We hebben een aantal aanbieders voor Bitez voor je op een rij gezet:

Reviews over Bitez

Prachtig bitez

S. Milius
    8-7-2019

Rustig dorp met mooi strand. Langs het strand een prachtige boulevard met veel restaurantjes. Overal vriendelijk personeel en heerlijk eten. Geweldige plek om tot rust te komen en wil je een avondje op stap, dan is het naastgelegen dorp Gümbet the place to be. Nog een dorp verder ligt het mooie bodrum, waar je kan winkelen en het oude centrum kan ontdekken.

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Heerlijke vakantie

Regina
    4-7-2019

Bitez is een heerlijk gemoedelijk dorp.Lekkere boulevard met heerlijke restaurantjes.Ook overal gratis zonnebedjes.Er is ook van alles wat je kan ondernemen.Boottocht naar prachtige baaien met Nedim Bal is echt een aanrader.ook jeepsafari is een aanrader. Voor een relaxte vakantie moet je echt naar Bitez!

Gereisd Met partner in juni 2019

Voor een mooie rustige vakantie

Leon. An Bavinchoven
    25-6-2019

Bitez leuke plaats met een leuke schone boulevard leuke restaurants. Geen of nauwelijks nachtleven. Leuke wandelroutes voldoende hotels en resorts wij geven de voorkeur aan Garden life hotel. Bitez lig met een Taxi +-10 min van Bodrum voor €7, vanaf Milas Bodrum Airport 45 min. Voor het gezin is het leuk om eens aquapark aan te doen schitterend zwembad met 32 glijbanen voor een leuke prijs.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Knus oord, voor herhaling vatbaar!

Miranda Gommans
    6-10-2018

Erg gezellige boulevard met leuke restaurantjes en terrassen. Zo aan het strand. Vriendelijke mensen. Betaalbaar en goed eten. Brasserie Almera spande de kroon met heerlijke Chateau Briand. Overal lieve bediening. Er wordt niet aan je getrokken.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Rustig, veelzijdig bitez

Stephanie
    9-4-2018

Bitez is een rustig dorpje, vlakbij bodrum. Wil je genieten van een heerlijke strandvakantie, maar met genoeg vermaak dichtbij, dan is dit de plek. Bitez heeft een prachtige boulevaird met veel restaurantjes die ook strandbedden hebben. Je wordt er niet lastig gevallen en overdag klinkt er overal rustige muziek uit de boxen. Wil je wat meer drukte of lekker winkelen stap je op de bus naar bodrum, wat maar 15minuten rijden is.

Gereisd Met vrienden in september 2017
Bitez scoort een 8,2 uit 10, op basis van 469 reviews