Hotel Venosa Beach Resort & Spa

Hotel Venosa Beach Resort & Spa

8.8Fantastisch

Turkije, Egeïsche Zee, Altinkum/Didim

8.8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Venosa Beach Resort & Spa voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

Bij Venosa Beach Resort & Spa verblijf je op een nette kamer met airco. Je vindt hier een animatieteam en een discotheek, maar hier wordt niet veel gebruik van gemaakt. Overdag kan het soms druk zijn bij de zwembaden. Het eten mag gevarieerder, maar is wel lekker en je kunt de hele dag door wel iets te eten krijgen. Venosa Beach ligt in Didim.

106 reviews over Hotel Venosa Beach Resort & Spa

• 9Roger en Monique01-01-2020

Een super mooi en goed hotel !

Een prachtig mooi en proper hotel , heel lekker eten en heel veel en vriendelijk personeel . Prijs / kwaliteit een topper !! Alles was super ! We gaan zeker terug ondanks dat het een beetje afgelegen ligt en wat ver van de luchthaven is dat voor ons geen probleem. de reis vanaf de luchthaven lijkt wel een uitstap en als je naar 't stad wil , geen probleem , het busje stopt aan het hotel en voor 1 € per rit ben je op 10 min. in 't stad en kan je winkelen of naar een heel mooie markt .

Venosa Beach Resort & SPA Guest Relations Manager, GR , 24-01-2020

Beste Monique, Wij willen u bedanken voor uw opmerkingen. We proberen altijd het beste voor onze gasten te doen. We hopen u en uw geliefden snel weer te zien. Familie Venosa

Gereisd met partner in mei 2019

• 2019
    8Hulya17-08-2019

Ondanks paar minpunten geweldig vakantie gehad!!!

Hotel was prachtig! Locatie was perfect! Prettige vakantie gehad.. Enige minpunt was af en toe de service van het hotel.. wij hadden een baby mee en bij aankomst (in de nacht) letterlijk 3 uur gewacht tot ze een bedje kwamen brengen en wat te drinken. Paar dagen later kreeg mn dochter van 7 van de medewerker daar een drankje van het huis.. maar tot mn grote schrik zat er alcohol in. Verkeerde tafel was niet voor ons bedoeld. Maar een slokje had ze al genomen. Buiten sommige medewerkers die daar werken, zijn er ook genoeg medewerkers die met liefde alles doen.

Venosa Beach Resort & SPA Guest Relations Manager, GR , 24-08-2019

Beste Hulya Wij zijn u te bedanken voor uw commentaar en sorry voor de fout gemaakt door onze service medewerkers.Zoals een aantal van onze medewerkers zijn studenten die hun stage maakt, kunnen ze soms fouten maken, maar dit is nooit gebeurd voor of zal nooit meer gebeuren.We hopen u en uw gezin binnenkort weer te zien. Venosa Family

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Orhan & Senem Gők14-06-2019

Aanrader!

De kamer was erg groot en mooi. Eten was ook in orde. Dank aan Semah en de anderen voor goede service. Een aanrader!

Venosa Beach Resort & SPA Guest Relations Manager, GR , 16-06-2019

Beste Orhan & Senem Gök Heel erg bedankt voor uw opmerkingen. We doen ons best voor onze gasten. Ik hoop je snel weer te zien. Venosa Family

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Samantha23-04-2019

Geweldig!

Wat een heerlijk hotel! Mooi schoon, elke dag schoon beddengoed, leuke animatie en variatie in het eten. De kids hebben echt de vakantie van hun leven gehad. En wij daardoor ook.

Venosa Beach Resort & SPA Guest Relations Manager, GR , 03-05-2019

Beste Samantha, Hartelijk dank voor je review.We proberen ons best te doen voor onze gasten.Ik hoop snel weer u en uw gezin te zien. Venosa familie

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Arnold13-02-2019

Gewoon fantastisch, we hebben genoten.

We zijn augustus 2018 hier een week gebleven, met kids van 4, 7 en 8 jr. De rit van Bodrum naar 't hotel duurde ca 1.5 uur, met een tussen plas pauze bij een lokaal restaurant op de route. We hadden de transferbus voor ons helemaal alleen. Op het hotel werden we netjes ontvangen door de receptie. Een mooie hoge moderne lobby, zoals op de brochure foto's. We hadden een nette, maar wel iets gedateerde gezinskamer (2-pers. bed +3 1-pers.bedden) op de 1e verdieping met een mooi uitzicht op de zee (hebben alle kamers). Restaurant is gewoon netjes, eten is er goed en er wordt veel klaargemaakt waar je bij staat. Het mannelijke personeel in het restaurant loopt het vuur uit de sloffen voor je. De dames leken geen interesse te hebben in de gasten. Da's iets minder. Zwembad is goed, met genoeg faciliteiten en overzichtelijk voor gezinnen met kids. Animatie 's avonds is uitstekend. We gaan weer in 2019 in dezelfde periode.

Venosa Beach Resort & SPA Guest Relations Manager, GR , 04-04-2019

Beste Arnold, Heel erg bedankt voor uw opmerkingen.We zullen blij zijn om u en uw geliefde familie volgend seizoen weer te zien.Ik hoop dat jullie allemaal weer van ons resort zullen genieten.Venosa Family

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 2018
    9Thomas18-10-2018

Dit had ik niet verwacht voor deze prijs

Dit had ik niet verwacht voor deze prijs. De kamers zijn netjes, het eten is lekker, het personeel is nog steeds vriendelijk en de zon brandt nog steeds. De mensen maken lange dagen maar worden goed verzorgd, ze vinden het leuk wat ze doen dus complimenten voor iedereen. Het eten mag iets gevarieerder, maar hetgeen dat ze hebben is lekker. Genoeg faciliteiten om overdag te eten en te drinken en de wifi (ook niet geheel onbelangrijk) is redelijk goed, af en toe buiten geen of slecht bereik maar binnen het hotel is deze perfect. Verder is het in deze periode geen aanrader om het zwembad in te duiken, het namelijk erg koud maar wel goed onderhouden.

Ik ben ontzettend tevreden en wil zelfs al voor volgend jaar een nieuwe reis hierheen boeken!

Venosa Beach Resort & SPA Guest Relations Manager, GR , 26-10-2018

Beste Thomas, Bedankt voor uw review en voor het kiezen van Venosa Beach Resort & SPA. Het is altijd een plezier om al onze gasten terug te zien komen naar ons hotel. We doen ons best voor iedereen. Het weer is beter en de temperatuur van het zwembad is vrij aangenaam om in september te zwemmen. Ik hoop je en je geliefden weer te zien. Venosa Family

Gereisd met partner in oktober 2018

• 8Fam. Opdam15-08-2018

Mooi hotel maar saai in de avond.

Wij zijn op dit moment op vakantie in Venosa. Het is een prachtig hotel. We hebben een hele mooie kamer gekregen (duplex). Het enige nadeel is dat er s avonds na de animatie (vanaf ~22.30) niks meer te doen is. Voor onze dochter van 17 is het erg saai. Heel weinig buitenlandse toeristen en die er zijn gaan ws vroeg naar bed. Overdag is het resort overvol (alle bedjes bij zwembad en strand zijn bezet) maar s avonds zijn er bijna geen mensen bij de bars. Er is een prachtige disco maar daar is niemand. Het animatie team doet zn best maar het loopt niet. Qua rust een prima hotel maar voor ons geen tweede keer.

Venosa Beach Resort & SPA Guest Relations Manager, GR , 26-10-2018

Beste Fam. Opdam, Bedankt voor je review. Het is triest dat je niet opnieuw ons resort verkiest. We doen alles wat we onze gasten beloofd hadden, maar helaas kunnen we hen niet dwingen om te gaan of om iets te doen wat ze niet wilden doen. Hoop je weer te zien. Venosa Family

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Tvh Belgie31-07-2018

Een aanrader. Wel 1u30 rijden van de luchthaven van Bodrum. Wel handdoek vroeg leggen anders weinig plaats in loop van dag hier en daar eens een stoel vrij. Super vriendelijk personeel en animatieteam.

Goede ontvangst aan receptie ook.

Top hotel

Venosa Beach Resort & SPA Guest Relations Manager, GR , 26-10-2018

Beste Tvh België, Bedankt voor je reactie en voor het kiezen van Venosa Beach Resort & SPA. Ons doel is en zal altijd onze gasttevredenheid zijn en we doen onze taak met plezier. Ik hoop snel weer je en je geliefden te zien. Venosa Family

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Vreugdenhil26-07-2018

Fantastisch❤️

Wat een geweldig hotel! Dit hotel is zeker zijn 5 sterren waard. De mensen die er werken allemaal even behulpzaam en hard werkend om je een fijne vakantie te bezorgen. De hele dag wordt er gepoetst en schoongemaakt. De hotelkamer werdt iets minder schoongemaakt maar is verder keurig. Het eten is fantastisch en heel vers voor je gemaakt. Iedere dag ook een ander thema menu extra erbij. In het restaurant is Bayram echt geweldig, rent en vliegt om je te verzorgen, lieve jongen! Het animatie team is ook een gaaf team, allemaal met een dikke smile aan het werk. S’avonds komen ze tussen en bij de gasten aan tafel eten, echt gezellig! Buiten het resort is vrij weinig te beleven. Er stopt een busje voor de deur die je naar de stadjes kan brengen. Wij vonden deze rust juist heel fijn. Dus al met al een dikke pluim voor al deze hardwerkende mensen die ons een fijne vakantie hebben bezorgt ... wij komen hier graag nog eens terug.

Venosa Beach Resort & SPA Guest Relations Manager, GR , 26-10-2018

Beste Vreugdenhil, Bedankt voor je reactie. Het is altijd leuk om zulke aardige mensen te ontmoeten zoals jij bent. We proberen ons best te doen voor al onze gasten. We hopen je volgend jaar ook te zien. Venosa Family

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9AC Brouwers10-06-2018

Mooi resort maar wij denken niet hier terug te kom

Venosa is een prima hotel met een heel mooi zwembad, en een redelijk strand (kiezel) alleen jammer dat er op het strand geen losse parasols zijn, alleen maar overkappingen . Het eten is uitstekend maar zoals in zoveel resorts niet altijd even warm , en de ala cart is de moeite waard om te doen. Een groot minpunt hier is dat 90 procent van de gasten bestaat uit Bulgaren wat een onbehoorlijk volk is dit, wij zullen dan ook hier niet zo gauw weer heen gaan. voor de rest een prima resort met heel weinig Nederlanders.

Venosa Beach Resort & SPA Guest Relations Manager, GR , 26-10-2018

Geachte AC Brouwers Bedankt voor je review. Ons resort serveert veel mensen over de hele wereld; en we zijn er trots op. Uw idee over het hebben van paraplu's ook in de buurt van de zeezijde zal worden overwogen. We hebben een voedingsingenieur die de voedselkwaliteit en de heide controleert, dus als je een warmere maaltijd wilt dan hebben we meestal een magnetron om meer te verwarmen. Ik hoop dat je je idee over mensen in andere landen zult veranderen en besluit terug te komen naar ons hotel. Venosa Family

Gereisd met partner in mei 2018

Hotel Venosa Beach Resort & Spa info