Aparthotel Toloman Bitez Park

Turkije, Egeïsche Zee, Bitez

8.4Fantastisch

Aparthotel Info

Meer aparthotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Toloman Bitez Park voor je op een rij gezet:

40 reviews over Aparthotel Toloman Bitez Park

• 8Fam. Lourens06-08-2019

Absolute aanrader

Absoluut een topvakantie gehad. Het verblijf in Toloman apartment was super. Vriendelijke mensen, elke dag schoonmaak en regelmatig schone handdoeken, zelfs voor het toiletpapier werd gezorgd. Voor goed en goedkoop eten moet je bij restaurant New Moon zijn (aan de overkant). Supermarktje bij Toloman voor je allerdaagse boodschappen was ruim voldoende. We verheugen ons alweer op volgend jaar bij Toloman

Met oudere kinderen

• 9S. Milius08-07-2019

Vriendelijk appartementencomplex bitez park

Mooi, rustig en vriendelijk appartement. Het appartment en hotel wordt gerund door een vriendelijke turkse familie. Er zijn veel toeristen die jaarlijks terugkeren naar dit appartement vanwege de vriendelijke sfeer en uitstekende service. Het complex word goed onderhouden.

• 2018
    10Stephanie08-11-2018

Geweldige accomodatie in het prachtige bitez

Geweldig familiebedrijf met hotel en appartementen. Sfeer is fantastisch. Bij het strand is een bar en restaurant aanwezig waar je van het prachtige uitzicht kan genieten. Er worden geen activiteiten of turkse avonden georganiseerd, dus als je van een rustige ontspannen sfeer houdt, zit je bij toloman op de juiste plek. Daarnaast is iedereen even vriendelijk en behulpzaam. Het complex word goed onderhouden.

• 9Heleen Daaleman03-10-2018

Relax

Mooi lekker rustig appartementen complexje! Vriendelijk personeel. Plek om tot rust te komen. Alleen de bedden zijn een beetje hard!

• 8Haki04-08-2018

Herhaling vatbaar

Een fijn appartement. Klein maar fijn. Wij zaten App. G3. Perfect met zwembadzicht. De gasten zijn mestaal Uit NL en Turkije. De kamers zijn voldoende voor 2 volwassenen en 2 kinderen. Er ligt alles wat je nodig hebt. Maar Lux zijn ze niet. Die worden dagelijks schoongemaakt. Geen bar en entertainment. En geen dringerende medewerkers die rondom zwembad lopen. Kortom relax sfeer. De strand ligt 500 mt op afstand. Daar zijn er veel restaurantjes en winkels. In Bitez is niet veel te beleven. Bodrum is 7km op afstand, mooie stad met een leuke haven winkels clubs en restaurants.. busje naar Bodrum gaat voor de deur van Toloman app. Maar een trip kan tot 30 minuten duren. En zij zijn meestal bomvol. Voor 7 euro ben je met de taxi sneller en relaxter. Als je echt Turkse eten wil proeven, is restaurant tegenover appartement echt aanrader lekker eten en betaalbar. Zelf mag je je maaltijd ophalen naar je appartement. Airco kost 5 eur perdag.

• 6V09-06-2018

Voor herhaling vatbaar

Appartementen kunnen beter worden schoon gemaakt wel elke dag schone handdoeken. Jammer van de speeltuin dit is nog steeds een kattenbak erg onhygiënisch waar niks mee gedaan word. Mooi onderhouden tuin. Man in het winkeltje geeft steeds snoepjes aan de kinderen ook staat er een Tip box voor de dieren. Al met al een fijn verblijf en lieve mensen op de schoonmaak na.

• 2017
    9Miriam02-07-2017

Proper app in een prachtige tuin en zwembad!

Een prachtige tuin en eenvoudige maar propere appartementen, met een leuk zwembad, een blauwe hemel en zingende vogels....zalig!!! Nadeel en erg irritant was de aanwezigheid van gepensioneerde NL koppels die het zich kunnen veroorloven om daar maanden te gaan rentenieren en denken dat het zwembad, de tuin en de omgeving van hen is. Zij roddelen er ook met schelle stemmen luidop op los over anderen, echt afschuwelijk onbeschoft gedrag. Ik heb de helft van mijn ontbijt en avondeten aan de prachtige maar zovele katten en katjes die daar rondlopen gegeven, iets wat zij nooit deden. Er moet voor opvang worden gezorgd voor alle katten en honden in Bitez, Bodrum en omgeving, die prachtige dieren die niet worden verzorgd en geen eten hebben. Het strand zelf was te toeristisch met erg veel lawaai en gedreun van allerlei storende muziektrillingen van alle bistro's er omheen, voor mooie rustige en zalige stranden moet je ergens anders zijn, totaal klantonvriendelijk terwijl de gemiddelde leeftijd van de toeristen, ook Turkse, tussen de 40 en 70 was. Drank veel te duur, prijzen zoals hier. De Turken zijn meestal erg vriendelijk en gastvrij. Prachtige regio.....Halikarnassos, het vroegere ook heel prachtige Griekenland, dit is mijn regio!!!!

Alleenreizend

• 10marina de vries18-03-2017

topappartement

Een heerlijk plekje in turkije. Kleinschalig, rustig en dicht bij zalige restaurantjes. Strand op loopafstand.

• Oude reviews

9Marieke29-06-2016

Heerlijke plek

Eenvoudig appartement maar lekker ruim (vergeleken met een hotelkamer), gelegen aan n prachtige binnentuin met zwembad. Op het avondamusement van het buurhotel na, superrustig. En ook dit duurde nooit tot laat en was niet elke avond. Veel ouderen, maar ook voor gezinnen met kleine kinderen en stellen een ideale plek als je niet het all in gebeuren zoekt. Met kindje van 1 en een van 3 was het heerlijk dat alles lekker dichtbij was. Aanrader!

• 10René25-05-2016

Heerlijk rustig plekje !

Het is een heerlijk relaxed appartementen complex met ook een heerlijk zwembad, gelegen in een fraai en goed onderhouden tuin. In één woord geweldig ! We kwamen aan en werden ook direct goed geholpen. Mochten zelfs een appartement uitkiezen. In heel Bitez is het overigens erg relaxed. Geen schreeuwerige bars zoals in Gümbet en je kunt er heerlijk eten. Zeker voor herhaling vatbaar.

3 tips over Aparthotel Toloman Bitez Park

• Heleen, 02-05-2013

Wij hadden in eerste instantie een appartement vlakbij het restaurant. Wij vonden dat nogal lawaaerig en hebben toen gevraagd of we konden verhuizen. Dat was gelukkig geen probleem!

• piet prins, 06-11-2011

top-restaurants: the lemon tree, sultan, golden spoon (chinees/indisch) pagoda en blanca. trips/boottochten regelen via indiana. wandel naar bitez dorp (half uurtje) en bezoek de burcht in bodrum.

• oscar verkerk, 29-04-2015

zeker het proberen waard,klantvriendelijk ,naast gelegen restaurant,heerlijk eten ,en dan niet te vergeten ,2 minuten loopafstand van de boulevard

1 vraag over Aparthotel Toloman Bitez Park

• Cora, 02-09-2016

Herfstvakantie

Is iemand hier ooit in de herfstvakantie geweest. Wij gaan dit jaar van 17 t/m 24 oktober en ben heel benieuwd hoe het er dan is. Heel rustig of toch nog wel bezet. En het weer, hoe is dat dan?

Aparthotel info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV