Appartement Paloma Family Club

Appartement
Appartement Paloma Family Club
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Paloma Family Club voor je op een rij gezet:

214 reviews over Appartement Paloma Family Club in het Nederlands

Leuke vakantie gehad.

Alida zwaan
30-4-2018

Dat wij er verbleven in september was het gezellig druk .Altijd plaats bij het zwembad.

Huisjes waren wel erg gehorig, als je een slechte slaper bent niet ideaal.

Hygiene rondom poolbar en restaurant en kleding medewerkers zou beter kunnen.

Maar wij hebben een hele leuke vakantie gehad.

Het is ook zo dat je voor een goedkope vakantie niet de hoofdprijs kunt verwachten.

Bitez is een gezellige boulevard, met veel restaurants. Als je wilt winkelen kan je beter een taxi of bus naar gumbeth of bodrum nemen.

Het is wat je er zelf van maakt!

Jacqueline
23-4-2018

Prima Service, wat je vroeg werd geregeld!

3 sterren, daar was de prijs ook naar.

Goede locatie dicht bj het strand en boulevard.

Restaurants daar Super en zeker niet duur.

Geen massa toerisme in september.

Nadeel ik heb gemerkt dat het personeel vakantie krachten zijn, die dus niet de koffie machine etc schoon maken , dat is jammer, zou beter kunnen.

zou zijn er nog wel wat huishoudelijke dingetjes zoals de schoonmaak, maar geef een paar Lira en ze doen het extra goed!

eten , als je weinig lust is het een probleem, maar voor de rest ok.

Ga hier zeker terug, ik heb Genoten !

Ook in Bitez zelf iedereen erg aardig, en niet dwingend!

Leuk en ontspanning

Tilly Wijnhof
11-2-2018

Prijs/kwaliteit is prima 👍. Het had speelatributen voor kinderen, ligging vlakbij het strand en de boulevard. Vriendelijk personeel, eten was prima en voor ieder wat wils.

Roos
20-10-2017

Bij aankomst, een eenvoudige receptie met een aardige behulpzame dame, mochten een kamer kiezen, aan het zwembad of een rustige kamer, voor het laatste gekozen.

Kamer is klein, vochtig ,gehorig en keiharde bedden. Douche zat vol schimmel en vuiligheid.

Eten was voldoende, alleen jammer dat het niet werd afgedekt en dat er vliegen wespen en ander ongedierte opzat, in de eetruimte stikt het van de katten die uitzien op wat te eten, overal waar je kijkt is het vies, de poolbar is al net zo vies, zelfs glazen zijn zo vies dat je er ziek van kan worden. Al met al een gevalletje red mijn vakantie.

Erg jammer, het is als het een beetje opgeknapt en schoongemaakt word een erg leuk hotel.

Lekker dichtbij het strand en de boulevard met leuke eet tentjes. De dolmus rijd af en aan naar bodrum.

Fam van den Acker
15-10-2017

Niks te doen werd niet goed gepoetst geen entetement geen kids club het eten niet denderend ga er niet met kinderen naar toe ik pakte een duurdere kamer was een kippenhok in de omgeving heel erg rustig meeste winkels dicht zwembad vies verouderd zwembad trap los ik weet dat ik me aan moet passen aan de prijs maar dit ga er niet heen waardeloos lagen om 10 uur op bed. Koffieapparaat zelf vullen ijs zelf scheppen ,end of sieson riepen ze ,personeel wel vriendelijk maar spreek alleen Turks

Voor mij nooit meer staat mooi er op de site als het is

Anoniem
2-10-2017

Wij vonden het eten niet slecht. De vis was voor ons restaurant waardig. Beneden bij het zwembad was het gewoon goor. Vieze glazen, vieze vloer, vies koffieapparaat. Hele harde muziek en kapotte bedjes. Boven bij het zwembad stond Yasar, een hele vriendelijke jongen die alles goed schoon hield. De vloeren in restaurant en zwembad boven smerig. Kamers werden niet schoongemaakt in de 2 weken dat wij er waren. Regelmatig geen schone handdoeken. Drie dagen moeten zeuren voordat we eindelijk een werkende koelkast kregen. Ik denk als ze eens goed de schoonmaak doen en schoon personeel het nog wat kan worden. Wij gaan er nooit meer heen.

Niet meer terug naar Paloma

Vakantieganger
25-9-2017

Mede door de goede recensies zijn we naar Paloma gegaan. Pluspunt is de laagbouw, dat straalt gezelligheid uit! Ontevreden waren wij over de schoonmaak en hygiëne. De kamer werd erg slecht schoongehouden. Wij hebben enkele keren zelf gevraagd om schone handdoeken en het legen van de vuilnisbakje naast het toilet. We hebben de douche en de wastafel zelf schoongemaakt. Daarnaast had het personeel in de eetzaal vieze kleding aan en werd dit niet gewassen. Gevolg was dat deze kleding begon te ruiken en het er smoezelig uit zag. Ook op het terras en in de eetzaal was het niet schoon. Tijdens het ontbijt en avondeten was het voedsel onafgedekt waardoor er vliegen en wespen op het eten zaten. Ook viel ons de kwaliteit van het eten tegen, temeer omdat we daar eerder zulke goede berichten over hadden gelezen. Hierdoor zijn we in de avond heel vaak uit eten geweest. Tenslotte vonden we het erg gehorig in de kamers, je kunt precies horen wat je buren en bovenburen zeggen.

grote tegenvaller

kees
20-9-2017

personeel vriendelijk maar niet goed opgeleid of begeleid.

zwembad was schoon en netjes.

douche in het huisje was vies en beschimmeld.

eten stond onafgedekt buiten waar de vliegen en ander ongedierte op zaten. ik vond het eten ook ver onder de maat. slechtste wat ik in 15 Turkije all inclusief reizen het meegemaakt.

huisjes waren supergehorig, nog nooit zoiets meegemaakt. je kon letterlijk alles horen. als er, in ons geval, een aantal Turkse studenten, het s'nachts tot 5 uur heel gezellig hadden op het terrasje bij hun huisje, leek het alsof ze in je kamer zaten.

personeel liep met vieze shirts vol vlekken en zweetgeur rond. zelfs s'morgens al bij het ontbijt.

als men bijvoorbeeld bij het zwembad de kussens en parasols, die totaal versleten waren eens zouden vervangen, zou je al een heel andere aanblik krijgen.

er werd niet opgeruimd. s'avonds bij de bar stonden de borden van de middagsnack nog op de tafels.

Tegenvaller matig hotel

IL2006
4-9-2017

Vanwege de goede reviews hebben we onze vakantie bij Paloma Family Club geboekt. Aankomst eind augustus. We hadden een familiekamer links boven bij receptie/poolbar. Deze kamers zijn niet gerenoveerd. Toen we aankwamen stonk de kamer vreselijk naar rioollucht, deze stank is ook niet meer weggegaan. De plank in de kast zat los, 1 poot ontbrak onder het bed waardoor hij kantelde en de douche zat vol met schimmel. Voor het balkon stond een grote boom, waardoor het gehele uitzicht was verdwenen.

Het ontbijt was matig. Er lagen grote broden waar je zelf stukken vanaf moet snijden. Persoonlijk hou ik daar niet zo van want iedereen zit dus met zijn/haar handen aan jouw brood. Verder lag er meer salades en olijven, niet heel uitgebreid.

Het avondeten was prima. Om half 8 was het wel helemaal vol, waardoor wij uiteindelijk de andere dagen maar rond half 9 gingen eten. Er waren geen tafeltjes vrij of je stond een kwartier in de rij bij de kok. Ik miste de bordjes met uitleg wat voor een gerecht het was. Het eten was niet afgedekt waardoor er dus een wespennest op de zoete toetjes zat. Niet heel smakelijk en stond tegen om dan zo’n toetje te nemen.

Schoonmaak: Dat kennen ze daar niet . De poep spetters van de vorige gasten zaten nog onder bril tegen het einde van onze vakantie. Het beddengoed is niet verschoond en zat vol gaten. Alleen de handdoeken werden verschoond als je ze op de grond legde.

Personeel: deden totaal geen moeite voor je. Om bestek moest je steeds zelf vragen. Paar keer naar de receptie geweest om iets te vragen. Ook daar kreeg je niet de indruk dat ze iets voor je wilde doen.

Wij zijn best veel gewend en zijn ook totaal geen types die snel zouden klagen, maar hier gaan wij niet meer heen. We hebben wat andere gasten gesproken en hebben allemaal hetzelfde ervaren. De reviews waren van vorig jaar en toen was het kennelijk beter dan dit jaar.

Al met al was het voor die prijs redelijk, maar er zijn te veel verbeterpunten in de kleine dingen.

Wij gaan hier nooit meer naar toe

André
4-9-2017

Hygiëne vreselijk.....

Eten (en wij gaan meerdere malen per jaar naar Turkije all-inclusive) echt dramatisch slecht en niet gevarieerd,heel veel gasten gingen uit noodzaak maar uit eten......

Personeel van de bar is wel heel vriendelijk maar bij de receptie hoef je niets te verwachten .........

Bij zwembad worden savonds/snachts al handdoeken neer gelegd en smorgens zijn alle bedden dus al gereserveerd en is er ook heel vroeg geen bedje meer vrij

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Paloma Family Club in Bitez, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Paloma Family Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Paloma Family Club scoort een 7.26 uit 10 op basis van 215 reviews.