Hotel The Holiday Resort

Hotel aan zeeWeer vandaag14°6°
6,1

We hebben een aantal aanbieders voor The Holiday Resort voor je op een rij gezet:

68 reviews over Hotel The Holiday Resort in het Nederlands

Dit nooit meer

tuana
25-10-2010

Het was een verschrikkelijke hotel, in de avond zijn de lampen in de lobby en de gangen uit dus je moet in het donker lopen.. Als avondeten gaven ze steeds de zelfde gerechten als in de middag maar dan met een beetje yoghurt er over heen. Er was geen strandwacht. Het ligt op een grote afstand van het winkelcentrum en na 1 uur reden de bussen niet meer. De zee was schoon je kon er zelfs in zitten. Het personeel was ook vriendelijk. Ben niet meer van plan om nog een keer naar dit hotel te gaan.

voor herhaling vatbaar

madelein luc
24-3-2010

Heel goed geamuseerd voor een kleine prijs. Mooi tennisplein, leuk zwembad en veel animatie

2008

DIT NOOIT MEER

John Vanpamel
10-9-2008

Deze beoordeling is een jaar oud. Dus kan intussen verbeterd zijn. Doch, in augustus 2007 was dit slecht. Hotel is sterk gericht op Turken (veel van het fundamentalistisch soort). Personeel niet vriend, veeleer apatisch. Service is heel slecht. Hotel is in verval, niet onderhouden. Kamers en zwembad vuil, afboording stuk. Rondzwerv eten overal op grond. Drinken aan de pool vaak onvold fris. Slecht en zo goedkoop mogelijk eten; onvoldoende gevarieerd. Ligstoelen stuk en om 7 uur am al "bezet". Zeer afgelegen (echt niks in de buurt); animatie is zwak en vnl. gericht naar de Turken. Ook mijn Turkse vriend uit België die mee was klaagde steen en been.

Dit is 2sterren waard; en geen 4 sterren. Ik begrijp degene niet die hier een goede beoordeling voor geven. Terwijl ik helemaal niet verwend ben.

Traveltroef

Ik vond The Holiday Resort een schitterend hotel. Typisch turks eigenlijk en de mensen zijn echt verschrikkelijk vriendelijk.Wel spijtig dat er niet echt iets in de buurt was. We moesten steeds een halfuur rijden voor we een stad tegenkwamen. In het eten werden veel dezelfde producten gepbruikt (de typische) maar het was wel altijd heel verzorgd en lekker. Bij het Aqua Park moet je je wel niet teveel voorstellen, in het hotel zelf is er enkel een glijbaan. Voor mensen die enkel zon zee strand nodig hebben, is dit het ideale hotel!

Ik ben er nu 2 keer geweest en ik snap echt niet hoe dit hotel aan die slechte beoordelingen komt. Dit was de mooiste vakantie die ik ooit gehad heb. Vriendelijk personeel. Een comfortabele kamer met practig uitzicht. Eten was goed en volop keuze. Drankjes allemaal inbegrepen. Het hotel heeft een mooi zwembad en een mooi tuin, en direct aan het strand. Animatie was telkens ook weer leuk. Echt top hotel, op een top locatie! minstens 5 sterren waard!

2007

Van gisteren terug

Yannick
22-9-2007

Van gisteren terug. Slechtste hotel waar ik ooit geweest ben, niks was in orde. Ergste van al was nog het eten. Altijd koud & hetzelfde, na 4 dagen geen snacks meer, alleen cake van 3 dagen oud, het eten van de dag ervoor wordt gwn opnieuw geserveerd de volgende dag. Ik eet zeer veel & sta voor veel open, maar soms draaide mn maag zich al om van alleen het eten nog maar te zien, confituur die MEER DAN EEN HALF JAAR na datum was! Zijn dan maar ergens anders gaan eten. In onze kamer vlekken op het tapijt, schimmel op doorgang tussen badkamer & kamer, niet gestofzuigd, na 2 dagen al een lek in ons badkamerplafond. Geen animatie. personeel lijkt alsof het getraind is om 'i no understand' te zeggen. Naar manager gevraagd, lachte ons gewoon uit & kwam zéér arrogant over. Zwembad zag groen, ... Ik kan zo nog enkele blz doorgaan. Ik raad dit hotel voor iedereen af!

In dit hotel ben ik 12 dagen geweest, het was echt geen fijne vakantie! Er was geen animatie, het eten was elke dag hetzelfde: kip en rijst (s middags en s avonds), het personeel was niet vriendelijk en het was niet proper! Onze kamer zag er op het eerst niet slecht uit, totdat we verder keken: de badkamer stond onder water als we ons doucheten, het badrand zag zwart, de houten deuren brokkelden af, kasten stonden los, je zag de elektriciteit overal hangen, dode vliegen aan de muur, ...

Alle vlamingen die we hier hadden leren kennen en in hetzelfde hotel verbleven, wilden zo snel mogelijk naar huis! Zelfs het animatie team vond dit hotel maar ** waard! Nooit meer een vakantie in the Holiday resort!

Wij zijn juist terug van een week in dit hotel. Het eten was WEL gevarieerd: warm buffet(echt warm), een koud buffet, een dessertbuffet. De ligging was prachtig. Het personeel was correct naar mij en de kinderen toe. Je kon drinken wanneer je maar wou. Het zwembad werd elke dag proper gemaakt. We hebben EEN REUZE VAKANTIE GEHAD; GOED HOTEL XXXXX

Ik ben in dit hotel geweest in mei 2007 en we waren echt geschrokken!

-Toen we aankwamen zaten er amper 6 mensen in het hotel!

-Van alle all-inclusive faciliteiten was er geen sprake!

-De kamers waren énorm vies, veel insecten in de kamers + gaten in de muur waar er allerlei ongedierte uitkwam.

- het eten was één keuze : één soort vlees, één soort groente..

Echt géén aanrader, zo slecht dat wij na twee dagen veranderd zijn van hotel.. zo is ons verblijf in didim toch nog goed gekomen.. oef!

Daar zien ze mij niet meer terug!

Net terug, een week was zo'n beetje het max wat we konden verdragen. Wij zijn het helaas met de overwegend slechte comm eens, en met ons zowat elke Belg die er rondliep (en dat waren er niet erg veel, hotel is sterk gericht op Turken, oranje armbandje, logeren gratis na jaar "punten sparen"). Personeel wiss vriend, veeleer apatisch, naar horen zeggen al 2 mnd niet betaald (verklaart veel !!). Hotel zou te koop staan, is in verval, niet onderhouden (hoewel gebouw op zich potentieel heeft). Zwembad vuil, water ondoorzichtig, afboording stuk. Rondzwerv eten overal op grond, met alle respect, maar die Turkse gasten, stapels eten aansleuren (desserts meteen met voorgerecht meegenomen) en dan >50% laten liggen. Drinken aan de pool vaak onvold fris en heel vaak op zeker de cola light, je krijgt (serieus) cola+soda zonder verpinken. Ligstoelen stuk en om 7 uur am al "bezet". Zij die Turks spreken krijgen onmiskenb voorr, als zo blijft dan moet hotel geschrapt voor westerse toeristen !!

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Holiday Resort in Altinkum/Didim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Holiday Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.