Appartement
8,5

Wat vakantiegangers zeggen

Hou jij niet zo van die all-inclusive resorts in Turkije en kies jij liever voor een kleinschalig, maar fijn verblijf? Dan is Appartement Bitez Park wellicht een geschikt verblijf voor jou. Hier vind je geen hoogbouw met vele rijen kamers, maar een appartementencomplex zonder al te veel poespas met een mooie ligging nabij Bodrum. Benieuwd wat Appartement Bitez Park jou te bieden heeft? Lees dan snel verder en bekijk of dit jouw volgende vakantiebestemming zou kunnen worden.

Al verblijf je bij Appartement Bitez Park niet op basis van all-inclusive, je mag wel gebruik maken van het buffetrestaurant van het nabijgelegen Hotel Toloman, waar je dagelijks een hapje kunt eten. Je kunt bijvoorbeeld ook kiezen voor een verblijf op basis van halfpension, als je toch graag ontzorgd wilt worden tijdens je vakantie. Vind je het juist fijn om alleen ‘s ochtends aan te schuiven voor een ontbijtbuffet? Kies dan voor de logies en ontbijt variant. Je ontbijt wordt dan ook in Hotel Toloman geserveerd. Je mag trouwens ook gebruik maken van de rest van de faciliteiten van dit nabijgelegen hotel. Zo combineer je een rustig verblijf toch met de nodige faciliteiten als je bijvoorbeeld met de kids op vakantie bent.

Je verblijft in een van de 43 appartementen van Bitez Park. Kook je graag zelf tijdens je vakantie? Dan kun je gebruik maken van de uitgebreide inventaris van de kitchenette met kookplaat, koelkast en waterkoker. Er is trouwens ook een winkeltje aanwezig bij het complex, waar je de nodige boodschappen kunt doen.

Wil je tijdens je vakantie niks missen van het thuisfront? Je kunt gebruik maken van de gratis Wifi, zodat je op de hoogte blijft van de laatste nieuwtjes. Wil je graag ook wat verkoeling in je appartement? Kies dan voor een appartement met airconditioning. Al kun je ‘s avonds natuurlijk ook de verkoeling opzoeken op je balkon of een mooie wandeling langs het strand maken naar de oude haven van Bitez. Benieuwd wat er verder in de omgeving van het hotel te doen is? Je leest het hieronder.

Omgeving

Appartement Bitez Park ligt op loopafstand van het centrum van Bitez en het strand. Handig om te weten voor gezinnen met kinderen is dat het strand geleidelijk afloopt en er ook een speeltuintje te vinden is. Met kids kun je hier dus veilig naar toe. Ook kun je in het centrum van Bitez lekker eten.

Bitez Park ligt bovendien vlakbij Bodrum. Voor het appartement stopt de dolmus om je naar deze badplaats te vervoeren. En zeker weten dat je met een leuke souvenir thuiskomt na een dagje rondlopen in Bodrum. Een aanrader is bovendien om vanaf Bodrum een bootexcursie te boeken naar het Griekse eiland Kos. Zo combineer je twee vakantielanden tijdens je vakantie aan de Turkse Rivièra. Tip: huur op Kos een fiets, zodat je Kos-stad en omgeving kunt verkennen.

226 reviews over Appartement Bitez Park in het Nederlands

Geweldig

Willy
18-7-2019

Dat het geweldig is wat een rust en vriendelijkheid. De huisjes zijn beetje oudbollig maar schoon.. En dat is belangrijkste. Klein winkeltje maar alles aanwezig. Als je park uit loopt en naar de overkant gaat zit een geweldig restaurant. Ga zeker weer.

Top vakantie!!

Regina
4-7-2019

Was super!! Super schoon .Heel vriendelijk personeel .Een kleinschalig appartementen complex.Rustig gelegen en op loopafstand strand.Er waren gasten die er al meer dan 10 jaar komen.Dat zegt dus genoeg. Wij gaan zeker terug.Bitez is ook erg leuk en gemoedelijk.Lekker eten op het strand en boottocht met Nedim Bal.Geweldige vakantie gehad.

Ontspannen genoten van een heerlijke vakantie

Gerrie H.
16-9-2016

Het park is eenvoudig, maar prima. Aardig en correct personeel. Het ontbijt was eenvoudig maar goed, wel een stukje lopen, maar wij vonden het goed te doen! Het zwembad bij het park was ook heerlijk! Maar meestal waren we toch aan de zee. De mensen daar aan het strand, en in de restaurantjes waren aardig en behulpzaam! Samen met mijn dochter een heerlijke relaxte vakantie gehad!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

heerlijk

wendy1975
27-6-2016

Een heerlijk appartement met zicht op een mooie tuin. Lekker zwembad. Zeer kindvriendelijk. Winkeltje op het complex. Even de straat uit en je staat met je voetjes in het zand. Leuke boulevard met overheerlijke restaurants. Ook leuk om te doen is het waterpijp roken. De strandbedjes zijn overal vrij toegankelijk mits je even een drankje doet. Wij zijn op excursie geweest naar Kos. Daar fietsen gehuurd voor een dagje. Ook de Jeepsafari is een aanrader. Zeer leuk voor de kinderen. Al met al echt een aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima app. , schoon.

A.P.van Steenis
25-6-2016

Alles prima in orde, schoon,vriendelijk personeel, schoon zwembad. Is aan te raden !!! Wij waren hier 3 weken in Juni 2016.

Gereisd Met partner in juni 2016

geweldige vakantie

jopie
17-1-2016

Vriendelijke ontvangst door de eigenaresse, fijn appartement, kleinschalig, geen hoogbouw in heel Bitez, dat maakt Bitez zo gezellig. Appartement is keurig schoon, alles aanwezig wat je nodig hebt. Koken op het elektrisch twee-pitje is wat lastig, maar wel te doen voor een keertje. Elke dag uit eten wordt ook zo saai ;)) Waterkoker aanwezig, geen koffiezet apparaat. Goede koelkast met diepvriesvak. TV aanwezig, met Nederlandse zenders, niet gebruikt trouwens. Ligging: bijna direct aan het stand, even de straat oversteken en je bent er. Ontbijt is niet in het complex zelf, maar heerlijk op het strand in het hotel van dezelfde eigenaar. Je krijgt daar 10% korting op eten en drinken vanwege verblijf in appartementen complex. Wel kun je heerlijk eten in het restaurant van het complex. EN lekkere milkshakes maken ze daar. Elke dag kamer schoonmaak, om de dag schone handdoeken en beddengoed, heb je meer nodig, je kunt alles vragen en ze staan direct voor je klaar. Badkamer: klein, maar schoon en voldoet ruimschoots, heerlijk warm water, de hele dag. Minpunt: harde bedden, vooral wie in de kamer op de slaapbank moet, we hebben alle onze badlakens onder het onderlaken gelegd, toen was het te doen. Geweldig fijn zwembad en mooi balkon met tuinzicht. Overal leuke zithoekjes in de tuin. Winkeltje met de hele dag vers brood tot zeker 24 uur in de nacht op het eigen terrein, goede prijzen, ook voor water, dit kan niet uit de kraan gedronken worden. Verder is de winkel goed gevuld met van alles. Strand: heerlijk strand met gratis ligbedden bij eigen complex, wil je ergens anders, dan volstaat een drankje en je kunt gaan liggen/zitten waar je wilt, dus geen huur voor bedden, etc. De zee is geweldig met uitzicht op Kos. Kortom: ik wil er wel wonen, zo´n heerlijk paradijs is het daar. Mensen zijn zeer vriendelijk. De dolmus bus stopt voor de deur, je kunt overal met de dolmus naar toe, wil je een grotere trip maken met de bus, dan eerst naar Bodrum busstation en dan verder. Heel goed te doen. Genoeg te doen in de omgeving. Leuke restaurantjes in Bitez, zowel direct aan het strand als in Bitez zelf. Let op, het echte Bitez waar de mensen zelf wonen is boven op de berg, Bitez aan het strand is er alleen voor de toeristen, maar geen massa toerisme en geen discotheken, wel gezellige live muziek in sommige restaurantjes. En...lekkere cocktail barretjes. Kortom, voor ons was het de 1e keer in Turkije, ik had er niets meer, maar ben helemaal om, het is in Bitez een waar paradijs op aarde.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

relext en goed

fred
22-10-2015

een leuk complex heerlijk verblijf ,aardige mensen appartementen een hoog beneden tarras en boven balkon mooi ruim .in het vierkant om het leuke zwembad .gezellig klein schalig .klein winkeltje voor eerste behoefte niet duur .nieuw geopend r.estaurant naast het complex j.e loopt in 5 min naar het strand lekker eten niet duur .en gewoon lachent voorbij lopen want ze willen allemaal wat verdienen .ons motto was elke avond bij een ander .leuke wandeling naar oude dorp en met busje zo in bodrum als je van niet al de drukte houdt een aanrader .

Gereisd Met partner in Fri May 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

zeker een vervolg,super

oscar verkerk
12-10-2015

omdat het keurig is ,kind vriendelijk ,mooi zwembad,en de mensen van het park ,zijn super vriendelijk

Gereisd Met partner in juni 2015

Fijne appartementen

Ap en Joke
27-9-2015

Bij aankomst werden wij naar het bijgebouw gebracht en dit viel mee! De tuin ziet er mooi uit en het is er heerlijk rustig. Hadden een begane grond appartement met ruim balkon. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. De schoonmaak is heel goed. Minpuntje is dat je de weg moet oversteken om bij het zwembad, receptie en winkeltje te komen. Er komen veel vaste gasten en dat is voor passanten zoals wij iets minder omdat er een "ons-kent-ons" sfeertje hangt waar je moeilijk tussen komt. Lof voor de eigenaren die ons uit de brand hielpen na de vloedgolf waardoor ons appartement tot de knietjes onder water stond. Kregen snel een nieuw huis en de vuile kleren werden gewassen. Zelfs op de ochtend van vertrek kreeg ik mijn pas gewassen broek in een tasje mee. Klasse!! Complex ligt vlak bij het strand. Als je meer ruimte om je heen wilt dan kan je bij de boulevard rechts afslaan en bij Regal hotel een bedje uitkiezen. Daar heb je ook geen last van kiezels in het water.

Gereisd Met partner in september 2015

Mooie tuin en zwembad, rustige locatie.

Ivy
24-6-2015

Voor de tweede keer naar dit appartementencomplex geweest. Dicht bij strand en boulevard, mooi zwembad, gelegen in rustige omgeving. Vriendelijk, behulpzaam personeel. Dagelijks schone handdoeken en dagelijkse schoonmaak van zwembad.

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Op het terreinTerras

• AdresBitez Yalisi TR-48400(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bitez Park in Bitez, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bitez Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.