Appartement Meis Apart

Appartement Info

Meer appartementinfo

12 reviews over Appartement Meis Apart

• 9Rico en chantal13-09-2019

Super plek lekker rustig mooi, 5 min van strand !

Mooi verblijf leuke opstelling van de appartementen rond het zwembad. Gastvriendelijk personeel en behulpzaam. Enige puntje was de badkamer deur bovenste scharnier zat iets los zodoende ging de deur niet zo gemakkelijk maar daar hebben wij geen last van gehad. Dagelijks komen ze voorzien van nieuwe handdoeken en beddengoed super geregeld. Ik vond het ontbijt wel oké maar niet super, wel mooie locatie achterin om s’ochtends te ontbijten. We hebben excursie gedaan naar Epheseus, boottripje en dagje bodrum met de bus. Voor de rest lekker op het strand gelegen. Elke avond naar onze vaste lounge plek New Moon schuin tegenover voor cocktails en waterpijp en gelachen met de eigenaren en personeel super vriendelijk echt een aanrader !!! Uitchecken was pas om 12 uur dus dat was wel fijn! Koffers kon je achter de balie zetten en later op de dag voor vertrek opfrissen achterin was een klein huisje met kleedkamer, toilet & douche met sleutel.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Tineke11-06-2019

Heerlijke plek

Super schoon, prachtig zwembad. Ontbijt is heerlijk voor €5 . Het bed is het enige minpunt, keihard en erg smal. Vlak bij de zee en boulevard. Plek om heerlijk te relaxen

• 9Rolina12-09-2015

Kleinschalig complex met mooie appartementen, zeer verzorgd en netjes. De tuin is prachtig met een mooi zwembad. De appartementen zijn volledig uitgerust, incl. kleine keuken met standaard uitrusting. Zowel binnen als buiten (terras of balkon) een zitje.. Badkamer is netjes en schoon. Matrassen zijn wat aan de harde kant maar met extra matrasje erop was dit opgelost.

Iedere dag schoonmaak. Vanwege het milieu niet iedere dag schoon beddengoed en handdoeken.. De bedden werden wel iedere dag keurig opgemaakt.

Airco is bij de prijs inbegrepen.

Voor 5€ kan je ontbijten, gevarieerd en zeer verzorgd. Er is er een kleine kaart voor lunch of diner.

Gasten vooral uit Engeland. Boek direct bij de eigenaresse, dit is goedkoper dan via een touroperator.

Tip: geen inkopen doen bij het kleine winkeltje naast Meis. Hier betaal je de hoofdprijs.

Anders

• 9Cooke14-10-2013

Heerlijk appartement

Fantastisch plekje , lekker rustig, allen maar Engelsen , erg schoon, fijne mensen, als je een probleem hebt word het direct opgelost.Alleen bedden zijn vrij hard.

• 10Ton van der Loon18-06-2012

Geweldig!!!!!!!!

Zijn bijna aan onze 3e week in dit heerlijke complex wat helaas niet te boeken is bij NL reisorganisatie. Direct via email geboekt en in 1 woord HEERLIJK. Vriendelijk-schoon-goed verzorgd-goed betaalbaar-Wifi bereik prima-gratis airco kortom volgend jaar 4 weken...... Goede restaurants op loop afstand net als het strand. Strenge maatregelen van kracht tegen Hassel ( het naar binnen lokken om te komen eten ) meerdere restaurants daarom 14 dagen dicht als straf. dus nu loop je heerllijk rustig overal langs echt een heerlijk dorp om uit te rusten.... Jammer dat het alleen maar door nd jaar. 85 % engelse geboekt wordt .

Hopelijk tot volgend jaar.....

• 9Herman01-06-2012

Heel rustig

Erg rustig complex ongeveer 600 meter van het strand. Mooi zwembad. Mooi appartement en lekkere bedden, goede douche en lekker warm water. Internet verbinding gratis

• 9Jacques10-08-2011

Super appartement!!

Schitterende locatie, aardig en altijd hulpvaardig personeel, mooie appartementen, elke dag schone kamer. Heerlijke terras in de schaduw onder een mulberry-tree. Weinig tot geen Nederlanders (geen nederlandse touroperator, rechtstreeks geboekt)

Met oudere kinderen

• 9Karlijn19-05-2011

Fijne plek!

Mooie accommodatie! Nieuwe appartementen in een prachtige tuin met fruitbomen en bloemen en een lekker zwembad. Appartementjes zijn eenvoudig, maar keurig, heel compleet en schoon. Als je de straat uit loopt (ong. 3 minuten) sta je op het strand en de 'boulevard' met alle restaurantjes, winkeltjes etc. Het strand is fijn, de restaurants bieden gratis ligbedden, hangmatten en loungeplekken, natuurlijk wel met de bedoeling om daar wat te eten of te drinken. Leuke, gemoedelijke sfeer in Bitez! Zeer zeker voor herhaling vatbaar! We hebben gewoon via de internetsite van Meis geboekt , is prima gegaan! Eén tip: de prijzen zijn in euro's, reken ook in euro's af en niet in Turkse lira (zoals wij deden). Van de omrekenkoers die Meis gebruikt, word je niet blij!

Met jonge kinderen

• 10ada en hans reijs03-10-2008

topaccomodatie

Zijn eind sept. 14 dagen in deze perfecte aac. geweest. 30 hagelnieuwe app. met zwembad, gerund door moeder en dochter Gur. Prachtig aangelegde tuin. App. helder en schoon, elke dag schoonmaak en frisse handdoeken. 5 min. vanaf het gezellige strand van Bitez.

• 10marie14-09-2008

Super!

We zijn 26 aug t/m 2 september hier op vakantie geweest. Heerlijk appartement, alles erop en eraan (geen koffiezetapparaat). Airco, dubbelglas, nette douche, slaapkamer, kluis. Bedden vond ik nogal hard maar mn vriend vond het prima. Vriendelijke mensen, elke dag schoonmaak wat keurig werd gedaan. Direct naast het appartement een klein supermarktje. Rustige ligging. Zwembad keurig, alleen jammer dat je later savonds niet meer mag zwemmen. Wij waren zeer tevreden, een volgende keer weer hierheen

1 tip over Appartement Meis Apart

• Cooke, 14-10-2013

Als je van rustig houd is t zeer aan te bevelen, 5 minuten van strand en heerlijke restaurantjes.

2 vragen over Appartement Meis Apart

• Aukje Mulder, 28-12-2010

Waar kunnen we Meis boeken?

Veel goeds gehoord over Appartementen Meis in Bitez. Maar bij welke organisatie zitten deze appartementen in het pakket? Hoe kunnen we boeken? Of misschien rechtstreeks bij complex zelf? Ik heb hierover afgelopen herfst al een mail naar Meis gestuurd maar daarop nooit antwoord gekregen. Willen de families die er zijn geweest mij een berichtje sturen, hoe zij het hebben aangepakt? Alvast bedankt.

Karlijn, 10-01-2011

Beste Aukje,

Wij hebben wel gewoon via internet geboekt, via de site van Meis zelf. Dat hebben we eind december 2010 gedaan voor de meivakantie van 2011. Misschien moet je het gewoon nog eens proberen?

Karlijn Juncker

• cora weerman, 06-12-2009

waar kan ik meis boeken

al jaren ga ik met mijn gezin naar bitez en eil dit jaar naar app. meis maar waar kan ik dit boeken ik kan het nooit in een gids vinden?

wie kan mij helpen?

Appartement info