Hotel Paloma Family Club

Hotel Paloma Family Club

7.7Goed

Turkije, Egeïsche Zee, Bitez

7.7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Paloma Family Club voor je op een rij gezet:

222 reviews over Hotel Paloma Family Club

• 2019
    7Alien02-08-2019

Klein en gemoedelijk gastvrij resort.

Mooi en kleinschalig resort, erg gemoedelijk. Op loopafstand van de gezellige boulevard en strand, 10 min lopen. Buiten ziet het er netjes en verzorgd uit. De kamers zijn schoon, badkamer had beter schoon gemaakt kunnen worden. Het eten in het hotel is eenzijdig en vooral savonds veel vettigheid. Lunch en ontbijt is prima, savonds niet in het hotel gegeten maar heerlijk op de boulevard (Almera en New Season restaurant) voor leuke prijzen lekker eten! Enige nadeel vond ik dat ik 4x moest vragen verspreid over 2 dagen om een ander matras, deze was te hard. Uiteindelijk een topper gekregen en heerlijk geslapen.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 8Gerry Vellekate13-07-2019

De moeite waard we komen hier zeker weten terug!

Super hotel!Goedkoop, Kleinschalig , klantvriendelijk personeel, kamers elke dag super schoon! Niet super de luxe maar alles is er wat je nodig bent. Kwaliteit prijsverhouding prima! Ligging 5 minuten van het strand en een heel gezellige boulevard met heerlijke restaurantjes, waar je heerlijk kunt eten. Zeker de moeite waard we komen hier zeker weten nog een keer terug.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 8Oosterhoutnb28-05-2019

Bitez is een klein dorpje en fijne mensen

Op zaterdag middag/ avond aangekomen Hotel paloma family club een mooi op gezet hotel vakantie park mooie huisjes appartement Mooi omgeven door bloemen en bomen zwembad aan voorkant heel druk zwembad achter heel rustig dus was heerlijk rustig liggen daar zit ook het restaurant ontbijt en lunch gaat wel avond eten is heel vet en er is geen keuze dus is echt een probleem als je aan dieet moet houden geen vis of rundvlees enz Heb er een keer savonds gegeten en was de laatste keer heb aangegeven bij receptie dat het eten niet goed was maar ze zeiden wordt geregeld , alle andere dagen zijn wel lekker gaan eten in bitez aan de zee bij restaurant bistro Almera daar kwamen we zaterdag avond verzeild en hebben daar lekker wat zitten drinken die avond na afloop de rekening gevraagd maar de rekening was voor de baas serkan zei hij echt een super personeel tjavid en fast Eddy maken er een leuke avond van spreken Nederlands of Engels

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 2018
    5Cees Weerman23-10-2018

Niet voor herhaling vatbaar

Het betreft hier een 3 sterren hotel en dat is echt de limit. Hotel wordt zeer slecht schoongemaakt De kamers zijn op veel punten ronduit smerig. Heb het schoonmaken eens gevolgd en binnen 20 minuten had de poets 6 kamers " schoon" gemaakt. Verder lag er rondom het zwembad altijd viezigheid. De tegels waren smerig en werden niet schoon gemaakt en de rotzooi bleef steeds weer liggen. Ook het eten was niet best en ook de hygiëne was ronduit slecht. Wel probeerde men iets te doen als je dit aangaf maar door duidelijk personeelstekort was dit maar halve bak en na een paar keer reclameren ging de zin over. Het was super goedkoop maar de kwaliteit was daar ook naar

Gereisd met partner in oktober 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7I&C13-09-2018

Zeer goed verblijf met een paar ruige randjes.

Na toch wel wat negatieve revieuws waren we wat huiverig maar je hebt hier gewoon een heerlijke vakantie! Top: Alles netjes en schoon. Redelijk moderne inrichting. Ruime douche. Ja er is schimmel in de douche maar dit zijn wij gewend in Turkije. Heerlijke schone warme zwembaden, leuke glijbaan en zeer vriendelijk personeel! Ook het eten is vers, veel keuze en erg lekker! Ontbijt met pannenkoekjes of gebakken eitje. Snack-tijd van 12u-17u is top. Ook zeer dicht bij strand en Bitez-centrum. Bodrum op 20min. Tip: Wifi is echt heel slecht. Kamers zeer gehorig. Ik weet het wanneer mijn buurman naar de wc gaat. Om 23u sluit de all-in formule al. In de avond nooit patat of andere westerse standaarden. Ook geen kipfilet of doner. Inrichting rondom zwembad erg propperig; bedjes ook vaak bezet gehouden voor niets. Bedden erg hard.

Gereisd met partner in september 2018

• 7Eva06-07-2018

Alles prima en een aanrader, behalve 't eten

Prima hotel als je het met een leuke aanbieding boekt, voor de hoofdprijs zal ik er niet heen gaan. Kamers zijn prima, bedden slapen goed en iedere dag schone handdoeken (als je de vieze op de grond gooide tenminste), beddengoed werd een aantal keer per week verwisseld. Personeel allemaal erg vriendelijk, van housekeeping tot aan receptie iedereen was erg aardig. Het hotel heeft een bijzondere ligging, dicht bij het strand en de boulevard. Het eten is absoluut niet bijzonder, maar er zijn voldoende goede restaurants in de buurt waar je voor max 10 euro p.p. prima uitgebreid kunt avondeten. Ontbijt is basic maar kun je prima in het hotel nuttigen, voor de overige maaltijden gingen wij de deur uit. Dolmus naar Bodrum zeer goedkoop, ook winkelcentra zijn goed te bereiken met taxi of bus.

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Jacqueline de ruijt29-06-2018

Voor herhaling vatbaar

Dit 3 sterren All inclusive hotel, heeft 2 zwembaden , TV kamer, 2 bars bij beide zwembaden. Vergeleken met vorig jaar zeer verbeterd! Zoals het eten, de hygiene en het personeel . Ben hier in september 2017 en afgelopen Juni 2018 geweest. Zeer verbeterd ten opzichte van vorig jaar, het enige Min puntje Is dat je aan het zwembad in plastic bekers krijgt, voor een biertje niet echt een aanrader.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 7Alida zwaan30-04-2018

Leuke vakantie gehad.

Dat wij er verbleven in september was het gezellig druk .Altijd plaats bij het zwembad. Huisjes waren wel erg gehorig, als je een slechte slaper bent niet ideaal. Hygiene rondom poolbar en restaurant en kleding medewerkers zou beter kunnen. Maar wij hebben een hele leuke vakantie gehad. Het is ook zo dat je voor een goedkope vakantie niet de hoofdprijs kunt verwachten. Bitez is een gezellige boulevard, met veel restaurants. Als je wilt winkelen kan je beter een taxi of bus naar gumbeth of bodrum nemen.

Gereisd met partner in september 2017

• 8Jacqueline23-04-2018

Het is wat je er zelf van maakt!

Prima Service, wat je vroeg werd geregeld! 3 sterren, daar was de prijs ook naar. Goede locatie dicht bj het strand en boulevard. Restaurants daar Super en zeker niet duur. Geen massa toerisme in september. Nadeel ik heb gemerkt dat het personeel vakantie krachten zijn, die dus niet de koffie machine etc schoon maken , dat is jammer, zou beter kunnen. zou zijn er nog wel wat huishoudelijke dingetjes zoals de schoonmaak, maar geef een paar Lira en ze doen het extra goed! eten , als je weinig lust is het een probleem, maar voor de rest ok. Ga hier zeker terug, ik heb Genoten ! Ook in Bitez zelf iedereen erg aardig, en niet dwingend!

Gereisd met oudere kinderen in september 2017

• 8Tilly Wijnhof11-02-2018

Leuk en ontspanning

Prijs/kwaliteit is prima 👍. Het had speelatributen voor kinderen, ligging vlakbij het strand en de boulevard. Vriendelijk personeel, eten was prima en voor ieder wat wils.

Gereisd met partner in juni 2017

Hotel Paloma Family Club info