Hotel Palm Wings Ephesus

Hotel Palm Wings Ephesus
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Palm Wings Ephesus voor je op een rij gezet:

512 reviews over Hotel Palm Wings Ephesus in het Nederlands

Top 👌

Kurt
13-8-2018

Absolute aanrader, bijzonder vriendelijk, super lekker eten, 1 woord : Top 👌

Echte aanrader!

A. Ahedar
12-8-2018

Super hotel! Vorig jaar zijn wij hier geweest en gaan begin september weer. Mooie comfortabele hotelkamers die goed schoon zijn. Het eten is heel goed en gevarieerd! En het personeel allemaal erg vriendelijk. Ik kan geen minpunt bedenken!

Fantastische vakantie,zeker voor herhaling vatbaar

River Houtepen
31-7-2018

Palm wings is een prachtig hotel gelegen jn kuşadaci met uitgebreide kamers. Het hotel beschikt over goed en gevarieerd eten. Bovendien is het personeel erg vriendelijk. Het hotel heeft 5 zwembaden en een gezellig animatieteam. Kortom, een prachtig resort waar erg veel te doen is.

Op 15 minuten afstand ben je in het stadje van kuşadasi. Hier kun je naartoe gaan voor 6 lira omgerekend 1 euro per persoon. Het is daarnaast ook een aanrader om ephesus te bezoeken. Hier kun je wat Turkse cultuur snuiven en veel opgravingen uit de Grieks Romeinse tijd terug zien.

Beste Gaste,

Hartelijk bedankt voor het de tijd nemen om een beoordeling over Uw belevingen in Palm Wings Ephesus Hotel te schrijven. Het is ons een genoegen om te lezen dat U het zo naar Uw zin heeft gehad en dat we U van onze services en faciliteiten konden overtuigen.

We hopen U nogmaals te mogen verwelkomen voor wederom een onvergetelijke vakantie!

Helemaal top!

Familie de Kort / Berkelmans
20-7-2018

Echt een aanrader! Grandioos hotel, prachtige kamers, gevarieerd eten, goede service, super animatie. wij hadden een swim-up familiekamer, echt super zo’n prive-zwembad. Kusadashi met taxi is 10 min, kost 10 euro. Frisse zee, mooi strand ook! Wij hebben waterscooters gehuurd, parasailing, boottrip en 2x met de banaan achter de boot, ook top! Kortom, wij zijn echt wat gewend, houden van lekker eten en ook privacy, maar wij advisen echt dit resort 👍

Beste Kort,

Allereerst bedankt voor jullie beoordeling. Fijn om te horen dat jullie zo enthousiast zijn over ons hotel en dat jullie ook je waardering uitspreken over de services van ons personeel.

Hopelijk mogen we jullie nogmaals verwelkomen in ons hotel..

Vriendelijke groeten,

Guest Relations Manager

Mooi, maar te veel lawaai!

M.
8-7-2018

Erg mooi hotel. Zeker de zwembaden waren fantastisch en werden ook heel goed schoongehouden. Onze kamer was ook super, zeker met 2 kleine kinderen die een aparte slaapkamer hadden. Maar wat een herrie! Keiharde muziek bij het zwembad, waardoor middagslaapjes moeilijk werden voor onze kindjes. En savonds heel veel lawaai van harde muziek, ook van de andere hotels die erom heen liggen en de oostblokkers die denken dat ze de baas zijn. Voor ons dus nog nooit meer dit hotel. We zijn gesloopt van de slechte nachten. Helaas!

Beste Gast;

Allereerst bedankt voor het delen van uw mening met ons. Uw mening wordt zeker op prijs gesteld

Het is voor ons niet alleen belangrijk om te voldoen aan, maar eventueel de wensen van onze gasten te overtreffen.

Wij hopen erop u een volgende keer te mogen ontvangen in ons Hotel Palm Wings Ephesus

Aarzelt u niet om contact met ons op te nemen bij eventuele vragen.

Nihal Süzen

Wanneer mag ik weer ?

Ronald Vos
3-7-2018

Palm Wings Ephesus is een geweldig resort.Het mooie park wordt de hele dag door schoongemaakt, tot op het strand toe. Dat geeft al een goed gevoel, en als je daar de vriendelijkheid van het personeel en het management bijneemt, dan voel je je helemaal thuis.

Prachtige kamer op de 12e etage, inloopdouche, groot balkon en een fraai uitzicht.

Na een paar dagen weten de obers wat je graag drinkt, ze zoeken ruimte voor je, TOP.

Dus: wil je een resort wat er goed uitziet, wat schoon is, en waar de bediening fantastisch is .... niet meer zoeken, maar Palm Wings boeken.

Dit was onze tweede keer, en volgend jaar gaan we weer, in voor- en in naseizoen.

Het nieuwe boventerras wordt deze week geopend, dus heerlijk 's avond laat daar gaan borrelen.

Met oprechte dank aan Bulent, Ismael en Houssayn van het management, en Yilmas, Abdul en Serkan ( en de rest ) van het restaurantpersoneel. Het was Geweldig. Dank jullie wel.

Beste Gast;

Aarzelt u niet om contact met ons op te nemen bij eventuele vragen.

Nihal Süzen

Uitstraling 5 sterren waardig, de service niet

van Kammen
2-7-2018

We hadden deze vakantie in Januari al geboekt maar heeft helaas niet volledig aan onze verwachting voldaan.

Bij de transfer van Bodrum airport naar de accomodatie liep het helaas al niet volgens plan.

Ons busje was defect, hierdoor hebben we 2 uren in de hitte moeten wachten op vervangend vervoer.

Vanuit touroperator is hier later niks mee gedaan, alleen een klein excuus.

Dit hotel is qua uitstraling en onderhoud absoluut 5 sterren waardig maar het ontbreekt hier aan de service waardoor wij niet meer voor dit hotel zullen kiezen.

Zoals al eerder gezegd ziet het hotel er echt prachtig uit exact zoals op de foto,s.

Echter ontbreekt de service:

- Medewerkers spreken en verstaan niet of nauwelijk Engels

- Eten is niet van goede kwaliteit, vaak bijvoorbeeld lauwe slappe patat of niet warm

- Eten wat wel goed is was erg snel op waardoor je achter het net viste

- Hadden bij de receptie gevraagd om een extra deken voor op het bed maar deze is nooit gekomen

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

J. Peters
30-6-2018

Goed hotel. Goede service. Prima hotel.

Een nadeel de liften en het personeel zou iets meer Engels kunnen praten zodat je weet wat je besteld.

Beste gast,

Heel erg bedankt voor uw review. Erg fijn om te lezen dat u een vakantie heeft waar u van geniet. Wij hopen erop u een volgende keer weer te mogen ontvangen in ons hotel Palm Wings Ephesus.

Guest Relations Manager

Prima, maar niet voor herhaling vatbaar

Nienke
19-5-2018

Wij hadden idd een swimup room en moesten dus alles weer inpakken en verhuizen door de overstroming. Het gebouw is onhandig gebouwd, dus niet voldoende beschermd tegen regen. Het werd door de receptie adequaat opgepakt. (Door 1 man, want eerlijk gezegd staat de rest helemaal opgedoft "mooi te wezen" en kan niet veel). Het eten was opzich ok, maar in vergelijking tot andere hotels vonden we het tegenvallen qua afwisseling. Het is erg gericht op westers eten: pizza, burgers en patat. Weinig groenten in verhouding. Kamers (familie) waren erg mooi. Weinig kastruimte, maar goed verzorgd.

Strand is prima, goede bedjes. Al met al ok, maar we zullen hier niet meer naar terug gaan want we hebben veel betere 5 * meegemaakt.

Heerlijke bestemming

Globetrotter
16-5-2018

Meivakantie weekje Turkije; wil je even lekker bijkomen is dit hotel een dikke aanrader. Ligging is prachtig, ruim opgezet met verschillende zwembaden en een mooie tuin. Wij hadden een swim up family kamer, de toeslag meer dan waard, heerlijk zwembadje voor de deur om af te koelen of met je luchtbedje in te liggen. Altijd plek op de 'eigen' ligstoeltjes voor je ruime kamers. Vreemd was dat de kamer voor de kinderen juist aan het terras lagen en de ouderkamer verder weg. Die indeling moeten ze even omdraaien. WIFI was ook beter te ontvangen bij de kinderen op de kamer maar misschien was dat wel zo bedoeld ;) Wij vonden alleen het eten minder, wel goed, redelijk vers (op de kip van de snackbar na) etc. maar de keuze vonden wij minder als in andere all in hotels. Het strand was prachtig, vaste parasols en zachte matrassen op de strandbedden. Kids vonden al snel aansluiting. Animatie matig elke dag zelfde muziek. Introduik aan te raden.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palm Wings Ephesus in Aydin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palm Wings Ephesus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Palm Wings Ephesus scoort een 8.21 uit 10 op basis van 542 reviews.