Géén boekingskosten

Tuntas Altinkum/Didim

TurkijeEgeïsche ZeeAltinkum/Didim

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Tuntas Altinkum/Didim voor je op een rij gezet:

5.7VoldoendeScore uit 20 reviews
+39/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.7VoldoendeScore uit 20 reviews

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

20 Reviews over Tuntas Altinkum/Didim

• 10Yasar20-08-2014

You get more than what You pay

This hotel was fantastic. It was the best hotel I have ever been in Altinkum Didim. The location is super. The food, Servis and staffs were very good. The staff was friendly and helpfull. I recommend every body to visit this hotel if they know what they want. The sea was magnificent it was like pool and no need for a pool in the hotel as it is 20 m to the sea and hotel has it's own beach.

• 6otuna02-07-2012

Renoveren aub !

Als de eigenaarsfamilie haar vetes/ruzies niet onmiddelijk bijlegt en gezamenlijk besluit het gedateerde geheel te renoveren, dan is dit op een uitstekende plek gelegen hotel geen lang leven beschoren. Deze zal dan worden opgekocht door een andere hotelketen, die er hopelijk een mooi hotel voor in de plaats zet.

Ligging - 10 a 15 min lopen van het centrum, dus ideaal en hotel heeft eigen stuk strand inclusief watersport gedeelte (waterski, banana etc)

Service - I.h.a. vriendelijk personeel, maar sommigen moeten leren tactvoller te zijn. Schoonmaaksters zeer vriendelijk

Prijs/kwaliteit - Te duur voor een gedateerd en uiteenvallend hotel als deze; receptie zit tussen twee verdiepingen in, waardoor je met je koffer of trap op of trap af moet

Eten: Matig; wel vers en goed, maar weinig variatie en fantasie. De kofte/gehakt was volgestouwd met soja en andere troep, weinig vlees iig.

Kamers: RENOVEREN !!! Bed te klein voor twee personen en oud Badkamer moet helemaal op de schop

• 3Pieter18-08-2010

Afbraak!!

Zijn er soms 2 verschillende hotels Tuntas? Gezien de vorige 2 positieve berichten, zou je dat bijna gaan denken. Ik stel helemaal geen hoge eisen, maar dit..... Het meest vreselijke hotel, waar ik ooit ben geweest. Gewoonweg oude vergane troep, slecht eten en voor lekkere obers ga ik niet, heb ik daar ook niet gezien. Die er wel rond liepen, waren alleen maar chagerijnig. Het zwembad mag die benoeming niet eens hebben, een grote badkuip is het meer niet. Voor ons nooit meer, wat een sof.

• 10esra04-02-2010

SUPER GOEIE OTEL

Ik kan ieder wel aanraden echt een gezelige otel. en ze schrijven wat maar voor deze geld kan je geen 5 sterren hotel verwachten . het eten is erk lekker (je krijgt open buffet sóchtends ook). wat wil je meer strand is onder je voeten alles gwoond discotheek , winkeltjes enz 2 minuten geen eens. Ik wil deze jaar weer naar tuntas wand het is heel goedkoop en een goeie otel met goeie presentaties...!

• 10Ferda11-12-2009

gewelig

Het was er ge-wel-dig! Leukste vakantie ooit! Je hebt er lekker eten, het ligt suuuuperrr dicht bij het strand, als je uit wilt gaan.. 2 minuten lopen en je bent er al: geweldige winkeltjes en leuke discotheeks. En niet te vergeten: je hebt lekkere obers in het hotel! Een aanrader dus!!

• 1Sanne09-08-2008

VRESELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nog nooit zo'n slecht hotel meegemaakt. Snap niet dat reisorganisaties hiermee in zee gaan. Slechter dan slecht bestaat volgens mij niet. Maar goed dat het prachtig weer was, hoefde ik er gelukkig alleen maar 's nachts te zijn. Ga hier in godsnaam niet naar toe, want je vakantie is dan op dag 1 al bedorven. De plaats Altinkum was ook niet zo mijn ding, niet voor herhaling vatbaar.

• 1sylwia01-08-2008

odradzam

odradzam pokoje w oplakanym stanie, hotel nie zasluguje na trzy gwiazdki co najwyzej jedna, fakt jest ze lezy bezposrednio na plazy ale pokoje to obraz nedzy i rozpaczy

• 4Steven Madden30-03-2008

Vergane glorie!!! Meer kan ik er niet over zeggen.

• 3Fieke14-03-2008

Dit hotel is echt aan een complete renovatie toe. Maar wat wij van een naburig hotel hebben vernomen, is er geen geld meer vanwege wat familieonenigheden. Het moet ooit een mooi hotel zijn geweest, helaas is het nu aan het verpauperen.

• 4Arno en familie16-08-2007

Het hotel is echt heel erg slecht! Op onvriendelijkheid heb ik alleen de manager v.h. restaurant kunnen betrappen, echt een arrogante bal. Wij vonden juist dat de Turkse gasten hier een voorkeursbehandeling kregen, ze hadden allemaal kamers aan de voorzijde. Maar wat wij nog het allerergste vonden was de ongeving achter het hotel, wat een verwaarloosde en troosteloze aanblik. Je krijgt hier niet echt een vakantiegevoel van. Eens en nooi meer!!

Hotel Tuntas Altinkum/Didim info

• GarderobeBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (2)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Verwarming individueel geregeldBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • Speedboot varenBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)