Hotel Ramada Resort Akbuk

Hotel Ramada Resort Akbuk

7.1Goed

Turkije, Egeïsche Zee, Altinkum/Didim

7.1Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Ramada Resort Akbuk voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Sauna

11 reviews over Hotel Ramada Resort Akbuk

• 2018
    1Jalal Tadmiri01-10-2018

Nooit meer!

Ligging: in middle of nowhere, Kamers: mooie meubels maar alles is vuil. Stof, haren, oorstaafjes op de grond en wc is vuil., Personeel: vriendelijk maar onopgeleid en niet professioneel., Management: dringend nieuwe zoeken., Restaurant: eten is beperkt en eetzaal ruikt naar een kippenfabriek., Wifi: een lachertje, Als je geluk hebt kun je een bericht onvangen in de lobby. In de kamers geen wifi. Ze hebben hier nog niet van een versterker gehoord., Het is hier al 2 dagen aan het onweren en al 2 dagen geen televisie of wifi. (Met vingers draaien in de lobby). Ik heb via touroperator geboekt en die geven dit hotel een 5 sterren. Ik heb veel gereisd en ook heel veel naar Turkije en ik kan u zeggen dat dit hotel niet meer dan een 3 sterren is. Diegene die dit hotel een 5 sterren heeft gegeven was ofwel dronken ofwel omgekocht.

Alleen gereisd in september 2018

• 5Wendy Van de wardt09-08-2018

Nooit meer en nog nooit zo'n slecht hotel gehad

Wat een verschrikkelijke vakantie. Kindvriendelijk? Dus niet. Minidisco is gewoon een cd en na 3 dagen waren de kinderen het al zat. Plus het feit dat het pas om 21.00 begint. De mini club is een aanfluiting, er wordt op een amateuristische manier geschminkt en voor een zandtekening moet je zelfs betalen.

Housekeeping is een aanfluiting. Kinderen hadden zwarte voeten, werd niet dagelijks gedweild, wc plus badkamer werden ook nauwelijks gedaan. Klachten doen ze vrij weinig mee. Ligging is heel slecht, geen winkeltje in de buurt en elke ochtend wordt je om 05 00 gewekt door het oorverdovende lawaai van de moskee.

En Wi-Fi,?? Niet of nauwelijks.

Eten is overigens wel goed, maar ze laten honden en katten gewoon toe in het restaurant.

Ontzettend veel Russen Polen en Turken. Wij waren de enige Nederlanders.

De lifeguards waren een aanfluiting, zitten meer op de telefoon dan dat ze de boel in de gaten houden.

Nooit nooit meer!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

8Sandor30-08-2017

Geslaagde vakantie

Zijn hier 2 weken geweest en het is ons goed bevallen. Personeel is vriendelijk alleen spreekt niet iedereen engels wat af en toe lastig kan zijn. Kamers werden goed genoeg schoongehouden en zijn ruim van opzet. Restaurant was keurig en de lege worden werden elke keer snel weggehaald. Eten was lekker met genoeg keuze voor iedereen. Helaas waren er buiten wel heel veel wespen bij het restaurant. Binnen had je daar bijna geen last van.

Bij het hotel zelf zijn er een groot zwembad en een kinderbad met genoeg bedden/parasols. Bij het strand hebben ook nog eens een groot zwembad en een kinderbad wat ideaal is. Tussen het hotel en het strand rijdt er elke 20 minuten een bus dus je hoeft nooit lang te wachten. Lopend zou je het ook kunnen doen, afstand zal ongeveer 1.5 kilometer zijn.

Animatieteam is leuk en enthousiast en niet opdringerig. Elke avond was er mini-disco voor de kinderen (leuk) en daarna een show. Van de show moet je je niet teveel voorstellen en is volledig in het turks. Wifi-bereik goed bij de lobby en redelijk bij het zwembad. In de kamer ligt het er waarschijnlijk aan waar je zit. BIj ons was het meer incidenteel dat je bereik had maar wij zaten wat verder weg.

Voor ons sowieso een geslaagde vakantie waar we met veel plezier op terug kijken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 10Jedid23-05-2017

Fantastisch hotel,goeie service 👌 genieten!

12 dagen allin genoten van dit heerlijke hotel. Prima service,vriendelijk personeel & goed eten

Gereisd met partner in januari 2017

• 10Wilma22-05-2017

Fantastisch hier !

Wat een geweldige accommodatie en personeel helpt je echt met alles !!!!

Gereisd met partner in januari 2017

• 9L. Spaans29-05-2016

erg goed

Kamers zijn mooi. Service en onderhoud kamers zowel als complex is erg goed. Bediening en personeel erg goed en vriendelijk. De mogelijkheid om naar de beachclub te gaan als je niet aan het zwembad van het resort wilt liggen. Een nadeel is dat er erg weinig mensen van de bediening geen andere taal machtig zijn dan Turks. Er is weinig te doen in de directe omgeving van het resort.

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 7Will01-10-2015

Geen Akbuk meer!

Mooi hotel, Omgeving Niks! Dit hotel heeft een bezettingsgraad van 95% Turkse mensen! Niet erg westers, Eten was goed en de kamers waren schoon.

Gereisd met partner in september 2015

• 9cisca06-08-2015

geweldige vakantie gehad

ik was begin juni met mijn zus voor 10 dagen in ramada resort, wij hadden fantastische kamers op 4 hoog met prachtig uitzicht! Het eten was erg goed, het personeel heel vriendelijk, iedere dag een leuke show in de avond en een enthousiast animatieteam.Het zwembad is erg groot en er zijn genoeg bedjes. Met een shuttlebus kan je naar het privestrand waar ook nog een zwembad is en een restaurant. Het enige wat iets minder is, is het plaatsje Akbuk zelf, er is daar niets te doen. Wij zijn met de dolmus naar Didim gegaan voor de bazaar, maar dat is geen aanrader. Wij waren in het hotel de enige nederlanders en waren aangenaam verrast dat de dame van de guest relations ons in het nederlands te woord stond! De hamam van het hotel is een aanrader, wij zijn volledig in de watten gelegd, wij hebben ontzettend genoten van onze vakantie in Ramada Resort

Gereisd in juni 2015

• 5Marian04-08-2014

Wat een tegenvaller, nooit meer !

Dit hotel wordt bezocht door 95 % Russen en Turken. Dat bepaalt de sfeer. Het hotel is nieuw, maar er gaan zoveel dingen niet goed, dat het nieuwe wegvalt. Hadden beter later kunnen openen. Het eten in het restaurant is een ramp. Kwaliteit is matig, wordt nauwelijks bijgevuld. Tafels worden niet leeggeruimd. Om je heen vieze tafels met etensresten van andere gasten. Je neemt plaats aan zo' n vieze tafel. De tafel wordt na een vraag schoongemaakt. Nou schoon ? De tafel pikt dan nog van alle kanten. Echt vies ! Hotelkamer is netjes, alleen het schoonmaken gaat soms moeizaam. De dames hebben dan geen zin. Het privestrand is een hok meters van het strand af. Vanuit je strandstoel kijk je op auto's, dan komt zand en water. Strandbar is redelijk,dankzij Ali. Wat ook opvalt dat er veel managers rondlopen. Doen niets. Staan te kijken. Sturen het personeel niet aan of helpen hen niet even.

Gereisd met partner in juli 2014

Hotel Ramada Resort Akbuk info