Hotel Bodrum Eos

287 reviews over Hotel Bodrum Eos

• 2018
    3Mieke01-11-2018

Onvriendelijk en smerig eten

Niet doen!!! Zonde van je zuur verdiende centen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• Oude reviews

9Lisa24-09-2015

Heerlijke vakantie

Samen met mijn beste vriendin een top vakantie gehad in Hotel Eos Personeel spreekt niet heel goed Engels maar met handen en voeten kom je een heel eind. Ze doen hun best en als jij dat ook doet, hebben ze alles voor je over. Kamer was klein maar prima met een balkon. Heerlijke regendouche en 2 grote spiegels op de kamer (1 in de badkamer en 1 op de slaapkamer). Airco werkte goed, temperatuur en timer kon je zelf regelen. Kamer werd elke dag schoongemaakt, niet heel grondig maar wel prima. Elke dag schone handdoeken, 2 grote handdoeken, 2 kleine handdoeken en een vloermatje. Badhanddoeken waren tegen borg te verkrijgen bij de receptie. De Wi-Fi was niet zo goed maar dat drukte de pret niet. 's Ochtends een lopend buffet, uitgebreid met vleeswaren, kazen, salades, fruit, brood, eieren en verse pannenkoeken. Lunch was een vast menu (zie foto) het "snack-uurtje" bestond uit lekkere cake en koekjes en diner was tevens een lopend buffet, erg uitgebreid met een kok die buiten grilde

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 8verweij21-09-2015

super net hotel !

het was een super net hotel, het eten wat er was dat was ook gewoon goed, wel heel weinig en weinig afwisseling. maar hier betaal je ook voor. hotel kamers waren super netjes en dit hotel ligt op ideale loopafstand van het centrum van bodrum. max 10 minuutjes lopen. bij de receptie praten ze wel gewoon goed engels alleen het personeel niet heel veel maar ze doen wel hun best. als er iets kapot is bijv de airco die kwamen ze meteen maken bij ons dus de service was ook super..

Gereisd met vrienden in september 2015

• 10Talitha19-09-2015

Top hotel en top personeel

Dit hotel met een last minute geboekt, we verwachtte er niet teveel van. Eenmaal aangekomen viel alles behoorlijk mee! Kamer zag er super netjes uit, het is vrij nieuw allemaal. Zwembaden zien er ook top uit. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Hoorde veel mensen klagen over het eten, maar dat waren meestal mannen en die zijn al moeilijke eters! Met een all inclusive kan je niet verwachten dat ze voor iedereen aparte maaltijden gaan bereiden. Wij vonden het eten heerlijk en elke dag was er wel wat anders ook staat er elke ochtend en avond een kok buiten eren vers te bereiden, helemaal top! Alleen WiFi was tijdens ons verblijf niet optimaal (iPhone) maar we kwamen ook voor onze vakantie en niet om alleen met de telefoon te zitten! Kindvriendelijk heb ik een 7, omdat er alleen mensen boven de 16 welkom zijn, ook een pluspunt ;) Dikke aanrader Bodrum Eos Hotel :)

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 8bryan18-07-2015

Leuk hotel voor een leuk prijsje

We hebben last minute geboekt naar Eos hotel, bij aankomst kwamen we er al snel achter dat het personeel bijna geen Engels kan, zo kunnen we wel een bestelling opnemen maar echt een praatje maken zit er niet in. We moesten zelf maar uitzoeken wanneer etenstijd was en waar het zat, geen boekje of wat dan ook met informatie aanwezig. verder hebben we erg genoten.

het eten was afwisselend genoeg dat er altijd wel wat lekkers bij zat. het zwembad is erg schoon, maar niet bijzonder. genoeg bedjes aanwezig.

de kamers was voor ons ( 1x 2 persoons bed kamer) erg ruim. wel waren er klachten met de douche die erg afwisselende temperaturen vertoonde.

Eos hotel ligt erg dichtbij de winkels als je eenmaal de snelste weg weet (er is een klein steegje achter het Mandarin hotel dat aan de andere kant van de straat ligt). wat wel vervelend was is dat zelf op het hotel ze je proberen dingen aan te smeren.

Een prima vakantie net buiten het hoogseizoen!

Gereisd met partner in juni 2015

• 7theeke28-05-2015

Leuk budget hotel

In 2011 samen met mijn vrouw in dit hotel geweest ( heette toen Bantur naz) Voor ons was de kamer voldoende qua grote en netheid. Eten was niet veel bijzonder, eenzijdig, maar zeker niet slecht te noemen.

Let op ! beoordeling is gebaseerd op ervaring uit 2011

Gereisd met partner in mei 2011

• 9Jeroen D31-08-2014

Fijn hotel, ga zeker terug!!!

Hotel is recent renoveerd, dus wij hadden supermooie kamer. Eten erg goed, meer als voldoende keus, kwaliteit top! Mooi zwembad, hotel ligt aan lekker rustig straatje. Super fotoreportage laten maken van onze dochter door (hele aardige) fotograaf. Is echt aanrader als herinnering aan deze top vakantie. Ga hier zeker nog een keer terug.......

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 9pipo1022-07-2014

Lekker chill en relaxed

Zijn bijna 2 weken hier. Lekker rustig hotel niet dat massale. Eten is echt goed. Ook dit is niet massaal. In de avond 4 warme gerechten binnen en 2 buiten op de gril. Iedere avond wat anders. Gisteren bv kalkoen, een hele he :). Vanavond gerookte zalm en gefileerd ter plekke. In de ochtend onbijt buffet en in de middag bij het zwembad via menu kaart. Enige is dat er niet veel opbergruimte in de kamer is maar begrijp dat het per kamer wat scheelt. Fotos op internet zo ziet het eruit. Tot 23 u allinn daarna betalen aan de bar maar de fooitjes van overdag doen hun werk en heb tot nu nog niets hoeven betalen. Strand is op 700m. Daar zijn evt ook de bars en disco's voor de avond. Vanaf 24u begint het. Je kunt ook naar gumbet om te stappen taxi 10€. Zeer aardig personeel ze doen echt hun best. Kluis huren bij de receptie. Al met al een heel goed hotel qua prijs prestatie.

Gereisd met partner in juli 2014

• 4P. Hofman18-07-2014

Wat een drama...

Op zaterdag aangekomen en maandag weer weg...en waarom? Hotel gekozen i.v.m. de vermelde "grondige" renovatie en de prijs. Hotel bleek niet overal aangepakt en is duidelijk met hobby bob klussers gebeurd: zo viel de douche cabine uit elkaar, matras op een houten plaat , je keek langs de deur van de kamer naar buiten, zulke spleten etc. Ging je naar buiten dan kwam je in een soort dance scene van en voor het personeel. Keiharde muziek vanaf 12.00 tot 24.00. Lekker boekje lezen bij het zwembad ging niet, diverse malen gevraagd voor andere muziek en zachter, heel even en dan weer die 3/4 maat. Eten was heel slecht, keuze menu maar ze begrepen niets. Met 2 andere stellen de maandag weer weg, kregen Manderin aangeboden, zelfde eigenaar. Prima opgelost door Sanne van de TO. Weliswaar stukken beter maar grootschaliger. Na het vertrek schijnt de boel wel aangepakt te zijn, o.a. eten en muziek. Pluspunten de zwembaden, kleinschalig en het personeel vliegt voor je (als een kip zonder kop)

Gereisd met partner in juni 2014

• 4Dieuwke30-06-2014

Nooit meer

Ik heb even de recensies gelezen, en snap niet hoe sommigen zo positief kunnen zijn over dit verschrikkelijke hotel. De kamers zijn super klein, en voorzien van een slecht werkende stoffige airco, een vieze badkamer, en er waren zelfs mensen die kakkerlakken hadden gezien. Het eten was niet lekker en er was heel weinig keus, totaal geen variatie. Het is een stoffig oud hotel en zeker niet aan te raden. Het is dan wel goedkoop, maar de kwaliteit die je er voor terug krijgt is zeer zeer matig. We zijn naar de host toe geweest, hebben het verhaal uitgelegd en zijn toen na 2 dagen in dit verblijf naar een ander hotel gegaan in Bodrum. Onze vakantie was hierdoor toch nog een succes! Kortom, Hotel Bantur Naz: Niet doen!

Gereisd met vrienden in januari 2012

Hotel Bodrum Eos info