Hotel Cruise M/S Sila

203 reviews over Hotel Cruise M/S Sila

• 2019
      10yvonne van der linden03-11-2019

SUPER

Wat hebben wij een prachtige week bij jullie gehad! Met 9 vrienden zijn wij dit avontuur aangegaan en hebben daar geen seconde spijt van gehad. De crewleden waren zo ontzettend aardig niks maar dan ook niks was te veel. Wilden we zwemmen,kanoën,suppen,zonnen op de heerlijke dikke matrassen boven op het dek of gewoon een kaartje leggen met een drankje alles kon en niets moest. Wij zijn zonder verwachtingen de boot op gestapt (wisten eigenlijk niet wat we konden verwachten) maar wat hebben wij genoten. Ik kan ook echt niks opnoemen of bedenken wat niet goed of leuk was. Het was een top vakantie en wij komen zeker terug.

Gereisd met vrienden in november 2019

• 9Kees van Leeuwen21-10-2019

Supper

Als je een week even helemaal niks wil doen, dan alleen maar genieten . Is dit echt een aanrader. We werden super ontvagen, met een lekker drankje . ( of twee 😃) Overdag zeilen , zonnen , snorkelen of met de kano op pad . Het kan allemaal. De verzorging is zeker wat je van 5 sterren verwacht. Het eten was echt supper lekker goede wijn en elke dag wat ander. De bemanning is relex en je mag alles aan ze vragen . Ze doen er alles aan om je een fantastische vakantie te bezorgen.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 8Jootje05-10-2019

Opzich Heerlijk, maar voor mij TE relaxed

De boot is schitterend en het eten fantastisch. Wat me een beetje tegenviel was het feit dat we maar 2x aan land zijn gegaan, waren niet zulke bijzondere stadjes. Had wat meer activiteiten verwacht, ook op basis van andere reviews. Verder had ik het gevoerdst een al vanaf dondermiddag bezig waren met het vertrek. Lagen al vlakbij Bodrum en vrijdag hebben we ook niet meer gezeild, terwijl er fantastische wind stond. Na de lunch alleen een kwartiertje terug gevaren. Daar werd de boot al schoon gemaakt en bevoorraad voor de nieuwe gasten. Wij mochten ook geen gebruik meer maken van de zonnebedjes. Je boekt een zeilweer tot zaterdag, dan moet je niet het gevoel hebben dat het er al donderdagmiddag op zit. Crew in de basis heel vriendelijk, al had ik het idee dat de kapitein halverwege de week niet zo lekker in zijn vel zat.

Alleen gereisd in oktober 2019

• 9Jootje04-10-2019

Lekker, maar voor mij iets te relaxed.

Boot is mooi, eten fantastisch. Vriendelijke crew. Ik had iets meer mix verwacht van ontspanning en een uitstapje aan wal. De week was van zaterdag tot zaterdag. De eerste dag werden we om 15.15 opgehaald wat vrij laat is, maar dat was niet zo’n probleem. Terug vond ik echter tegenvallen. Op donderdagmiddag lagen we al vlakbij bodrum en hebben vrijdag ook niet meer gezeild, terwijl er geweldige wind stond. Bleven liggen in de baai en na de lunch kwartiertje varen naar de haven. Daar had ik het gevoel dat het echt over was. Mochten niet meer op de bedjes liggen en alles werd al schoongemaakt, terwijl we nog een nacht aan boord hadden. Dat vond ik geen geweldige afsluiting. Verder erg ontspannen.

Alleen gereisd in oktober 2019

• 10michael25-09-2019

fantastisch vakantie gehad, super crew en top eten

Een super accommodatie en zeer goed verzorgd door sws sailing.

• 10Ester kraan17-09-2019

Geweldige ervaring!

Geweldige week op de sila gehad met vriendengroep van 11 personen. We zijn helemaal in de watten gelegd door de gehele bemanning en er is heerlijk gekookt door Erdal.

• 10Caroline17-09-2019

Wie toe is aan totale ontspanning moet een Blue Cruise boeken. Van moment van boeking, tot je weer thuis bent is het tot in de puntjes geregeld. Genieten van de luxe van zowel het schip Sila als Xenos. Super vriendelijke crew, heerlijk eten waar een sterrenrestaurant niet voor onder doet (en dat in een keukentje van nog geen 2 meter), goddelijke azuurblauwe baaien waarin je gelijk uit je bed in kan duiken en klaar bent voor weer een top dag! Daarom zeggen wij ook wederom: tot volgend jaar! Een zonnige groet, Annemiek en Caroline

• 9Sandra Ilmer18-08-2019

Fantastische ervaring

Net terug van een super gave fantastische week op de Sila samen met familie verjaardag schoonvader vieren. We waren met 7 pers en hebben heerlijk op de Sila van 11 t/m 18 aug mee mogen zeilen wat een ongelofelijke ervaring. We zijn erg in de watten gelegd door de hele crew het ontbrak je aan niks. Eten ongelofelijk lekker welke 3x daags voor ons vers werd bereid door de kok, eten in overvloed en teveel zo zonde dat we het niet op kregen. De baaitjes waar we voor anker gingen super mooi, lekker zwemmen, suppen, kanoën, zon, wind wat wil je nog meer. Echt een aanrader! Wij hebben meer dan genoten en hopen nog eens mee te mogen zeilen.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Fam. Knopper14-08-2019

De kunst van het NU. Beste vakantie ooit!

De vakantie begon meteen bij het aan boord gaan van de Sila. De Sila valt al op in de haven. De bemanning beschouwt de langslopende toeristen met een blik van kalmte alsof ze een geheimpje kennen. De kapitein Halil is een warme man met een schat aan ervaring op zee en met mensen. Hij houdt van mensen en de andere bemanningsleden, Erdal de Chef en Onur de matroos/ober/speervisser en fijne vent dragen dat ook uit. We werden verwend tot op het bot. 1 van de hoogtepunten is het slapen op het dek onder de sterrenhemel, wakker worden als de zon opkomt omgeven door een kalme zee en een paar lawaaiende meeuwen. Rustig schuifelend naar het achterdek waar Onur mijn espresso al weer neer had gezet. De sfeer is gemoedelijk en fijn. De bemanning wil niet dat je iets tekort komt wat er op neer komt dat er veel teveel lekker eten gemaakt wordt. Dat zou wat minder mogen. De volgende keer geef ik van tevoren aan dat ze de helft in kunnen slaan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Willem11-08-2019

Fantastische boot en perfecte verzorging...

Prima verzorgde reis, mooi boot en lekkere kamer. Maar bovenal een mooi zee en een lekker zonnetje. Verzorging is perfect, lekkere keuken en er komt je niets te kort. Mooi schip, dat iets meer zou kunnen gaan zeilen (zegt een ervaren zeiler). Met 2 kayaks en 2 SUPs is ook op het water nog genoeg te beleven. Een aanrader!

Gereisd met partner in juni 2019

14 tips over Hotel Cruise M/S Sila

• jan hoppenbrouwers, 28-07-2015

zeiltochtopties voor de reis van tevoren sturen (afhankelijk van de wind natuurlijk) zodat je daar meer over kunt nadenken en over opzoeken.

• Astrid Veldkamp, 06-07-2015

Er liggen spelletjes aan boord, ook voor in het water en elke hut krijgt een set douchespullen. Hoef je niet mee te nemen. Scheelt weer ruimte.

• Liesbeth Pieké, 14-08-2014

Tijdens de "natuur"route die wij gevaren hebben bezoek je een enkel klein dorp met voornamelijk locaal toerisme; erg leuk.

0 vragen over Hotel Cruise M/S Sila

Hotel Cruise M/S Sila info