Appartement

4 reviews over Appartement Aktur Residence in het Nederlands

Meest ontspannen plek in Bitez

Madelon
25-6-2016

Een stukje lopen ( helling op helling af) van bitez centrum . Een auto is misschien aan te raden maar dat vind ik zo wie zo in bodrum. Appartement met zeer ruim balkon en prachtig uitzocht op zee. Hier kom je tot rust.. En als je relax bent 😉 Ga je de rest verkennen in bodrum. Heerlijk dagje met de auto van plaats naar plaats is echt aan te raden.

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Top appartement

helen_vandorsten
13-9-2013

Fantastisch appartement. Geweldig dat het bijna van alle gemakken voorzien is.Wasmachine, voor de door het zout hard geworden standlakens TOP. Vaatwasser TOP. Het koffiezetapparaat is niet een apparaat met een stekker maar de Turkse pannetjes. Iets minder top. Badkamer is in verhouding aan de kleine kant maar ...... niet zeuren !! Het is er geweldig. Nog even vermelden dat het complex tegen een berg aangebouwd is. Dit betekent: Klimmen en dalen. Jammer dat er geen shuttle naar het centrum van Bitez is want daar moeten de boodschapjes vandaan komen omdat er op het complex geen winkel is. Personeel spreekt weinig of geen Engels. Wij zijn helemaal tevreden en zullen dit appartement zeker nogmaals bezoeken.

Gereisd Anders in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Hier wil je zeker langer blijven !

Bob
7-8-2013

vanwege het prachtige uitzicht en de comfortabele appartementen. Alles is er prima in orde en je komt hier lekker tot rust. Je hebt alles ineen; het zwembad,de zee en goede aandacht van het personeel Je kunt zelfs op de steiger in zee dineren.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Goed onderhouden appartementen

Floris
7-4-2013

Appartementen gelegen in een zeer goed onderhouden complex. Uitzicht over zee. Behulpzaam personeel. Goede prijs-kwaliteitsverhouding. Restaurant is aanwezig, maar heeft beperkte kaart. Kamers dagelijks schoongemaakt; regelmatige vervanging van lakens en handdoeken.

Gereisd Met partner in Thu May 17 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Appartement info

• KinderopvangOp aanvraag

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, TV, Wasmachine

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• Sport & SpelDarts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Aktur Residence in Bitez, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Aktur Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.