 20-08-2013

dank je voor de informatie. vond t al raar dat mensen aleen maar lopen te zeuren over t avondeten . dus de rest is goed. en de turkse pannekoeken zijn heerlijk , dat weet ik uit ervaring

hasan can, 16-09-2013

beste elizeluna,

Ik ben hier afgelopen juli geweest. Dit was echt de meest teleurstellende vakantie ooit, en dit zeg ik als Turk zijnde. Ongelooflijk laag kwalteit, alleen populair omdat het zogenaamd ''dicht bij het centrum'' is. Nou als je daar zoveel voor wil betalen, ga je gang maar. Het ontbijt valt op zich mee, ookal is de traditionele "Simit", rond brood met sesam, verreweg van vers en lekker. De enige snack dat je tussendoor kunt krijgen is een burger dat naar niets smaakt en ijs. Het avondeten kan ik allen maar samenvatten in twee woorden; Koud en vies. Kalkoen,kip (maar 1x in de week) zijn gewoon koud en smaken nergens naar, echt waar! Je zult nog versteld raken wanneer je dit echt meemaakt. Hotel gaat letterlijk "uit" na 12 uur. Niets te eten of te drinken. Alles na 12u is met geld.

Ik stel je dan ook voor om deze vakantie te annuleren als je niet teleurgesteld wil worden. Boek bv een vakantie naar een van de resorts in Antalya (in Belek of Lara) of ga naar Istanbul.

Veel plezier.

verantwoord, 25-09-2014

ik weet niet wat andere mensen thuis eten als ik dit allemaal lees maar ik vond dit een verschrikkelijk hotel voor 5 sterren het eten is gewoonweg goor wij zijn geweest van 23 -8 -2014 tot 5 september mijn vrouw is 12 dagen ziek geweest en ik 5 dagen kip kip kip kalkoen kan wel meer typen maar lees maar op zoover en andere sites niet boeken want je krijgt spijt arke heeft hem nu op 4 sterren wat ik niet begrijp maar toe maar als ik een reisoroiniesatie was zou ik er zelf eerst eens iemand 14 dagen laten vertoeven en dan zien ze het zelf wel kijk eens als je tog wil naar wow bodrum resort dat is pas 5 sterren eten en 24 uur alin wens je een hele mooie vacantie gr fam blanket

• Marjolijn, 17-07-2013 Rapporteren

Discotheek

Zijn er leuke discotheken in Bodrum en is de openlucht discotheek in augustus/september nog open?

donnydaas22, 28-07-2013

Aantal discotheken en cafe's zoals halikarnas en White House. Let alleen wel op de prijzen, zijn erg duur. In Halikarnas betaal je alleen al 30 euro entree.

marjolijn, 20-08-2013

bedankt voor de informatie hoor en volgende week gaan we er heen. gr

Sam Coenen, 28-07-2013

Ja de discotheken zijn prima daar! Ik denk dat dat gewoon de hele zomer open is hoor!

Diana, 20-08-2013

Halikarnas ziet er prachtig uit, maar wees gewaarschuwd! Er zijn mensen opgelicht voor meer dan 1000 euro daar! Normale entree is 20 euro maar dan schenken ze aan de bar geen alcohol. 50 euro voor 5 malt biertjes! Dan wordt je naar de VIP gelokt voor nog eens 75 euro pp waar ze wel alcohol schenken. Het is het niet waard.

Ook de feestboten opletten! Sommigen vragen aan de kade nog 2 euro voor biertje maar zodra je de zee op gaat en de DJ's gaan draaien vragen ze 10 euro voor een biertje. Kan beter all-inclusief boottochten boeken als je dit wilt.

Ga liever naar Whitehouse, goede drank voor weinig geld. DJ's zijn top daar, veel beter als Halikarnas.

• Annemiek, 15-07-2013 Rapporteren

Waterkoker

Weet iemand of er een waterkoker op de kamers aanwezig is.

donnydaas22, 28-07-2013

Waterkoker is niet aanwezig

Sam Coenen, 28-07-2013

Nee dat is er niet

We hebben een aantal aanbieders voor Diamond of Bodrum voor je op een rij gezet:

Travel store
    Travel store

• Adriaansen, 29-03-2013 Rapporteren

Standaard kamer

Wij hebben een standaard kamer geboekt. Kan iemand mij vertellen of je dan ook een balkon hebt of zijn die ook in de kelder. Zijn er ook bij die zeezicht hebben?

Frans08, 26-04-2013

Heel veel standaard kamer hebben een klein balkon en uitzicht op (hotel) gebouw, Echter er zijn ook kamers in "' de kelder" zonder balkon. Zeezicht is extra (kosten)

• Adriaansen, 29-03-2013 Rapporteren

Drinken in je koelkasten

Kan iemand mij vertellen of het drinken in je koelkast nu gratis is of dat je daar voor moet betalen? Ik lees regelmatig dat gasten achteraf een rekening krijgen voor de drank die ze uit het koelkasten hebben genuttigd. Meestal kan je daar onbeperkt gebruik van maken zonder achteraf de rekening gepresenteerd te krijgen.

cora, 26-04-2013

bedankt voor het antwoord!

Frans08, 26-04-2013

Minibar is tegen betaling .

• jan, 16-01-2013 Rapporteren

algemeen

wij gaan in april naar dit hotel vraag hoe is het eten inverband met kinderen en wat is de temperatuur ongeveer . we hebben kamer zeezicht geboekt zijn de kamers een beetje ruim en schoon

Ton Kolsteren, 26-04-2013

Voor kinderen is er prima te eten, maar niet veel keuze. Temperatuur was ca 25 graden met een aardige wind. Kamers voor ons beiden ruim voldoende groot en schoon, wel zeezicht checken!

• buter, 02-01-2013 Rapporteren

teogang met rolstoel

kan ik makelijk met een rolstoel bij het hotel komen

johan, 29-05-2013

De autobus brengt je tot aan de voordeur van het hotel. Dit is op verdieping 6. Er is voorziening van gewone deur, buiten de draaideur die je kan nemen. Verder zijn er twee liften tot beneden aan het zwembad, en daar kan je terug een lift nemen tot aan zee niveau en zo verder "bollen" tot aan zee. Van zwembad niveau naar de zwembad bar is er geen lift, wel een 7 tal trappen. De (goedkoopste) kamers liggen soms 3 trappen naar beneden om de kamer gang te bereiken. Kan met rolstoel wel een probleem zijn, tenzij je hulp hebt en niet allemaal alleen moet doen. Als je niet veel buiten het hotel wil, is het daar als rolstoel "patient" best wel te doen. Verder is er volgens mijn geen verder probleem.

• kelly, 02-08-2012 Rapporteren

voordeelkamer??

Ik hoor graag meningen over de voordeelkamer diamond of bodrum, zodat ik me voorstelling kan maken!?????

groetjesss

E. Smit, 12-01-2013

NIET DOEN. Voordeelkamers zijn te schandalig voor woorden. Zelfs als je die niet besteld hebt word je er ingepropt.

Monica, 10-08-2012

De voordeelkamers zou ik niet nemen, dit zijn kelderkamers, wel hetzelfde als de gewone kamers, maar zonder openslaande deuren, alleen een klein raam. Vandaar dat dit budgetkamers zijn. Voor de rest een heerlijke acomodatie

• desireedezoete, 28-07-2012 Rapporteren

Reistijdvergoeding

Hoe lang moet je in de bus zitten voordat je bij het hotel bent groetjes dee en henk

desireedezoete, 20-08-2012

Bedankt voor je antwoord en hebben jullie het daar leuk gehad ??

Yannick, 20-08-2012

afhankelijk hoeveel stops je bus eerst aflegt. Vanaf de luchthaven zo'n 40min.