Hotel aan zeeWeer vandaag31°13°
Hotel The Roxy Luxury Spa

We hebben een aantal aanbieders voor The Roxy Luxury Spa voor je op een rij gezet:

50 reviews over Hotel The Roxy Luxury Spa in het Nederlands

Ze kunnen het niet aan...

Erdinc
25-8-2019

Na onze slechte ervaring met Hotel The Roxy Luxury Nature kregen we een kamer bij Roxy Luxury Spa. Hier leek het beter verzorgd vanwege uniformen van de medewerkers en de velen die aan het werk waren. We hadden om 21u aangegeven dat we een babybedje wilden. Pas om 00:20u kwam er een baby bedje. Ondertussen waren we 3x naar de lobby gelopen en hadden 3x gebeld. Ze hielden ons continue aan het lijntje. Zeer slecht dit. Tot overmaat van ramp werkte onze airco niet. Badend in het zweet belden we de technische dienst om 03:00u. De techneut heeft een reset gemaakt (3 kamers werden bediend door 1 airco!). Het mocht niet baten. We kregen een nieuwe kamer en je zult het niet geloven. Ook daar werkte de airco niet. Pas bij de 3e kamer heeft de airco gewerkt. Maar geen betere kamer of een excuses ontvangen. De electriciteitsnetwerk van hotel kan het blijkbaar niet aan. Als laatst nam de voltallige animatie team ontslag! Triest...

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ongelooflijk slecht: NIET DOEN !

Omer & Juul
18-8-2019

Zelfs de hostess van de touroperator komt hier liever niet, iedereen heeft klachten over dit hotel. Bizar dat de touroperator hier dan toch nog mensen naar toe stuurt. 3 dagen volgehouden, daarna overgeplaatst naar Roxy Moon (ook slecht!). Kleine kamer nul keer schoongemaakt, schone handdoeken/lakens zelf gepakt uit depot. Veel onvriendelijk personeel, begrijpelijk, hebben al maanden geen salaris ontvangen. Veel achterstallig onderhoud, veel kapotte airco's, terrein lijkt wel een vuilnisbelt (incl. kakkerlakken). We houden wel van een feestje, maar de knetterharde muziek was zelfs ons te veel. Klein kiezelstrand, veel kapotte bedden, wel fijne zee. Goedkoop eten op de buffetten, kip, kip en kip, en matig bereide vis. Disco was niet open, de dame van de Turkse pannenkoeken was vertrokken, dus ook geen pannenkoeken. De dagelijkse badhanddoeken waren telkens op. 950 leestekens is te weinig om alles hier te verwoorden: Gewoon niet doen, echt geen 5*!

Gereisd Met partner in augustus 2019

Prima

Wiljan
11-6-2019

Prima resort, wel wat afgelegen.

Gereisd Met partner in mei 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Niet boeken!

Lv
4-6-2019

Geen 5 sterren waardig! Nooit weer! Hadden geboekt voor THE Roxy nature maar was nog niet open. Als alternatief werd ons dit hotel aangeboden. Gingen voor de rust en een mooie omgeving maar dat is niet te vinden in THE Roxy beach en spa! Kwamen in de nacht aan bij de receptie spraken ze geen woord Engels. Geen eten meer te krijgen dus zonder eten naar bed. Nette kamers op het oog . Harde bedden en douchen is een probleem. Wateroverlast en w.c spelt niet door. Na melding verholpen dachten wij maar helaas. Zwembad krijg je geen kans om een plekje te bemachtigen. Strand wel. Veel mieren! Strandbedden zijn veel van kapot en nergens kussens dus niks lekker ontspannen. Luide muziek de hele dag. Eten was ronduit slecht. Eten was lauw, alleen wat ze bakken is warm en te eten. Toetjes alleen zoete cake en fruit appels en peren. Veel onbeschofte mensen die van alles in de tas meenemen uit het restaurant. vaak 5 sterren geboekt maar dit nooit weer

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Aardig personeel in een wat troostloos hotel

Dk
29-5-2019

Verblijf 16 tm 26 mei 2019 Het resort is kaal en sober. In de eetzaal gaan de lampen niet aan waardoor je in het donker zit te eten. Pepsi light was tijdens een verblijf van 11 dagen meer NIET dan wel verkrijgbaar. Het eten in de strandbar was elke dag hetzefde en geen vers gebakken deegwaren zoals je dat normaal in Turkije gewend bent. Verder bestond het fruit elke dag uit appels en als aanvulling abrikosen of aardbeien (geen meloen). Het cafe voor koffie/taart/ijs had buiten het ijs elke dag maar 3 schaaltjes koekjes waaruit je kon kiezen. Spa was goed maar voor Turkse begrippen duur. Bedden aan het strand zijn zeker aan vervanging toe. Het ontbreekt aan sfeer in het hotel. ‘S avonds erg veel muggen en nog erg koud voor de tijd van het jaar. De zitjes bij de beachbar zijn allemaal doorgezakt. Kamers zijn oke maar ik had een lekkende douche die niet werd gerepareerd en er is nergens licht op de balkons

Gereisd Alleenreizend in mei 2019

Absoluut een aanrader!

Rdh
1-5-2019

Echt een aanrader!

Top vakantie gehad, prachtig hotel met zeer goede verzorging. restaurant was prima, ( te) veel keuze en de kwaliteit was prima. Warm eten was ook warm en vers, zeker de live and Cocking was erg lekker. Ook een avond al la Carte gegeten, ook hier was alles erg goed verzorgd en lekker.

De Haman en massage is echt een aanrader, geen opdringerige mensen maar heerlijk relax, wat ons betreft een 10+.

Ook de man van de guest relations ( Ceyhun) heeft alles gedaan om ons de perfecte vakantie te geven, we hoefden maar te knipperen en hij regelde het.

Al met al een heerlijke vakantie, en het hotel is zeker aan te raden. De prijs /kwaliteit is erg goed en de hoge beoordeling is volledig terecht.

Gereisd Met partner in april 2019

Voor een week was het ok.

Mevr kooistra
24-10-2017

Restaurant personeel niet echt vriendelijk of behulpzaam.receptie erg onbehulpzaam. Eten was goed verzorgd. Hotelkamer viel tegen qua grootte en comfortabel heid. Zwembad niet verwarmd.strand was top! Spa was ook top. Mini disco stond muziek echt te hard wat jammer was verder was animatie team goed. Overal op het resort werd opgeruimd en schoongemaakt en dat was dik in orde.erg netjes.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima resort

Arianne van Lierop
29-6-2017

Aurum is prima, niet te groot, niet te klein. Gemoedelijk plaatsje wat een beetje een Griekse sfeer heeft. Het ligt pal aan een baai met rustig en helder water. In de verte kon je Griekse eilanden zien liggen. Het hele hotel is super schoon. Ze dweilden zelfs de tegels. De kamer is mooi, het bed ligt stevig. Er is een grote regendouche. Het eten is goed, bediening is geweldig! De enige minpunten waren harde muziek aan het zwembad, en het animatieteam zelf was te aanwezig en een beetje opdringerig. Ze waren in bijzijn van gasten aan het ruziën en in de avond aan de bar dronken en vervelend. Hierover hebben wij een klacht ingediend bij het hotel. Buiten het hotel niets te zien of te doen, afgezien van excursies en verderop met een bus naar het stadje Didim. En verwacht niets van de cocktails, die kunnen ze echt niet maken. Verder hebben we een heerlijk ontspannen vakantie gehad!

Gereisd Met partner in juni 2016

Perfect resort! !

Diana
5-9-2016

Schoon, netjes, ruime kamer, eten top! Service ook alleen geen winkeltjes om het hotel. Maar heerlijk hotel

Gereisd Met vrienden in mei 2016

goed hotel, een aanrader

mariska
28-8-2016

Tops: bijzonder goed hotel, leuk animatieteam (muziek wel veel te hard, maar dat is nu eenmaal in dit soort resorts) goed en gevarieerd aanbod in het restaurant, in de avond show aanbod, ook van buitenaf, zoals een dansshow, braziliaanse show, michael jackson, allemaal hartstikke leuk. Prima kamers, volgens mij allemaal familiekamers met aparte slaapkamers, Overal wordt schoongemaakt, echt super. Heel aardig personeel en de meesten spreken aardig engels.

tips; als je slecht ter been bent en moeilijk trap kunt lopen, dan is dit niet jouw hotel; het restaurant is bereikbaar via 2 trappen. Er is een traplift, maar deze werkt niet. In de twee weken dat wij er waren heeft hij 1x gefunctioneerd. Bedjes bij het zwembad horen een kussen te hebben. Hebben ze niet, dus die zijn echt erg hard. Muziek regelmatig veel te hard, vooral bij de shows, onnodig hard. Zet een plankje of kastje in de douche, want mensen kunnen hun toiletartikelen niet kwijt. Weinig te doen in de buurt. Wil je een stadje in, dan heb je wel vervoer nodig en dat is niet voor herhaling vatbaar, zeker niet met 35 graden. Wi-fi mag beter. Alleen bij de receptie was goede wifi. Bij het zwembad af en toe, maar op de kamers niet en met een groep is dat erg onhandig.

Al met al een supertof hotel. Momenteel ben ik slecht ter been, maar als ik straks weer goed kan lopen dan zou ik zeker wel een keer terug willen.

Gereisd Met vrienden in juli 2016

• Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin, Waterpark
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Turks, Vegetarisch
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinDisco
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Post service, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats

• BalsportenVolleybal
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Tapijt
  • Sport & SpelDarts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Roxy Luxury Spa in Altinkum/Didim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Roxy Luxury Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.