Hotel Ali Baba

2 reviews over Hotel Ali Baba in het Nederlands

nooit meer

rijk
10-10-2010

A.Baba is een hotel voor jeugdige toeristen die graag stappen. Ligt aan de barstreet en om 23.00 u start een openlucht disco die zijn weerga niet kent. Niet aan te raden voor oudere reizigers en jongeren die niet van herrie houden. Het stopt om 4.00 uur en de dronken toeristen gebruiken tot een uur of 5 het zwembad.

klein hotel

franck
24-7-2010

een kleinschalig hotel. erg leuk als je een praatje wil maken met de barmensen of receptie, maar voor ons te kleinschalig. bodrum is wel erg mooi, met de toeristische boottochten en zwemmen in zee. het mooiste strand in de buurt is in gumbet. de dorpjes om bodrum zijn ook erg leuk en om te shoppen is er genoeg. miste alleen wel turkse cultuur maar dat kan je ook niet verwachten van zo'n plek. het is te vergelijken met salou alleen zijn e mensen zachter en de temperatuur is erg aangenaam.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ali Baba in Bodrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ali Baba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ali Baba scoort een 4.5 uit 10 op basis van 2 reviews.