Appartement Paloma Family Club

Appartement
Appartement Paloma Family Club
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Paloma Family Club voor je op een rij gezet:

217 reviews over Appartement Paloma Family Club in het Nederlands

Anders

Na toch wel wat negatieve revieuws waren we wat huiverig maar je hebt hier gewoon een heerlijke vakantie!

Top: Alles netjes en schoon. Redelijk moderne inrichting. Ruime douche. Ja er is schimmel in de douche maar dit zijn wij gewend in Turkije. Heerlijke schone warme zwembaden, leuke glijbaan en zeer vriendelijk personeel! Ook het eten is vers, veel keuze en erg lekker! Ontbijt met pannenkoekjes of gebakken eitje. Snack-tijd van 12u-17u is top. Ook zeer dicht bij strand en Bitez-centrum. Bodrum op 20min.

Tip: Wifi is echt heel slecht. Kamers zeer gehorig. Ik weet het wanneer mijn buurman naar de wc gaat. Om 23u sluit de all-in formule al. In de avond nooit patat of andere westerse standaarden. Ook geen kipfilet of doner. Inrichting rondom zwembad erg propperig; bedjes ook vaak bezet gehouden voor niets. Bedden erg hard.

Prima hotel als je het met een leuke aanbieding boekt, voor de hoofdprijs zal ik er niet heen gaan. Kamers zijn prima, bedden slapen goed en iedere dag schone handdoeken (als je de vieze op de grond gooide tenminste), beddengoed werd een aantal keer per week verwisseld. Personeel allemaal erg vriendelijk, van housekeeping tot aan receptie iedereen was erg aardig. Het hotel heeft een bijzondere ligging, dicht bij het strand en de boulevard. Het eten is absoluut niet bijzonder, maar er zijn voldoende goede restaurants in de buurt waar je voor max 10 euro p.p. prima uitgebreid kunt avondeten. Ontbijt is basic maar kun je prima in het hotel nuttigen, voor de overige maaltijden gingen wij de deur uit. Dolmus naar Bodrum zeer goedkoop, ook winkelcentra zijn goed te bereiken met taxi of bus.

Voor herhaling vatbaar

Jacqueline de ruijt
29-6-2018

Dit 3 sterren All inclusive hotel, heeft 2 zwembaden , TV kamer, 2 bars bij beide zwembaden.

Vergeleken met vorig jaar zeer verbeterd!

Zoals het eten, de hygiene en het personeel .

Ben hier in september 2017 en afgelopen Juni 2018 geweest.

Zeer verbeterd ten opzichte van vorig jaar, het enige Min puntje

Is dat je aan het zwembad in plastic bekers krijgt, voor een biertje niet echt een aanrader.

Leuke vakantie gehad.

Alida zwaan
30-4-2018

Dat wij er verbleven in september was het gezellig druk .Altijd plaats bij het zwembad.

Huisjes waren wel erg gehorig, als je een slechte slaper bent niet ideaal.

Hygiene rondom poolbar en restaurant en kleding medewerkers zou beter kunnen.

Maar wij hebben een hele leuke vakantie gehad.

Het is ook zo dat je voor een goedkope vakantie niet de hoofdprijs kunt verwachten.

Bitez is een gezellige boulevard, met veel restaurants. Als je wilt winkelen kan je beter een taxi of bus naar gumbeth of bodrum nemen.

Het is wat je er zelf van maakt!

Jacqueline
23-4-2018

Prima Service, wat je vroeg werd geregeld!

3 sterren, daar was de prijs ook naar.

Goede locatie dicht bj het strand en boulevard.

Restaurants daar Super en zeker niet duur.

Geen massa toerisme in september.

Nadeel ik heb gemerkt dat het personeel vakantie krachten zijn, die dus niet de koffie machine etc schoon maken , dat is jammer, zou beter kunnen.

zou zijn er nog wel wat huishoudelijke dingetjes zoals de schoonmaak, maar geef een paar Lira en ze doen het extra goed!

eten , als je weinig lust is het een probleem, maar voor de rest ok.

Ga hier zeker terug, ik heb Genoten !

Ook in Bitez zelf iedereen erg aardig, en niet dwingend!

Leuk en ontspanning

Tilly Wijnhof
11-2-2018

Prijs/kwaliteit is prima 👍. Het had speelatributen voor kinderen, ligging vlakbij het strand en de boulevard. Vriendelijk personeel, eten was prima en voor ieder wat wils.

Roos
20-10-2017

Bij aankomst, een eenvoudige receptie met een aardige behulpzame dame, mochten een kamer kiezen, aan het zwembad of een rustige kamer, voor het laatste gekozen.

Kamer is klein, vochtig ,gehorig en keiharde bedden. Douche zat vol schimmel en vuiligheid.

Eten was voldoende, alleen jammer dat het niet werd afgedekt en dat er vliegen wespen en ander ongedierte opzat, in de eetruimte stikt het van de katten die uitzien op wat te eten, overal waar je kijkt is het vies, de poolbar is al net zo vies, zelfs glazen zijn zo vies dat je er ziek van kan worden. Al met al een gevalletje red mijn vakantie.

Erg jammer, het is als het een beetje opgeknapt en schoongemaakt word een erg leuk hotel.

Lekker dichtbij het strand en de boulevard met leuke eet tentjes. De dolmus rijd af en aan naar bodrum.

Fam van den Acker
15-10-2017

Niks te doen werd niet goed gepoetst geen entetement geen kids club het eten niet denderend ga er niet met kinderen naar toe ik pakte een duurdere kamer was een kippenhok in de omgeving heel erg rustig meeste winkels dicht zwembad vies verouderd zwembad trap los ik weet dat ik me aan moet passen aan de prijs maar dit ga er niet heen waardeloos lagen om 10 uur op bed. Koffieapparaat zelf vullen ijs zelf scheppen ,end of sieson riepen ze ,personeel wel vriendelijk maar spreek alleen Turks

Voor mij nooit meer staat mooi er op de site als het is

Anoniem
2-10-2017

Wij vonden het eten niet slecht. De vis was voor ons restaurant waardig. Beneden bij het zwembad was het gewoon goor. Vieze glazen, vieze vloer, vies koffieapparaat. Hele harde muziek en kapotte bedjes. Boven bij het zwembad stond Yasar, een hele vriendelijke jongen die alles goed schoon hield. De vloeren in restaurant en zwembad boven smerig. Kamers werden niet schoongemaakt in de 2 weken dat wij er waren. Regelmatig geen schone handdoeken. Drie dagen moeten zeuren voordat we eindelijk een werkende koelkast kregen. Ik denk als ze eens goed de schoonmaak doen en schoon personeel het nog wat kan worden. Wij gaan er nooit meer heen.

Niet meer terug naar Paloma

Vakantieganger
25-9-2017

Mede door de goede recensies zijn we naar Paloma gegaan. Pluspunt is de laagbouw, dat straalt gezelligheid uit! Ontevreden waren wij over de schoonmaak en hygiëne. De kamer werd erg slecht schoongehouden. Wij hebben enkele keren zelf gevraagd om schone handdoeken en het legen van de vuilnisbakje naast het toilet. We hebben de douche en de wastafel zelf schoongemaakt. Daarnaast had het personeel in de eetzaal vieze kleding aan en werd dit niet gewassen. Gevolg was dat deze kleding begon te ruiken en het er smoezelig uit zag. Ook op het terras en in de eetzaal was het niet schoon. Tijdens het ontbijt en avondeten was het voedsel onafgedekt waardoor er vliegen en wespen op het eten zaten. Ook viel ons de kwaliteit van het eten tegen, temeer omdat we daar eerder zulke goede berichten over hadden gelezen. Hierdoor zijn we in de avond heel vaak uit eten geweest. Tenslotte vonden we het erg gehorig in de kamers, je kunt precies horen wat je buren en bovenburen zeggen.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Paloma Family Club in Bitez, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Paloma Family Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.