Appartement Kaynak

Meer appartement info

30 reviews over Appartement Kaynak

• 10toedeyou22-08-2012

Fantastische plekt

smal apart hotel but everything was super

Gereisd met partner in januari 2012

• 10Herman Romijn09-10-2011

Grandioos

We zijn er 2 x geweest dit jaar in mei en september, beide keren hebben we enorm genoten van de gastvrijheid van de manager Cihan alias Marco en ook zijn assistent Nuri weten wat humor is.

Wij zijn hun dan ook dankbaar dat ze ons een onvergetelijke vakantie hebben laten beleven.

De appartementen zijn wat ouderwets ingericht en ook het onderhoud van de badkamer zou wel iets mogen verbeteren, maar het krijgt van ons een voldoende de bedden zijn goed en de balkons lekker groot appartement 1 en 4 hebben een uitzicht op het zwembad.

Het is hier heerlijk rustig en ook niet groot met slechts 6 appartementen. De mensen die voor rust kiezen komen hier dan ook.

Alle nationaliteiten hebben we hier gesproken en gezien. Turks, Engels, Iers, Zweeds en Nederlands.

Gereisd met partner in september 2011

• 9wobbet30-11-2010

Helemaal top!

Prima appartementen perfect gelegen in het hart van Bitez. Alle (6) appartementen hebben een groot balkon. Bedden zijn vrij hard. Gastheer Cihad regelt alles voor je wat je maar nodig hebt. Bijna niet te boeken via touroperater.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

• 10Fam. Valk30-09-2009

Fantastisch!

We zijn al 6 keer in dit appartementencomplex geweest en elke keer is het fantastisch! Mede dankzij de zorg van Cihat en compagnon voel je je elke keer weer thuis komen. Omgeving is rustig, strand is dichtbij. Zwembad altijd schoon en ook de appartementen worden elke dag schoongemaakt. Wij hopen volgend jaar weer te kunnen boeken, want dat is dit jaar toch een probleem geweest.

Gereisd met oudere kinderen in september 2009

• 7marion12-12-2008

Geweldig appartement

Wij zijn al 6 keer naar dit appartement geweest, echt een aanrader. Het is dicht bij zee, de beheerder doet erg zijn best om het naar je zin te maken. Bitez is ook een leuk plaatsje.

Gereisd met vrienden in december 2008

• 8Theo19-08-2008

Mede dankzij beheerders Cihat en Husseijn top.

We hebben genoten van ons verblijf in Kaynak. Het ligt centraal en toch rustig, vlakbij het strand, boulevard en restaurant. Bitez is een gezellig plaatsje, de mensen zijn er aardig en als je er open voor staat aangenaam in de omgang. Prijs / kwaliteit verhouding is in orde. Zelden heb ik een schoner appartement aangetroffen. Er is altijd wel iets waar commentaar op geleverd kan worden maar dat is thuis waarschijnlijk niet anders. Joost 120907 , ik deel je mening helemaal niet en begrijp ook niet waarom je zo negatief bent. Je geeft gemiddeld een 7.1 en een 7.0!!! Gezang uit de moskee hoort erbij, wij luiden klokken! Al met al aanbevelenswaardig.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 8peter van zoetendaal07-06-2008

we hebben een geweldige vakantie gehad in bitez perfect management,maar jemoet wel een apartement op de eerste etage hebben met balkon de begane grond is wat somber het geheel is wel toe aan een kleine opfrisbeurt qua schilderwerk binnen en buiten in de badkamer zijn een aantal anti slip vloertegels vervangen door spiegelgladde tegels dus let op de prijs is niet erg goedkoop als je iets verderop aan hetstrand een dubbele suite in een hotel krijgt met half pension voor dezelfde prijs in ieder geval gaan we eind september terug naar bitez overal aardige mensen niet opdringerig heerlijk zeewater en de imam daar wen je an peter en marjon

Gereisd met partner in juni 2008

• 8Lydia27-05-2008

Wij zijn in mei '08 naar Kaynak geweest, hardstikke goed appartement. De mooiste en schoonste en grootste die ik ooit heb gehad tijdens een vakantie. Ze maken iedere dag schoon, schone handdoeken, en doen zelfs je afwas! Hele aardige en behulpzame beheerders. Wij zaten in app. 4, vooraan in het complex, deze heeft wel het beste uitzicht (als je goed kijkt zie je de zee). Bitez is ook erg gezellig, wel veel wat opdringerige Turken die je hun restaurants in sleuren.

Gereisd met partner in mei 2008

• 9fam. Baks19-10-2007

Net terug van een week Kaynak en het is een super appartement. Schoon en comfortabel. Zwembad is heerlijk en we hadden het helemaal voor ons alleen, want meer gasten waren er niet, einde seizoen. Strand is super. Eigenaar super vriendelijk. Was gewoon een topvakantie met de hele week 30 graden !!

Gereisd met familie in oktober 2007

• 7joost21-09-2007

kaynak heeft een uitstekende locatie,dicht bij strand,restaurants en winkels.Jammer dat je geen mooi uitzicht hebt van op je appartement.je kijkt op muren,slordige tuin,wat afval...Een hele kleine badk met schimmelrandjes aan de deur.je kan s`nachts en in de morgen niet met open ramen slapen,veel geblaf van zwerfhonden,vuilkar die iedere morgen langs komt en de moskee die heel dicht bij het apart staat.Wel groot balkon met mooie meubels.Klein zwembad waarvan jaccuzie een plonsbadje is geworden.probeer zeker de restaurantjes in de buurt,heerlijk eten en goedkoper dan die snacks van kaynak.Vindt het jammer dat sommige beoordelingen te mooi om waar te zijn worden beschreven.

Gereisd met partner in september 2007

• Aanbod voor kinderenWaterpark

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Op het terreinRookruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service)

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen
  • BuitensportenGolfbanen, Paardrijden