Hotel Bitez Garden Life

Hotel Bitez Garden Life
8,1

37 tips over Hotel Bitez Garden Life

Diana, 26-6-2015
Goede uitvalsbasis om de omgeving van Bodrum te verkennen. 5 minuten lopen naar zee, boulevard
Magriet Eenkhoorn, 16-10-2014
De hamam is een aanrader, de kapper zeer vriendelijk en goed! De verkoper in het winkeltje gaf ons advies over bijzondere dingen bijv. Kaya mezarlari
sharonbas, 22-9-2014
Zoek eens een ander zwembad op dan die bij het restaurant, die zijn een stuk rustiger.

We hebben een aantal aanbieders voor Bitez Garden Life voor je op een rij gezet:

Alicia, 10-9-2014
Ga zeker een keer naar de markt, dat is gewoon leuk om een keer mee gemaakt te hebben! Ook kun je met het busje naar Bodrum, zo'n 14 lira heen en terug met ze 2e. Op het strand heb je hele leuke terrasjes waar je in de avond wat kan drinken.
W.M.F.A. Blokx, 3-9-2014

Er zijn wel wat leuke dagtripjes te maken b.v de zee op met een piraten boot.

of met een jeep/cruise safari. maar het beste kun je de zee op gaan dan krijg je tenminste goed eten.

En wat de kamer betreft zou ik er als ik u was geen een boeken dit om veel stress te voorkomen.

Je kunt beter je centen aan een echt hotel besteden.

knoefke2, 21-6-2014

Als je een keertje buiten het hotel wilt eten zijn er aan de boulevard voldoende leuke restaurants. Speciale aanrader: New Season.

Het grootste deel van het strand is een kiezelstrand. Wil je echt alleen zandstrand, loop dat een stuk de boulevard af (richting Moskee en dan nog wat verder). Vanaf dat punt heb je met name zand ipv kiezels / keien.

Marius en Tini, 1-6-2014
Houd er rekening mee als je bijvoorbeeld naar een andere plaats wilt, je altijd eerst naar Bodrum moet reizen met de dolmus. Dit is wel goed te doen, ongeveer 20 minuten.
Carina, 6-3-2014
In de haven van bitez ligt een boor genaamd Anastasia. Die organiseert een dag boottocht langs de baaien. Niet duur, leuke kapitein, goede lunch en geen harde muziek en overvolle boot dat je bijna op elkaar moet liggen. Alle ruimte. Wij zijn zelfs 2x een dag mee geweest. Echt een topper!
MaschaG, 30-12-2013
Duiken In Bitez kan bij Aquapro. Een fijne boot, goed materiaal, leuke mensen en lekkere lunch. Een geslaagde dagtrip.
mariska_strikkers, 16-10-2013
Ik raad een boottocht naar Kos aan. Erg leuk!!