Hotel Palm Wings Ephesus

• All inclusive
  • Animatieprogramma
  • Jacuzzi
  • Sauna

Palm Wings Ephesus Beach Resort heeft een goede prijs-kwaliteit verhouding. Verwacht geen enorme luxe, maar wel goed verzorgde kamers, een schoon zwembad en leuke animatie. Palm Wings Ephesus Hotel ligt vlak aan een heel mooi strand. In de oude stad Efeze ontdek je de Turkse geschiedenis. Hier kun je de Grieks-Romeinse opgravingen bewonderen.

We hebben een aantal aanbieders voor Palm Wings Ephesus voor je op een rij gezet:

357 reviews over Hotel Palm Wings Ephesus in het Nederlands

• 8Angelique18-08-2019

Prima ervaring

Wij zijn 2x geweest in het najaar. Eerste keer in '17 in familie kamer, superplek, mooi zicht op zee, alleen maar 1 wc/douche. Daarom in '18 2 kamers in hoofdgebouw. Lift is dan idd een nadeel.

Ephesus opgraving is echt geweldig om te zien. De drukke stadjes met opdringerige verkopers vond ik minder. Dolmus leuke ervaring. In '17 gedoken langs de kust bij active blue diving center, met boot er naar toe. In '18 rechtstreeks contact opgenomen (goedkoper) en er naar toe gewandeld ( bijna naburig hotel ) en gedoken bij o.a. bron en oud anker.

Verder vooral genoten van de zee, lezen in de zon (heerlijke temperatuur in oktober) Bij zwembad mocht er nog wel een glijbaan bij, waren ook regelmatig dicht. Buurtpark met grotere glijbanen was al gesloten in oktober. Animatie wat rommelig, keer bij show geweest maar we genieten liever van het uitzicht.

8Service
    8Prijs/kwaliteit
    7Eten
    7Kindvriendelijk
    7Zwembad

• 8Relaxte moeder...16-08-2019

Superfijne vakantie gehad..relaxed te vroeg naar h

Fijn resort wel meer voor kinderen tot 12 jaar..drukte pas merkbaar bij t eten verder bij de zwembaden niet geen handdoeken stress..hele dag wel plekjes vrij.....prima goed eten.... voor iedereen wel iets te eten... goed en schoon bereid.....Schone kamers netjes bedden opgemaakt en bijvulling kamerbar.... service top! Leuk animatieteam en elke dag wel een show... veel andere nationaliteiten... Behulpzaam en vriendelijk.. centrum vlakbij met de taxi leuk shoppen ..adeland leuk glijbanenpark vlakbij. Zeker de hamambehandeling in het hotel met massage aan te bevelen.. erg relaxing! Helaas moesten we voor kleine medical probleem naar de 24hrs dokter. Waar meteen werd gehandeld gratis vervoer naar een kliniek werd meteen actie ondernomen. Fijn en gerust gevoel !

9Ligging
    8Prijs/kwaliteit
    7Kindvriendelijk
    9Hygiëne

• 8Kai08-08-2019

Fantastis

Eeten ochtont leker aleen in de midag is het eerder buite de doen dan is het buiten lekerder dan binnen de redders de kinderen hun vakantie vriende zijn de redders ze hebben van hun een foto op de kamer hygiene alres was proper de toileten een heel klijn beet vuil voor de rest ales in orden het de moeite waart voor je geld en de kamers ze waat zoo mooi altij poetsen ze mooi het is in de kamer presies en droom die je nooit vergeet omdat het zoo mooi is het stinkt niet het ruikt er verukelijk er is bijna aaltijd plaats en voor de zekerhijd legde wij onse handoeken er al op maar egelijk is dat niet nodig er is en privë strand zoon mooi helder water van de zee en ook van het zewembad het was een top vakantie we zijn dit jaar we zijn er nog steeds ik ben al 16 keer naar turkije geweest en dit is het beste dat ik ooit ben geweest gewoon luxe je voelt je en koning en koning

7Prijs/kwaliteit
    9Hygiëne

• 10Annie20-07-2019

Super hotel

Super hotel met heel lief personeel een gezellig animatieteam Het hotel is heel schoon En er is heel de dag volop te eten geen lange rijen alles gewoon super geregeld wij hadden een swim up Kamer wat helemaal top was Dit hotel is echt een aanrader

7Ligging

• 10Fam Wesseling18-07-2019

Heerlijke vakantie!

Goed eten, propere kamers, heerlijk relaxed met swimm-up kamer. Veel activiteiten voor jong en oud.

7Ligging

• 8Fam uit brabant14-07-2019

Super goed hotel

We zijn al 14x in Turkije geweest en vele luxe hotels gehad ook in Lara. Dus echt wel luxe gewend. Dit hotel is zeker de moeite waard, alles keurig verzorgd ook de kamers. personeel doet echt haar best het je naar de zin te maken. Eten ook goed verzorgd word constant aan gevuld, valt niets van te zeggen. Dicht aan zee wat heel rustig afloopt zonder eerst door de stenen te hoven lopen. Mense die dit hotel een 3 geven hebben altijd wel wat te klagen. Is een goed hotel!! Enige minpuntje zijn de liften zijn er maar 4 en hotel is 12 hoog dus dat duurt even. En in de buurt is niets te doen maar in het hotel zelf zijn goede winkeltjes en mooie shows in de avond.

5Ligging
    9Kamers

• 10Ca van staveren24-06-2019

Geweldig goed , zijn geld waard

Voor de tweede Keer , was weer geweldig om te zijn super goed

• 3Davey jansen20-06-2019

Nooit meer

Slecht eten en elke dag hetzelfde slechte service mega lang op liften wachten en als ie aankomt is ie stampensvol animatie heb je helemaal niks aan ik ga hier nooit meer naar toe en raad het iedereen af

4Ligging
    6Kindvriendelijk
    6Zwembad
    6Hygiëne

• 10Sonja28-05-2019

Het was een fantasties hotel, zou zo weer gaan.

In een woord een geweldig hotel Palm Wings Ephesus, heerlijk gevarieerd eten, vriendelijk personeel mooie verzorgde en schone kamers, een animatieclub die van alles wilden doen, maar waar niet veel animo voor was. Als er iets was bv. in je kamer, dat werd gelijk opgelost, zo vroeg ik om een extra bed voor mijn kleinzoon die wilde bij ons logeren, geen punt werd gelijk geregeld. Wat ik ook zo fijn fond, dat personeel gewisseld werd (geweldig). Met Moederdag kregen je bij het ontbijt als ontvangst een prachtige roos en heerlijke lekkernijen die natuurlijk zelf gemaakt waren(dit had ik nog nooit meegemaakt in Turkije). Ik zou nog wel doorgaankunnen gaan, zij hebben een dikke 10 verdiend. Het enige minpuntje is dat het een beetje afgelegen ligt, maar met de dolmus ben je zo in Kusadasi waar je heerlijke restaurants en winkels hebt. Ook ligt Ephesus heel dicht bij wat erg de moeite waard is.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9JEAN BUDNA13-05-2019

uitstekend hotel

mooi hotel , vriendelijk personeel en goede keuken

9Eten

22 tips over Hotel Palm Wings Ephesus

• Mariska, 27-07-2019

Op woensdag is er markt. (Pinautomaat bg). Outlet is in Söke; originele winkels/merken en goedkoop! Wij gaan meestal 1x eten bij Murphy's die je komen ophalen en terugbrengen. Zij hebben ons -na de lunch op een bewolkte dag- tegen betaling uiteraard/mooi prijsje-gebracht naar de Outlet en terug gebracht naar het hotel. In Kusadadsi centrum is ING pinatomaat naast het "poortje". Duik een keer de smalle straatjes; de winkeliers zijn daar zoveel dankbaarder dan de "grote jongens".

• gerda achtergaele, 15-07-2013

vraag een "superior"kamer, deze kamers zijn vernieuwd

• Sabrina Eerhart, 14-05-2014

Ga zeker in het Italiaans restaurant in het hotel eten.. het is heerlijk!! Boottrip maken is ook erg leuk en raden wij ook zeker aan.

35 vragen over Hotel Palm Wings Ephesus

• john, 07-11-2017

airco

Doet de airco het goed .En is er handdoeken service.

• Arno, 19-11-2013

Handdoekenservice

Op de website van Sunweb kan ik niet ontdekken of dit hotel ook een handdoekenservice heeft. Weet iemand dit misschien? Thanks.

Lisa, 22-02-2014

Handoekenservice aanwezig, iedere dag schone strandhanddoek op te halen in de Spa

Arno, 23-02-2014

Top, we hebben inmiddels geboekt.

saskia, 07-12-2013

ik heb geboekt via kras omdat deze ruim 300 euro scheelde met andere touroperators. bij kras staat wel bij handdoekenservice

nic, 03-02-2014

Ik heb bij sunweb geboekt en dat was goedkoper dan kras hoor scheelde mij op een fam kamer 400 euro. Dus denk dat het per kamer scheelt.

• Remco, 07-05-2013

Wie kan mij informatie geven

Kan iemand mij vertellen hoe de familiekamers 3F zijn in de bijgebouwen. Ik zie wel wat negatieve reacties. Wij zijn 3 a 4 sterren in Spanje gewend dus niet veeleisend. Maar het moet wel schoon en netjes zijn.

En hoe is het om te vliegen met Onur Air, nog geen ervaring mee.

w_r_verhaaren, 07-08-2013

zie mijn reacties van 15-06-2012. en het volgende .

8-7-2012 U bestrijd, wat ik hoe ik mijn vakantie bij u beleeft heb. U heeft het over thema avonden. Alee avonden waren het zelfde, er zat geen verschil in alleen de was er muziek. Maar het eten was hetzelfde. Verder ga ik er niet op in, dit was onze ervaring. En die was matig. Reageer

27-7-2012 Ja, ieder zijn eigen menig natuurlijk. Maar wij vonden het een prima hotel met prima eten. Er is altijd voor ieder wat wils, en je moet ook wel de prijs in de gaten houden. Je kunt niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Dan moet je meer geld uitgeven en mag je ook meer verwachten. Voor deze prijs is de kwalliteit naar verhouding en voor ons dus prima. Reageer 27-7-2012 Ja als je niets gewent ben, is het goed. Maar cocktails drinken, uit plastic koffie bekertjes, vind niet van een dubbeltej op eerste rij zitten. Meer camping gevoel. Waar ik niets mee heb. Gr

w_r_verhaaren, 07-08-2013

Ik vlieg graag met Onur, beste service die er is. bijna allemaal nieuwe vliegtuigen. mijn ervaring was niet zo best, zal er ook nooit meer heen gaan. maar ik ben erg verwent met luxe hotels. schoon was het er wel.

J. v.d. L, 12-06-2013

Het is schoon en netjes. Weet niet waar de familiekamers zijn. Ik denk in het hoofdgebouw. Onur Airis normaal. Alles aan boord betalen.

• Eten en drinkenDiner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Italiaans, Mexicaans, Regionaal, Turks, Vis / Seafood

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen