Appartement Villa Nergis

Appartement info

Meer appartement info

74 reviews over Appartement Villa Nergis

• 1P van der Linden08-10-2013

goede plek, fout management.

Arrogante luie onbetrokken eigenaar. Schoonmaakechtpaar geweldig. Inrichting uit het jaar Ben-Hur. Chemicalien staan open en bloot, kinderen kunnen hier zo bij. Prijsverhouding tot kwaliteit is niet realistisch. Elektriciteit is ronduit gevaarlijk in kamers. Als je licht aan doet gaat airco aan. Stopcontacten knetteren. Geen warm water in de ochtend. Savonds snel douchen anders vis je ook achter het net. Zeer vieze en slechte bedden. Beschimmelde koelkast. Dieronvriendelijk, katten schoppen. Overwerkte poetsdame, die bewonderenswaardig energievol en vriendelijk bleef. Groot respect voor haar en haar man! Het ontbijt was ook een belevenis, wel betaald niet gekregen. Kluishuur, prijs is okay, je wordt er zuinig van omdat je er niet 24 uur per dag bij kunt. Onder in kledingkast lag tweede afstandsbediening van airco, die er voor zorgt dat de airco, waar je extra 5 euro per dag voor betaalde, de airco uitschakelde. Jammer goede plek, fantastisch dorp. Foute beheerders.

Gereisd met partner in januari 2013

• 8Edith24-08-2013

Aanrader voor alle leeftijden

Het was even schrikken, toen we de recensies over juli 2013 vlak voor vertrek lazen. Bij aankomst viel het ontzettend mee. Het appartement staat in een klein, knus complex en zag er netjes uit, wel een beetje gedateerd. Het balkon is erg ruim. Het personeel was vriendelijk, De barman was erg leuk en deed zijn best om het iedereen naar de zin te maken. Iedere dag werd er schoongemaakt en nieuwe handdoeken neergelegd. In juli zijn er problemen met schoonmaak geweest, maar die zijn nu opgelost. Minpunt: airco kost €5 per dag, maar werkt prima.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8Leonie19-08-2013

Wat kunnen andere mensen klagen zeg...

Ik moet toch echt even m'n ei kwijt. We zitten hier nu 3 dagen en hebben dus nog even te gaan. Kwamen hier met lood in de schoenen aan door alle andere beoordelingen, en het is ons 1000% meegevallen. Ja het appartement is aan renovering toe, ja de douche lekt een beetje. Maar we hebben nog geen kakkerlak gezien en de schoonmaakster komt elke dag! Omdat we graag met z'n 3e op 1 kamer wilde slapen hebben we om een matras gevraagd, binnen een uur was het geregeld. De ligging is top, binnen 2 tellen zit je op het strand. Wat wil je nou nog meer??????

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 3Linda05-08-2013

Zeer slecht onderhouden en niet schoon.

Bitez is een heerlijke plek om op vakantie te gaan,maar de volgende keer boeken wij absoluut geen verblijf in Villa Nergis. Bij aankomst bleken wij 2 ipv 3 appartementen te hebben die we met 7 personen moesten delen. Appartementen zijn zeer gedateerd. Nu is dat niet zo'n probleem maar het was er ook nog eens erg vies. De schoonmkaaster kwam alleen als wij er om vroegen en dan maakte ze nog niet schoon. We kregen dan enkel schone handdoeken en legen vuilnisbakken. In 12 dagen tijd geen enkele keer een schoon bed of een doekje door de badkamer. Airco alleen met bijbetaling maar gelukkig vonden wij nog een verdwaalde afstandbediening. Tijdens ons verblijf diverse salamanders en kakkerlakken moeten verdelgen. Vreselijke bedden waar je 's ochtends spierpijn van hebt.In het restaurant een dronken ober die maar wat graag bij ons aan tafel bleef plakken.Toegezegd dat we om 8 uur konden ontbijten voor onze dagtrip, vervolgens in 20 minuten moeten eten omdat de ober nog niet uit bed was...

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 5jacqie6717-07-2013

Fantasche plek, maar niet meer!

Appartementencomplex is prachtig om te zien van de buitenkant. Echter bij binnenkomst in het appartement is niet alles even proper. Stof, schimmel, vieze koelkast, vieze douche en toilet. Bedden niet geheel oke, veren van matras voel je zitten, maar toch goed geslapen. 1 maal een kakkerlak in het appartement gehad, bah bah. Viel bij ons dus mee, anderen hadden veel meer kakkerlakken. Zwembad eerste week troebel, daarna ietsjes helderder. Wel goed gelegen plek in de buurt van het strand. Zouden zeker nog een keertje terug willen, mits er dan wel goed schoongemaakt wordt en de kakkerlakken verdwenen zijn. Jammer dat er geen aandacht aan belangrijke dingen wordt besteed, zo gaan ze echt wel klanten verliezen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 1ikke17-07-2013

dit nooit meer

wij dachten leuk, dichtbij het strand en leuk ingericht. maar: -kakkerlakken invasie rondom en in de appartementen -een dooie hond recht onder een appartement, in staat van ontbinding -rioolproblemen -slechte zwembad kwaliteit (het water was al groen toen de eigenaar na veel geklaag eindelijk iets deed) -schimmel in de badkamer -we moesten zelf de de douchekop schoonmaken, want die sproeide alle kanten op behalve de goede -koelkast met een bonk ijs erin Toen we er iets van zeiden maakten ze ook eindelijk de wc schoon na anderhalve week. Iets tegen de hostess erover gezegd en het antwoord was: Ja, dat is normaal in Turkije... Nee dat is niet normaal en dit mag niet de norm worden in zo een mooi vakantieland. Wij hadden geluk: anderen hadden 5 kakkerlakken in het apppartement en een ander paar zelfs 9.... Ook brak er nog bij iemand een kuipstoeltje finaal de achterpoten af. De eigenaar is het type: Lekker lui en lekker makkelijk.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 5Poho06-07-2013

Vies

Vies en smerig appartement. Veel haren en stof op vloer. Schimmel in de douche (veel!) en in koelkast. Slechte schoonmaak. Beddengoed en handdoeken zijn weinig verschoond, alleen na meerdere keren vragen kregen we nieuwe. Campingbedje zonder matras, er lag een dubbelgevouwen dekbed (zonder hoes) waar ons zoontje op moest slapen. Zelfs geen lakentje oid. Ook voor ons geen hoes om dekbed en als laken hadden we een tafelkleed. Eigenaar is onvriendelijk. Appartement ligt wel mooi gelegen, leuk zwembad en kleinschalig. Supermarkt, strand en pinautomaat om de hoek

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

• 2bassie29-06-2013

Absoluut geen aanrader

Villa Nergis is totaal geen aanrader. Vies. Slecht ingericht. On vriendelijke eigenaren. Personeel werkt voor eigenaren. Echt hele vieze bedden ruik naar alles wat niet hoort. Toiletpapier word niet bijgevuld. Mag niet van eigenaren. Zeker niet doen. Wij hebben onze vakantie gered door deze om te boeken naar jasmine beach dankzij oad en charlotte.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

• 9T0m Scherer17-06-2013

Heerlijk rustig

Wij zijn hier geweest van 28 mei r/m 11 juni 2013 . Hebben genoten van de gastvrijheid. Goede verzorging en schoonmaak. Leuk plaatsje met voldoende mogelijkheden. De eigenaar Memmeth zorgt goed voor zijn gasten. Absoluut volgend jaar weer .

Gereisd met partner in mei 2013

• 10birgit102-11-2012

centrale ligging, zwembad en zee dichtbij

Alles wat je nodig hebt , zwembad en zee dichtbij. leuke accomodatie

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koffie en thee

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportSurfen