Hotel Tumay

4,2

Onvoldoende

13 reviews over Hotel Tumay in het Nederlands

A notre arrivée : pas de draps dans les chambres pour nous couvrir, une seule serviette de toilette de la taille d'un timbre poste, 2 cintres dans l'armoire pour 2 personnes qui viennent 2 semaines ! Le ménage fait tous les 3 jours si on peut appeler ça le ménage...Obligée de demander le papier toilette à la réception car on ne nous en avait pas remis dans la chambre ! Pas de pression d'eau...

Un buffet qui offre toujours les mêmes mets, jour après jour, un seul plat chaud le dîner et pas à volonté car sinon il n'y en a pas pour tout le monde ! Si vous arriviez à 21h00, le buffet était quasi vide, alors que le dîner est possible jusqu'à normalement 22h00...

Un personnel gentil au début puis de moins en moins souriant et qui nous interdisait de déplacer les tables pour que les clients ayant sympathisés puissent dîner ensemble. Nous nous sommes révoltées et nous avons été virées !!! Oui vous lisez bien ! Virées pour avoir voulu déplacer des tables ! Mais c'était un mal pour un bien !

2007

Wij zijn hier vorig jaar geweest, DOE HET NIET! We kregen voor het geld waar we normaal super lux zaten een HOK aangewezen wat nog stonk ook. We waren woest! Ter plekke hebben we een ander hotel gezocht, want echt, we zijn niet zomaar ergens smerig van, dit was té erg. We hebben die nacht aan de overkant geslapen (Hotel Hakan) prachtig en geweldige service. Helaas moesten we weer terug, ik moet eerlijk zeggen de manager heeft vreselijk zijn best gedaan ons tevreden te stellen, en kregen volgens hem de "beste kamer" die hij had. Airco, maar weinig ventilatie. We hebben onze tijd "uitgezeten" maar gezworen nooit meer terug te gaan naar dit hotel. Als je toch naar Bitez wilt, boek dan het hotel Hakan. Beter, schoner en veel vriendelijker.

2006

Ik heb een paar weken voor mijn vakantie geboekt, omdat het dan goedkoper is. Nadat ik had geboekt las ik hier de slechte referenties. Ik met een zwaarmoedig gevoel dus op vakantie ik kwam aan bij het hotel en mijn koffers werden naar binnen gedragen, meteen werd ik mee genomen naar het zwembad voor 2 welkomsdrankjes, daarna werd ik begeleid naar mijn kamer, zeer schoon! De volgende ochtend bij het ontbijt werd ik behulpzaam en goed geholpen door het personeel. het eten is wel wat eenzijdig maar volop in overvloed, zelfs als je een half uur voor sluiting nog gaat eten is er genoeg. het zwembad was erg hygienisch en lag er goed bij. S'avonds was het erg gezellig met de locale bevolking. Met name bedoel ik de nacht portier, altijd in voor een praatje! Voor mij een aanrader als je op zoek bent naar rust en kalmte! Zou er zo weer heen gaan. Kan de reacties van 2005 dus ook niet beamen

2005

Ik zou er nooit meer naar toe gaan

Frans Ekel
11-9-2005

Ik zou er nooit meer naar toe gaan.

Smerig vooral de bedden.

Vergelijkbaar met het Haasje in nederland (ook zo'n vieze tent)

Zeeeeer slechte service van veveelde mensen.

In een woord niet doen.

Ik heb nog nooit zo een vies en smerige hotel gezien en adverteren als een 3 sterren hotel terwijl het een 2 sterren hotel is op Google.Het eten is heel armoedig en er is geen keus terwijl het een all incl is geen keuze aan drank en als je iets bestelde was het op. Er werd nooit schoongemaakt. Rondom het zwembad was het een en al een modderige zooi.

Het hotel is heel smerig en word rondom het zwembad nooit

r. lathouwers-jloeloemsingh
8-8-2005

Het hotel is heel smerig en word rondom het zwembad nooit schoongemaakt de kamers ook niet ziet er erg vies uit.Personeel is aardig.De baas durft de problemen van gasten niet op te lossen en vertoont z'n eigen nooit.Wij betaalden een all incl en het eten zou in buffetvorm zijn dat was niet zo en was bar en bar slecht heel armoedig geen keus en het zou een 3 sterren hotel zijn Ik geef er nog geen 1 ster voor. Wij zijn uitgeput en ziek teruggekomen,vol met vlooienbeten en de kamers zaten vol met kakkerlakken en vlooien.

in een paar woorden waardeloos,slechte service,personeel 5

jelle eekhout/ jolanda zwerver
8-8-2005

in een paar woorden waardeloos,slechte service,personeel dat doet of je er niet bent,erg vies!!!! zorg dat je op tijd voor eten bent als je 5 min te laat bent voor het eten heb je pech op=op betaalt voor *** en het zijn er ** tewijl het nog geen * waard is! kamers erg vies wc te goor om op te zitten geen schone handdoeken en wc papier gehad boek aub voor eigen bestwil iets anders!!! wij hadden all inc 8 dgn voor 941 euro bij aankomst om 5 uur s nachts moesten we welkomst drankje zelf betalen!!! voor all in krijg je dus noppes helemaal niks! op de gevel van hotel is goed te zien dat de 3e* zelf is bij geplakt!!!!!!!!! ga er niet naar toe!!!!!!

Het hotel was niet schoon

Hilde Lodewijks
5-8-2005

Het hotel was niet schoon.

De service was heel slecht.

We hadden all inclusive maar het leek wel HP.

We moesten overal voor knokken om iets te krijgen waar we wel voor betaald hadden.

We moesten de hele week met de zelfde handdoeken doen.

We gaan hier ook zeker niet meer terug,

we hebben nog nooit zo'n slechte vakantie gehad.

2004

Dit hotel hebben we een paar weken van te voren nog geboekt voor weinig geld, dus onze verwachtingen waren laag. Maar onze verwachtingen zijn ruimschoots overtroffen, aardig personeel, mooi zwembad, lekker ontbijt, centrale ligging, we hebben er echt een super vakantie gehad en dat voor weinig geld. Dus echt een aanrader wat ons betreft

Wij vonden het ook een erg eenvoudig hotel. Het eten is te doen maar ook eenvoudig. Zwembad is Mooi. Wij haden erg goedkoop geboekt dus wat kan je dan verwachten. Maar ik zal er niet weer heen gaan. Er zijn idd veel mooiere hotels maar daar betaal je waarschijnlijk ook voor. Het is dus maar wat je voor een hotel uit wil geven. Alle waarde naar zijn geld. En als de zon schijnd ga ik toch niet bij het hotel liggen maar op het strand. Wat heb je dan aan een mooi hotel?

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tumay in Bitez, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tumay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tumay scoort een 4.23 uit 10 op basis van 13 reviews.