Appartement Cennet

Appartement
6,9

10 reviews over Appartement Cennet in het Nederlands

Het complex wordt sinds 2007 gerund door de eigenaresse van de appartementen, een behulpzame lieve, uitstekend Engels sprekende Turkse met gevoel voor humor!

We hebben een heerlijke laizy vakantie gehad

Familie Nijland
9-12-2005

We hebben een heerlijke laizy vakantie gehad. Mede door Maggie, Sinan, Bathal zijn oom en K3.

Het eten,drinken,schoonmaak en het zwembad is voor turkse begrippen prima!

Onze kinderen en wij ook hebben genoten.

Han en Loes de Jong

Han en Loes de Jong
    5-10-2005

Han en Loes de Jong.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in Bitez,ook dank zij Maggie en Sinan.

Het appartement was goed en werd alle dagen schoongemaakt. Voor de prijsklasse

is het gewoon goed. Hebben regelmatig bij Bleu Moon gegeten dat is om de hoek bij Cennet een echte aanrader. wij komen

zeker terug in Bitez.

01-10-2005

Helaas, onze bevindingen van Cennet zijn niet bijster positief. We hadden een raam dat er spontaan uitviel, kranen die lekten of helemaal niet open wilden...niet echt schoon en de bedden waren al helemaal niet geweldig. Maggie & Sinan zijn leuke mensen die je klachten wel serieus nemen. De jongens die daar werkten waren ook super aardig. Er heerst wel een fijne vakantiesfeer.

Wel een tip van onze kant. Als je met drie personen bent heb je een beduidend beter appartement (nieuwer). De mensen die met zijn tweetjes reizen worden in de oudere appartementen geplaatst. Jammer want wij zullen helaas niet terugkeren. Ook is de all inclusive geen aanrader....dit is om te huilen.

Maggie en Sinnan zijn inderdaad een geweldig koppeltje. Ze doen alles om het naar je zin te maken. Als je niet teveel luxe wilt is Cennet prima. Uiteindelijk douche en slaap je er maar. Voor het diner gingen we de hele week naar Seaside restaurant. Het eten was daar erg lekker en het restaurant ziet er erg mooi, schoon en verzorgd uit. De eigenaar Adem spreekt redelijk goed nederlands en hij komt altijd even een praatje met je maken en als je wilt leert hij je ook een paar turkse woorden. Kortom hier moet je naar toe als je in Bitez bent

We zijn net terug uit Bitez, hebben het daar erg naar ons zin gehad.Eerlijk gezegd hebben we het app. alleen gebruikt om te slapen en weinig gebruik gemaakt van de rest van het appartement.

Daar integen hebben we als doorgewinterde turkijegangers onze twee nieuwe vrienden heel wat van de omgeving laten zien, natuurlijk van het gezellige plaatsje genoten en de leuke mensen.

Maggie en Sinnan zijn lieve mensen.

De plaats is een goede aanrader om gezelligheid en rust te vinden. De drukte is evengoed eenvoudig op te zoeken.

En uh... als je nog een tandarts nodig hebt, Maggie heeft me er heen gebracht en ook die was zoals de meeste mensen daar, enorm vriendelijk.

Tevreden dus.

Ik ben in 2003 in Cennet geweest

Diana
            18-5-2005

Ik ben in 2003 in Cennet geweest. Maggie en Sinan zijn geweldige mensen. Lekker samen thee/koffie drinken. Maggie maakte iedere ochtend een heerlijk (Engels) ontbijt voor ons klaar, geen geklungel in het kleine keukentje. Ze gaven goede tips voor restaurants. Ook de gezellige avonden die zij organiseren zijn de moeite waard. Het is een kleinschalig complex waardoor je een persoonlijke behandeling krijgt. De appartementen zijn inderdaad erg basic. Je kunt gerust je balkondeuren 's nachts open laten staan want er loopt 's avonds bewaking.

Ben in augustus 2005 naar Bitez geweest

eveline
              5-4-2005

Ben in augustus 2005 naar Bitez geweest. Cennet is een erg gezellig appartementecomplex met erg vriendelijke engelse eigenares en turkse eigenaar, bij wie je voor alles terecht kan. de appartementen zelf zijn erg basic en niet echt supergoed onderhouden, maar wel precies genoeg. koken op warmhoudplaten is wat lastig, en er was erg weinig bestek aanwezig (één snijmes en één lepel bijvoorbeeld), ook warm water was soms niet aanwezig. de eigenaren zorgden voor een paar entertainmentavonden die erg gezellig zijn (BBQ en Turkse avond). de appartementen liggen dicht bij het strand, en met een dolmus kun je voor weinig makkelijk naar Bodrum. Wel af en toe wat last van muziek uit de omgeving. Samengevat een erg gezellig appartementencomplex, zeker voor mensen die niet van plan zijn de hele dag in hun appartement te zitten.

Ik ben afgelopen jaar(juni2004) naar Bitez geweest, heb het erg naar mijn zin gehad. Bij Cennet appartments zijn eenvoudig maar ok.Maggie en Sinnan zijn erg gezellig en staan voor je klaar.

Als je het allemaal niet te luxe wilt is het ok.

Onwijs leuk, we zijn hier in augustus geweest. Als je geen zin hebt in al die drukte in Bodrum is Bitez erg leuk, en met de dolmus zit je er zo. Cennet is zo leuk mede dankzij Maggie en Sinan.

Echt een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Cennet in Bitez, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Cennet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Cennet scoort een 6.9 uit 10 op basis van 10 reviews.