Appartement Imba

Meer appartement info

35 reviews over Appartement Imba

• 4mw. C.S.M. Kieft15-08-2012

Nooit meer IMBA

Al vaak in Turkije geweest en wij houden rekening met Turkse begrippen maar dit was echt slecht. Schoonmaak 1x in de 3 dgn. Water liep aan alle kanten de douchbak uit gevolg telkens een drijfnatte badkamer. Na klagen kwam er een enorme kitspuit gevolg hele vloer onder het kit en nog steeds lekkage. Schoonmaken hebben we zelf maar gedaan want 1x per 3 dgn het toilet is heel vies. Serviesgoed was er amper dus dat hebben we ook maar bijgekocht en als je kwam klagen sprak de "baas" ineens geen Engels meer. Het echtpaar dat schoonmaakte deed wel hun best maar het was te veel werk voor twee mensen. Zwembadwater zag er troubel uit en is voor zoveel app veel te klein, de foto's op de site wekken de indruk dat er twee zwembaden zijn maar dat is niet het geval. Kortom niet heen gaan en onbegrijpelijk dat Zoover ze tot 2x toe zo'n hoge beoordeling geeft, zij moeten er eerst zelf maar eens heengaan. Wij hebben er zelf nog wat van gemaakt en daardoor ook een goeie vakantie gehad. Strand oké.

Gereisd met partner in juli 2012

• 7Rosalie08-09-2011

Leuk met een komma =)

Leuke vakantie gehad, jammer dat het appartement alleen te bereiken was door (voor je gevoel) 9000 trappen op te gaan. In de hitte is dat niet voor iedereen weggelegd. Appartement zelf was lekker, jammer van de wat gedateerde badkamer. De ruimte was heerlijk en het uitzicht ook. Het zwembad in het complex is wat klein, maar het strand ligt op loopafstand. De ligging is aan het einde van de boulevard, dus lekker rustig alleen soms een eind lopen wil je echt de drukte in. Supermarkt onderaan het complex, dus geen probleem.

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 8hansje05-09-2011

lekker ongedwongen

We zijn net terug van 11 dgn app imba. wat hebben we genoten. We hebben ontzettend geluk gehad met het app. We zaten in blok a in kamer 104 onderaan, de kids konden zo over het balkon naar het zwembad, voor ons dus niet al die trappen.Ontzettend vriendelijk personeel die alles voor je over heeft, alleen de schoonmaak liet te wensen over.Bitez is een leuk plaatsje waar je goed en goedkoop kunt eten en drinken.voor ons zeker weer een keer imba

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 6navona08-05-2011

mooie omgeving

mooie appartementen alleen veel trappen om bij je huisje te komen en met die warmte is dat niet fijn, dorp heeft veel restaurantjes

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2007

• 8birgit110-12-2010

mooie ligging, dicht bij de restaurantjes

Appartement Imba is een prima plek om je vakantie door te brengen, goede prijs/ kwaliteitverhouding. Vriendelijk personeel. Ligging is plezierig , dicht bij de boulevard. Fijn zwembad , met altijd vrije ligbedjes, prima !

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 9Gerard en Miranda04-08-2010

prima keuze!

We zijn hier in juli 2010 geweest met 2 kleine kinderen. Het zijn ruime appartementen met wel veel trappen. We hadden 2 airco's en dat is erg prettig want het is elke dag zeker 35 graden in juli. Het strand is erg dichtbij en alles is hier goed betaalbaar. Het eten in Bitez is erg goed, de mensen zijn erg vriendelijk, ook het personeel van Imba doet erg hun best om je het naar de zin te maken, de schoonmaak is ook prima. Enige nadeel van de appartementen is dat het erg gehorig is. Maar al met al kan je hier voor een voordelige prijs een prima vakantie houden, een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 7Mark28-01-2010

Goed verzorgd complex, mooie omgeving

Imba Bitez is een goed verzorgd appartementencomplex. Het is gelegen op ongeveer 500 meter van het strand en de boulevard. Het stadje is erg gezellig en je kunt er heerlijk eten tegen goede prijzen (bij bepaalde restaurants).

Gereisd met partner in juli 2009

• 8Dennis26-08-2009

Top!

Prima appartementen! we hadden er zelfs een met zeezicht! erg ruim, groot balkon. Dagelijkse schoonmaak. Het hele complex ligt tegen en berg aan dus heeeeeel veel trappen, maar goed voor de conditie! Zwembad met barretje, altijd bedjes vrij! dus nooit gezeik met handdoekje neerleggen om 8uur s'ochtends. Vriendelijk personeel, alhoewel ze niet altijd begijpen wat je bedoelt.

paar minpuntjes: de appartementen zijn heel erg gehorig! ( je hoort de buren de toilet doortrekken, douchen en met de stoeln schuiven) maar aangezien er weinig nederlanders zitten kan je wel gewoon hardop roddelen. Regelmatig geen warm water, maar daar schenen alleen wij last van te hebben ... dus vermijd appartement 405.

al met al zeer zeker waar voor je geld, zeer zeker een aanrader!

Bitez is trouwens een leuken gezellig stadje!

Gereisd met partner in augustus 2009

• 8john naenen20-08-2009

prima appartement in bitez

dit appartement is niets voor mensen die slecht ter been (zijn zeer veel trappen), prima verblijf gehad goed zwembad goede bediening bv barman Inan (bobby). mankementen werden direct verholpen. rustige ligging maar toch alles redelijk dichtbij bodrum met dolmus ong 15 min. mooi strandje met wandelpad met daar de winkeltjes en restaurants zeer mooie omgeving wat bodrum betreft

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• 7Conny John en Davy20-08-2009

prima

prima appartementen complex, niet voor mensen die slecht ter been zijn leuk en vriendelijk personeel, bar man inan(bobby) leuke omgeving rustig en toch overal dichtbij bodrum is ong.10minuten rijden met dolmus iets langer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Appartement Imba info