Appartement Mandarin Garden

• Onvoldoende: 1 - 5

Goede Prijs/Kwa verhouding

Mayke
12-9-2015

Wij hadden een redelijk mooi driekamerappartement met een keukentje, airco en een heerlijk balkon. Er is een heerlijk zwembad en bij het restaurantje kan je (zeer goedkoop) lekker eten. Het complex heeft een leuke uitstraling; veel groen, een schommelbank, bananenbomen, lekkere lig kussens en vooral veel poesjes

Goedkoop paradijsje!

Claudia
4-9-2015

Onze 1e indruk was echt goed.

Natuurlijk zijn er nadelen maar je betaald ook weinig. Verder hebben wat ons betreft alle turkse hotels lekkende douches of kalk bij de kraan. Het is geen NL.

Voordelen =

1. Prachtig zwembad omgeven door bomen, het is net een parkje

2. Doodstil, ook snachts. Echt rustig.

3. Gratis airco.

4. Zeer nette huisjes

5. Heerlijk restaurant

Nadelen =

1. Tweederde van het park is dicht. Aldus geen 3 maar 1 zwembad. En bijna geen toeristen.

2. Het park verkoopt met moeite water en brood. Meer niet.

3. Ligging qua Bitez is te doen maar Bitez is 10000restaurants en 5 winkels.

4. Bezoeken van andere stadjes moet allemaal via Bodrum.

Al met al goed te doen.

Dit nooit meer

D. Gemser
2-9-2015

Appartementen zijn allemaal heel oud, geen goede douche, kranen zijn verschimmeld en chroom afgebladert. De kit randen zijn zwart,groen van aanslag en schimmel. De bedden zijn hard, bij sommige komen de veren er bijna door. Je ligt onder tafel lakens, die voor lange mensen te kort zijn. En de ligbedden aan het zwembad zijn zo oud dat je er heel snel doorheen zakt. verder zwerven er vele katten rondom de accommodatie, die je bijna het vlees van het bord eten, zo brutaal en het personeel doet er niks aan. Kort om, het is geen dure accommodatie maar het is je geld zeker niet waard.

Dit nooit meer

Ligo
15-8-2015

Geboekt via touroperator. Er is 1 zwembad(je) ipv 3. Te weinig bedjes. Water is niet zo schoon. De tuinman maakt wel alles schoon in de avond rond het zwembad. Personeel is erg vriendelijk voor kinderen. Toen wij er zaten (2 weken) kwam in de tweede week veel Turkse jeugd waardoor het chersonisos/loret da mar gehalte erg hoog werd. Veel gezuip en muziek, alcohol in het zwembad, peuken werden uitgedrukt aan de kant. De barman is zeker een hele vriendelijke man die erg zijn best doet. Wat minder was is dat zijn Engelse vriendin er ook was met haar dochtertje en moeders veel aan de bar hing en weinig naar haar dochter omkeek. De barman ook regelmatig in de nacht met een fles alcohol zien vertrekken naar haar appartement.

De zee is erg vies, behalve bij de ligbedjes halverwege de boulevard.

We zijn in veel verschillende landen geweest en veel verschillende accommodaties gezien.

We willen overal nog wel eens naar terugkeren maar niet naar dit appartementencomplex.

Het appartement was primitief. Vond het vooral een minpunt dat er belangrijke dingen ontbraken zoals snijplank en broodmes. Gelukkig was Bobby (ober en zeer behulpzame medewerker en aanspreekpunt) er die met behulp van de vertaalapp wel uitkwam wat er geregeld moest worden. En dat deed hij dan ook! Het appartement is schoon, werd op verzoek elke dag schoongemaakt. Regelmatig verschonen van bedden en handdoeken.

Zwembad was super, eromheen voldoende bedjes. Echter voorzichtig gaan zitten/liggen. Aan vervanging toe, elke dag zakte er wel iemand doorheen!

Het restaurant was TOP! Super lekker gegeten voor een zeer gunstige prijs!

Loopafstand naar het strand zo'n 5 minuten. Langs het strand leuke boulevard met leuke restaurants en winkeltjes.

Basic maar redelijk

Erik
19-7-2015

Geboekt via touroperator. Info op hun site klopt niet. Zouden 3 zwembaden zijn. Is er maar 1. Komt omdat een deel van het complex gesloten is. Er zijn rondom het zwembad bij de receptie "slechts" 6 gebouwtjes met elk 4 appartementen beschikbaar. Rest is gesloten.

Schoonmaak is redelijk. Als je vraagt geven ze vaker schone handdoeken. Die wel controleren, want komen vaak vuil uit de was.

Inrichting is basic en typisch Turks maar voldoende want je leeft toch buiten en slaapt alleen in het appartement. Airco was vanaf 10 juli gratis. Goede service op warme dagen.

Verder een prima ligging vlakbij het strand en de dolmus is op de hoek van de straat. Vanuit Bodrum kom je makkelijk over het gehele schiereiland met de Dolmus voor niet veel geld.

Wij zijn veel wezen eten in Bitez. Veel restaurantjes die (waar wij waren) een betere kwaliteit hadden dan het restaurant bij Mandarin Garden. Maar dat is een persoonlijke smaak natuurlijk.

uitstekend vakantie complex.

gmbriaire
6-7-2015

fantastische service van het hele personeel. niets was ze te veel. fantastische kok, het eten was heerlijk. tegen kleine vergoeding zelfs service om naar een ander plaatsje (o.a. Gümbet) gebracht of opgehaald te worden. regelmatig schone handdoeken en lakens.

app liggen in prachtige tuin. ze liggen in rustige omgeving. uitzicht op prachtige tuin rondom! strand 7 min lopen, terug iets langer i.v.m. sterke helling. kortom prima app gezien prijs/kwaliteitverhouding. er is een fantastisch restaurant. Turks ontbijt (tegen vergoeding) uitgebreid en heerlijk. avondeten prima en niet duur. (royale porties). op de boulevard veel restaurants maar eten bij Mandarin was te lekker, vaak thuis gegeten. kamers eenvoudig ingericht. bedden uitstekend. goed balkon met droogrekje. kamers worden elke dag schoongemaakt. waren zonder kinderen. er zijn enkele speeltoestellen. met de dolmus naar Bodrum (20 min) of Turgutreis, ook met dolmus. beide hebben een x p w een grote markt.

Top plek

Ester
14-6-2015

Wat een toplocatie. Schitterend zwembad, gezellige barman, fantastische keuken. Rustige locatie maar je loopt een weggetje naar strand en je zit in het iets drukkere Bitez. Appartementen zijn echt Turks ingericht zodat je steeds ook echt in Turkije waant. Simpel maar compleet. Wil je rust (lees je hoofd leegmaken en ontspannen) dan is Mandarin Garden de juiste plek. Bitez is ook heel gezellig en knus. Het strand en boulevard zijn leuker dan Gumbet. Bedjes en parasols zijn gratis als je de drankjes besteld op het strand. Ik heb een fijn en prima verblijf hier.

Super vakantie gehad met kinderen

Madelon
13-6-2015

Wij hebben hier met onze (jonge) kinderen een fantastische vakantie gehad. Personeel was heel erg vriendelijk. Eten was heerlijk en de kinderen hebben zich uitstekend vermaakt. Kamers zagen er prima verzorgd uit en werden keurig schoongemaakt.

Bitez is een leuk klein plaatsje. Je kunt gemakkelijk met de dolmuş naar het centrum van Bodrum. Een leuk uitstapje!

Wij zijn al met al heel tevreden over Mandarin Garden en komen zeker nog een keer terug.

Super!

Emily
10-6-2015

Als je de vorige reacties leest is er een hele vooruitgang geweest! De schoonmakers zijn vervangen en hele leuke mensen. Ze doen hun werk supergoed! Het appartementencomplex heeft het negatieve personeel vervangen voor hele goede vakbekwame mensen. De appartementen zijn wat verouderd, maar ze staan hier open voor feedback. Wij hebben aangegeven wat verbeterd kan worden en hier wordt aan gewerkt. Verder is het eten hier super en het zwembad heerlijk. Wij hebben hier gezellige 7 dagen gehad!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Mandarin Garden in Bitez, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Mandarin Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Mandarin Garden scoort een 8.15 uit 10 op basis van 58 reviews.