Hotel aan zeeWeer vandaag27°15°
8,3

85 reviews over Hotel Ambrosia in het Nederlands

Heerlijk hotel zo weer naar toe gaan

Ina Baaij van Ingen
20-12-2013

Hotel is echt een perfect we hebben heel erg genoten van alles. Kamers waren perfect en heel erg mooi. Eten was goed. Obers en personeel heel erg vriendelijk deden alles voor je. Een min punt is dat het zwembad heel en ook heel erg koud was en de buiten tempartuur was 33 graden maar als je in het zwembad ging leek het net op je bevroren zwembad was heel erg mooi en schoon maar gewoon veel te koud om in te zwemen niemand zwom er ook in erg jammer. En als het buiten waaide en een koude wind stond was het niet lekker om buiten te eten ipv naar binnen te gaan.

Gereisd met vrienden in Tue Sep 24 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Absoluut geen 4 sterren!

erna
13-10-2012

Kamers prima en schoon, bedden wel keihard. Leuke sportschooltje waar helaas de airco kapot was, dit meerdere malen gemeld maar er werd helaas niets aan gedaan! Jammer want daardoor was het te warm om er gebruik van te maken. Het restaurantgedeelte slecht, de stoelen zaten vreselijk oncomfortabel en waren net als de tafels ronduit smerig en rijp voor de schroot Bij het ontbijt stond er een man eieren te bakken in een rood broekje dat ik in 2 weken alleen maar smeriger heb zien worden! Onbegrijpelijk dat daar niet op gelet wordt. Het diner was niet slecht maar iedere dag kip! Eten werd ook niet gekoeld. Toetjesbuffet 4 sterren! Kelners van restaurant allemaal super! Dit hotel heeft een goede manager nodig die flink de bezem door Ambrosia haalt, zodat dit hotel de 4 sterren ook werkelijk waardig wordt! Ik kom er in ieder geval niet terug zoals het nu is en zou dit hotel ook niet aan mijn vrienden aanbevelen. Jammer, want met een beetje aandacht en investering kan het hier super zijn!

Gereisd alleenreizend in september 2012

Fantastische ligging!

Marieke Noort
5-10-2012

Ben op dit moment zelf in het hotel,en voor het eerst heb ik een hotel gevonden waar ik elk moment van de dag een warm bad kan nemen!!! En dat is toch meestal niet het geval. Hotel ligt schitterend aan zee,prachtige uitzichten, heerlijk water. Genoeg ligstoelen, zeker omdat het nu toch wat rustiger is. Service van hotelmensen prima. Kreeg eerst een kleine kamer met alleen douche,en uitzicht op de voorkant van het hotel aan de weg. Was me een kamer met bad beloofd,dus weer terug naar de receptie,kreeg daar een prima alternatief aangeboden.Kamer met bad dit keer. Gelezen dat er inmiddels al veel verbeterd is door nieuwe eigenaar, zijn nog wel wat aandachtspunten, en dan betreft het vooral het eten. - Een chefkok die elke ochtend en middag in een rood short rondloopt waar je soep van kunt koken? - Eten wat niet gekoeld ligt - Schoonmaken van restaurantgedeelte laat te wensen over.

Voor mij zeker een hotel om terug te komen vanwege de fantastische ligging en het vriendelijke personeel!

Gereisd alleenreizend in september 2012

Tjingo

Het is een goed hotel! Prachtig uitzicht op de zee. Maar uitzicht vanuit de kamers aan de voorzijde van het hotel valt een beetje tegen. Oftewel alleen een bewaakster te zien heel de dag. Ik had de standaard kamer en het was schoon en zag er goed uit.

Min punt is zeker wel het eten. Ik weet neit welk land er sochtends patat en warme gevulde tomaten eet bij zijn ontbijt maar dat was een beetje appart. Ik vond ook wel weinig variatie en ik was het al na een halve week zat. Wij zijn daarna een aantal keer uiteten geweest bij restaurant Blanco, die op de boulevard zit. Erg goed! en vriendelijk personeel!

Voorderest viel de muziek ook erg tegen. Hij staat echt hard smiddags en ze draaien constant dezelfde muziek. Heb zelfs meegemaakt dat ze een liedje draaide, zat er een liedje tussen en daarna draaide ze hem weer. Gebeurt regelmatig. Personeel van het eten is wel leuk met kinderen! Pluspunt is zeker de massages in het hotel. Ik nam een pakket met facemask, foam&peeling en swedish massage

Gereisd met partner in augustus 2012

Goed hotel

HJS
5-8-2012

Ambrosia is een goed hotel alles goed in orde. Het eten is normaal goed. Alleen de tafels en stoelen in het buiten gedeelte, waar het ontbijt en het diner moet worden genuttigd is aan vervanging toe. Het hotel ligt aan het strand met voldoende ligstoelen en parasols

Gereisd met partner in mei 2012

KAN BETER

AR
5-8-2012

Goed hotel met mooie ligging, waar het personeel zich aan alle kanten voor je inzet. We hadden een suite boven de bar waar vandaan een schitterend uitzicht over zee. Er zijn ook suites lager gelegen en die kijken op het restaurant uit, (niet aan te bevelen). Bar sluit om ca.00.30 uur en dan is het de hele nacht verder rustig. Animatie is er elke avond en die is best aardig en divers. Strand voor de deur en altijd plek, water is redelijk schoon. Strand elke dag schoongemaakt. Minpunten zijn het eten en de muziek. Het ontbijt is goed en er is keuze genoeg, ziet er redelijk tot goed uit. Het avondeten daarentegen laat te wensen over. Het heeft niet het nivo van een hotel. De opstelling van het eten is rommelig en de uitstraling hiervan is matig. Het is meestal kip met wel heel veel keuze er omheen maar het mist de frisheid. Het dessert buffet is wel goed. Het restaurant zelf (tafels en stoelen) oogt niet echt gezellig. Muziek is vrij hard in de middag (Happy Hour), ook op strand.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

geweldig hotel

inge
30-6-2012

Gisteren terug thuis gekomen van een weekje in hotel Ambrosia. Het was de derde keer dat ik naar Bitez ging en ik denk dat dit hotel het mooiste uit de omgeving is. De verhouding rijs kwaliteit is niet te evenaren! Bij thuiskomst heb ik dadelijk gekeken om in september een weekje terug te gaan, helaas is alles vol tot oktober. Dat zegt genoeg denk ik! Ik ga er zeker snel weer naartoe!

Gereisd met vrienden in juni 2012

Voor herhaling vatbaar!

Sjef en Janneke
12-6-2012

Uitstekend hotel. Ligging perfect. Rustige omgeving. Bushalte en taxi voor de deur. Nette kamers.Kluisjes en handdoeken zwembad/strand gratis. Op strand ligbedden gratis en is goed onderhouden. Mooi zwembad en overal leuke lounge setjes. Uitzicht 's-avonds adembenemend. minpuntjes; bediening restaurant erg chaotisch en er waren obers die meer belangstelling hadden voor vrouwelijk schoon dan aan de gasten. Op zich niks mee maar op den duur komt het irritant over. Animatie kan beter.

Gereisd met partner in mei 2012

Zeer goed hotel

Joe
23-5-2012

In Mei met z'n 4en geweest! Waaronder me 2 dochters van 3 jaar en 10 maanden. Hotel was fantastisch op kleine details na.. Kamers zijn iets wat gehorig, maar veel last heb je er niet van, wel iedere heel goed schoongemaakt incl. schone handoeken. Eten was goed, en ontbijt was ook geweldig waarbij er een kok je een vers omeletje of pannekoeken voor je maakt. Pierenbadje was iets wat vies.. Grote zwembad daarin tegen super netjes. Strand was prima, wel kiezelzand! Dus echt lange strandwandelingen zaten er niet bij. Merendeel van de bediening sprak slecht engels, maar er was altijd iemand die wel goed engels sprak. Ook heb ik een dag in het ziekenhuis gelegen vanwege complicaties maar het hotel heeft een super goede regeling voor dit door zaken die alles direct voor je regelen. Bitez ga je wel heen voor de rust, dus er is niet HEEL veel te doen. Maar met de dolmus ben je zo in Bodrum. Als we weer naar bitez gaan we zeker terug naar ambrosia.. Veel nederlanders en engelsen! Beregezellig!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

schiterend hotel

arie
6-5-2012

Hier 18 dagen in april geweest en bij aankomst een verrassing . nl het hotel was mooier dan ik me van te voren voorstelde . direct aan het strand en mooie tuin . verder zeer goede kamers met alles erop en er aan , wel gehorig . aanrader zijn de kamers met zicht op zwembad en op balkon zeezicht . ontbijt goed , alleen miste ik een gebakken ei in de ochtend ,. avond eten salades en desert goed , maar het warme eten weinig keus maar meestal wel goed . verder van hoog tot laag vriedelijk personeel . ik was zeer tevreden die dagen , maar i.v.b. met nog alles voorbereiden voor het seizoen later , was nog niet alles klaar ,

Gereisd alleenreizend in april 2012

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand< 25 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportSurfen, Vissen, Waterskiën
  • BuitensportenGolfbanen
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ambrosia in Bitez, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ambrosia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.