Hotel Safir

Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag31°21°
Hotel Safir
6,2

We hebben een aantal aanbieders voor Safir voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Safir in het Nederlands

Zeer rustig, overal dichtbij

minke
16-7-2014

Leuk hotel, hebben apart geboekt bij touroperator, veel rustige Engelsen en Duitsers, klein kamertje met harde matrassen, maar alles zeer schoon. schoonmaakster maakt mooie figuren op je bed maar vraagt er geld voor, hebben ene klacht over ingedient, maar receptie hoef je niet veel van te verwachten, aardige lui. goedkoop hotel met airco €5 pd, gratis wifi, leuke bar, redelijk ontbijt, mooi zwembad. Rustig ook in de nacht, en om de hoek bij het strand en winkels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Safir in Bitez, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Safir zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.