Hotel aan zeeWeer vandaag16°12°
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor The Roxy Luxury Spa (vh. Aurum Spa & Beach) voor je op een rij gezet:

Traveltroef

44 reviews over Hotel The Roxy Luxury Spa (vh. Aurum Spa & Beach) in het Nederlands

Voor een week was het ok.

Mevr kooistra,
24-10-2017

Restaurant personeel niet echt vriendelijk of behulpzaam.receptie erg onbehulpzaam.

Eten was goed verzorgd.

Hotelkamer viel tegen qua grootte en comfortabel heid. Zwembad niet verwarmd.strand was top!

Spa was ook top.

Mini disco stond muziek echt te hard wat jammer was verder was animatie team goed.

Overal op het resort werd opgeruimd en schoongemaakt en dat was dik in orde.erg netjes.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

Prima resort

Arianne van Lierop,
29-6-2017

Aurum is prima, niet te groot, niet te klein. Gemoedelijk plaatsje wat een beetje een Griekse sfeer heeft. Het ligt pal aan een baai met rustig en helder water. In de verte kon je Griekse eilanden zien liggen. Het hele hotel is super schoon. Ze dweilden zelfs de tegels. De kamer is mooi, het bed ligt stevig. Er is een grote regendouche. Het eten is goed, bediening is geweldig! De enige minpunten waren harde muziek aan het zwembad, en het animatieteam zelf was te aanwezig en een beetje opdringerig. Ze waren in bijzijn van gasten aan het ruziën en in de avond aan de bar dronken en vervelend. Hierover hebben wij een klacht ingediend bij het hotel. Buiten het hotel niets te zien of te doen, afgezien van excursies en verderop met een bus naar het stadje Didim. En verwacht niets van de cocktails, die kunnen ze echt niet maken. Verder hebben we een heerlijk ontspannen vakantie gehad!

Gereisd met partner in juni 2016

Perfect resort! !

Diana
5-9-2016

Schoon, netjes, ruime kamer, eten top! Service ook alleen geen winkeltjes om het hotel. Maar heerlijk hotel

Gereisd met vrienden in mei 2016

goed hotel, een aanrader

mariska
28-8-2016

Tops: bijzonder goed hotel, leuk animatieteam (muziek wel veel te hard, maar dat is nu eenmaal in dit soort resorts) goed en gevarieerd aanbod in het restaurant, in de avond show aanbod, ook van buitenaf, zoals een dansshow, braziliaanse show, michael jackson, allemaal hartstikke leuk.

Prima kamers, volgens mij allemaal familiekamers met aparte slaapkamers, Overal wordt schoongemaakt, echt super. Heel aardig personeel en de meesten spreken aardig engels.

tips; als je slecht ter been bent en moeilijk trap kunt lopen, dan is dit niet jouw hotel; het restaurant is bereikbaar via 2 trappen. Er is een traplift, maar deze werkt niet. In de twee weken dat wij er waren heeft hij 1x gefunctioneerd.

Bedjes bij het zwembad horen een kussen te hebben. Hebben ze niet, dus die zijn echt erg hard.

Muziek regelmatig veel te hard, vooral bij de shows, onnodig hard.

Zet een plankje of kastje in de douche, want mensen kunnen hun toiletartikelen niet kwijt.

Weinig te doen in de buurt. Wil je een stadje in, dan heb je wel vervoer nodig en dat is niet voor herhaling vatbaar, zeker niet met 35 graden.

Wi-fi mag beter. Alleen bij de receptie was goede wifi. Bij het zwembad af en toe, maar op de kamers niet en met een groep is dat erg onhandig.

Al met al een supertof hotel. Momenteel ben ik slecht ter been, maar als ik straks weer goed kan lopen dan zou ik zeker wel een keer terug willen.

Gereisd met vrienden in juli 2016

Hotel is mooi met groot zwembad ligging aan het strand waar je wanneer het druk is

te dicht op elkaar ligt. Het grote minpunt van dit hotel is de muziek bij het zwembad vanaf 10.00 uur 's ochtends tot 17.30 uur komt er een enorme herrie uit de boxen zelfs zo hard dat je niet met elkaar kan praten, aan het strand hoor je de muziek ook er is nergens op het terrein een plekje waar je rustig ligt, dat is heel erg jammer en ook niet nodig maar volgens het animatie team vinden de gasten dit leuk, wij en ook verschillende andere gasten hebben hier een andere mening over. Zoek je rust boek dan dit hotel niet.

Gereisd met partner in mei 2016

4****

N. Van N.
12-1-2016

- Goed buffet voor een all in hotel

- Goed animateam wat ook nodig is want buiten het hotel valt er niet veel te beleven

- mooie kamers maar net iets te klein voor 4 personen.

- op tijd handdoeken leggen want anders geen plaats aan het zwembad

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Mooi hotel

Van Zelst
23-9-2015

Super mooi hotel! Goeie en gezellige animatieteam. Eten is erg gevarieerd en lekker.

Maar helaas was het voor ons echt geen 5 sterren waard. Onze hotelkamer was in de 13 dagen dat we verbleven niet schoon gemaakt. Badkamer met wasbak is erg onpraktisch, kan je spullen nergens kwijt! Personeel was of onvriendelijk of ze negeren je gewoon. Bij poolbar krijg je alle dranken in papieren bekers en s'avonds moet je om een glas vragen en anders krijg je gewoon beker... Zelfs bier, wijn en cocktails! S'avonds geen snacks (zakjes chips, nootjes etc) bij poolbar, moet je zelf kopen bij winkel. De helft van de ligbedden bij strand en zwembad zijn kapot. De schoonmakers kwamen bij ons elke dag om 17u pas, alleen bed opmaken en handdoeken vervangen, nooit vegen of wasbak schoonmaken, echt ranzig! Niet voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in september 2015

Eerder 4 sterren dan 5.

Nel
7-9-2015

Bij aankomst in ons hotel werden we met het terreinwagentje rondgereden op het domein, dit was heel leuk omdat we zo meteen alles al een keer konden zien. De bediening aan de receptie kan beter, ze verstaan heel moeilijk Engels en kunnen het ook niet zo goed spreken. Het is een erg mooi hotel, met een prachtig uitzicht op het strand en aan de zee. Wanneer je echter naar de kamer kijkt, lijkt ook alles op het eerste zicht uitstekend, maar nadien zie je toch wat fouten in de afwerking. (vloer die los lag, douche die niet goed ging, onafgewerkte muren,...). Het hotel is naar mijn mening geen 5 sterren waard maar eerder 4. Het eten is ok, maar niet veel gevarieerd en veel gefrituurde zaken. Ontbijt is wel super! Animatie is steeds enthousiast. Er is een dokter aanwezig op het domein wat ook altijd handig is. Overdag is de muziek aan het zwembad soms storend wegens te luid. Al bij al was dit een zeer leuke vakantie in een aangename omgeving!

Gereisd met partner in augustus 2015

Deze resort ligt in een mooie omgeving, de resort zelf is ook mooi onderhouden. Buiten de resort is er jammer genoeg niets te beleven. Je merkt enorm dat dit hotel pas aan de 2de zomer bezig is. Personeel kan weinig of geen engels praten zowel aan receptie als in het restaurant. Ook de bediening loopt niet zoals het moet en in het restaurant is het een drukte vooral waar de buffetten staan, veel te klein. Eten is lekker mocht soms wat warmer zijn.

Inderdaad aan het zwembad moet je vroeg erbij zijn om je handdoek te leggen. Wij deden dit s'avonds voor we gingen slapen de handdoeken op de bedjes leggen. Was totaal geen probleem.

Kamers vonden wij perfect.

Animatie top zeker voor jeugd en volwassenen.

Deze resort is voor ons 4 sterren waard.

Denk als er wordt gewerkt aan opleiding personeel dat bij dit hotel binnen een paar jaar wel de 5 sterren waard is.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Nooit meer...

Daisy
23-8-2015

Goed eten, voor ieder wat wils. Mooie maar wel kleine kamers, met goede bedden. Animatie voor volwassen is erg leuk. Op het 'prive' strand lig je hutje aan mutje. Als je bij het zwembad wilt liggen zet je wekker voor 7:00 uur. Miniclub slaat nergens op, je kan een tekening maken...

Wij hebben twee slapeloze nachten gehad door dat de airco het niet deed, het hotel management maakte beloftes die ze niet nakwamen! Wij raden daardoor dit hotel aan niemand aan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Roxy Luxury Spa (vh. Aurum Spa & Beach) in Altinkum/Didim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Roxy Luxury Spa (vh. Aurum Spa & Beach) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.