Wellness hotel, Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag31°13°
Hotel The Roxy Luxury Nature

We hebben een aantal aanbieders voor The Roxy Luxury Nature voor je op een rij gezet:

22 reviews over Hotel The Roxy Luxury Nature in het Nederlands

Echt niet doen

Erdinc
25-8-2019

Met twee gezinnen kwamen we aan bij The Roxy Luxury Nature hotel. Kamers waren op en top. Maar dat was het dan ook. Hotel was blijkbaar net overgenomen, het heette eerst Arum. Medewerkers hadden geen uniformen aan maar dagelijkse kledij. Blijkbaar hadden ze hun salaris niet ontvangen. Zwembaden waren echt aan onderhoud toe. Er lagen zelfs lampen met bekabeling langs de zwembad. Geen toezicht bij de glijbanen. Handdoeken kwamen te laat of niet aan. Er klopte van alles niet. We zijn meteen weggegaan naar een 'betere' hotel van The Roxy Luxury - Spa. Maar daarover meer bij een andere review.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Hier is maar een woord voor Ranzig

Boris van Hooff
31-7-2019

Wat een smerig hotel is The Luxery Nature.kamers ranzig.Er hing een riool lucht op de kamers Airco en .koelkast defect bed en badlakens smerig. Voor mijn zoon van 10 stond er een bedbank deze was ook helemaal smerig, en doorgezakt.Zeker 20 cm verschil tussen hoofdeind en voeteneind.Kranen op de badkamer helemaal verroest .de tv hing met ducktape vast aan de muur. Buiten was de rioolpijp helemaal kapot alle plinten zaten los en waren ranzig Ander kamers aangeboden gekregen, deze waren net zo ranzig en ook hier werkte de airco niet Ook rond om het zwembad was alles stuk tegels houten vlonders om het zwembad. Onze tip mijdt dit hotel. Onze hostess van de touroperator heeft een ander hotel voor ons geregeld.Hoopen dat dit wel 5 sterren waardig is

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Ik zou het niet doen

Arjo Goedegebuur
25-7-2019

Veel achterstallig onderhoud over het hele complex. Geoxideerde kranen, douchekoppen. Rond het zwembad is het ronduit gevaarlijk door losse planken en uitstekende schroeven. Het zwembad water was ook van de ene dag op de andere van kraakhelder naar slootwater bruin veranderd. De managers die de hele dag rondjes liepen waren vanaf dat moment onvindbaar. Zee is onbegaanbaar door scherpe stenen. Mooie omgeving en het eten was redelijk tot goed.

Zeker geen 5 sterren 3.5 à 4 zou ik zeggen

t.tanner
21-6-2019

Opstartproblemen waarschijnlijk, maar ook zonder deze problemen, zeker geen 5 sterren 3.5 à 4 zou ik zeggen. Waardering op Zoover van 9.2 ook niet, een 8 zou ik zeggen. Grootste nadeel vind ik persoonlijk dat er in de buurt niks van vertier te vinden is

Gereisd Met partner in juni 2019

Nooit meer of er moet veel veranderen

Ronald
11-6-2019

We kwamen aan in de nacht, over geboekt . Slapen in kamers die nog vies waren . Geen koelkast of een waterkoker . Het hotel is net over genomen , niks is er klaar ... nog geen kussens in stoelen helemaal niks klaar . Alles is vies vuil. Bij de openbare wc kun je beter wegblijven zo vies . Eten is iedere dag het zelfde . Het zwembad is gesloten geweest omdat het te vies is, we zijn nu 11 dagen hier waarvan we 3 dagen het zwembad hebben kunnen gebruiken! Je moet opletten dat je geen tenen breekt met de kapotte vlonders bij het zwembad! Het strand kun je geen strand noemen omdat het vol keien ligt, waar je niet met je kinderen fijn kan gaan zwemmen! En zo kan ik nog wel even door blijven gaan

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Echt niet boeken!

Milou
7-6-2019

Doe je zelf een groot plezier en boek elders. Zeker geen 5 sterren. Alles vies en stuk. Eten lauw. Personeel is understaffed. Locatie is in potentie prachtig maar het is nu geen fijne vakantie. Wij moeten nog 6 dagen. Kwamen aan in een overbooked hotel. Service is bedroevend op een enkeling na. Openbare toiletten zijn te goor. Evenals het grote zwembad. Die is onbruikbaar. Entertainment is extreem luid.... Doe het niet.

Pascale Claessens
4-6-2019

Goede service leuke animatie personeel erg behulpzaam .

Gereisd Alleenreizend in mei 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Goed hotel

Pascalle
2-6-2019

Eten was goed en animatie leuk, inderdaad nog wat achterstallig onderhoud. Maar vriendelijk personeel. Ik zou het hotel wel zeker aanraden. En zwerfhonden zitten overal in Turkije. Ik vind ze schattig. En voor wat wij in mei hebben betaald mogen we echt niet klagen. Sommige mensen hebben altijd iets te klagen.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer

Wendy Van der Hoek
30-5-2019

Beste mensen Dit hotel is echt verschrikkelijk Zijn al een paar keer naar Turkije geweest in een 5 sterren resort nou dit resort mag eigenlijk geen 3 sterren dragen Alles hier is gewoon slecht het zwembad omringd met een houten vlonder hiervan breek je je nek over de losse planken en uitstekende schroeven Hele dag harde muziek aan het zwembad Het strand is een strook van 5 bij 30 meter mag eigenlijk geen strand heten Bediening slecht Kamers redelijk Eten redelijk maar returant te klein voor het aantal gasten Zwerfhonden aan tafef en aan het zwembad Nou kan nog een lijst van ergenissen opschrijven maar ik bespaar dit ze maar Al met al een verschrikking

Gereisd Met partner in mei 2019

Prima Hotel Aurum

Koray
23-12-2018

Prima Hotel Aurum Heel leuk en schoon hotel! De kamers worden dagelijks schoongemaakt en de lakens en baddoeken worden ook dagelijks vervangen. Het personeel is heel attent en behulpzaam.

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenEngels, Europees-Aziatisch, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Italiaans, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasFrans Balkon

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan1
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Roxy Luxury Nature in Altinkum/Didim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Roxy Luxury Nature zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.