Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag14°4°
8,1

Omschrijving
Palm Wings Ephesus Beach Resort heeft een goede prijs-kwaliteit verhouding. Verwacht geen enorme luxe, maar wel goed verzorgde kamers, een schoon zwembad en leuke animatie. Palm Wings Ephesus Hotel ligt vlak aan een heel mooi strand. In de oude stad Efeze ontdek je de Turkse geschiedenis. Hier kun je de Grieks-Romeinse opgravingen bewonderen.

We hebben een aantal aanbieders voor Palm Wings Ephesus voor je op een rij gezet:

524 reviews over Hotel Palm Wings Ephesus in het Nederlands

Leuke vakantie

Ddw,
8-1-2019

Het hotel is zeer mooi en verzorgd. De kamers waren ook ruim en proper. Het enige minpunt die wij hadden was dat wanneer onze bovenburen douchten er een enorm lek was in onze badkamer waardoor er steeds water drupte in onze douche. Wij hebben dit toen gemeld. Ze zijn hier naar komen kijken maar bleek nog niet opgelost te zijn. Uiteindelijk is het wel opgelost maar heeft toch even geduurd. De kamer zelf was wel ruim en elke dag werd er gepoetst. De lakens waren wel maar net gepast (geen overschot aan de randen). Bij het hoofdrestaurant is er een terras, je moet wel veel geluk hebben om een plaatsje te hebben. Eens je daar een plaatsje hebt is het enorm gezellig eten met de zonsondergang erbij. In de onmiddellijke omgeving is er niets te doen, maar je kan aan het hotel een dolmus nemen voor heel weinig geld naar de winkeltjes in kusadasi. De rit duurt een kwartiertje à 20 minuten. De shows 's avonds vonden wij echt niet goed. Enkel de vuurshow aan het strand is een echte aanrader.

Gereisd met partner in juli 2018

Enorm genoten en een ieder aan te raden!

Randy,
8-11-2018

Mooie accommodatie, zeer nette kamers welke elke dag netjes schoon gemaakt werd. Vriendelijk personeel en goed eten met genoeg afwisseling. Dicht bij het stadje goed te doen met de Dolmus +/- 15 rijden. Kortom heerlijk kunnen ontspannen In de voorbijgevlogen 8 dagen!

Redelijk

Fam. Keuvelaar,
6-11-2018

Prima hotel, voor weinig geld. Voor ons was het het allemaal net niet. Dit komt vooral omdat wij met een kindje van 11 maanden op vakantie waren en er in de omgeving van het hotel niks te beleven was. Als we naar het centrum gingen, moesten we dus met een taxi of bus (zonder kinderautostoel en ze rijden er als gekken). Ook kon er pas vanaf half 8 S avonds gegeten worden, dit was voor ons meisje te laat. Kort samengevat, we hebben een prima vakantie gehad (voor weinig geld), alleen hebben we zelf van te voren niet goed na gedacht. Wat wij ook een groot minpunt vonden is dat s avonds iedereen een beetje in de Lobby 'hangt'. Geen leuk terras met bijv. Live muziek oid.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Traveltroef

we hebben een top vakantie gehad.

sylvia Richter,
4-11-2018

Echt een aanraden. Ze zijn klantvriendelijk en het eten is goed. Voor jong en oud is er wat te doen. Bus vervoer naar andere plaatsen geen probleem. We zijn er 7 dagen geweest gewoon om even eruit te zijn, het is ons zo goed bevallen dat we volgend jaar 2 weken in september gaan. Collega van mij is in september 2 weken geweest en heeft ook al geboekt voor 2019.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Erg mooi!

Laura,
4-11-2018

Erg mooi hotel op een prachtig gelegen plek. Qua eten was er erg veel keuze. Personeel was over het algemeen aardig maar ze leken wel wat uitgeblust zo aan het einde van het seizoen. Fijn dat het hotel gelijk aan zee ligt. Het water van de zwembaden vond ik erg koud. Was niet fijn om in te zwemmen. In de zee afkoelen was wel heerlijk. Het hotel zelf was erg netjes en werd goed onderhouden. Vooral de tuinen waren prachtig.

Heerlijke vakantie

Jaimie,
3-11-2018

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad met onze 2 kids van 5 en 2. Afgesloten kinderbad met kinder animatie die eraan vast lag kon je toch je kinderen goed in de gaten houden. waar de kinderen heen konden gaan. Onze dochter van 2 jaar wist de weg en ging gewoon kleuren en of verven daar.

De kids hebben het geweldig gehad ondanks dat de kinderanimatie geen Nederlands sprak.

Personeel kon goed woordje Engels.

Kamer was goed. Eten was goed elke week was er een ander thema qua eten.

We gingen met de film is naar kusadasi was ongeveer 15 min en we pakte de taxi voor 10 euro terug.. anders moeste we met het busje iedere keer wachten.

We hebben een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Slechte info en vieze badkamer!

Leo,
22-10-2018

Het is een mooi hotel met veel faciliteiten. Het eten is gevarieerd, soms koud.

Onze badkamer was vies!

In de nacht van donderdag op vrijdag ging 5x het brandalarm af. Dit was best heftig. Huilende kinderen, lobby vol met gasten (sommige met al hun spullen). De gang en lobby gevuld met rook/brandlucht. We kregen nul info en er was niemand die Engels sprak. Veel gasten waren echt overstuur. Geen manager te zien. We weten nog steeds niet wat er was. Om 6:15 waren we beneden en om 8:00 uur zijn we maar naar de kamer gegaan. Heel erg slecht dat er geen info gegeven is, dat er geen brandweer kwam en de manager nu nog steeds moet komen.....

Heel erg slechte reclame voor het hotel! Hier waren we zeker niet over te spreken.

Verder was het 2 weekenden vol met Turkse zakenmensen die een conferentie hadden. Zeker een aantal positieve, maar ook negatieve punten.

Prijs kwaliteit oké

Wijnandt,
13-10-2018

Gezin met kinderen van 1,5 en 3,5 jaar. Het is een kindvriendelijk hotel met een paar dingen waar je rekening mee moet houden. Er is een mooi kinderzwembad wat afgescheiden en afgesloten is. Naast het kinderbad is een kleine speelplaats met 2 schommels een glijbaan en een mini ballenbak en de kinderanimatie. Bij het kindebad is het rustig er is geen harde muziek, overal is een bar behalve bij het kinderbad (ook geen bediening ) Voor kinderen is er voldoende te eten, de prijs kwaliteit voor het eten is oké, verwacht geen luxe daar is de prijs ook naar. Waar onze kinderen moeite mee hadden was het late eten 19:30 en de kinderdisco om 21:00. Wij hadden een drie persoonskamer in het hoofdgebouw geboekt, dit was te klein, wij hebben een gratis upgrade gekregen naar naar een familiekamer! Deze kamer bestaan uit 2 kamer, en is erg groot, je moet dan wel rekening houden met harde muziek bij het zwembad. Kusadasi op 15 min, leuk en goedkoop.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Prima rustig hotel, zeker voor herhaling vatbaar.

Gerdi Butzelaar,
19-9-2018

Rustig hotel met zelfs in het hoogseizoen overal voldoende plek (bedjes aan zwembad / restaurant) op elk tijdstip van de dag.

Het personeel was erg vriendelijk.

Het eten was bovendien erg gevarieerd.

De animatieteams hadden voor elk wat wils, elke avond werd er een show opgevoerd.

Ondanks het all-in concept werd er geen misbruik gemaakt van de faciliteiten, dus geen Russen die onbeperkt opscheppen of laveloze gasten).

Het hotel ligt wel op enige afstand van Kusadasi, maar met een dolmus of taxi ben je voor 5-10 euro in het centrum.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Buitengewoon slecht

Yannick V.,
17-9-2018

Laten we starten met de negatieve punten: vreselijk onbeleefd, onvriendelijk en racistisch personeel dat de toeristen uitscheldt waar ze bijstaan. Ze kunnen nagenoeg geen Engels en geven steevast voorrang aan Turken. De toerist komt steeds op de tweede plaats.

Ook het animatieteam met hun mensonterende humor (lachen met dwergen, vleeskeuringen...) is ronduit slecht en begint steeds minstens 20 minuten te laat aan hun shows, waardoor de kindershows dagelijks tot wel 22u00 uitliepen. (De enige toffe show, was de vuurshow op het strand. Spijtig dat ook deze meer dan een half uur te laat begon).

Verder ligt het hotel zelf veel te afgelegen. Er zijn bijvoorbeeld geen mogelijkheden voor een avondwandelingetje en de busrit vanuit Bodrum duurt 3 uur en 20 minuten: VEEL langer dan de bij touroperator beloofde 120 minuten.

Op naar de kamer: bij aankomst kregen we slechts één deken dat veel te klein was voor twee personen. Toen ik er eentje ging bijvragen, gaven ze me twee enorm dikke wollen exemplaren (sarcasme?) waar ik al helemaal niets mee kon. Verder was de airco slecht afgesteld; zelfs op 24°C was de gevoelstemperatuur nog steeds erg koud. Daarnaast was er 's nachts veel lawaai van rollende koffers en had de kamer een stoffige, muffe geur, waardoor de airco een must was om dit te kunnen wegwerken. Bovendien zijn er te weinig liften en zijn de wachttijden bijgevolg enorm lang; ik heb dan maar altijd de trap gebruikt... een beetje beweging kan geen kwaad.

Wat het eten betreft, heb ik weinig commentaar: dit was degelijk, alleen mocht er ietwat meer variatie inzitten. Wat echter tegenviel was dat er bij vertrek geen lunchpakket kon voorzien worden: we hadden een erg vroege pickup en moesten dan maar genoodzaakt nog een 'night snack' eten voor vertrek: uitgedroogd brood van de avond voordien.

Tot slot was er enorm veel volk in het hotel aanwezig en dit vooral tijdens het avondeten: werkelijk koppenlopen en bijna vechten om een zitplaats te vinden.

De positieve punten: het hotel Ziet er erg mooi uit: mooie natuur, mooie zwembaden (vooral de relax pool), mooi gebouw... De 16+ relax pool is perfect voor wie rustig wil zitten; de glijbanen zijn top en het hotel is over het algemeen relatief proper: niet kraaknet, maar zeker ook niet vuil... én er lopen schattige, lieve katten rond op het domein.

Conclusie: ik heb enorm veel spijt van deze reis. Na 3 dagen wou ik al naar huis. Dat zegt genoeg.

Gereisd met partner in september 2018

• Eten en drinkenDiner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palm Wings Ephesus in Aydin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palm Wings Ephesus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.