Hotel Club Med Bodrum Palmiye

• Sauna

15 reviews over Hotel Club Med Bodrum Palmiye

• 10San26-06-2016

Magnifique! Wederom een supervakantie gehad

Het is er het personeel alles aan gelegen om de gasten een supervakantie te bezorgen. Het eten was, zoals elk jaar, weer erg goed en zeer afwisselend, met elke avond een ander thema: Turks, Internationaal, Mediterranee, Fruit de Mer etc. Elke avond entertainment met afwisselend een show van het personeel of ingehuurde locale (volks of moderne) dansers. Ook vaak wat extra's: met fruit het hele resort rond voor een gezond tussendoortje, een BBQ bij de strandbar, dance party bij de strandbar....Wat ik zo goed vind aan Club Med is dat alle sporten inclusief zijn, dit geeft de gasten alle mogelijkheden om sportief te zijn, met of zonder les (ook incl) en alle materialen zijn in nieuwe staat. Ik heb veel getennist en catamaran zeilen (geprobeerd) onder de knie te krijgen. Maar windsurfen is er bijv ook. Verder zijn trouwens ook alle dranken incl dus met gesloten beurs op vakantie. Het is een resort waar een paar honderd gasten kunnen verblijven, dus niet massaal en omdat het resort op een heuvel ligt maar ook een strand heeft, zijn er in feite meerdere plekken waar de gasten zich kunnen begeven dus je hebt niet het gevoel dat er een paar honderd gasten zijn, maar minder. Er zijn praktisch geen kinderen want daarvoor is het minder geschikt qua faciliteiten. Voor tieners wel goed ivm de sportactiviteiten. Het resort ligt ook in een goed onderhouden park. Dus elk appartement is mooi gelegen tussen bloemen, struiken en bomen. Het tweede restaurant (keuzemenu) is om de dag open en is zeer geschikt voor wat meer romantische diners met z'n tweetjes. Kijk voor een indruk eens op de site van Club Med, de foto's geven een goed beeld. Ik ben er nu voor de 8ste keer geweest en hoop volgend jaar weer terug te komen. Het was een supervakantie, zoals de Fransen zeggen: Magnifique!!

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 9saskia jansson01-03-2016

De ultieme ontspannen vakantie

Bij Club Med Palmiye heb ik samen met mijn dochter een heerlijke vakantie beleefd. Een aanrader als je helemaal ontspannen wilt en ook van sportieve activiteiten houdt.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2013

• 10Roos26-09-2014

Super

Prachtige ligging, niet te groot dus alles gemakkelijk bereikbaar. Zeer veel surfmateriaal, de monitorstelsel mochten wel wat hulpvaardiger zijn , het was met de hevige wind soms brokkelen om alles in en uit het water te halen,de vrouwelijk ego, naam vergeten, was wel hulpvaardig. Eten was lekker alleen erg weinig gekruid niks van zout nog kruiden. La soiree blanche was subliem. Kamers prachtig en rustin met terrasje. Er waren wel heel veel wespen, vooral smorgens waardoor we dikwijls smorend binnen pesten eten, subliem uitzicht! De. Chef de village Nathalie was erg aanwezig, vriendelijk en kordaat. Op het laatste van ons verlof was het erg druk zodat het s'avonds wel Erg druk in het restaurant. De boot die elke dag om 11u en 15u uitvoer was ook erg leuk,met kussentjes op de boot erg relax.

Gereisd met partner in september 2014

• 9Nicolette08-11-2012

Kleinschalig heerlijk resort van Club Med

Geen kinderclubs, dus weinig kinderen. Maar als je kinderen niet gewend zijn aan glijbanen en animatie, is het ook prima geschikt met kinderen tot ca 13 jaar. Zeilen, surfen, fitness mogelijk. Gratis snorkelboot elke dag, heerlijk! En het eten is fantastisch zoals altijd bij Club Med. Kamers zijn heel fris en goed ingericht. Wordt zeer goed schoongehouden. Maar kamers zijn niet overdreven luxe. Resort ligt in rustige omgeving, dus je kunt niet wandelend naar andere restaurants of winkels

Gereisd met vrienden in september 2012

• 9Inge05-11-2012

Heerlijk resort!

Club Med Bodrum ligt super mooi aan een privé-baai, met 2 x per dag een snorkelboot (is inclusief) om de omgeving te ontdekken. De kamers zijn fijn, het eten lekker en het personeel vriendelijk. We hebben een week heerlijk kunnen relaxen!

Gereisd met vrienden in oktober 2012

• 9remcostricker31-10-2012

Topper!

Dit was onze keer Club Med Bodrum. We hebben al veel resorts gezien, maar deze behoort zeker tot één van onze favorieten. Is kleinschalig opgezet, dus alles ligt centraal en daardoor heerst er een relaxte en rustige sfeer. De kamer was netjes en ruim, het eten was prima en elke avond anders. Dit resort kunnen we iedereen aanraden. Wij gaan zeker een keer terug!

Gereisd met partner in september 2012

• 9Monique de Vos26-10-2012

Relaxen, loungen en chillen!

Club Med Bodrum is een heerlijke club. Lekker compact, vanwege het niveau-verschil niet echt geschikt voor (kleine) kinderen. Er zijn geen kinderclubs dus ook weinig kinderen. Heerlijke (gratis) zeilschool en fantastisch eten.

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 8Dennis en Andrea18-10-2012

Super mooie plek

Hotel Club Med Bodrum is gelegen aan een mooie baai met fantastisch uitzicht. Het eten is zeer uitgebreid en van goede kwaliteit. De kamers zijn goed verzorgd met grote stortdouche en lekker balkon. Het personeel is erg hulpvaardig en praat goed engels. Naar mijn mening is dit clubdorp geschikt voor stellen zonder kinderen, 2 verdieners, of gezinnen met jonge kinderen, kinderen die nog niet ver de zee in gaan. Na enkele meters loopt de zeebodem steiler omlaag. Verder is er ook een speeltuintje voor de kinderen. Het clubmed hotel bestaat uit verschillende gebouwen, max 2 verdiepingen. Er zijn veel bloemen en bomen, waardoor de kamers een beschutte ligging hebben. Er zijn 2 liften richting het strand. Een aanrader!

Gereisd met vrienden in september 2012

• 10Bellav08-08-2012

Fantastische plek!!!

Afgelopen 2 weken een fantastisch verblijf gehad in Bodrum Palmiye. Dit resort is heerlijk rustig gelegen ver uit de drukte van Bodrum centrum en ligt helemaal beschut tussen de bomen. De kamers zijn ruim en schoon, dagelijks schone handdoeken en 2x per week schone lakens. De buffetten zijn iedere dag fantastisch met enorme keuze en voor ieder wat wils. Ook de lunch in het Halikarnas is geweldig met direct uitzicht op zee en strand. Het GO team en de Chef de Village doen er iedere dag alles aan om het iedereen naar de zin te maken. Elke avond zijn er prachtige, zeer professionele shows in het theater. Ondanks dat er geen kidsclubs zijn en niet heel veel kinderen, is het zeker ook voor families een hele leuke club om te verblijven. Wij hebben regelmatig een tochtje met de snorkelboot gemaakt die 2x per dag vertrekt vanaf het strand van het resort. Wij komen hier zeer zeker terug en is een echte aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 9Fleur23-06-2010

TOP!

9 dagen in dit heerlijke resort geweest. Prachtig zwembad, luxe ligbedden en stoelen. Heerlijk eten! Wij waren met een baby van 7 maanden. Iedereen deed erg leuk tegen ons zoontje maar de club is niet ingericht op baby's .Veel trappen in het park en stijle hellingen dus met kinderwagen lastig. Idd een lift naar het strand. Geen zandstrand (keien) mooie watersportfaciliteiten. Keurige mensen. Alles franstalig. Als je geen frans spreekt of verstaat is het iets lastiger.

Eten voor elk wat wils. Let op: er zijn s avonds simpele dresscodes! (witte avond, jeans met t shirt, bloemen in combi met wit, rood en wit etc) Voldoende tafels voor 2 dus je hoeft niet met anderen aan een tafel als je dat niet wilt.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

Hotel Club Med Bodrum Palmiye info