Hotel aan zee, Familiehotel, Kleine hotelsWeer vandaag35°23°
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor The Corner voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl

2 reviews over Hotel The Corner in het Nederlands

Een aanrader voor iedereen

Jeroen en Diana
23-6-2014

Begin juni Voor de 4e keer naar Bitez geweest, maar voor de eerste keer bij The Corner, geboekt via touroperator. Betül, van de receptie/office management, kenden we al vanuit een andere accommodatie in Bitez. Zij en de eigenaar zijn fantastisch. Overal wordt voor gezorgd. Iedereen, inclusief de schoonmaaksters, staan klaar om je een geweldige vakantie te bezorgen. Prima bedden, extra kussens is geen probleem. Ze doen hier net een stapje extra. Het hotel is prima gelegen net achter de boulevard. Aan de voorkant heb je zicht op zee. Kluisjes aanwezig. Airco werkt, elke dag schoonmaak en nieuwe handdoeken... koelkastje met wat drinken op de kamer... Wij willen zo snel mogelijk terug!

Gereisd Met partner in juni 2014

Aanrader!

Alis
22-4-2013

Kleinschalig hotel met een warme ambiance. Mijn dochter en ik hebben hier een fantastische tijd gehad en genoten van de rust en familiaire gezelligheid. De kamer was prima en werd regelmatig schoon gemaakt. Voor mijn kleine meid was het kinderbad een uitkomst waar ze vaak in heeft gesparteld! Het personeel staat graag voor je klaar, niet opdringerig, maar vriendelijk en servicegericht. De dame van de frontoffice, Betül, zal u graag helpen om de vakantie tot een supertijd te maken! Het privéstrandje was ook heerlijk en rustig. Bitez is een aanrader voor mensen met kleinere kinderen, mijn dochter van 4 en ik hebben de tijd van ons leven gehad!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2012

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Corner in Bitez, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Corner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.