Hotel Ambrosia

89 reviews over Hotel Ambrosia

• 2019
    6Andries van der Meulen13-10-2019

Nooit meer!!!

late aankomst, kregen we een eenpersoonskamer en een defecte airco en een vuil toilet! Volgende dag druk uitgeoefend om een kamer te krijgen die we altijd gewend waren. 1e week een wasje laten doen en schrokken van de rekening 95 euro!!! in lira betaald en de tweede week weer een wasje laten doen 37 euro!!! ook weer afgerekend in lira. de eerste avond 1 Bailey en 1 bier genomen bij de buitenbar bleek dat er 4 Bailey's en 4 bier opgevoerd werden op onze rekening. Wat is hier gaande!!!! We waren Ambrosiagangers en we hadden het altijd lekker daar?! Nu kregen we het gevoel dat we op onze hoede moesten zijn want ze zijn op je geld uit! bij het uitchecken wilden ze me weer een rekening laten betalen van de tweede week a 37 euro! Ben op dat moment uit mijn slof geschoten en ben zonder dat wederom te gaan betalen het hotel verlaten. Maffia praktijken!!! Niet het personeel, maar het management is daar schuldig aan! NOOIT MEER!!!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 5Henk05-10-2019

Geen 4* en stofkam door de hele organisatie

Hier kun je beter niet nar toe gaan! Wat een chaos! Ontvangst receptie door slecht Engels sprekende receptioniste. Begreep er allemaal niets van. Geen uitleg. Je moet het maar allemaal zelf uitzoeken zoals kamer, restaurant, ontbijt etc.etc. Haarfohn die ontploft, kluis die niet werkt, 2 x doorgegeven, maar er gebeurt niets! Geen schone kamer. Gelukkig wel groot balkon. Chaotische organisatie in het restaurant, waar snel de stofkam door moet, wellicht de hele organisatie. Een mister whatever die als enigste de animatie regelt, drukker met voetbalwedstrijden dan met de rest! Animatie stelt dan ook niets voor op een paar ingehuurde bandjes die dan hooguit een half uurtje komen spelen. Post afgegeven bij de receptie die er 5 dagen later nog stond!! Buffet diner en ontbijt niet schoon, oude troep en 10 soorten verschillende borden en bestek. Het hotel ligt aan het strand met bediening, dat maakte het gelukkig allemaal weer goed! Geen 4* !

Gereisd met partner in augustus 2019

• 5Jo03-10-2019

Geen 4 sterren waard!

Na vlotte vlucht en transfer aangekomen in Hotel Ambrosia aan het einde van de ochtend.matige ontvangst bij de receptie ,zonder tekst en uitleg,waar en wanneer ontbijt en diner.onze kamer was nog niet klaar en wachten tot 14:00 uur.klokslag 14:00 na enig aandringen,de kamer was klaar.moesten zelfs onze koffer meenemen en op zoek naar de kamer.de kamer was normaal ,groot balkon,grote kast zonder legplanken,niet werkende kluis.badkamer: douche met kop die alle kanten op spoot,lampje los in plafond.Fohn die in korte tijd,begon te stinken . Diner en ontbijt in Sham Rock café, buiten in de tuin.Niet schone ruimte waar alles uitgestald stond .Keuze in hoofdgerecht matig,bijgerecht voldoende.Ontbijt,matig in gerechten en kliederzooi bij de koffie en thee.geen kopje meer,dan papieren beker! WiFi,alleen in de hal ,slechte ontvangst en steeds opnieuw de code moeten vragen bij de receptie.O ja ,geen kaart aan de deur,geen opgeruimde kamer!

Gereisd met partner in september 2019

• 5Sander Mooij10-08-2019

Teleurstellende kwaliteit!

Achterstallig onderhoud in de kamers want schuifdeuren balkon gaan niet dicht op begane grond, kluisjes werken niet goed, lekkage in badkamer via plafond en half open stopcontacten die van de badkamer muur staan (onveilig!) Dus niet gek dat de föhn het niet doet .. scherpe randen aan spiegels klerenkast door barsten, airco die wel erg veel stof heeft...

Net gemeld maar alle kamers die we als alternatief zagen zijn gewoon net zo gebrekkig.

Hotel management neemt het licht op. Alles kan aangepast worden. Maar waarom niet gewoon normale kwaliteit opleveren bij aankomst... ?

Reisleider was ook niet echt amused over waar hij zag en hoe laks hotel er mee omgaat.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• Oude reviews

8Ina Baaij van Ingen20-12-2013

Heerlijk hotel zo weer naar toe gaan

Hotel is echt een perfect we hebben heel erg genoten van alles. Kamers waren perfect en heel erg mooi. Eten was goed. Obers en personeel heel erg vriendelijk deden alles voor je. Een min punt is dat het zwembad heel en ook heel erg koud was en de buiten tempartuur was 33 graden maar als je in het zwembad ging leek het net op je bevroren zwembad was heel erg mooi en schoon maar gewoon veel te koud om in te zwemen niemand zwom er ook in erg jammer. En als het buiten waaide en een koude wind stond was het niet lekker om buiten te eten ipv naar binnen te gaan.

Gereisd met vrienden in september 2013

• 6erna13-10-2012

Absoluut geen 4 sterren!

Kamers prima en schoon, bedden wel keihard. Leuke sportschooltje waar helaas de airco kapot was, dit meerdere malen gemeld maar er werd helaas niets aan gedaan! Jammer want daardoor was het te warm om er gebruik van te maken. Het restaurantgedeelte slecht, de stoelen zaten vreselijk oncomfortabel en waren net als de tafels ronduit smerig en rijp voor de schroot Bij het ontbijt stond er een man eieren te bakken in een rood broekje dat ik in 2 weken alleen maar smeriger heb zien worden! Onbegrijpelijk dat daar niet op gelet wordt. Het diner was niet slecht maar iedere dag kip! Eten werd ook niet gekoeld. Toetjesbuffet 4 sterren! Kelners van restaurant allemaal super! Dit hotel heeft een goede manager nodig die flink de bezem door Ambrosia haalt, zodat dit hotel de 4 sterren ook werkelijk waardig wordt! Ik kom er in ieder geval niet terug zoals het nu is en zou dit hotel ook niet aan mijn vrienden aanbevelen. Jammer, want met een beetje aandacht en investering kan het hier super zijn!

Alleen gereisd in september 2012

• 8Marieke Noort05-10-2012

Fantastische ligging!

Ben op dit moment zelf in het hotel,en voor het eerst heb ik een hotel gevonden waar ik elk moment van de dag een warm bad kan nemen!!! En dat is toch meestal niet het geval. Hotel ligt schitterend aan zee,prachtige uitzichten, heerlijk water. Genoeg ligstoelen, zeker omdat het nu toch wat rustiger is. Service van hotelmensen prima. Kreeg eerst een kleine kamer met alleen douche,en uitzicht op de voorkant van het hotel aan de weg. Was me een kamer met bad beloofd,dus weer terug naar de receptie,kreeg daar een prima alternatief aangeboden.Kamer met bad dit keer. Gelezen dat er inmiddels al veel verbeterd is door nieuwe eigenaar, zijn nog wel wat aandachtspunten, en dan betreft het vooral het eten. - Een chefkok die elke ochtend en middag in een rood short rondloopt waar je soep van kunt koken? - Eten wat niet gekoeld ligt - Schoonmaken van restaurantgedeelte laat te wensen over.

Voor mij zeker een hotel om terug te komen vanwege de fantastische ligging en het vriendelijke personeel!

Alleen gereisd in september 2012

• 8Rowan19-08-2012

Goed te doen, maar niet voor herhaling vatbaar

Het is een goed hotel! Prachtig uitzicht op de zee. Maar uitzicht vanuit de kamers aan de voorzijde van het hotel valt een beetje tegen. Oftewel alleen een bewaakster te zien heel de dag. Ik had de standaard kamer en het was schoon en zag er goed uit.

Min punt is zeker wel het eten. Ik weet neit welk land er sochtends patat en warme gevulde tomaten eet bij zijn ontbijt maar dat was een beetje appart. Ik vond ook wel weinig variatie en ik was het al na een halve week zat. Wij zijn daarna een aantal keer uiteten geweest bij restaurant Blanco, die op de boulevard zit. Erg goed! en vriendelijk personeel!

Voorderest viel de muziek ook erg tegen. Hij staat echt hard smiddags en ze draaien constant dezelfde muziek. Heb zelfs meegemaakt dat ze een liedje draaide, zat er een liedje tussen en daarna draaide ze hem weer. Gebeurt regelmatig. Personeel van het eten is wel leuk met kinderen! Pluspunt is zeker de massages in het hotel. Ik nam een pakket met facemask, foam&peeling en swedish massage

Gereisd met partner in augustus 2012

• 8HJS05-08-2012

Goed hotel

Ambrosia is een goed hotel alles goed in orde. Het eten is normaal goed. Alleen de tafels en stoelen in het buiten gedeelte, waar het ontbijt en het diner moet worden genuttigd is aan vervanging toe. Het hotel ligt aan het strand met voldoende ligstoelen en parasols

Gereisd met partner in mei 2012

• 8AR05-08-2012

KAN BETER

Goed hotel met mooie ligging, waar het personeel zich aan alle kanten voor je inzet. We hadden een suite boven de bar waar vandaan een schitterend uitzicht over zee. Er zijn ook suites lager gelegen en die kijken op het restaurant uit, (niet aan te bevelen). Bar sluit om ca.00.30 uur en dan is het de hele nacht verder rustig. Animatie is er elke avond en die is best aardig en divers. Strand voor de deur en altijd plek, water is redelijk schoon. Strand elke dag schoongemaakt. Minpunten zijn het eten en de muziek. Het ontbijt is goed en er is keuze genoeg, ziet er redelijk tot goed uit. Het avondeten daarentegen laat te wensen over. Het heeft niet het nivo van een hotel. De opstelling van het eten is rommelig en de uitstraling hiervan is matig. Het is meestal kip met wel heel veel keuze er omheen maar het mist de frisheid. Het dessert buffet is wel goed. Het restaurant zelf (tafels en stoelen) oogt niet echt gezellig. Muziek is vrij hard in de middag (Happy Hour), ook op strand.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Hotel Ambrosia info