Géén boekingskosten

• Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten

Bij Venosa Beach Resort & Spa verblijf je op een nette kamer met airco. Je vindt hier een animatieteam en een discotheek, maar hier wordt niet veel gebruik van gemaakt. Overdag kan het soms druk zijn bij de zwembaden. Het eten mag gevarieerder, maar is wel lekker en je kunt de hele dag door wel iets te eten krijgen. Venosa Beach ligt in Didim.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

107 Reviews over Venosa Beach Resort & Spa

• 7Bilgen16-10-2022

Hotel zelf prima behalve directie en management

In augustus ben ik een week lang met mijn gezin naar deze hotel geweest. Accommodatie was prima daar heb ik niks op aan te merken. Echter kreeg ik op dag 2 hete thee over mij heen waardoor ik een behoorlijke 2e graads brandwond heb opgelopen. Dit heeft mijn man gelijk gemeld bij o.a. de algemene directeur de heer Ozgur Erol en meerdere malen bij de Guest Relation. Ik mocht vanwege de wond helaas niet zwemmen en zonnen, terwijl dit voor mij de belangrijkste redenen waren om naar een resort te gaan. Helaas deden ze hier verder helemaal niets mee. Hij nam de hele situatie niet serieus, we hadden natuurlijk gelijk bij binnenkomst ons verblijf al betaald. Alleen vanwege deze man zal ik daar nooit meer heen gaan. Zo hoor je niet om te gaan met je klanten!!

• 6Buitenhuis24-07-2022

Redelijk

Eten prima maar weinig vatiatie. Als je een ligbed wil bij het zwembad moet je er om 0500 uur zijn. Slechte schoonmaak. Helaas geen boulevard. We zijn hier nu een week en de kamer is pas 2x schoongemaakt. Nog 1 week te gaan.

• 9Roger en Monique01-01-2020

Een super mooi en goed hotel !

Een prachtig mooi en proper hotel , heel lekker eten en heel veel en vriendelijk personeel . Prijs / kwaliteit een topper !! Alles was super ! We gaan zeker terug ondanks dat het een beetje afgelegen ligt en wat ver van de luchthaven is dat voor ons geen probleem. de reis vanaf de luchthaven lijkt wel een uitstap en als je naar 't stad wil , geen probleem , het busje stopt aan het hotel en voor 1 € per rit ben je op 10 min. in 't stad en kan je winkelen of naar een heel mooie markt .

Venosa Beach Resort & SPA Guest Relations Manager, GR , 24-01-2020

Beste Monique, Wij willen u bedanken voor uw opmerkingen. We proberen altijd het beste voor onze gasten te doen. We hopen u en uw geliefden snel weer te zien. Familie Venosa

• 10Salih19-08-2019

Urlaub im Westen der Türkei

Ich bin sehr beeindruckt von dem Personal im Hotel und von den Zimmern her auch Direkt am Meer das Hotel !!Geil! Vom Pool auch sehr positiv überrascht. Zu guter Letzt möchte ich noch erwähnen ,dass ich am besten die Animateure fand ,da diese sehr gut anzusprechen sind,Spaß und Freude war immer am Start! Vor allem Emre ,David und Dev waren zu mir hervorragend und mit diesen habe ich sehr viel Spaß gehabt in meinem Urlaub

Venosa Beach Resort & SPA Guest Relations Manager, GR , 24-08-2019

Lieber Salih Wir bedanken uns für Ihre Unterstützung! Als Venosa ist es immer wieder eine Freude, wenn sich unsere Gäste in unserem Resort wohlfühlen. Wir hoffen, Sie bald wieder zu sehen. Venosa Familie

• 9Arnold Teusink18-08-2019

Home away from home

This is our 2nd stay at this wonderful hotel. All the staff will try to make you feel right at home. In the restaurant during breakfast, lunch and diner, all the staff will help you everywhere they can. A few new faces but also some we’d recognized . All of them where Fries Lynn to us and our 3 kids, especially Kivanc Gökce and Büsra... They are wonderfull... The Guest Relation, Sedef Izgi and her staff did more than their job, wherevery needed. The reception lobby looks great and was nice cool during the hot evenings. Reception staff needs to get up to par with their language skill, especially English. But they try to understand and make things happen for you.

Overall we had a wonderful 2nd stay at this beautiful hotel. We would recommend this hotel for families with kids between 2 and 14 years old.

Venosa Beach Resort & SPA Guest Relations Manager, GR , 24-08-2019

Dear Teusink Family Thank you very much for your comments and for your support! It's been always pleasure to see our friends in Venosa. Been part of a family of Venosa is an honor for us. Hope to see you again next year. Venosa Family

• 8Hulya17-08-2019

Ondanks paar minpunten geweldig vakantie gehad!!!

Hotel was prachtig! Locatie was perfect! Prettige vakantie gehad.. Enige minpunt was af en toe de service van het hotel.. wij hadden een baby mee en bij aankomst (in de nacht) letterlijk 3 uur gewacht tot ze een bedje kwamen brengen en wat te drinken. Paar dagen later kreeg mn dochter van 7 van de medewerker daar een drankje van het huis.. maar tot mn grote schrik zat er alcohol in. Verkeerde tafel was niet voor ons bedoeld. Maar een slokje had ze al genomen. Buiten sommige medewerkers die daar werken, zijn er ook genoeg medewerkers die met liefde alles doen.

Venosa Beach Resort & SPA Guest Relations Manager, GR , 24-08-2019

Beste Hulya Wij zijn u te bedanken voor uw commentaar en sorry voor de fout gemaakt door onze service medewerkers.Zoals een aantal van onze medewerkers zijn studenten die hun stage maakt, kunnen ze soms fouten maken, maar dit is nooit gebeurd voor of zal nooit meer gebeuren.We hopen u en uw gezin binnenkort weer te zien. Venosa Family

• 8Orhan & Senem Gők14-06-2019

Aanrader!

De kamer was erg groot en mooi. Eten was ook in orde. Dank aan Semah en de anderen voor goede service. Een aanrader!

Venosa Beach Resort & SPA Guest Relations Manager, GR , 16-06-2019

Beste Orhan & Senem Gök Heel erg bedankt voor uw opmerkingen. We doen ons best voor onze gasten. Ik hoop je snel weer te zien. Venosa Family

• 10Samantha23-04-2019

Geweldig!

Wat een heerlijk hotel! Mooi schoon, elke dag schoon beddengoed, leuke animatie en variatie in het eten. De kids hebben echt de vakantie van hun leven gehad. En wij daardoor ook.

Venosa Beach Resort & SPA Guest Relations Manager, GR , 03-05-2019

Beste Samantha, Hartelijk dank voor je review.We proberen ons best te doen voor onze gasten.Ik hoop snel weer u en uw gezin te zien. Venosa familie

• 9Arnold13-02-2019

Gewoon fantastisch, we hebben genoten.

We zijn augustus 2018 hier een week gebleven, met kids van 4, 7 en 8 jr. De rit van Bodrum naar 't hotel duurde ca 1.5 uur, met een tussen plas pauze bij een lokaal restaurant op de route. We hadden de transferbus voor ons helemaal alleen. Op het hotel werden we netjes ontvangen door de receptie. Een mooie hoge moderne lobby, zoals op de brochure foto's. We hadden een nette, maar wel iets gedateerde gezinskamer (2-pers. bed +3 1-pers.bedden) op de 1e verdieping met een mooi uitzicht op de zee (hebben alle kamers). Restaurant is gewoon netjes, eten is er goed en er wordt veel klaargemaakt waar je bij staat. Het mannelijke personeel in het restaurant loopt het vuur uit de sloffen voor je. De dames leken geen interesse te hebben in de gasten. Da's iets minder. Zwembad is goed, met genoeg faciliteiten en overzichtelijk voor gezinnen met kids. Animatie 's avonds is uitstekend. We gaan weer in 2019 in dezelfde periode.

Venosa Beach Resort & SPA Guest Relations Manager, GR , 04-04-2019

Beste Arnold, Heel erg bedankt voor uw opmerkingen.We zullen blij zijn om u en uw geliefde familie volgend seizoen weer te zien.Ik hoop dat jullie allemaal weer van ons resort zullen genieten.Venosa Family

• 9Thomas18-10-2018

Dit had ik niet verwacht voor deze prijs

Dit had ik niet verwacht voor deze prijs. De kamers zijn netjes, het eten is lekker, het personeel is nog steeds vriendelijk en de zon brandt nog steeds. De mensen maken lange dagen maar worden goed verzorgd, ze vinden het leuk wat ze doen dus complimenten voor iedereen. Het eten mag iets gevarieerder, maar hetgeen dat ze hebben is lekker. Genoeg faciliteiten om overdag te eten en te drinken en de wifi (ook niet geheel onbelangrijk) is redelijk goed, af en toe buiten geen of slecht bereik maar binnen het hotel is deze perfect. Verder is het in deze periode geen aanrader om het zwembad in te duiken, het namelijk erg koud maar wel goed onderhouden.

Ik ben ontzettend tevreden en wil zelfs al voor volgend jaar een nieuwe reis hierheen boeken!

Venosa Beach Resort & SPA Guest Relations Manager, GR , 26-10-2018

Beste Thomas, Bedankt voor uw review en voor het kiezen van Venosa Beach Resort & SPA. Het is altijd een plezier om al onze gasten terug te zien komen naar ons hotel. We doen ons best voor iedereen. Het weer is beter en de temperatuur van het zwembad is vrij aangenaam om in september te zwemmen. Ik hoop je en je geliefden weer te zien. Venosa Family

Hotel Venosa Beach Resort & Spa info

• FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)