Hotel Costa Bitezhan

• Sauna

43 reviews over Hotel Costa Bitezhan

• 6P van der Laan06-10-2016

nooit meer

Goed is de ligging,de beachboy en slaapkamer. Niet goed was het totale restaurant gebeuren,brood oud,bestek soms niet aanwezig,koffie idem,eten koud,na 20.00 veel eten niet meer aanwezig,te vaak koude douche water/geen water,smerige tafels,iedereen doet maar wat,ondeskundig personeel,2 personen die wat engels spraken,receptie bezetting in avond en nacht spreken geen engels(internationale gasten),katten op en onder de tafels,etc etc. Hotel is ook erg aan een grote renovatie toe!!!!.

Gereisd met partner in september 2016

• 9Jeannette de Bie26-06-2015

geweldig hotel

we hebben hier een top vakantie gehad het is een super schoon hotel met goed en gevarieerd eten vriendelijk personeel mooie kamers en de ligging is super. Goed zwembad maar je loopt ook zo de zee in aan een gezellige boulevaard. De bus naar bodrum stopt voor de deur

Gereisd met partner in mei 2015

• 10pelin balakner25-06-2015

Excellent location

Redelijke kamer met gescheiden bedden. Schoon, goed ontbijt en een goed restaurant. Je betaalt iets meer dan de buiten restaurant maar je krijgt er ook wat voor.

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 5chelle06-06-2015

matig

We hadden de kamer met zeezicht die beviel wel twee balkons. Alleen op een dag g ing ik de handdoeken op het balkon ophangen en ging met mijn voet Door de plank heen van de vloer. Het eten is eenzijdig en lijkt wel of niks vers i's en alles uit de vriezer komt. Het personeel i's wel vriendelijk. A la carte bestaat er niet ze zeggen dat het nog van de site gehaald moet worden. Er lopen twee mensen rond van de animatie maar die doen niks alleen de muziek aan zetten. Geen vier sterren waard

Gereisd met partner in mei 2015

• 9Gillian197610-02-2015

Perfect!

Wij komen hier al 10 jaar en vinden het heerlijk hier! Bitez is rustig, maar met busje die stopt voor het hotel, ben je snel overal! Bediening zeer vriendelijk! Eten echt heerlijk, als je dan van Turks eten houdt. Kamers mooi en goed schoon. Zwembad ligt bijna nooit iemand in, dus heb je voor jezelf, zee loopt langzaam af, uitzicht vanaf strand geweldig! Ja er zijn zwerfdieren, maar wij houden van dieren en hebben dus elke vakantie wel een hond die met ons mee wandelt tijdens onze dagelijkse wandelingetjes over de boulevard en vinden dat gezellig. Hotel ligt dus aan boulevard, vol restaurantjes en Heel veel leuke winkeltjes. Geen opdringerige verkopers, je maakt makkelijk vrienden met iedereen daar, gezellig, gemoedelijk sfeertje. Wij vinden dit de fijnste plek waar we ooit geweest zijn, maar wij houden niet van luxe, juist van gemoedelijk, gezellig.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2014

• 9Renate 24-05-2014

Authentiek, gastvrij, relaxed!

Hotel Bitezhan Beach is gezellig, geweldig en gastvrij Vooral als je niet zo houdt van "de massa toeristische" hotels, dan voel je je hier al gauw op je gemak. Het personeel doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Het eten was heerlijk, lekkere verse producten en voldoende keus. Je loopt zo vanuit het hotel het strand op. Naast het hotel is een leuk restaurantje met bar, waar het s avonds nog heel gezellig kan zijn. Ik ga beslist weer terug!!!

Gereisd met vrienden in mei 2014

• 9onur sari20-03-2014

Top!!!! Super!!

In september was ik in Bitzhan beach met vrienden. Het is een heel tof hotel en we hebben er een prachtige tijd beleefd. Het hotel bevindt zich vlakbij het strand, en er is ook een zwembad en mooie tuin aanwezig. We zijn naar 'moonlight party' geweest met de animator van het hotel en dit was super. Goede prijs-kwaliteitsverhouding als je het mij vraagt.. Moet!

Gereisd met vrienden in september 2013

• 9caroline van mello20-03-2014

met een woord te omschrijven: super!!

Vorig jaar was ik op vakantie in dit prachtige hotel. De mensen waren super vriendelijk, het eten was heel lekker, leuke animatie, enz. Het Turks bad in het hotel is super netjes en gezellig. Met andere woorden: een super hotel, waar ik zeker nog een keetje heen trek!

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 7Helen07-02-2014

prima vakantie

Een prachtige ligging, niet super toeristisch maar genoeg te doen in de omgeving. Met de dolbus ongeveer 30 min naar bodrum. Eten was oké, niet speciaal. Vriendelijk personeel, met name de barman! Kamers zijn simpelen douchekabine lekte.. Het zwembad is klein en beperkt open (tussen 10 en 19) maar niets te klagen want de zee ligt 50 meter verderop. Genoeg bedjes beschikbaar. Al met al een prima vakantie gehad.

Gereisd met partner in juli 2013

• 1scooterrijder03-11-2013

in een woord: waardeloos

De ligging is goed, lekker dicht bij het strand. veel kamers uitzicht op zwembad en strand. Hiermee houden alle positieve opmerkingen op.

Alles is totaal versleten in en aan het hotel, alles is smerig en niet bijgehouden en soms zelfs gevaarlijk. Het strand lijkt op een parkeerplaats voor vrachtwagens. De ligbedden zijn stuk, de matrasjes vies en passen niet en vaak het domein van zwerfhonden en katten. Het eten is eenzijdig ( altijd kip en een soort van grijze gehakt) en altijd koud. Dingen waar niks aan te verprutsen zijn, zoals brood, zijn op tijd op. het stikt van de zwerfhonden en katten, ook in de eetzaal en in het hotel. Je moet er dus niet vreemd van opkijken als er eentje zit te kakken in de hoek.

hygiene is ver te zoeken, gaten in douchebakken, badkamer vol schimmel zwembad vol wolken huidschifers

Gereisd met partner in oktober 2013

• Afstand tot strand200 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats