Hotel Paloma Family Club

Turkije, Egeïsche Zee, Bitez

7.2Goed

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Paloma Family Club voor je op een rij gezet:

222 reviews over Hotel Paloma Family Club

• 7Alien02-08-2019

Klein en gemoedelijk gastvrij resort.

Mooi en kleinschalig resort, erg gemoedelijk. Op loopafstand van de gezellige boulevard en strand, 10 min lopen. Buiten ziet het er netjes en verzorgd uit. De kamers zijn schoon, badkamer had beter schoon gemaakt kunnen worden. Het eten in het hotel is eenzijdig en vooral savonds veel vettigheid. Lunch en ontbijt is prima, savonds niet in het hotel gegeten maar heerlijk op de boulevard (Almera en New Season restaurant) voor leuke prijzen lekker eten! Enige nadeel vond ik dat ik 4x moest vragen verspreid over 2 dagen om een ander matras, deze was te hard. Uiteindelijk een topper gekregen en heerlijk geslapen.

• 8Gerry Vellekate13-07-2019

De moeite waard we komen hier zeker weten terug!

Super hotel!Goedkoop, Kleinschalig , klantvriendelijk personeel, kamers elke dag super schoon! Niet super de luxe maar alles is er wat je nodig bent. Kwaliteit prijsverhouding prima! Ligging 5 minuten van het strand en een heel gezellige boulevard met heerlijke restaurantjes, waar je heerlijk kunt eten. Zeker de moeite waard we komen hier zeker weten nog een keer terug.

• 8Oosterhoutnb28-05-2019

Bitez is een klein dorpje en fijne mensen

Op zaterdag middag/ avond aangekomen Hotel paloma family club een mooi op gezet hotel vakantie park mooie huisjes appartement Mooi omgeven door bloemen en bomen zwembad aan voorkant heel druk zwembad achter heel rustig dus was heerlijk rustig liggen daar zit ook het restaurant ontbijt en lunch gaat wel avond eten is heel vet en er is geen keuze dus is echt een probleem als je aan dieet moet houden geen vis of rundvlees enz Heb er een keer savonds gegeten en was de laatste keer heb aangegeven bij receptie dat het eten niet goed was maar ze zeiden wordt geregeld , alle andere dagen zijn wel lekker gaan eten in bitez aan de zee bij restaurant bistro Almera daar kwamen we zaterdag avond verzeild en hebben daar lekker wat zitten drinken die avond na afloop de rekening gevraagd maar de rekening was voor de baas serkan zei hij echt een super personeel tjavid en fast Eddy maken er een leuke avond van spreken Nederlands of Engels

Met oudere kinderen

Geboekt bij vakantiediscounter

• 2018
    5Cees Weerman23-10-2018

Niet voor herhaling vatbaar

Het betreft hier een 3 sterren hotel en dat is echt de limit. Hotel wordt zeer slecht schoongemaakt De kamers zijn op veel punten ronduit smerig. Heb het schoonmaken eens gevolgd en binnen 20 minuten had de poets 6 kamers " schoon" gemaakt. Verder lag er rondom het zwembad altijd viezigheid. De tegels waren smerig en werden niet schoon gemaakt en de rotzooi bleef steeds weer liggen. Ook het eten was niet best en ook de hygiëne was ronduit slecht. Wel probeerde men iets te doen als je dit aangaf maar door duidelijk personeelstekort was dit maar halve bak en na een paar keer reclameren ging de zin over. Het was super goedkoop maar de kwaliteit was daar ook naar

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7I&C13-09-2018

Zeer goed verblijf met een paar ruige randjes.

Na toch wel wat negatieve revieuws waren we wat huiverig maar je hebt hier gewoon een heerlijke vakantie! Top: Alles netjes en schoon. Redelijk moderne inrichting. Ruime douche. Ja er is schimmel in de douche maar dit zijn wij gewend in Turkije. Heerlijke schone warme zwembaden, leuke glijbaan en zeer vriendelijk personeel! Ook het eten is vers, veel keuze en erg lekker! Ontbijt met pannenkoekjes of gebakken eitje. Snack-tijd van 12u-17u is top. Ook zeer dicht bij strand en Bitez-centrum. Bodrum op 20min. Tip: Wifi is echt heel slecht. Kamers zeer gehorig. Ik weet het wanneer mijn buurman naar de wc gaat. Om 23u sluit de all-in formule al. In de avond nooit patat of andere westerse standaarden. Ook geen kipfilet of doner. Inrichting rondom zwembad erg propperig; bedjes ook vaak bezet gehouden voor niets. Bedden erg hard.

• 7Eva06-07-2018

Alles prima en een aanrader, behalve 't eten

Prima hotel als je het met een leuke aanbieding boekt, voor de hoofdprijs zal ik er niet heen gaan. Kamers zijn prima, bedden slapen goed en iedere dag schone handdoeken (als je de vieze op de grond gooide tenminste), beddengoed werd een aantal keer per week verwisseld. Personeel allemaal erg vriendelijk, van housekeeping tot aan receptie iedereen was erg aardig. Het hotel heeft een bijzondere ligging, dicht bij het strand en de boulevard. Het eten is absoluut niet bijzonder, maar er zijn voldoende goede restaurants in de buurt waar je voor max 10 euro p.p. prima uitgebreid kunt avondeten. Ontbijt is basic maar kun je prima in het hotel nuttigen, voor de overige maaltijden gingen wij de deur uit. Dolmus naar Bodrum zeer goedkoop, ook winkelcentra zijn goed te bereiken met taxi of bus.

• 8Jacqueline de ruijt29-06-2018

Voor herhaling vatbaar

Dit 3 sterren All inclusive hotel, heeft 2 zwembaden , TV kamer, 2 bars bij beide zwembaden. Vergeleken met vorig jaar zeer verbeterd! Zoals het eten, de hygiene en het personeel . Ben hier in september 2017 en afgelopen Juni 2018 geweest. Zeer verbeterd ten opzichte van vorig jaar, het enige Min puntje Is dat je aan het zwembad in plastic bekers krijgt, voor een biertje niet echt een aanrader.

• 7Alida zwaan30-04-2018

Leuke vakantie gehad.

Dat wij er verbleven in september was het gezellig druk .Altijd plaats bij het zwembad. Huisjes waren wel erg gehorig, als je een slechte slaper bent niet ideaal. Hygiene rondom poolbar en restaurant en kleding medewerkers zou beter kunnen. Maar wij hebben een hele leuke vakantie gehad. Het is ook zo dat je voor een goedkope vakantie niet de hoofdprijs kunt verwachten. Bitez is een gezellige boulevard, met veel restaurants. Als je wilt winkelen kan je beter een taxi of bus naar gumbeth of bodrum nemen.

• 8Jacqueline23-04-2018

Het is wat je er zelf van maakt!

Prima Service, wat je vroeg werd geregeld! 3 sterren, daar was de prijs ook naar. Goede locatie dicht bj het strand en boulevard. Restaurants daar Super en zeker niet duur. Geen massa toerisme in september. Nadeel ik heb gemerkt dat het personeel vakantie krachten zijn, die dus niet de koffie machine etc schoon maken , dat is jammer, zou beter kunnen. zou zijn er nog wel wat huishoudelijke dingetjes zoals de schoonmaak, maar geef een paar Lira en ze doen het extra goed! eten , als je weinig lust is het een probleem, maar voor de rest ok. Ga hier zeker terug, ik heb Genoten ! Ook in Bitez zelf iedereen erg aardig, en niet dwingend!

Met oudere kinderen

• 8Tilly Wijnhof11-02-2018

Leuk en ontspanning

Prijs/kwaliteit is prima 👍. Het had speelatributen voor kinderen, ligging vlakbij het strand en de boulevard. Vriendelijk personeel, eten was prima en voor ieder wat wils.

8 tips over Hotel Paloma Family Club

• Anja smits, 17-01-2014

We gaan dit jaar voor de 2e keer naar Bitez. Heerlijke plaats met super vriendelijke mensen. Hebben heerlijk gegeten bij Vona op de boulevard, gingen hier bijna elka dag naar t strand. Werkte ontzettend leuk, vriendelijk personeel.

Ga met de dolmus naar Bodrum en boek eens een jeep safari op de boulevard, ook de boottocht is erg leuk. Goed betaalbaar en je hebt een super leuke dag met heerlijk eten. Wij gaan nooit terug naar een vakantie bestemming maar maken voor Bitez graag een uitzondering!!

• Brenda van der Kaap, 02-07-2012

Een tip voor het app van onze kant is om boven het kinderbadje een doek te spannen voor de zon omdat de kinderen elke minuut va de dag in het zwembad willen zijn daar zijn het ook kinderen voor toch

• Tineke, 18-06-2012

Wij gaan in de avond altijd bij een Turks restaurant eten. Altijd heel goed. De bedden aan het strand zijn vrij. Het is dan wel de bedoeling dat je eet of drinkt bij dat restaurant waar de bedden van zijn.

3 vragen over Hotel Paloma Family Club

• Anja, 26-06-2014

Balkon

Wij gaan in juli naar Paloma. Vorig jaar waren we ook in Bitez alleen een ander appartementencomplex. Ik wil graag weten of er bij Paloma ook een balkon/terras bij de appartementen is waar je goed met 4personen kan zitten (ontbijten). Op de foto's zie ik alleen maar een klein Frans balkon.

Biep, 27-06-2014

Ik vraag mij dat dus ook af. Volgens mij (als je goed kijkt op de foto's) zie je dat de benedenapp. een soort "tuintje" hebben en de app. die er bovenop staan een terrasje...

Wij ontbijten ook graag buiten bij ons app. :)

Groetjes Bianca.

• Biep, 26-12-2013

WiFi

Hoi, kan iemand mij vertellen of er WiFi is op het park (alleen bij de receptie of ook op het hele park) en of je daar gebruik van mag maken.

M.v.g. Bianca :)

Leanne Verspaget, 09-01-2014

Er is WiFi bij de receptie, en op de kamer ook, maar ik weet niet of dat op elke kamer zo is of dat we geluk hadden

Biep, 10-01-2014

Bedankt voor je reactie :)

• Fam. BOuw, 25-06-2012

Ik heb een vraagje over het strand, wij genieten altijd enorm van het strand en vragen ons af of het een privé strandje is en dus bij de accommodatie hoort of niet, en of er gratis bedjes beschikbaar zijn, zo niet wat betaal je er dan voor. En dan nog de vraag hoe druk is het op het strand, is het smorgens 5 uur al reserveren of ruimte genoeg?

Ps zijn de winkels dicht bij? en ligt het niet op een berg ivm kinderwagen. We gaan er sávonds graag op uit voor een wandeling langs turkse souvenir winkels.

Susan, 03-07-2012

Er is genoeg plaats op het strand, de ligbedjes zijn bijna allemaal gratis, deze zijn dan van de beachbluc/cafe, en is het wel verplicht om een drankje te bestellen. Paloma Bitez heeft zelf geen prive strand, maar dat heeft geen een accomodatie in Bitez

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)