Hotel Delfi

6,1

Laatste review

Noud Rouleaux,
13-9-2012

Bij aankomst was onze kamer niet klaar,(overboekt) en werden we in een vies smerig hok( wat geen hotelkamer te noemen is) geplaatst. Na aandringen kregen we de dag erna een andere kamer.

Dit was echter niet veel beter( zie foto).Vervolgens te hebben gemeld, dat we deze kamer niet hebben geboekt , omdat op internet andere foto;s stonden, kregen we te horen , dat deze kamer voor de arme mensen is en de kamer voor de rijke mensen kost 166 euro per week meer>

Met dat antwoord moet je het dan mee doen, niet echt gastvriendelijk.

Zwembad is onveilig voor kinderen, want is 180 cm diep, elektrisiteits hokje staan open bij het zewembad , waar iederen aankan, zeer slecht

Kenmerken
Animatie programma
Huisdieren toegestaan
Airco
Restaurant

36 reviews over Hotel Delfi in het Nederlands

Noud Rouleaux
13-9-2012

Met dat antwoord moet je het dan mee doen, niet echt gastvriendelijk.

Simpel hotel met een goede ligging

Martinique
27-6-2011

Simpel hotel met niet teveel poespas en erg simpel ontbijt. Wel goede ligging t.o.v. strand en centrum Bodrum. Op 5 min. loopafstand. Kamer met goed werkende airco en klein zwembadje in het midden van het complex. Goed genoeg om even in af te koelen. Bodrum is een leuke, gezellige plaats met ontelbare winkeltjes en restaurantjes met een prachtig uitzicht.

Gezellig hotel

Amy
12-8-2010

Wij zijn 8dgn naar Delfi in Bodrum geweest. 's Nachts bij aankomst werden we netjes door een medewerker naar de kamer gebracht. Wij hadden verwacht dat het een appartement was en schrokken even van de hotelkamer. De 1e ochtend heeft de schoonmaakster onze kamer goed schoongemaakt (bij het naast elkaar schuiven van de bedden kwam het halve strand eronder vandaan). Ze heeft voor ons de twee eenpersoonsbedden omgetoverd tot een tweepersoonsbed door een "rol" te plaatsen tussen de 2 bedden. De kamers zijn verouderd en zouden best eens gerenoveerd mogen worden. Vriendelijk personeel! Het ontbijt is beperkt, maar goed te eten. Het avondeten is niet aan te raden, maar de Turkse avond daarentegen wel! Wij hebben met een groep Nederlanders gezeten en dat was erg gezellig! Let bij het afrekenen goed op de bon! De 2 barmannen zijn super, maar de "moneyman" wil er nog wel eens wat bij verzinnen. Dit geldt overigens voor heel Bodrum. Binnen 5min sta je op het strand en binnen 10min in t centrum

prima

sanne
9-8-2010

Ik heb geen honden gehoord en gezien en de groep polen was vaak weg. In een week tijd hebben wij de groep polen 1 keer een wedstrijdje zien houden in het zwembad, maar wij zijn dan ook geen personen om de hele dag bij het hotel te hangen. Daarnaast ontbeten wij rond half 9 en dan had je nergens last van.

Bodrum zelf is super en een dagje Kos is ook aan te raden! Vanaf het hotel ben je binnen 10 minuutjes in het centrum en hier zijn veel leuke eettentjes te vinden. Voor 10euro pp een volledige maaltijd en lekker ook!

ik raad niet aan om inclusief avondeten te boeken. het eten was niet zo bijzonder maar prima te doen voor een week.

De kamer werd elke dag prima schoongemaakt alleen de 1e dag wel naar nieuwe handdoeken moeten vragen, werd gelijk geregeld.

kortom;

- prima prijs/kwaliteit verhouding

- alleen ontbijt bijboeken

- niet geschikt voor mensen die bij hotel willen hangen, prima uitvalbasis om omgeving te verkennen!

zeer slecht

veen / mersie
27-7-2010

invasie polen grote groep van minimaal 50 personen die de boel verzieken.En wat ik begrepen heb duurt dat nog enkele weken. gevolg veel overboekingen waar de nederlanders de dupe van zijn. Eten wordt in no time in beslag genomen door een groep uitgehongerde Polen. Wat er te eten is is waardeloos en wordt op bespaard. De dame van de balie mag wel een cursus vriendelijkheid volgen wat een hark. Klagen kun je doen ze beloven veel maar doen niks! Schoonmaken ja wordt gedaan niet vragen hoe. Afvoerputjes vol haar en verstopt! Muziek kei hard, half uurtje glijbaan open. Ligging is perfect moet ook wel want hotel is niet veel. Zie ook andere commentaren sluit ik me volledig bij aan. Geluidsoverlast van de honden die de halve nacht staan te blaffen! disco geluidsoverlast. Slechte bedden, nog nooit eerder geklaagd in 20 jaar. links laten liggen.

Niet goed!

Edytha Schalk

Zeer slecht!

Op dit moment zijn er heel veel poolse kinderen,die waarschijnlijk heel lang niet gegeten hebben.Zodra het buffet open gaat, gooien ze alles op hun bord, en de mensen die na hun komen hebben maar pech.Het eten was er is,is niet te eten.Wij kwamen aan in ons hotel, en moesten eerst 5 dagen ergens anders slapen,omdat ze zogenaamd een elektriciteitsstoring hadden,ze waren gewoon overboekt door die polen.

Zonder pardon werden we overgeboekt naar een klein schimmel hotel kamertje in een hotel in the middle of no where.Het personeel was erg onvriendelijk.Zelfs de manager was onvriendelijk!Ze deed heel aardig,en zei van alles, maar maakte niks waar. Zodra je ernaar vroeg,werd ze boos.

Elke dag werd je kamer "schoongemaakt"(er werd een stink dweil doorheen gehaald en je bed werd opgedekt)daarna hadden we geen handdoeken meer.S'avonds veel overlast van de pool bar,kei harde muziek.(4)

Zeer slecht!

Edytha

v/d veen / mersie
22-7-2010

Eten is saai. Momenteel een invasie van poolse kinderen die masaal een aanval doen op het eten. Mentaliteit is zoveel mogelijk pakken wie na mij komt heeft pech. Wordt wel aangevuld maar tafels zijn dan al bezet. Zwembad wordt inbeslag genomen of spelletjes worden gedaan weg rust aan het zwembad wordt totaal geen rekening met andere gasten gehouden.Per dag wordt de glijbaan een half uurtje aangezet. Prijzen drankjes rijzen de pan uit! Sterke drank 6 euro en meer! Koffie en ijsklontjes worden van leidingwater gemaakt, gevolg buikgriep. De waakhonden houden je uit de slaap als de nachtgangers terug keren. Veel herrie van plaatselijke disco aan de voorkant. Algemene indruk schoonmaak is slecht wordt wel elke dag schoongemaakt.Bedden zijn rond uit slecht.Er waren gezinnen die dagen lang met 6 a 7 personen op 1 kamer moesten slapen. Klachtenformulier hebben ze niet als je betaald krijg je geen recu later vragen ze er wel naar. Slechte vakantie ooit en zeker geen aanrader, links laten liggen

Goede ligging

Edytha Schalk
21-7-2010

Hotel Delfi in het kort:

-vieze kamers

-slecht ontbijt

-onvriendelijk personeel

We kwamen aan in het hotel om 5:30, na een reis van ruim 9 uur, konden er er niet in. Er lag een briefje (!!) dat ze een elektriciteitsstoring hadden, later bleken ze gewoon overboekt te zijn.

vreselijk slecht

Annemiek van Wesseling
12-7-2010

Mijn mening is zeer en zeer slecht hotel. Het personeel was erg asociaal, het ging zelfs zo ver dat ik in mijn hotelkamer onder de douche stond en toen zomaar een personeelslid in mijn badkamer stond. het Zwembad was erg smerig net als het eten, mijn kinderen werden lastig gevallen door straatverkopers, mijn man is in mekaar geslagen door de manager alleen omdat hij zei dat de kamer niet was schoongemaakt. Kortom ik adviseer u allemaal er niet en nooit meer heen te gaan.!!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Delfi voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Delfi in Bodrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Delfi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.